Μετά την επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Range Rover Sport την περασμένη εβδομάδα, η πλησιάζει η παρουσίαση και του Range Rover facelift, μιας και ήδη έχει διαρρεύσει το promo video του.

Το μοντέλο αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, Matrix Pixel LED φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε το νέο Touch Pro Duo σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δύο 10″ οθόνες αφής, επιπλέον θύρες φόρτισης, αλλά και το Activity Key που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το αυτοκίνητο, χωρίς να απαιτείται η χρήση του κανονική κλειδιού.

Μηχανικά η μεγάλη προσθήκη θα είναι η plug-in υβριδική έκδοση. Ονομάζεται P400e και συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 300 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 13,1 kWh. Συνδυαστικά το σύνολο αποδίδει 404 άλογα με 640 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα, με την την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 220 χλμ/ώρα. Το Range Rover P400e μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 51 χλμ με τελική ταχύτητα 137 χλμ/ώρα. Η μπαταρία φορτίζει πλήρως μέσα σε 2 ώρες και 45 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 32 amp και μέσα σε επτάμιση ώρες με απλό φορτιστή 10 amp.

Η κορυφαία SVR έκδοση αποκτά περισσότερα carbon μέρη και φορά το κομπρεσοράτο V8 5,0-λίτρων ο οποίος αποδίδει 575 άλογα με 700 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται πλέον σε 4,5 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 283 χλμ/ώρα. Το μοντέλο θα προσφέρεται ακόμη με 3 κινητήρες βενζίνης, και 4 κινητήρες πετρελαίου. Οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από τα τέλη του 2017.

  • Mika

    Τα φαναρα LED που πρωτοειδαμε στο Velar και μετα στο RR Sport φαινεται πως καθιερωνονται…

  • MatthewT

    Τωρα με το Touch Pro Duo δεν νομιζω να εχει κατι αρνητικο πλεον..Αν και προσωπικα θα ηθελα να δω ενα πετρελαιοκινητηρα V8 κοντα στα 430 αλογα για να κοντραρει το AUDI SQ7…Κατα τα αλλα ειναι τελειο