Η Τoyota μόλις παρουσίασε την τρίτη γενιά του Auris, το οποίο κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης. Η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019, με την εμπορική του διάθεση να ξεκινάει αμέσως μετά.

1Πλατφόρμα

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Auris είναι πως γίνεται το δεύτερο μοντέλο της Toyota -μετά το C-HR- που δεν θα έχει στην γκάμα του κανέναν πετρελαιοκινητήρα, με την ιαπωνική εταιρία να μένει πιστή στην κατάργηση τους απ’όλη την γκάμα της.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα (Toyota New Global Architecture), μετά το Prius και το C-HR, έχοντας νέο και όμορφο σχεδιασμό. Έχει μεγαλύτερο μήκος από τον προκάτοχό του, ενώ είναι και ελάχιστα πιο χαμηλό. Το νέο Auris υιοθετεί ένα σημαντικά πιο δυναμικό σχεδιασμό και πιο εντυπωσιακό στυλ.

Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 χλστ., τα οποία έχουν απορροφηθεί από το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ., ενώ σημαντικό είναι ότι το συνολικό ύψος του νέου ιαπωνικού hatchback έχει μειωθεί κατά περίπου 25 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι ένα “ελαφρύτερο” σχήμα και ένα πιο ελκυστικό, χαμηλότερο καπό, το οποίο με τη σειρά του βελτιώνει την ασφάλεια δίνοντας στον οδηγό μια καθαρότερη οπτική προς τα εμπρός.

2Σχεδιασμός

Το εμπρός μέρος είναι μια εξέλιξη των φιλοσοφιών σχεδίασης Under Priority Catamaran και Keen Look της Toyota. Κάτω από καμπυλωτό καπό, υπάρχει μια στενή μάσκα, που ενσωματώνει το λογότυπο της Toyota και στα άκρα της, τα νέα, λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, που ακολουθούν το σχήμα του καπό.

Οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα, με την πίσω κολόνα να δείχνει πιο λεπτή, με το νέο σχεδιασμό του πίσω μέρους να είναι πιο στρογγυλεμένος από πριν, ενισχύοντας την οπτική σχέση ανάμεσα στο μπροστινό και το πίσω μέρος του οχήματος. Μία αύξηση την κλίσης του πίσω παρμπρίζ κατά 14 μοίρες και το μυώδες κάτω μέρος συνδυάζονται για να καταστήσουν τη συνολική εμφάνιση πιο συμπαγή, παρά την αύξηση του πίσω προβόλου κατά 20 χλστ. Τέλος, υπάρχει μια διακριτική αεροτομή για όλες τις εκδόσεις.

Ο δυναμικός σχεδιασμός του νέου Auris τονίζεται περαιτέρω μέσω των προαιρετικών διχρωμιών, οι οποίες συνδυάζουν το χρώμα του αμαξώματος με ένα μαύρο φινίρισμα της οροφής και τις κολόνες.

3Κινητήρες

Οι μεγαλύτερες, όμως, αλλαγές έρχονται στα μηχανικά σύνολα. Η Toyota ανακοινώνει ότι έχει αναπτύξει ένα νέο, συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT), ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, έναν νέο κινητήρα 2 λίτρων, ένα νέο υβριδικό σύστημα 2,0 λίτρων, και νέα συστήματα 4WD, βασισμένα στη πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA). Αυτά ανήκουν στο νέο αναπτυξιακό πλαίσιο της εταιρίας, που στοχεύει στη δημιουργία ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων, με τις νέες τεχνολογίες να προσφέρουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις.

Έτσι, το Auris θα προσφέρεται με τον 1,2-λίτρων turbo κινητήρα, 116 ίππων, το γνωστό υβριδικό 1,8-λίτρων απόδοσης 122 ίππων, με το νέο 2,0-λιτρο υβριδικό σύνολο να αποδίδει 180 άλογα.

4Direct Shift-CVT: Ένας νέος τύπος συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων

Για να βελτιώσει την αποδοτική λειτουργία του κιβωτίου, η Toyota προσπάθησε να μειώσει τις μηχανικές απώλειες, να υιοθετήσει ένα ευρύτερο εύρος σχέσεων, και να βελτιώσει τις “αλλαγές”. Έτσι, το νέο CVT έχει γίνει ακόμα άμεσο και ομαλό, προσφέροντας μια εμπειρία οδήγησης με υψηλή απόδοση καυσίμου, η οποία έχει βελτιωθεί κατά 6% σε σχέση με το υπάρχον σύστημα μετάδοσης.

Το νέο CVT διαθέτει το πρώτο launch gear παγκοσμίως σε επιβατικό όχημα με CVT, που βελτιώνει σημαντικά την απόδοση της μετάδοσης σε χαμηλές ταχύτητες σε σύγκριση με τα υφιστάμενα CVT, ενώ οι “ταχύτητες” αλλάζουν κατά 20% ταχύτερα.

5Νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων

Η Toyota έχει αναπτύξει επίσης ένα νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ανταποκρινόμενη στις παγκόσμιες ανάγκες, ιδιαίτερα εκείνες στην Ευρώπη. Σε σύγκριση με το υπάρχον, το βάρος του νέου συστήματος μειώθηκε κατά 7 κιλά, και το συνολικό του μήκος κατά 24 χιλιοστά, και μπορεί να αντέξει ροπή μέχρι 280 Nm. Αυτό το καθιστά ένα από τα πιο συμπαγή κιβώτια στον κόσμο, με το μικρό του μέγεθος να συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου.

6Νέος 2-λιτρος κινητήρας βενζίνης άμεσου ψεκασμού

Ο νέος Dynamic Force κινητήρας της Toyota υιοθετεί τεχνολογίες καύσης υψηλής ταχύτητας και σύστημα μεταβλητού ελέγχου. Ως αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας -και η υβριδική έκδοση του- επιτυγχάνουν κορυφαία θερμική απόδοση 40% και 41% αντίστοιχα.

Επιπλέον, σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες, οι νέοι κινητήρες επιτυγχάνουν αυξημένη ροπή σε όλες τις στροφές κινητήρα και συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

7Νέο 2-λιτρο υβριδικό σύστημα (THS II)

Η Toyota έχει αναπτύξει ένα νέο υβριδικό σύστημα για κινητήρες 2 λίτρων, το οποίο εφαρμόζει τις τεχνολογίες που μειώνουν το μέγεθος, το βάρος και τις απώλειες που χρησιμοποιούνται στο Prius τέταρτης γενιάς. Το νέο σύστημα έχει βελτιωμένη απόδοση διατηρώντας παράλληλα εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση, το υβριδικό σύστημα μειώνει τις στροφές του κινητήρα, ενώ αντλείται αυξημένη ηλεκτρική ισχύς από την μπαταρία, παρέχοντας έτσι μια γραμμική και σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης.

Η ιπποδύναμη του πρώτου αγγίζει τα 169 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 205 Nm στις 4.800 σ.α.λ., ενώ του δεύτερου είναι 144 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 180 Nm στις 4.400 σ.α.λ.

8Νέα σύστημα τετρακίνησης και E-Four

Τέλος, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε δύο νέα συστήματα τετρακίνησης, ένα για τους βενζινοκινητήρες και ένα για το νέο υβριδικό σύστημα. Το πρώτο ονομάζει Dynamic Torque Vectoring AWD, και όπως υποδηλώνει το όνομά του διανέμει την ροπή ανεξάρτητα στον αριστερό και δεξί πίσω τροχό, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Το δεύτερο ονομάζεται E-Four AWD, και ενισχύει τη συνολική ροπή που διοχετεύεται στους πίσω τροχούς κατά 30% σε σύγκριση με την υπάρχουσα αντίστοιχη τετρακίνηση.

  • SAMURAI-66

    Δεν ειναι απλη βελτιωση αλλα γενικος επανασχεδιασμος που εξωτερικα κερδιζει αμεσως της εντυπωσεις γιατι ειναι και με ευρωπαικο αερα εξοπλισμενο σαν εικονα και φυσικα πολυ ομορφο.
    Πετυχημενη αντιθεση διχρωμιας ουρανου και υπολοιπου σωματος του οχηματος ενα στοιχειο επιπλεον δυναμισμου.
    Το τετραθυρο αδελφακι του με το προσωνυμιο corolla θα ειναι το ιδιο αισθητικα προσεγμενο οπως και το auris σιγουρα!

  • Mika

    Eπιτελους ενα mainstream Toyota που βλεπεται!!! Δεν ειναι καθολου ασχημο, το λες και δυναμικο απο καποιες γωνιες..Μεγαλη βελτιωση με το ανοστο παρελθον…
    Παρολα αυτα, βλεπω το πισω μερος και περα απο τις ψευτικες αποληξεις, φωναζει δυνατα Μazda 3 MPS!!! Kανει μπαμ!!!! Γιατι Toyota????
    Kαι κλασσικα, αδιαφορει για οποιον οδηγο αποζητα θελει δυναμικες επιδοσεις, βαδιζοντας προς οικολογια και υβριδισμο….

  • Angel Of Death

    Άσχημο αμάξι. Το κοιτάξανε καθόλου πριν το βγάλουν στην παραγωγή;

  • crazyfrog

    καμια σχεση με το παρελθον.πολυ ομορφο.περιμενω πως και πως να δω το νεο ραβ μετα απο αυτη τη μεταμορφωση της τογιοτα.

  • liospi

    έτσι έπρεπε να είναι το νέο prius

  • Smartass

    Τα Japonια σέβονται τους πελάτες τους. Δεν τους πουλάνε ρετουσαρισμένες φωτοτυπίες!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/7843ec1cd47873864881d21257ff5d80a4c32091f564b2187cbaa9bae6dbda0e.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/f40c9b8d6bc06b0dd96df3aab16f96bfec0004ddb0ecab948bb352c56179151f.jpg

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ όμορφο καλύτερο από ποτέ μοντέρνο και δυναμικό ειδικα μασκα και φώτα. Θέλουμε να δούμε και το εσωτερικό του που θα είναι σίγουρα high-tech ωραίο και μοντέρνο σαν του C-HR. Επίσης έχει στοιχεία από το τελευταίο, πίσω επίσης ωραία και τα φωτα του που θυμίζουν το προηγούμενο Opel Astra λίγο.

  • ωραιο δεν λεω … απο τα λιγα τουοτα που μου αρεσουν και σε προσιτη κατηγορια για μας στο ελλαντα …αλλα οι κινητηρες ψωφιοι … βαλτου και σε αυτο κανεναν κινητηρα bmw να γουσταρουμε … με τιμη τουοτα και κινητηρα bmw ….

  • μπα δεν. εγώ έχω το πρόβλημα. εγώ βρίσκω ωραία την corolla G6.
    αυτά είναι για νέους, δεν είναι για μένα.

    • Mrdesperado32

      το g6 μου αρεσε τοσο που το 99 πηγα το πηρα για 2ο…το 2000 γεννηθηκε ο ανηψιος.σημερα ο ανηψιος 18 χρονων και ειναι το πρωτο του αμαξι…σχεδον 600.000 χιλιομετρα.μηδεν βλαβες παει σα καινουργιο.φοβερο αμαξι.

  • Vwscirocco

    Τέλειο…
    (το πίσω μέρος θυμίζει λίγο Mazda 3 MPS…..???)

  • MPAMPIS

    πολύ όμορφο και το βασικότερο ότι δεν ειναι φωτοτυπία !! μπράβο toyota

    • SAMURAI-99

      Είναι φωτοτυπία και μάλιστα ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ -ΞΑΝΑΖΕΣΤΑΜΕΝΟ- ΣΧΕΔΙΟ …. https://preview.ibb.co/iCQW57/1.jpg

    • stavroskay

      Ας μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε.
      Προφανέστατα ΔΕΝ εννοεί φωτοτυπία από ένα παλιό σχέδιο άλλου brand του ομίλου που δεν βγήκε ποτέ στην αγορά.

      Εννοεί δεν είναι φωτοτυπία του προηγούμενου μοντέλου.

  • Christos Dimou

    Το νέο σασί και η απαρτία με νέους κινητήρες και κιβώτια μου δίνει ελπίδα ότι δεν θα πάει άπατο. Μακάρι όσοι θα μπορούν να οδηγήσουν το δίλιτρο υβριδικό που μάλλον θα διασφαλίσει κατανάλωση κουβά με αξιοπρεπείς επιδόσεις.

  • Nikolaos Charisoglou

    Μπραβο που επιμένει υβριδικα γιατι σε καμια δεκαετία τα σαπια τρικυλινδρα τουρμπο θα λένε αλλαγή τουρμπίνας καθαρισμος βαλβίδων και εισαγωγης και δωσε ενα καρο λεφτα για το γερμανικο σκουπίδι (και η χοντα τα ιδια σκατα) όποτε τογιοντα

  • επιτελους ενα ομορφο ΤΟΥΟΤΑ !!!!!

  • Πάνος

    παιζει να ειναι το πιο ομορφο τουοτα συνολικα εδω και πολλα χρονια;;;

  • shaoqing14

    Πανεμορφο συνολο με πληθωρα τεχνολογιων,παραλληλα αμα εχει και λογικη τιμη εχει ολα τα φοντα να κατακτησει το αγοραστικο κοινο.

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Πανεμορφο και δεν ειναι κακο που θυμιζει το πισω μερος mazda 3 mps! Αυτο δειχνει οτι η Mazda (η οποια συνεργαζεται με την Toyota) ξερει να σχεδιαζει διαχρονικα αυτοκινητα. Εξαλλου και το Lexus CT200h ηταν σχεδον ιδιο με το Mazda 3 mps!

  • Xristos Rnl

    Ελα και μια Hot εκδοση θελει τωρα και μετα δεν υπαρχει αντιπαλος…

  • Peri Steri

    Αχταρμάς..πεταξαν τα κομμάτια στο μπλέντερ και βγήκε αυτό το πραμα…έχω δει ένα παρόμοιο bodykit μπροστά και πίσω σε auris από το μαστρογιαννακη της γειτονιάς..

  • ad276

    Να επιτελους ενα ομορφο auris.Αλλα γιατι αργει τοσο;Παραγωγη τον ιανουαριο του 19; Πρεπει να περιμενουμε τοσο; Η καταργηση των ντιζελ ειναι φυσικο επακολουθο των καιρων και πιστευω οτι θα ακολουθησουν και αλλες εταιρειες. Λυπηρο ομως οτι και εδω,οπως φαινεται καταργειται ο ατμοσφαιρικος 1.33,εκτος και αν δουμε τον 1.5 που υπαρχει στο Γιαρις.Εαν οι τιμες δεν ειναι στο…..θεο θα δουμε πολλα στο δρομο και ενα στο γκαραζ μου….

  • Nikpap

    Ενα σχεδον πανεμορφο Toyota, τι αλλο μενει να δουμε??? ενα ομορφο γκολφ ισως???

    Δανειζεται στοιχεια απο μαζντα 3 πισω, απο το προ-προηγουμενο auris στην πισω κολωνα και απο το Prius & mirai μπροστα, ενω βλεπω παρομοιο προφιλ με το megane. Περιεργο παντως που δεν υπαρχει κανενα μα κανενα (ευτυχως) στοιχειο απο το τρεχον μοντελο…

    Θα το περνουσα ανετα για το νεο Lexus ct200,τουλαχιστον οπως ειναι το εκθεσιακο μοντελο, γιατι σιγουρα οι νορμαλ εκδοσεις θα ειναι ασχημοτερες. Ευγε στην toyota!!!

  • SAMURAI-99

    Δεν είναι απλή βελτίωση αλλά καθαρή αντιγραφή concept της Lexus της ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ…..

    https://preview.ibb.co/iCQW57/1.jpg

    • Mrdesperado32

      κουρασες..αντιγραφη απο ποιον?η λεξους ειναι τουοτα.ιδια εταιρεια.με ιδια αφεντικα και ιδια κεντρα σχεδιασμου..δεν ευσταθει αυτο που λες.αυτο που δειχνεις δε βγηκε ποτε στη παραγωγη

    • P3tr0sG

      SAMURAi Κουρασες,το εχεις αναφερει σε ολα τα ατομα εδω μεσα. Αν δεν σ’αρεσει μην το κοιτας. Και οπως ειπε το παλικαρι απο πανω LEXUS = TOYOTA.

    • hellboy

      2 βασικα πραγματα πως λειτουργει το κονσεπτ.
      1 βγαινει ενα οχημα και δεν περνα στην παραγωγη.. για 1-100000 λογους
      2 η εταιρια μπορει να παραξει οποιοδηποτε στοιχειο θελει στα μοντελα της αμεσα η εμμεσα(δηλαδη σε 10-20 -30 χρονια)
      BONUS αυτα τα στοιχεια που παρουσιασε το 2009 που λες .. μπορει να τα αντιγραψει η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστρια εταιρια και να μην υπαρξει προβλημα…………… συνεπως . πολλαπλο ακυρο..
      δεν ειναι ωραιο να κοπιαρουμε καποιον. παντος. οπως κανεις εσυ.. στο αναποδο..

  • cfu

    εξαιρετικο