Ένας τομέας που η Mercedes υστερούσε έναντι των Ferrari και Red Bull πέρυσι ήταν τα ελαστικά. Η W08 δεν ήταν τόσο καλή, δυσκολεύοντας τους μηχανικούς στο να βρουν τις ιδανικές ρυθμίσεις, ώστε να παίρνουν το μέγιστο από αυτά. Οι άνθρωποι του Brackley έχουν δουλέψει πάνω σε αυτό, και χθες είχαν την ευκαιρία να δουν πώς λειτουργούν τα ελαστικά του 2018, αφού οι συνθήκες ήταν πιο ζεστές απ’ ό,τι την προηγούμενη βδομάδα.

Ο Valtteri Bottas έκανε χθες 86 γύρους και είχε  μια καλή γεύση από τα νέα ελαστικά. Ο Φινλανδός ξέρει ότι υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει, μαθαίνοντας συνεχώς νέα πράγματα για την W09, η οποία είναι πολύ νέα ακόμα.

Σε αυτές τις καιρικές συνθήκες, ξεκινάμε πραγματικά να δουλεύουμε τα ελαστικά και είχαμε μερικά θέματα για να διαχειριστούμε. Έτσι, είχαμε μερικές ακόμα προκλήσεις με τα ελαστικά απ’ ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά τουλάχιστον τώρα μπορούμε να τα ζεστάνουμε.

Συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε νέα πράγματα για το μονοθέσιο, μαθαίνοντας πώς αυτό αντιδρά σε διαφορετικές ρυθμίσεις. Κάναμε πάνω από 80 γύρους, δηλαδή πάνω από απόσταση ενός αγώνα, οπότε ήταν καλά χιλιόμετρα.

Ο Lewis Hamilton μίλησε μετά τη χθεσινή μέρα, λέγοντας πως δεν είναι εύκολο να φέρει τη μέση γόμα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ από την άλλη η μαλακή γόμα παρουσίασε αρκετά μεγάλη φθορά στη νέα άσφαλτο.

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε σήμερα ήταν να κάνουμε τα ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά στη νέα αυτή άσφαλτο. Η μέση γόμα ήταν δύσκολο να δουλέψει. Η μαλακή γόμα είναι καλύτερη στο να τη ζεστάνουμε, όμως είχε μεγαλύτερη φθορά. Μαθαίνουμε διαρκώς. Ήταν μια καλή μέρα. Πήραμε ό,τι χρειαζόμασταν και κάναμε πολλά χιλιόμετρα, ήταν μια παραγωγική μέρα.