1Ημέρα 2η

Οι καλές καιρικές συνθήκες στο Circuit de Barcelona-Catalunya συνεχίστηκαν σήμερα, βοηθώντας έτσι τις ομάδες να πάρουν δεδομένα για τα μονοθέσια και τα ελαστικά. Βέβαια, τα προβλήματα δεν έλειψαν, κάτι που αφορά κυρίως τη McLaren, που για δεύτερη συνεχόμενη μέρα αντιμετώπισε θέματα με την MCL33.

Ο ταχύτερος οδηγός της σημερινής ημέρας ήταν ο Daniel Ricciardo, καλύπτοντας την ίδια ώρα τη μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στους οδηγούς, σε μια προσπάθεια να κερδίσει το χαμένο χθεσινό έδαφος της Red Bull. 165 γύροι για τον Αυστραλό και χρόνος στο 1:18.047, μια επίδοση που αποτελεί την ταχύτερη που έχουμε δει στην ισπανική πίστα.

Στη δεύτερη θέση ο Lewis Hamilton, που σήμερα οδήγησε το πρωί, με τον Valtteri Bottas να αναλαμβάνει το απόγευμα. Οι δυο τους ολοκλήρωσαν μαζί 175 γύρους για τη Mercedes, σε μια ακόμα πολύ παραγωγική μέρα για τη γερμανική ομάδα. Μία θέση πιο κάτω από τον Φινλανδό, ο Sebastian Vettel που μοιράστηκε την SF71H με τον Kimi Raikkonen, ο οποίος ανέλαβε το απόγευμα, για να δώσει συνολικά 115 γύρους στη Ferrari.

Στην πέμπτη θέση ο Brendon Hartley, όντας αρκετά δραστήριος με την STR13, γυρνώντας 119 φορές. Ο χρόνος του σημειώθηκε με την hypersoft γόμα. Κακή και πάλι η μέρα για τη McLaren. Σήμερα, ο Fernando Alonso βρέθηκε στο cockpit της MCL33, σταματώντας στη Στροφή 7, μετά από διαρροή λαδιού, κάτι που ανάγκασε τους μηχανικούς του να αλλάξουν κινητήρα, κάνοντας μερικούς ακόμα γύρους στο τέλος.

Ο Carlos Sainz είναι έβδομος στον πίνακα των ταχύτερων χρόνων, όμως το πιο σημαντικό για τη Renault είναι ότι πήρε δεδομένα 190 γύρων, αφού ο Nico Hulkenberg πρόσθεσε 102 γύρους στους 88 του Ισπανού. 78 γύρους από τον Romain Grosjean, όταν ο Lance Stroll ολοκλήρωσε τη μέρα στην 10η θέση. Ο Sergey Sirotkin βρέθηκε ξανά στην FW41 και έκανε 80 γύρους, αλλά ήταν και πάλι ο πιο αργός οδηγός.

Ο Esteban Ocon στην 12η θέση, με 130 γύρους για τη Force India, η οποία ακόμα δεν έχει σημειώσει επίδοση στο μέσον του πίνακα. Ο Charles Leclerc πίσω από το τιμόνι της C37, όμως ο Μονεγάσκος βγήκε εκτός στη Στροφή 12, μένοντας ακινητοποιημένος στην αμμοπαγίδα, λίγα λεπτά πριν από τη λήξη της ημέρας.

2Οι καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες

4Τα καλύτερα sectors

  • Thanos

    Μαλλον φταιει ακομα η Χοντα στην Μακλαρεν. Αυτο το υπερφυσικο σασι πλεον καταστραφει ολα τα power unit γιατι ειναι μακραν οτι καλυτερο εχει φτιαχτει ποτέ. Τρολ mode off. Με Μπουλιερ δεν θα δει προκοπή η ομάδα.

    • Nerazzuro21

      Εμένα αυτό που μου τη δίνει είναι η υποκρισία τους. Δεν μπορώ να ακούω τον Boullier και τον Ισπανό να είναι καθησυχαστικοί και αισιόδοξοι φέτος ενώ πέρσι έκραζαν τη Honda για τα προβλήματά τους στους δοκιμές από τη στιγμή που ο αριθμός των γύρων φέτος είναι σχεδόν ίδιος με πέρυσι. Είναι ξεκάθαρο πλέον ποιοι μέσα στην ομάδα ήθελαν το διαζύγιο με τη Honda και τη συμφωνία με τη Renault.

    • Thanos

      Συμφωνώ απόλυτα. Ο Boullier έλεγε σήμερα ότι σε 3 ώρες θα είναι έτοιμο το μονοθέσιο και τελικά βγήκε μετά από 6 ώρες… Ρε φίλε πόσο μα πόσο παπατζας είσαι. Δεν αντέχω να τον βλέπω άλλο. Η Redbull κάνει 165 γύρους, η Renault κάνει 190 και η ΜcFAIL με το ζόρι 57 με το ίδιο μοτέρ. Τραγικοί απλά.
      Και εχεις και την Χοντα να τρέχει χωρίς κανένα ιδιαίτερο θέμα με την Τορο Ροσο και να κάνει και καλύτερο χρόνο.

    • stadi

      Θέλουν όλοι ξήλωμα.Από τότε που έδιωξαν το αφεντικό μην περιμένεις προκοπή.
      Το
      πρόβλημα τώρα είναι η ψύξη .Δεν έχουν συνηθίσει σε πελατειακό μοτέρ που
      σου το φέρνουν και σου λένε παρτο και προσαρμοσέτο.Ήταν συνηθισμένοι να
      λένε τι θέλουν στον κατασκευαστή και η σχεδίαση να γίνεται με βάση το
      τι θέλει η McLaren.Όταν είσαι πελάτης και δεν ΔΕΝ υπάρχει οργάνωση από
      “ψηλά” σε τεχνικά θέματα αυτά θα έχεις.Κόβουν ράβουν το κάλυμμα του
      κινητήρα,βάζουν μικρές εισαγωγές αέρα τοπικά(στην περιοχή του turbo)
      ,πρόχειρες λύσεις που δείχνουν ότι είτε δεν έκαναν καλή δουλειά το
      χειμώνα είτε ότι με την καθυστερημένη μετάβαση σε Renault δεν πρόλαβαν.
      Βλέπεις το μεγάλο κεφάλι σπαταλά το χρόνο του στο να κανονίζει event για τον Alonso και για τις ομάδες του.

      https://uploads.disquscdn.com/images/77a8eda5255f3563ce683b02743c3a1a43ebeaadf15c260f6741d4a4efb74205.jpg

    • georgekaras

      κλαιω αυτα δεν τα καναν ουτε στη Μιναρντι

    • Spyridon

      Κι όμως στη McLaren έχουν παράδοση σε τέτοιες “πατέντες”.. Θυμηθείτε GP Μαλαισίας 2004, να κόβουν κυριολεκτικά με πριόνια το κάλυμμα του κινητήρα της MP4-19 και να ανοίγουν τρύπες παντού ελπίζοντας να πετύχουν απαγωγή θερμότητας. Τότε τούς “έφταιγε” ο κινητήρας της Mercedes…

    • georgekaras

      https://www.youtube.com/watch?v=dMC1LwA_Y4Y και παλι δεεεεεεεν

    • Spyridon

      Ακριβώς αυτό!!! Θυμάμαι χαρακτηριστικά αφενός το συγκεκριμένο στιγμιότυπο και αφετέρου τον Τάκαρο να λέει (σωστά, ομολογουμένως) ότι δεν ταιριάζει σε μια τόσο μεγάλη η ομάδα η εικόνα του να κόβουν έτσι πρόχειρα το κάλυμμα με πριόνια…

    • georgekaras

      δεν βρισκω γαμωτο το στιγμιοτυπο ,τουλαχιστον τοτε ηταν μεσα στην 5αδα

    • georgekaras
    • LJ

      Αν θυμάμαι καλα εσυ δεν εκραζες ολη τη χρόνια την Honda?

      Συγχωρα με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι δεν είχε αφήσει την Honda σε χλωρό κλαρί.

    • stadi

      Ναι και;;

    • LJ

      Όχι τπτ. Απλά δεν βλέπω επίθετα του τύπου «ερασιτέχνες» που χρησιμοποιούσες. Μαλλον τε φυλάς για την Μελβουρνη.

    • stadi

      Δηλαδή όταν κράζω θες να χρησιμοποιώ τα ίδια επίθετα.οκ.Ότι θες εσύ.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ο Boullier εξελίσσεσαι σε μεγάλο μαϊντανό, χειρότερος και από τον Arai.

    • georgekaras

      bouliie to boullio

  • τι να πεις για την μακλαρεν … μετα απο 3 χρονια δοκιμων θελουν και αλλο χρονο για να μαθουν να διαλεγουν σωληνακια να σφιγκουν μπουλονια να μην σπανε κινητηρες .. μηπως δεν φταινε οι κινητηρες που σπανε αλλα κανενα λαθος στο κιβωτιο ταχυτητων ή σε τιποτα αλλα περιφεριακα που τα κανουν σαλατα τα τζιμανια απο το woking ;;;
    Keep calm and keep woking ….

  • Yiannis P

    Ρε σεις μήπως τελικά φταίει το σασί της ΜακΛάρεν και “χαλάει” τους κινητήρες; Ας πούμε στην ψύξη; Δεν τρολλάρω, σοβαρά το λέω.
    Y.Γ. Άσχετο, αλλά ξέρουμε τι παίζει φέτος με τηλεοπτική μετάδοση;

  • Akis-F1 FAN

    Σήμερα είδαμε τα πρώτα δείγματα ταχύτητας από rb και Μερκ, ενώ η φερράρι ήταν πιο υποτονική και από θέμα χρόνων και από χιλιόμετρα. Μακλάρεν χάλια μαύρα, μάλλον έπρεπε να κατηγορούμε πιο πολύ αυτούς παρά τη Χοντα τα προηγούμενα χρόνια.

    • Mitsos Ribopaido

      Η φερραρι δεν εκανε καν πολλους γυρους σημερα , ουτε και με πιο μαλακα. Κρυβεται; Ή εχει προβλημα;

    • georgekaras

      εγω πιστευω δοκιμαζαμε σημερα αλλα πραγματα θα μας περιμενω μεχρι την Αυστραλια Μπαχρειν πριν μας κραξω γιατι δεν εχω δει κατι χειροπιαστο

    • Mitsos Ribopaido

      Βρε ναι αλλα παραξενευτήκαμε.. Θα δείξει .
      Ισως βέβαια απο δεδομένα ειναι κομπλέ και δεν τους καίει

    • georgekaras

      τι 1.17 ηταν σημερα αυτο?

    • Mitsos Ribopaido

      Πάθαμε πλάκα… ! Επιτέλους

    • Akis-F1 FAN

      Πρόβλημα δε νομίζω να έχει…δεν ήταν κακή μέρα…απλώς υποτονική. Ούτε πίεσαν για χρόνο, ούτε έστιψαν το μονοθέσιο με πολλούς γύρους. Ίσως αποσυντονίστηκαν που ήταν άρρωστος ο Κιμι το πρωί και μοιράστηκε τη μέρα με τον Σεμπ, οπότε έπρεπε να αλλάξουν το πρόγραμμα, να κάνουν αλλαγές στο μονοθέσιο κτλ.

    • Mitsos Ribopaido

      Σωστός

  • Georgios Mentekidis

    Ας κάνουν την αυτοκριτική τους στη McLaren αλλά και όσοι λοιδορούσαν μέχρι πρότινος τη Χόντα. Μάλλον, κάτι θα ήξεραν στη Faenza που εμπιστεύτηκαν τους Ιάπωνες, σε αντίθεση με τους πρώτους που δεν “κάλυψαν” ποτέ τον προμηθευτή και συνεργάτη τους καθ’ όλη τη διάρκεια της τριετίας…

  • Mika

    Χαλαρα! Παμε για δοκιμες στους πρωτους 3 4 αγωνες και ξυπναμε απο τον αγωνα στη Βαρκελωνη!

    https://uploads.disquscdn.com/images/06a8a31f27eef46144be1555db519f7418ba583a8a32d5273b9233699ecd7835.jpg

  • Christos Dimou

    Θα κρατούσα ακόμα τις εκτιμήσεις μου για την αξιοπιστία του διδύμου McLaren – Renault. Δεν ήταν άμοιρη ευθυνών και η Honda. Αλλά αποδεικνύεται ότι και η McLaren δεν έδειξε την απαραίτητη προσαρμοστικότητα στους νέους κανονισμούς.

    Σήμερα όμως τα πράγματα είναι καλύτερα. Το unit της Renault ήταν το 3ο στο grid και πιθανά φέτος να βλέπει στα ίσια το unit της Ferrari. Περιμένω και σήμερα να δω τι θα γίνει.

  • βλεποντας τις τελικες …νιωθω οτι πρεπει να ζητησω ενα συγνωμη απο τον arai sammoyrai και την χοντα … ισως πρεπει να κινηθουν και αυτοι νομικα για δυσφημισει απο την μακλαρεν και ο αραι για τους χαμενους του μισθους

  • LJ

    Brown said he had always anticipated Honda’s F1 programme would succeed eventually.

    “We know they’re a great company and it was just a matter of time until they’d see some improvements,” he added.

    “They’re having a good test and good on them.”

    Αν ήταν έτσι, γτ έκανες τον χαμό να φύγουμε απο την Honda ρε άρχοντα Ζάκ;;;;

    • Georgios Mentekidis

      Μήπως να έστρεφες την ερώτησή σου και προς τον Αλόνσο;