Όταν η McLaren υπέγραφε με τη Renault και η Toro Rosso με την Honda, ελάχιστοι θα φαντάζονταν όταν η ιταλική ομάδα θα έχει κάνει περισσότερους γύρους στις πέντε πρώτες ημέρες των δοκιμών. Η φετινή αξιοπιστία του RA618H φαίνεται πως είναι πολύ βελτιωμένη, με τον Pierre Gasly να κάνει 147 γύρους την περασμένη Παρασκευή, και μάλιστα χωρίς πρόβλημα!

Σήμερα, οι δοκιμές ξεκίνησαν ξανά, για το δεύτερο τεστ. Η μέρα δεν κυλάει καθόλου καλά για τη McLaren, μιας και ο Stoffel Vandoorne έχει γράψει μόλις 23 γύρους. Αιτία το ηλεκτρικό πρόβλημα στο power unit, και μάλιστα εις διπλούν, έχοντας σχέση με τις μπαταρίες, ωστόσο δεν είναι ακόμα γνωστό αν γι’ αυτό υπεύθυνη είναι η McLaren ή η Renault.

Η Toro Rosso δεν έχασε την ευκαιρία, τρολάροντας την ομάδα του Woking. Η ομάδα της Faenza ανέβασε μια φωτογραφία στον επίσημο λογαριασμό στο Twitter, γράφοντας: «All systems Woking, let’s do this». Στη συνέχεια, έβαλε αστερίσκο, γράφοντας σαν σχόλιο «Working». Η McLaren απάντησε μονολεκτικά «Woking» και τέλος η Toro Rosso έκλεισε την μικρή κουβεντούλα αναφέροντας «We hear it’s lovely».

Είναι ωραίο να βλέπουμε τέτοιες «κόντρες» δημοσίως, αλλά σίγουρα και οι άνθρωποι που πληκτρολογούσαν είχαν το ίδιο χαμόγελο μ’ εμάς. Πάντως, η McLaren αναμένεται να είναι σημαντικά πάνω από την Toro Rosso όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα.

  • Mika

    Τους βγαζω το καπελο!!! Λατρευω τετοια ξεκατινιασματα!!
    Αφου οι αλλοι τους δινουν πατημα, καλα κανουν!!!
    :p :p

  • Mika

    Τους βγαζω το καπελο!!! Λατρευω τετοια ξεκατινιασματα!!
    Αφου οι αλλοι τους δινουν πατημα, καλα κανουν!!!
    :p :p

  • Ελάτε, εκεί στην Faenza ετοιμάζεστε για αλλαγή ονόματος της ομάδας και εκτός των άλλων προσπαθείτε και για την πεμπτουσίωση του νέου ονόματος………
    “Trollo Rosso”
    Χαχαχαχα

  • Stefán Jah Jah

    Το οτι η mclaren θα ειναι (και σημαντικα μαλιστα) πανω απο την torro rosso απο που συμπεραινετε μπορειτε να μας πειτε???

    • Γράφω τη λέξη «αναμένεται», όχι ότι «θα είναι». Από πού προκύπτει από το «αναμένεται»; Καλύτερο σασί, καλύτερο power unit, καλύτεροι οδηγοί, περισσότεροι πόροι, καλύτερες εγκαταστάσεις και καλύτεροι μηχανικοί, με τα τρία τελευταία να συνεπάγονται καλύτερη εξέλιξη εντός της χρονιάς.

    • Αναστάσιος

      Να δεχτώ το καλύτερο σασί, αναντίρρητα θα δεχτώ το καλύτεροι οδηγοί και τους παραπάνω πόρους.
      Το καλύτεροι μηχανικοί, καλύτερο power unit πώς το στοιχειοθετείτε δεν μπορώ να καταλάβω.
      Οι μέχρι τώρα δοκιμές πάντως δεν είναι κ τόσο υπέρ της εκτίμησής σας.
      Υπομονή…

    • Hercooligan

      Η Mclaren είναι ταχύτερη από την Red Bull 2 και το απέδειξε στις πρώτες δοκιμές. ΟΚ η Honda βελτιώθηκε, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερη από τη Renault. Ας μην ξεχνάμε και το σασί της Maca που δείχνει πολύ καλό. Έχουμε δρόμο πάντως!

    • Όσον αφορά το «καλύτεροι μηχανικοί», θεωρείς πραγματικά ότι οι τεχνικοί της Toro Rosso είναι καλύτεροι από αυτούς της McLaren; Η STR ήταν η χειρότερη ομάδα με κινητήρα Renault πέρυσι, μέχρι και η Renault με έναν οδηγό την προσπέρασε, αφού ήταν πολύ καλύτερη σε ανταγωνιστικότητα στο δεύτερο μισό. Το αν είναι οι τεχνικοί της Faenza καλύτεροι από αυτούς του Woking, νομίζω πως το ξέρουν και οι δύο ομάδες. Αυτό φάνηκε και πέρυσι, σε πίστες που το power unit δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στην συνολική απόδοση. Το σασί της MCL32 ήταν σαφώς καλύτερο από αυτό της STR12, οπότε δεν βλέπω τον λόγο να μη συμβαίνει το ίδιο και με τα φετινά μονοθέσια.

      Επιπλέον, το power unit της Honda ήταν πέρυσι πιο αδύναμο από αυτό της Renault. Με δεδομένο ότι οι κατασκευαστές κινητήρων έχουν επικεντρωθεί φέτος στην αξιοπιστία, δύσκολα ο RA618H είναι πιο δυνατός από τον R.E.18, τουλάχιστον για την ώρα. Προφανώς και δεν γνωρίζουμε αριθμούς, αλλά ακόμα και η Toro Rosso παραδέχεται ότι μπορεί ΝΑ φτάσει τη Renault μέσα στη χρονιά, πράγμα που σημαίνει ότι -τώρα- θεωρεί πιο πίσω τον κινητήρα της Honda.

      Τέλος, δεν τα συμπεράσματα από τις δοκιμές δεν είναι ό,τι πιο αξιόπιστο για να μελετάμε και να στηριζόμαστε. Έχουμε πολλά παραδείγματα που τα μονοθέσια ήταν γρήγορα στις δοκιμές και μετά υστερούσαν σημαντικά. Οι δοκιμές γι’ αυτό γίνονται, για να φανερώσουν προβλήματα αξιοπιστίας, ενώ οι ομάδες σπανίως φανερώνουν μεγάλο μέρος της ταχύτητας των μονοθεσίων στην πίστα. Οι μηχανικοί δοκιμάζουν πολλά, αξιολογούν πολλά και διορθώνουν πολλά, κάτι που αφορά το σασί και τον κινητήρα. Το αν όντως η Renault έχει κατασκευάσει ένα αξιόπιστο power unit, θα φανεί αρκετά σύντομα και θα πρέπει να κάνουμε υπομονή, όπως γράφεις σωστά κι εσύ.

    • Stefán Jah Jah

      Καλα παιζουμε με τις λεξεις τωρα…
      Οσο για τους λογους που προκυπτει το “αναμενεται”, περαν του power unit, υποτειθεται οτι τα υπολοιπα ισχυαν και τα προηγουμενα χρονια. Θα δειξει…

    • Καθόλου δεν παίζουμε με τις λέξεις. Αν ρωτήσεις 100 οπαδούς, οι περισσότεροι θα σου πούνε ότι πιστεύουν πως η McLaren θα είναι πιο πάνω από την Toro Rosso· έτσι προκύπτει το «αναμένεται». Εννοείται πως δεν ξέρω τι «θα γίνει» το 2018, ούτε κατά διάνοια. Τελείως διαφορετικά νοήματα, λοιπόν. Φυσικά και τα υπόλοιπα πλην του power unit ίσχυαν και στο παρελθόν, αλλά να σου θυμίσω ότι η McLaren το 2016 τερμάτισε πάνω από την Toro Rosso. Πέρυσι, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να αλλάξουν concept, ακολουθώντας αυτό της Mercedes με το «σπασμένο» turbo, αλλά η κίνηση αυτή προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα.

      Επίσης, δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το power unit συμβάλλει και έμμεσα στην απόδοση ενός μονοθεσίου. Είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολο να βελτιώσεις ένα μονοθέσιο έχοντας ελάχιστα δεδομένα απ’ ό,τι ένα μονοθέσιο που το γνωρίζεις πολύ καλά. Δεν μιλάμε στεγνά για δύναμη και αξιοπιστία. Και πάλι, όμως, σε πίστες που το σασί έβγαινε μπροστά, η MCL32 ήταν ταχύτερη από την STR12, συνεπώς η γνώμη μου -και των περισσότερων- είναι πως η McLaren θα είναι μπροστά από την Toro Rosso φέτος, και μάλιστα αρκετά. Το αν θα είμαι σωστός ή όχι, θα φανεί σε μερικούς μήνες.

  • georgekaras

    3 κινητηρες ………………….

  • μακ γκάφεν
    ρον γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα