1Ημέρα 4η

Το πρώτο από τα δύο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης ολοκληρώθηκε και οι ομάδες είχαν πολλή δουλειά σήμερα για να καλύψουν τον χαμένο χρόνο της χθεσινής ημέρας. Οι συνθήκες ήταν πολύ καλύτερες, έτσι κατάφεραν να δοκιμάσουν ρυθμίσεις κι εξαρτήματα στα μονοθέσιά τους, ενώ αξιολόγησαν και τα slicks ελαστικά.

Για πρώτη φορά φέτος, η Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, που αποτελεί και την καλύτερη επίδοση μέχρι στιγμής στις δοκιμές. Υπεύθυνος γι’ αυτό ο Lewis Hamilton, ο οποίος ανέλαβε δουλειά το απόγευμα. Ο Βρετανός γύρισε τα 4,6 χιλιόμετρα σε 1:19.333, με τη μέση γόμα, χρόνος κατά 184 χιλιοστά πιο αργός από την περσινή του pole position. Το πρωί οδήγησε ο Valtteri Bottas, όταν και η πίστα ήταν βρεγμένη για αρκετή ώρα. Οι δυο τους κάλυψαν 129 γύρους.

Ο Stoffel Vandoorne έδωσε τη δεύτερη θέση σε μια πολύ παραγωγική μέρα για τη McLaren. Ο χρόνος του Βέλγου σημειώθηκε, βέβαια, με την πολύ μαλακή γόμα, όντας μισό δευτερόλεπτο κάτω από τον Hamilton. Ο οδηγός των Βρετανών έκανε 110 περάσματα, ωστόσο αυτά προστίθενται στους 51 γύρους του Fernando Alonso, που έκλεισε την περίοδο.

Ο τρίτος ταχύτερος της ημέρας είναι ο Sebastian Vettel, με τη διαφορά του από την κορυφή να είναι 9 δέκατα, ωστόσο αυτό σίγουρα δεν είναι αντιπροσωπευτικό για διαφορά των δύο ομάδων. Ο Γερμανός έγραψε την επίδοσή του με τη μαλακή γόμα και συνολικά γύρισε 120 φορές την πίστα, χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα.

Μία θέση πιο κάτω, ο Kevin Magnussen, που κάλυψε μόνος του απόσταση 96 γύρων. Ο έκτος Carlos Sainz μοιράστηκε τη μέρα του με τον Nico Hulkenberg. Ο Ισπανός οδήγησε το απόγευμα και συμπλήρωσε μαζί με τον Γερμανό 109 γύρους. Η Williams και πάλι χώρισε τη μέρα για τους δύο οδηγούς της, παίρνοντας συνολικά δεδομένα 101 γύρων.

Στην όγδοη θέση ο Sergio Perez, με 65 γύρους για την Force India, ενώ ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα για τη Red Bull. Ο Max Verstappen πέρασε πολύ χρόνο στο γκαράζ, αφού είχε μηχανικά προβλήματα και, σαν να μην έφτανε αυτό, ακινητοποιήθηκε στην αμμοπαγίδα της Στροφής 12 το απόγευμα, προκαλώντας την κόκκινη σημαία.

Ο πιο δραστήριος οδηγός ήταν ο Pierre Gasly, σημειώνοντας 147 περάσματα για την Toro Rosso, αλλά και τη Honda που συνεχίζει να μην αντιμετωπίζει προβλήματα με τον φετινό της κινητήρα. Αυτή ήταν η πιο επιτυχημένη μέρα για τους Ιάπωνες από τη στιγμή που επέστρεψαν στη Formula 1.

Από μία κόκκινη σημαία προκάλεσαν οι οδηγοί της Sauber, με τον Marcus Ericsson να βγαίνει εκτός τη Στροφή 2 το πρωί και τον Charles Leclerc να κάνει το ίδιο στη Στροφή 3, σε ένα όχι καλό ξεκίνημα για τον Μονεγάσκο.

2Οι καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες

4Τα καλύτερα sectors

  • Lefteris2432

    Η Γερμανικη υπεροχη μιλησε..44

  • Nerazzuro21

    Επιτέλους μια καλή μέρα για τη McLaren. Πολλά χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Αρκετά προβλήματα για την RBR την Τρίτη και σήμερα. Αξιοθαύμαστη, αν και αναμενόμενη, η αξιοπιστία της Honda.

    • Christos-

      Λες τελικά να δικαιωθούν τα τζαπάνια, και του χρόνου να δούμε RedBull με Honda?

    • Nerazzuro21

      Δεν το αποκλείω. Θα παίξει ρόλο η εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν σε σχέση με τη Renault. Βέβαια, η Renault πιέζει τη Red Bull για μία απόφαση μέχρι το Μάιο. Δεν νομίζω μέχρι τότε να έχει φτάσει η Honda Γάλλους.Ίσως, όμως, η Red Bull να αναγκαστεί να συνεργαστεί με τη Honda αν οι κινητήρες που θα της δίνει η Renault εμφανίσουν τα ίδια συμπτώματα με αυτούς που είχαν πέρσι αυτοί της Toro Rosso.

    • Mika

      Αξιοθαυμαστη, ναι,αναμενομενη ομως?????
      Με τιποτα δεν θα το ελεγα!!
      :p :p
      147 γυρους δεν ειχαν κανει συνολικα με τη Mclaren σε κανενα τριημερο grand prix τα τελευταια 3 χρονια!!!
      :p

    • Nerazzuro21

      Αναμενόμενη με βάση την εικόνα τους στο τελευταίο τεστ στο Abu Dhabi πέρυσι. Μέσα σε δύο μέρες η McLaren είχε κάνει πάνω από 200 γύρους. Ας μην ξεχνάμε ότι στις δοκιμές μπορείς να τρέχεις τον κινητήρα με συντηρητικές ρυθμίσεις (για παράδειγμα η Renault έχει ήδη προειδοποιήσει να μην ασχοληθούμε καθόλου με τους χρόνους στο πρώτο τεστ επειδή η ισχύς του κινητήρα θα είναι αρκετά κάτω από τις πραγματικές δυνατότητες του). Κάτι τέτοιο δεν μπορούσαν να το κάνουν στα αγωνιστικά τριήμερα. Επιπλέον, από τη στιγμή που απλά εξέλιξαν τον περσινό κινητήρα ήταν δεδομένο ότι θα βελτίωναν την αξιοπιστία. Όπως την είχαν βελτιώσει και το 2016.

  • gronholm89

    161 γύρους με Honda δεν έκανε στο σύνολο και τα 3 χρόνια δοκιμών! Dont worry λοιπον!!

  • ρε μπας και μας κανει πλακα η μερκ … ελπιζουμε τουλαχιστον σε θεαμα για την δευτερη θεση ;; θα δουμε .. η μακλαρεν παντως φαινετε να βρισκει αρκετα δεκατα απο περυσι … ελπιζουμε σε μια τριτη θεση σε πρωτη φαση …

  • georgekaras

    Για να δουμε και στα επομενα

  • Thanos

    Ξέρω ότι είναι απλά δοκιμές και δεν έχουμε ιδέα σε τι φάση είναι οι ομάδες, οι κινητήρες, το πρόγραμμα του καθένα κλπ κλπ κλπ απλά όταν το είδα λίγο γέλασα και λίγο έκλαψα…. Επίσης δεν είναι όλες οι ταχύτητες στο στεγνό. Toy gasly ήταν με intermediate (lel). Πολυ πιθανό και για τις ομάδες με Ρενο.

    1.Vettel 291.1 Ferrari
    2.Stroll 291.1 Mecedes
    3.Perez 288 Mercedes
    4.Hamilton 288 Mercedes
    5.Leclerc 286.4 Ferrari
    6.Magnussen 284.9 Ferrari
    7.Bottas 284.9 Mercedes
    8.Ericsson 283.4 Ferrari
    9.Gasly 282.7 Honda(!)
    10.Alonso 282.7 Renault
    11.Vandoorne 281.9 Renault
    12.Sainz jr 279.7 Renault
    13.Sirotkin 279 Mercedes
    14.Verstappen 274.8 Renault (tag heur)
    15.Hülkenberg 273.4 Renault

    • Nerazzuro21
    • georgekaras

      παντως ηταν αθλιο το πρωτο σετ δοκιμων υποτονικο λογο καιρου θα επηρεασει λιγο στην πορεια

    • Thanos

      Ζω πλεον για να δω τις φατσες των Boulier και Brown οταν (και αν) θα περνανε οι Τορο Ροσο τις Μακλαρεν στις ευθειες. Να δω τι θα λενε μετα.

  • Christos-

    Πέρσι ο Lewis έκανε 1:19.149 με Soft στις κατατακτήριες. Σήμερα το 1:19.333 με Medium δείχνει πολλά υποσχόμενο.

    • Thanos

      Έχουν αλλαχθεί οι γόμες για φέτος. Το φετινό medium είναι το ίδιο με το περσινό soft.

    • Christos-

      Αυτό δεν το γνώριζα :/

    • Akis-F1 FAN

      Επίσης έχει πέσει νέα άσφαλτος στην πίστα ( κάτι που κάλυψε και πολλές “ανωμαλίες” ). Μόνο απ΄ αυτό υπολογίζουν ότι κερδίζουν 1 sec.

    • Mitsos Ribopaido

      Ακη βιάζονται μερικοί όμως ηδη.. Θα πέσει γέλιο..

    • Akis-F1 FAN

      Μόνο μη γελάνε μαζί μας χαχαχα
      Πέρα από την πλάκα είναι πολύ νωρίς για να βγουν σοβαρά συμπεράσματα…παρ όλα αυτά όλοι ξέρουμε ποιος είναι το Φαβορί.

    • georgekaras
    • Mitsos Ribopaido

      Σιγουρα ειναι φαβορι. Κραταω μικρο καλαθι γιατι τωρα τπτ δεν φανηκε. Αξιοπιστια ειδαμε στους μεγαλους. Η ρενω επισης νομιζω θα δειξει πολλα

    • Akis-F1 FAN

      Τα πρώτα δείγματα θα τα πάρουμε στην Αυστραλία… πιο πριν πολύ δύσκολα να βγάλεις συμπεράσματα. Ρενώ μακάρι να τα πάει καλά… έχει και καλούς οδηγούς λογικά θα είναι δυνατή.

    • Christos-

      Είπα και εγώ να αρχίσω να βγάζω συμπεράσματα όπως έκαναν μερικοί πέρσι. Είδαμε και πέρσι το κρυφτούλι που είχε παιχτεί και πως έφθασαν να είναι τα πράγματα στους πρώτους αγώνες. Νομίζω το μόνο ενδιαφέρον από τις δόκιμες αυτές είναι τους πόσους γύρους έχει κάνει η Toro Rosso.

    • Thanos

      Μέχρι το Q1 στην Αυστραλία δεν θα καταλάβουμε και πολλά.

    • Christos-

      Ελπίζοντας να υπάρξει μάχη από 3-4 ομάδες για την Pole

    • Mitsos Ribopaido

      Μακαριιι

  • Lefteris2432

    *Συμφωνα με αυτο φαινεται το μειονεκτημα στρατηγικης στο μακρυ μεταξονιο. Οπου στο Sector 3 που ειναι το πιο αργο κομματι της πιστας κερδιζει το σασι της McLaren.
    (Θεωρητικα) Παιζει να ετυχε παντως επειδη περσι ο Hamilton ειχε κανει 26.576 στο 3.
    https://uploads.disquscdn.com/images/115bf8762844c3b6aa1e8ea7b84d33a575a4aa7315d7412a13f202bf4d549afd.jpg

  • Mitsos Ribopaido

    Οποιος βιάζεται να κρίνει απο τώρα.. Καλα κρασά.. Ο άλλος γυριζε με σοφτ και άναβε το μάλμπορο πιέζοντας λίγο 1-2 γύρους.. Μην βιαζόμαστε
    Τρομεροι οι γύροι σήμερα μπράβο ρε μακλαρεν και γενικα σε όλες τις ομάδες..
    Φέτος περιμένουμε 2-3 δευτερόλεπτα πιο κάτω.. Για να δουμε

  • Maleas George

    Παιδιά δεν έχει κανένα νόημα να συγκρίνουμε χρόνους, ειδικά στο πρώτο τεστ… Και κυρίως σε σχέση με πέρυσι… Νέα άσφαλτος, νέες γόμες, πιο βαριά μονοθέσια λόγω Halo… πολλές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη!! Την τελευταία μέρα των 2ων δοκιμών που πιθανόν να κάνουν κάποιες προσομοιώσεις κατακτητηρίων ίσως μπορέσουμε να πούμε κάτι αλλά πάλι παρακινδυνευμένα. Έδω πέρσι ο άλλος έκοψε στην ευθεία!!