Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Kia XCeed

Σχετικά άρθρα

Τα SUV έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που μια και μόνο πρόταση σε ένα συγκεκριμένο segment πλέον δεν είναι αρκετή, καθώς τα διαφορετικά κριτήρια του αγοραστικού κοινού, δημιουργούν μια ιδιάζουσα ποικιλομορφία επιλογών. Η Kia στην κατηγορία των C-SUV προσφέρει το Sportage, αλλά πλέον δεν είναι μόνο αυτό. Το νέο της crossover ονομάζεται XCeed, απευθύνεται αποκλειστικά στην αγορά της Ευρώπης και σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρία, συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με το σπορ αμάξωμα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός hatchback.

Το αυτοκίνητο

Το XCeed αποτελεί την τέταρτη έκδοση αμαξώματος του Ceed, όντας το μοναδικό μοντέλο στο C-segment με μια τέτοια επιλογή. Έτσι, μετά το 5-θυρο hatchback Ceed, το πρακτικό Ceed Sportawagon και το στιλάτο Proceed σε μορφή shooting brake, η Kia προσθέτει και την υπερυψωμένη crossover έκδοση του. Αυτή αναμένει να διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στην γκάμα της στην Ευρώπη και σύμφωνα με την εταιρία, κύριοι ανταγωνιστές του είναι το Nissan Qashqai, το Renault Kadjar, το Toyota C-HR, το Ford Focus Active και το Volkswagen T-Roc.

Το Xceed έχει αρκετά διαφορετικό χαρακτήρα και ξεχωριστή εμφάνιση σε σχέση με το 5-θυρο hatchback μοντέλο, με τα μόνα στοιχεία του αμαξώματος που είναι κοινά με το πεντάθυρο hatchback να είναι οι εμπρός πόρτες. Είναι δημιούργημα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σχεδιασμού της μάρκας στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, και στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει σχεδιαστικά από το “πρόσωπο” των συμβατικών μοντέλων της οικογένειας Ceed, με τη κάθετη dual blade μάσκα, που δίνει στο αυτοκίνητο τον όγκο ενός SUV. Ακόμα υπάρχουν περιμετρικά οι κλασικές πλαστικές προστατευτικές μαύρες επενδύσεις στα μαρσπιέ και στους θόλους των τροχών, που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του XCeed.

Αυτές συνδυάζονται με την έντονη καμπύλη της οροφής που χαμηλώνει στο πίσω μέρος. Στο προφίλ, το σχετικά μεγάλο καπό του αυτοκινήτου ενώνεται αρμονικά με τις εμπρός κολώνες πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο μια σπορτίφ σιλουέτα. Ενώ το μεταξόνιο είναι το ίδιο με τα άλλα μοντέλα της σειράς Ceed (2,650 χλστ.), οι πρόβολοι του Kia XCeed και σε σχέση με το πεντάθυρο hatchback είναι μεγαλύτεροι κατά 25 χλστ. μπροστά (έως 905 χλστ.) και κατά 60 χλστ. πίσω (έως 840 χλστ.).

Στο πίσω μέρος, τα νέα φώτα δημιουργούν μια λεπτή, ιδιαίτερα “τεχνολογική” φωτεινή υπογραφή LED, η οποία από συγκεκριμένες γωνίες, φαίνεται σαν να ακουμπά προς τα εμπρός, στους ώμους του αυτοκινήτου. Η πέμπτη πόρτα με τη σχεδόν κάθετη κλίση και το τελείωμα της που βρίσκεται 60 χλστ. πιο ψηλά σε σχέση με αυτό του hatchback, ενισχύει τη δυναμική, αλά κουπέ και με μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα του CUV.

Οι καμπύλες που εκτείνονται οριζόντια στην πέμπτη πόρτα και τον πίσω προφυλακτήρα, εξασφαλίζουν στο XCeed μια πιο φαρδιά και σταθερή εμφάνιση, με την συνολική εικόνα του μοντέλου να “φωνάζει” ότι είναι πρακτικά είναι ένα coupe SUV, κάτι που το διαφοροποιεί σε σχέση με την πλειοψηφία των προτάσεων της αγοράς.

Διαστάσεις

Με συνολικό μήκος 4.395 χλστ., το Kia XCeed είναι 85 χλστ. μεγαλύτερο από το πεντάθυρο hatchback Ceed και 90 χλστ. πιο μικρό από το Sportage. Το μέγιστο ύψος του είναι 1.490 χλστ., κάτι που σημαίνει πως είναι 43 χλστ. πιο ψηλό από το Ceed και 155 χλστ. πιο χαμηλό από το Sportage, παρέχοντας στους οδηγούς χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το πιο ψηλό SUV και μια υψηλότερη θέση οδήγησης συγκριτικά με το συμβατικό Ceed.

Με πλάτος 1.826 χλστ. (+26 χλστ. σε σχέση με το πεντάθυρο Ceed), το CUV διαθέτει ένα πιο δυναμικό εμπρός μέρος, με μια πιο επιβλητική μάσκα και με μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Οι προβολείς έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ τα τετράγωνα LED φώτα με τη σχεδίαση “ice cube” που αποτελούν τη φωτεινή ταυτότητα του Ceed έχουν εδώ ένα πιο γωνιακό σχήμα. Την όλη εικόνα ολοκληρώνουν τα λεπτά σχεδιασμένα φλας τα οποία βρίσκονται πάνω από τους θόλους των τροχών.

Για το Kia XCeed υπάρχουν επιλογές ζαντών αλουμινίου 16 ή 18 ιντσών σε συνδυασμό με ελαστικά υψηλής πρόσφυσης της διάστασης 205/60 R16 ή 235/45 R18. Το σημαντικότερο στοιχείο, όμως, είναι η απόσταση από το έδαφος του Kia XCeed, η οποία φτάνει τα 174 χλστ. όταν οι ζάντες είναι 16 ιντσών και 184 χλστ. είναι 18 ιντσών, τιμή μεγαλύτερη έως και κατά 42 χιλιοστά σε σχέση με το 5θυρο Ceed hatchback.

Συγκρίνοντας το συγκεκριμένο νούμερο με τον ανταγωνισμό, η απόσταση από το έδαφος του XCeed (με τις 18άρες ζάντες) είναι 29 χλστ. μεγαλύτερη από το C-HR, 23 χλστ. από το T-Roc, 8 χλστ. από το Ateca, 1 χλστ. από τη Mercedes GLA, ενώ είναι μεγαλύτερη και από το Sportage κατά 12 χλστ. Από το μόνο μοντέλο της κατηγορίας που υστερεί είναι το Qashqai, με μόλις 4 χλστ.

Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο με 12 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, με το Quantum Yellow να είναι αποκλειστικότητα του νέου CUV της γκάμας του Ceed.

Εσωτερικό

Περνώντας στη καμπίνα, οι αλλαγές του XCeed είναι πολύ μικρότερες σε σχέση με το “απλό” Ceed. Παρόλα αυτά, η Kia το έχει σχεδιάσει έτσι ώστε να διαθέτει τους χώρους για επιβάτες και χώρους αποσκευών ενός SUV σε ένα πιο σπορ αμάξωμα με μικρότερο αποτύπωμα. Τοποθετημένο μεταξύ του πεντάθυρου Kia Ceed και του Kia Sportage, το Kia XCeed καταφέρνει να παρέχει χώρο για τους επιβάτες του και τις αποσκευές τους, ανάλογο με αυτόν των πιο επιτυχημένων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στο εσωτερικό του, το Kia XCeed φέρει κεντρική κονσόλα προσανατολισμένη ελαφρώς προς τον οδηγό, ενώ προσφέρει στον οδηγό μια πιο σπορ θέση οδήγησης. Το εσωτερικό διαθέτει σε όλο το εύρος μαλακά υλικά σε συνδυασμό με ένα διακοσμητικό σατέν χρωμίου στο ταμπλό.

Τεχνολογίες

Για πρώτη φορά η Kia τοποθετεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τον οποίο ονομάζει Supervision, ο οποίος ταυτόχρονα γίνεται διαθέσιμος και σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Αποτελείται από μια οθόνη TFT υψηλής ευκρίνειας 12,3 ιντσών. Επίσης για πρώτη φορά στο XCeed και άμεσα διαθέσιμη στη γκάμα του μοντέλου, είναι η νέα οθόνη 10,25 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που αναβαθμίζει οπτικά και τεχνολογικά τη καμπίνα. Αυτή συνδυάζεται με τη προηγμένη σουίτα εφαρμογών UVO Connect, αλλά στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει μια ανασχεδιασμένη οθόνη 8 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό. Συνεχίζοντας, υπάρχουν υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις, όπως και ένα κίτρινο χρωματικό -προαιρετικό- πακέτο, με μαύρη ταπετσαρία, κίτρινες ραφές, μεταλλικά στοιχεία σε γυαλιστερό μαύρο και φωτεινό κίτρινο χρώμα.

Το σύστημα τηλεματικής UVO Connect, προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα και πρόσβαση σε ένα ευρύ πεδίο πληροφοριών μέσω της οθόνης αφής και του/ των smartphone. Χάρη στις υπηρεσίες Kia Live το σύστημα χρησιμοποιεί τη δική του κάρτα eSIM για την λήψη και ανανέωση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Περιλαμβάνει πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, προβλέψεις καιρού, σημεία ενδιαφέροντος και στοιχεία σχετικά με τον ενδεχόμενο χώρο στάθμευσης εκτός δρόμου (συμπεριλαμβανομένων του κόστους, της θέσης και της διαθεσιμότητας στάθμευσης).

Το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης διαθέτει πολλαπλή σύνδεση Bluetooth ως στάνταρ, επιτρέποντας στους επιβάτες να συνδέουν ταυτόχρονα δύο κινητές συσκευές, τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto. Η προηγμένη λειτουργία split-screen επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν ή να παρακολουθούν ταυτόχρονα πολλές λειτουργίες του οχήματος, προσαρμόζοντας την οθόνη ώστε να εμφανίζονται ταυτόχρονα μέχρι τρεις εφαρμογές, μαζί με μια σειρά διαθέσιμων μικρό-εφαρμογών (widgets). Κάτι τέτοιο επιτρέπει στον οδηγό να έχει μία μόνο οθόνη (όπως π.χ. την πλοήγηση) ή να συνδυάζει ταυτόχρονα διάφορα στοιχεία στην οθόνη.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Supervision διαγώνιου 12,3 ιντσών με οθόνη υψηλής ευκρίνειας και ανάλυσης 1920×720 pixel, απεικονίζει πληθώρα πληροφοριών με τις υποδείξεις του συστήματος πλοήγησης, πληροφορίες αναπαραγωγής πολυμέσων, τηλεφωνικές κλήσεις και επαφές, υπολογιστή ταξιδίου, καθώς και ειδοποιήσεις διάγνωσης ή σχετικές με συστήματα ασφάλειας και τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού.

Ο Supervision διατίθεται προαιρετικά, ανάλογα με την αγορά και την έκδοση του αυτοκινήτου. Αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα με οθόνες LCD 3,8 ιντσών ή TFT LCD 4,2 ιντσών. Ανάμεσα στις προαιρετικές τεχνολογίες που βελτιώνουν την άνεση και την απόλαυση, περιλαμβάνεται το ηχοσύστημα JBL Premium με τεχνολογία Clari-Fi, ο διζωνικός κλιματισμός, οι θερμαινόμενοι ηλεκτρικοί καθρέφτες, το θερμαινόμενο τιμόνι, τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα καθώς και τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.

Χώροι

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 426 λίτρα, 31 λίτρα περισσότερα από το Ceed. Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, το αντίστοιχο νούμερο στο Focus Active είναι 375 λίτρα, στο C-HR 377 λίτρα, στην GLA 421 λίτρα, ενώ “χάνει” από το Qashqai, το οποίο έχει χώρο αποσκευών στα 430 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα (σε ποσοστό 40:20:40), η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών στο XCeed αυξάνεται στα 1.378 λίτρα, ενώ υπάρχει έξυπνη ηλεκτρική πέμπτη πόρτα και δάπεδο πορτμπαγκάζ δύο επιπέδων.

Συστήματα υποβοήθησης

Το Kia XCeed προσφέρει μια ευρεία γκάμα από προηγμένες και έξυπνες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού στις οποίες συμπεριλαμβάνονται το Smart Cruise Control με Stop & Go, η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (Blind-spot Collision Warning), η Προειδοποίηση Πρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Warning) με Ανίχνευση Οχημάτων και πεζών, η Έξυπνη Προειδοποίηση Ορίου Ταχύτητας (Intelligent Speed Limit Warning), η Έξυπνη Υποβοήθηση Στάθμευσης (Smart Parking Assist), η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Assist), η Αυτόματη Ρύθμιση Προβολέων (High Beam Assist) κ.α. Το σύστημα προειδοποίησης κόπωσης (Driver Attention Warning) συμβουλεύει τον οδηγό του Xceed να κάνει ένα διάλειμμα.

Τέλος, το σύστημα υποβοήθησης LFA Assist (LFA) είναι η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης “Επιπέδου 2” της Kia, η οποία ελέγχει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το σύστημα διεύθυνσης. Το LFA μπορεί να αναγνωρίζει οχήματα και σήματα οδικής κυκλοφορίας για να διατηρεί το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας του και σε ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Όπως ισχύει για κάθε αυτοκίνητο της Kia που πωλείται στην Ευρώπη, έτσι και το ολοκαίνουργιο XCeed είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας (Vehicle Stability Management).

Κινητήρες

Μηχανικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις και το XCeed προσφέρεται με τρεις turbo T-GDi κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Στη βάση υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.0 T-GDi, που αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm ροπής, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.4 T-GDi αποδίδει 140 ίππους και 242 Nm. Διαθέσιμος είναι και ο 1.6 T-GDi, που αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm, ο οποίος τοποθετείται επίσης στα Ceed GT και ProCeed GT.

Το Kia XCeed διατίθεται επίσης με δυο εκδόσεις Smartstream diesel κινητήρων, τους 1.6 Smartstream απόδοσης 115 και 136 ίππων.

Με εξαίρεση τον 1.0 T-GDi, όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά κιβώτια έξι σχέσεων ή αυτόματα διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Ο κινητήρας 1,0-λίτρου συνδυάζεται μόνο με το μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα Idle Stop & Go είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Όπως συμβαίνει και με άλλα εξηλεκτρισμένες εκδόσεις μοντέλων της μάρκας, με χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωση, έτσι και το XCeed από τις αρχές του 2020 θα προσφέρεται σε υβριδική έκδοση 48V και υβριδική plug-in έκδοση.

Παραγωγή και πωλήσεις

Η παραγωγή του Kia XCeed έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Αύγουστο στη γραμμή παραγωγής Kia στη Ζιλίνα της Σλοβακίας, στην ίδια γραμμή παραγωγής με το πεντάθυρο Kia Ceed, το Ceed Sportswagon και το ProCeed.

Το νέο Kia XCeed θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, με την εισαγωγική εταιρία να μην έχει ανακοινώσει ακόμα τις τιμές του, με προσωπική εκτίμηση η βασική έκδοση να ξεκινά σε μια τιμή κοντά στα €20.000, αλλά οι εκδόσεις με μεγαλύτερο ενδιαφέρον να κυμαίνονται από €22.000 ως €24.000. Τέλος, κάθε αυτοκίνητο θα καλύπτεται από εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ.

Στον δρόμο

Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα στους δρόμους γύρω από τη Μασσαλία, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο, το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις είναι η υψηλή θέση οδήγησης του XCeed, και η γενική οπτική προς το εξωτερικό περιβάλλον, καθώς συνολικά κάθεσαι 37 χλστ. ψηλότερα σε σχέση με το έδαφος, χωρίς να αλλάζει η θέση σε σχέση με το πάτωμα του αυτοκινήτου. Με την ηλιοορφή που διέθετε το ένα από τα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε, ο χώρος για το κεφάλι του οδηγού είναι οριακός αν έχεις ύψος πάνω από 1.94 μ., όπως εγώ. Επίσης, η καμπύλη της οροφής περιορίζει τον “αέρα” και για τους πίσω επιβάτες, ωστόσο όχι όπως στο C-HR. Αν θες, όμως, να επιλέξεις χώρους έναντι ομορφιάς, το Sportage ίσως είναι μια καλύτερη επιλογή. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα κάτσουν άνετα, πόσο μάλλον χωρίς την ηλιοροφή, καθώς ο χώρος τα κεφάλια, τους ώμους και τα πόδια είναι παραπάνω από ικανοποιητικός.

Το Xceed διαθέτει διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά το hardware παραμένει το ίδιο σε σύγκριση με το Ceed. Έτσι, διαθέτει εξελιγμένα αμορτισέρ εμπρός, ενώ έχουν τοποθετηθεί πιο μαλακά ελατήρια εμπρός και πίσω, κατά 7% και 4% αντιστοίχως για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα. Το μοντέλο βασίζεται στην εξαιρετικά άκαμπτη Κ2 πλατφόρμα της εταιρίας, με το νέο setup της ανάρτησης να το κάνει πιο ήπιο και πιο άνετο στην καθημερινή κίνηση, καθώς η απόσβεση και η επαναφορά των αμορτισέρ είναι πιο αργές. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι ακριβώς ίδιες με αυτές του Ceed και έτσι οι κλίσεις στις στροφές είναι πρακτικά ίδιες με αυτού, κάτι που αφαιρεί από το XCeed τα σπορ χαρακτηριστικά του Ceed. Ένα από τα χαρακτηριστικά που θα σε ενθουσιάσουν είναι η ηχομόνωση του XCeed, με τον ήχο του κινητήρα, είτε οδηγείς βενζίνη, είτε πετρέλαιο, να μην περνά στη καμπίνα, έχοντας παράλληλα αθόρυβη κύλιση.

Το σύστημα διεύθυνσης παραμένει αμετάβλητο, αν και η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου έχει διαφορετική διαχείριση για ταχύτερη απόκριση και αμεσότητα πληροφορίας στα χέρια του οδηγού. Στην πράξη, το XCeed διατηρεί τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του Ceed, παραμένοντας στιβαρό και ασφαλές, ενώ αναλόγως με τον κινητήρα μπορεί να ζωγραφίσει και χαμόγελα. Είναι άνετο σε καθημερινή χρήση, κυρίως σε κίνηση στην πόλης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει “πλαδαρέψει”, όταν ανεβάσεις ρυθμούς κατά την απόδραση σου σε κάποιο χειμερινό θέρετρο, καθώς τα επίπεδα πρόσφυσης είναι εξαιρετικά υψηλά. Αν ξεφύγεις από αυτά, οι αντιδράσεις του είναι ουδέτερες και φιλικές, ενώ η παρεμβατικότητα του ESP είναι διακριτική.

Στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση, η βασική έκδοση με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα δεν ήταν διαθέσιμη και κατά κύριο λόγο οδηγήσαμε τον 1.400άρη κινητήρα. Με την διαφορά του βάρους να είναι αμελητέα, η δύναμη του εν λόγω κινητήρα είναι κάτι παραπάνω από επαρκέστατη για το είδος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έχει πλούσια ροπή σε μεγάλο φάσμα στροφών, κάτι που σε βοηθάει να ταξιδέψεις χωρίς να καταφεύγεις σε αλλαγές ταχυτήτων όταν θελήσεις να προσπεράσεις. Η απόκριση στο γκάζι έχει αλλάξει, όντας λιγότερο άμεση σε σύγκριση με το Ceed, αλλά θεωρώ ότι δεν θα ενοχλήσει κανέναν.

Εκεί έρχεται το σύστημα Drive Mode Select, που σου επιτρέπει να παραμετροποιείς την υποβοήθηση του τιμονιού, την απόκριση του πεντάλ γκαζιού και – για τα μοντέλα εξοπλισμένα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων. Υπάρχουν δύο επιλογές παραμετροποίησης: Normal και Sport. Στη λειτουργία Sport το τιμόνι αποκτά περισσότερο “βάρος” και το πεντάλ γίνεται πιο άμεσο, ενώ στη Normal δίνεται προτεραιότητα στην εξοικονόμηση καυσίμου και στην άνεση οδηγησιμότητας του Xceed.

Με ενεργοποιημένο το Sport Mode, η χαρτογράφηση στο πεντάλ του γκαζιού είναι αισθητή, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι σωστά κλιμακωμένο και γρήγορο και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα των σχέσεων. Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι γρήγορο, με κοντές διαδρομές και σφιχτό κούμπωμα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr