Η δράση στη Formula 1 επιτέλους ξεκίνησε σήμερα, με την πρώτη από τις οχτώ ημέρες των χειμερινών δοκιμών να ολοκληρώνεται στην πίστα της Βαρκελώνης. Οι ομάδες έβαλαν για πρώτη φορά τα μονοθέσιά τους στην πίστα -αν εξαιρέσουμε το περιορισμένο shakedown-, προκειμένου αρχικά να ελέγχουν αν όλα λειτουργούν σύμφωνα με το σχέδιο και να εντοπίσουν αρχικά προβλήματα.

Ο Daniel Ricciardo ήταν αυτός που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, ενώ ταυτόχρονα ήταν και ο πιο δραστήριος οδηγός. Ο Αυστραλός σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:20.179, φορώντας τα μεσαία ελαστικά. Με τα ίδια ελαστικά σημειώθηκε και η επίδοση του Valtteri Bottas, ο οποίος οδήγησε το πρωί, κάνοντας 58 γύρους, με τον Lewis Hamilton να αναλαμβάνει το απόγευμα, όταν κι έπεσαν οι θερμοκρασίες και η βροχή.

Στην τρίτη θέση ο Kimi Raikkonen, με τη διαφορά του από την κορυφή να είναι 3 δέκατα, σημειώνοντας τον γύρο του με τα μαλακά ελαστικά. Ο Φινλανδός ολοκλήρωσε 80 περάσματα για λογαριασμό της Ferrari, εφτά περισσότερους από τον Nico Hulkenberg, ο οποίος έβαλε τη Renault στην τέταρτη θέση. Το απόγευμα ανέλαβε ο Carlos Sainz, για άλλους 26 γύρους.

Οι δοκιμές δεν ξεκίνησαν ιδανικά για τη McLaren, καθώς ο Fernando Alonso είδε τον πίσω δεξιά τροχό του να φεύγει από το μονοθέσιο. Ο Ισπανός έχασε τρεις ώρες, προσπαθώντας να ανακάμψει το απόγευμα, πραγματοποιώντας συνολικά 48 γύρους, ενώ ήταν ο μόνος που έγραψε χρόνο με τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Ο Brendon Hartley έκανε 93 γύρους για την Toro Rosso, κάτι ενθαρρυντικό αν σκεφτούμε τις περσινές δοκιμές της Honda. Ο Lance Stroll μία θέση πιο κάτω, ο οποίος μοιράστηκε τη μέρα του με τον Sergey Sirotkin. Οι δυο τους έγραψαν συνολικά 73 γύρους. Στην δέκατη θέση ο Romain Grosjean, με 55 γύρους για την Haas, ενώ λίγο πιο δραστήριος ήταν ο Marcus Ericsson. Τα λιγότερα δεδομένα πήρε η Force India, καθώς ο Nikita Mazepin, οδηγός ανάπτυξης των Ινδών, είχε έξοδο στη Στροφή 4, με τους μηχανικούς να μην προλαβαίνουν να διορθώσουν τις ζημιές.

Οι δοκιμές θα συνεχιστούν αύριο και σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να βγάζουμε ακόμα συμπεράσματα για την ιεραρχία των μονοθεσίων. Ακολουθούν οι καλύτεροι χρόνοι των οδηγών.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Ελαστικά Γύροι
1 Daniel Ricciardo Red Bull 1:20.179 Μεσαία 102
2 Valtteri Bottas Mercedes 1:20.349 +0.170 Μεσαία 58
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1:20.506 +0.327 Μαλακά 80
4 Nico Hulkenberg Renault 1:20.547 +0.368 Μεσαία 73
5 Fernando Alonso McLaren 1:21.339 +1.160 Πολύ μαλακά 48
6 Carlos Sainz Renault 1:22.168 +1.989 Μαλακά 26
7 Lewis Hamilton Mercedes 1:22.327 +2.148 Μεσαία 25
8 Brendon Hartley Toro Rosso 1:22.371 +2.192 Μαλακά 93
9 Lance Stroll Williams 1:22.452 +2.273 Μαλακά 46
9 Romain Grosjean Haas 1:23.092 +2.913 Μαλακά 55
11 Marcus Ericsson Sauber 1:24.897 +4.718 Μαλακά 63
12 Nikita Mazepin Force India 1:25.628 +5.449 Μεσαία 22
13 Sergey Sirotkin Williams 1:44.148 +23.969 Μαλακά 27