Τον περασμένο Οκτώβριο η Land Rover παρουσίασε το ανανεωμένο Range Rover Sport, με την σημαντικότερη προσθήκη του να ήταν η plug-in υβριδική έκδοση.

Αυτή ονομάζεται P400e και συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 300 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 13,1 kWh. Η συνολική απόδοση του συνόλου φτάνει τα 404 άλογα με 640 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα, με την την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 220 χλμ/ώρα. Το Range Rover Sport P400e μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 51 χλμ με τελική ταχύτητα 137 χλμ/ώρα. Η μπαταρία φορτίζει πλήρως μέσα σε 2 ώρες και 45 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 32 amp και μέσα σε επτάμιση ώρες με απλό φορτιστή 10 amp.

Για την προώθηση του μοντέλου η βρετανική εταιρία πήγε στην Κίνα, και πιο συγκεκριμένα στο βουνό Tianmen. Εκεί -και σε υψόμετρο 1.300 μέτρων- βρίσκεται ένα γυάλινο μονοπάτι που πραγματικά κόβει την ανάσα. Για να ανέβει κάποιος στην κορυφή του βουνού υπάρχουν δύο λύσεις: η εύκολη είναι να πάρεις το τελεφερίκ, και η δύσκολη -η οποία ονομάζεται Dragon Road (ο δρόμος του Δράκου)- είναι να ανέβεις τα 999 σκαλιά.

Η Land Rover, όμως, απέδειξε ότι υπάρχει και ένας τρίτος, σαφώς πιο γρήγορος. Αυτός είναι με το νέο plug-in υβριδικό Range Rover Sport, το οποίο -με οδηγό τον Ho-Pin Tung- ανέβηκε τα σκαλιά, που δημιουργούν μια διαδρομή 11,3 χλμ., κλίσης 45 μοιρών, ενώ διαθέτει και 99 στροφές.