1Ημέρα 3η

Ο καλός καιρός στην πόλη της Βαρκελώνης συνεχίστηκε για μία ακόμα ημέρα, και οι ομάδες προσπάθησαν να το εκμεταλλευτούν ώστε να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα, στην προ-τελευταία ημέρα των δοκιμών. Για μία ακόμα ημέρα, σημειώθηκαν πάρα πολλοί γύροι από τους 13 οδηγούς που πήραν μέρος, εφτά εκ των οποίων κάλυψαν πάνω από 100 γύρους.

Η Ferrari βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των ταχύτερων χρόνων, με τον Sebastian Vettel να είναι πολύ μπροστά από οποιονδήποτε άλλο. Ο Γερμανός έβαλε την hypersoft γόμα, είχε λίγα καύσιμα στην SF71H και πίεσε το μονοθέσιό του, εκμεταλλευόμενος την ζεστή άσφαλτο, για το 1:17.182, τον καλύτερο χρόνο που έχουμε δει ποτέ στην ισπανική πίστα. Κατά τα άλλα, ο Seb ήταν ο πιο δραστήριος, με 188 περάσματα.

Στη δεύτερη θέση βλέπουμε τον Kevin Magnussen, που ήταν 1,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Ο χρόνος του Δανού σημειώθηκε με τα πολύ μαλακά, καλύπτοντας απόσταση 153 γύρων σήμερα, σε μια καλή μέρα για την αμερικανική ομάδα. Μακριά από προβλήματα έμεινε και πάλι η Honda, έτσι η Toro Rosso έκανε 169 γύρους, με τον Pierre Gasly στο τιμόνι, ο οποίος ήταν ο τρίτος ταχύτερος, με την hypersoft γόμα.

Τις θέσεις 4 και 5 καταλαμβάνουν οι οδηγοί της Renault. Η γαλλική ομάδα πήρε δεδομένα 148 γύρων από τους Nico Hulkenberg και Carlos Sainz. Ο Γερμανός οδήγησε το πρωί, για να δώσει τη θέση του στο Sainz για το απόγευμα. Η McLaren χρειαζόταν μια καλή μέρα και την είχε σήμερα. 151 γύροι από τον Stoffel Vandoorne, ενώ το μόνο που σημάδεψε τη μέρα των Βρετανών ήταν ένας έλεγχος που έκαναν επειδή είδαν κάτι στα δεδομένα.

Στην έβδομη θέση ο Marcus Ericsson, που προσέφερε δεδομένα 148 γύρων στην Sauber, προκαλώντας κόκκινη σημαία το απόγευμα, αφού βγήκε εκτός στη Στροφή 4. Ακολουθούν οι δύο οδηγοί της Mercedes. Η γερμανική ομάδα δεν ενδιαφέρθηκε για χρόνους σήμερα, ωστόσο είδες τους οδηγούς της να κάνουν συνολικά 181 γύρους, με τον Valtteri Bottas να ξεκινά τη μέρα και τον Lewis Hamilton να αναλαμβάνει μετά το μεσημέρι.

Ο Robert Kubica βρέθηκε ξανά στο cockpit της FW41, κάνοντας 73 γύρους. Ο Lance Stroll πήρε τη σκυτάλη το απόγευμα, προσθέτοντας άλλους 67 γύρους για την ομάδα του Grove. Ο Sergio Perez στην 11η θέση με 159 περάσματα, ενώ τέλος ο Max Verstappen δεν κυνήγησε χρόνους σήμερα, κάνοντας, όμως, 187 γύρους, σε μια πολύ παραγωγική μέρα για την RBR.

2Καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες

  • Maleas George

    Επιτέλους λίγη ταχύτητα… Αλλά μην παρασυρόμαστε! Εκτός αν νομίζει κανείς ότι η Haas με τη SuperSoft είναι ταχύτερη από τη Merc με την UltraSoft!! (στον χθεσινό χρόνο αναφέρομαι…) Και ναι, υπάρχει ζωή στην Macca!!

    • nikos

      ή η χοντα ταχυτερη της μερσ?

  • Nerazzuro21

    Αν και δεν ασχολούμαι ποτέ με τους χρόνους στις χειμερινές δοκιμές, η επίδοση της Haas με τη super soft ήταν η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μην ξεχνάς και τον χρόνο του Gasly. Δυστυχώς δεν μέτρησε.
      Αν μετρούσε θα είχε πολύ γέλιο, η Toro Rosso 1 sec πιο γρήγορη από την Mclaren.
      Honda Vtec kicked in Yo.
      14:02 Gasly also marks the imminent onset of comestibles by setting a new personal best of 1m17.805s on his hypersofts – second overall now ahead of Magnussen.
      14:04 We’re hearing that Gasly cut the chicane on his flying lap so his time will be deleted, but no official confirmation as yet.

    • Mika

      Ειναι η μερα που θες να χαρεις, βλεποντας οτι καναμε 150+ γυρους,αλλα βλεπεις πως οι αλλοι εκαναν 169, εχοντας και 10 Km παραπανω τελικη και μισο δευτερο διαφορα!!!
      :p :p
      Στο μεταξυ ο Αλονσο παιζει να μην εκανε 150 γυρους σ ολες τις δοκιμες!!!!
      Ξεκουραστος παει down under!!!

  • Η μέρα είχε δράση για όλες τις ομάδες του grid!!!!!
    Σίγουρα, ο χρόνος του Vettel με την Ferrari ήταν εκπληκτικός. αλλά δεν θα πρέπει να σταθούμε και πολύ.
    Πάντως, τον γύρο του Γερμανού τον κρατάω ως χρόνος να έχουμε να συζητάμε μέχρι αύριο λίγο πριν την έναρξη της τέταρτης μέρας.
    Περισσότερα αύριο στην τελευταία μέρα των δοκιμών…………….

  • Mitsos Ribopaido

    Εχουμε να δουμε 1 δευτερολεπτο κατω σιγουρο.. αυριο ελπιζω ο κιμι να ειναι καλα και ξυπνιος..
    Αεροδυναμικα ειχαμε στο τελος θεμα με την προσφυση οπως ελεγαν
    Για να δουμε

    • georgekaras

      ξεπιαστηκαμε ,αλλα ειναι ενθαρυντικα τα γυρολογια ολοκληρωθηκαν χωρις σχεδον κανενα προβλημα ολο το 3ημερο

    • Mitsos Ribopaido

      Παμεεεε

    • Αύριο, ο Kimi θα είναι μία χαρά.
      Απλά, λέγεται ότι ο Φιλανδός Τρίτη βράδυ δεν έκλεισε μάτι, γιατί έκανε babysitting στα παιδιά του και έτσι δεν σηκώθηκε για τις δοκιμές.
      Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ποτά ήταν μπόμπα……….. https://uploads.disquscdn.com/images/aad40be8bda339687f1e528aec7096202902e76e4f1b29b6b71d42d3349c86d6.jpg χαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Μακαρι

  • Yiannis P

    Γιατί έχω χάσει τη μπάλα. Τα λάστιχα πως πάνε; HYPER->ULTRA->SUPER->SOFT->MEDIUM ?

    • Nerazzuro21

      Έτσι ακριβώς. Και μετά τη medium υπάρχει η hard και η super hard.

  • Giannisk

    Πρόσεξε κανείς την χαμηλή τελική των ομάδων που έχουν PU της renault?

    • Αλ Μπαντι

      Σε αυτη τη φαση δε λεει πολλα, 327,2 το ταχυτερο pu ferrari 327,2 το ταχυτερο pu renault

  • Emmanouil Laios

    Το συμπέρασμα είναι οτι δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα..Βρήκα τους περσινούς χρόνους και τελικές στις δοκιμές και εντάξει με τους χρόνους (άλλη άσφαλτος, άλλες θερμοκρασίες, άλλες γόμες) αλλά μετά απο 1 χρόνο εξέλιξης, οταν βλέπεις την διαφορά στις τελικές, εγώ μάλλον για κρυφτούλι το βλέπω και μακάρι να βγώ ψέυτης αλλά τα Μερσεντες κρύβουν πολλά….Όσο για την Ferrari μου, δυστυχώς και ο Vettel λέει οτι πρέπει να βρούμε απόδοση ακόμα και σταθερότητα στα πατήματα…άρα δύσκολα και φέτος τα πράγματα.
    2018 1.17.182 / 20+ βαθμούς λιγότερους στο οδόστρωμα / τελική 327.2
    2017 1.18.634 / τελική 340.6 και πολύ ζέστη.

    https://uploads.disquscdn.com/images/907575c0b984037a4bebd347c2f1dcbc9758f3399f8e0ad166a6e30924ef1814.png https://uploads.disquscdn.com/images/71c1faa77915943a3b655f94a08c40d354575a00de0202e7a6ce33acc1bd12b7.png

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω θετικό είναι που έκανε τέτοιο χρόνο με χαμηλή σχετικά τελική…σημαίνει ότι δεν πίεζαν πολύ τον κινητήρα, άρα έχει αρκετά να δώσει ακόμα το μονοθέσιο. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τη Μερκ. Αν ήθελαν να πιέσουν πραγματικά Μερκ και φερράρι με την hyperdoft χτυπάγαν το 1:15.

  • filip

    Απο που προκύπτει ότι ο Φετελ πιεσε το μονοθέσιό του; Γιατί λέτε πως είχε λιγα καύσιμα τη στιγμή που έκανε 4-5 συνεχόμενους γύρους κάτω από 1.18.00;
    Γιατί μόνο για τη Φερράρι υπονοείται συνεχώς πως τρέχει για τους χρόνους και τις εντυπώσεις; Από τις 7 ημέρες δοκιμών μέχρι τώρα, δεν έχω δει να αφήνετε για κανέναν άλλον τέτοια υπονοούμενα, τα οποία στην τελική δεν προκύπτουν από πουθενά.

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτο με πειραζει και με αγχωνει https://uploads.disquscdn.com/images/60fa41dd34358270b5ffa81f071bc472c12ff9a292beb96e2fe1f3f3d61a5fb2.jpg εμενα

    • Emmanouil Laios

      Δυστυχώς και εμένα αυτό, αλλά και οι ψίθυροι στα paddock στην Βαρκελώνη που άρχισαν να ακούγονται οτι στην Ferrari είναι σκεπτικοί γιατί δεν είναι το μονοθέσιο τόσο γρήγορο και καλό όσο πιστεύαν πρίν πατήσει πίστα… Ορίστε και οι χρόνοι με την προσομοίωση αγωνα απο σήμερα (δυστυχώς θα παλέψουμε για την δεύτερη θέση με την σόδα) και ο κλαρινογαμπρός θα μας χορέψει (μακάρι να βγώ ψεύτης).

      https://twitter.com/f1debrief/status/971790993593917440

    • Mitsos Ribopaido

      Οι χρονοι ειναι ουαου αν και στο sky λεγαν διαφορα για καυσιμα.. αυτο με τους ψυθιρους που λες ομως.. shit

    • filip

      Από τον πίνακα προκύπτει πως η Φερράρι έκανε 2,5-3 δευτερόλεπτα πιο αργούς χρόνους με την SS από ότι με την Μέση !!! καθώς επίσης και ίδια γυρολόγια με την Μακλάρεν !!!! Κανένα λογικό συμπέρασμα δεν προκύπτει από αυτά. Ή μάλλον το λογικό συμπέρασμα είναι πως η φερράρι κρύβεται και μάλιστα πολύ. Το πλεονέκτημα στους κινητήρες μειώνεται συνεχώς από χρονιά σε χρονιά. Δεν υπάρχει περίπτωση να έκαναν βήματα πίσω σε αυτόν τον τομέα οι Ιταλοί. Ο χρόνος που έγραψε η Χάας λέει πολλά.

    • Emmanouil Laios

      Αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Όπως θα δείς παρακάτω είπα οτι απο τις μέχρι τώρα δοκιμές το συμπέρασμα είναι οτι δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα (τουλάχιστον εγώ), και είναι η πρώτη φορά που πραγματικά δεν βλέπω που μπορεί να βρίσκεται η Ferrari (ομάδα μου). Τουλάχιστον ας είναι δεύτερη αλλά πολύ κοντά στην Μερσεντες αλλά οχι και πίσω απο την Σουρωτή!

    • filip

      Συμφωνώ, είναι πολύ περίεργη η κατάσταση φέτος από την άποψη των δοκιμών. Αν και πάντα έχω μια επιφύλαξη, νομίζω είναι καλό. Κανείς δεν κάνει ιδιαίτερα θετικά σχόλια για το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η ομάδα, (ούτε και οι άλλοι το κάνουν εκτός από τη Μακλάρεν χαχαχα) και γενικά δεν μιλάνε πολύ. Πρόσεξα επίσης στους παραπάνω χρόνους πως ο Φέτελ στο τελευταίο στίντ, από τον 42ο γύρω έκανε συνεχόμενα ίδιους χρόνους περίπου, αρκετά πιο αργούς από τον Μπότας. Στον τελευταίο όμως, μετά από 22 γύρους κατέβασε τον χρόνο 1-1,3 δευτερόλεπτα! Δεν ξέρω …… Ελπίζω να δικαιωθούμε στο τέλος :P

    • Emmanouil Laios

      Έτσι ακριβώς δείχνει…αλλά οι πρώτοι γύροι που είναι 2-3 δευτ. πιο αργοί είναι και λόγο καυσίμου..Άρα αυτά που έλεγαν εχθές στα paddock για δυσκολία του Vettel να κρατήσει την Ferrari σταθερή στις στροφές με πολλά καύσιμα είναι λίγο ανυσηχητικό…

    • filip

      Δεν βλέπω τόσο αργούν γύρους, η διαφορά κάθε γύρου ανά στίντ είναι 3-4 δέκατα για όλους τους οδηγούς. Δεν έχω ακούσει σχόλια και εντυπώσεις. ‘Ίσως είναι πολύ γρήγορο για αυτό έχει πρόβλημα σταθερότητας χαχαχα. Πέρυσι που δεν είχε τι καταλάβαμε;

  • Emmanouil Laios

    Sebastian έδωσε ρεσιτάλ με την όπισθεν στα pit :)

    https://www.youtube.com/watch?v=vTtbVXnRhRY

  • LJ

    Και περισσότερους γύρους και πιο γρήγορη η STR απο εμάς. Πω πω κλάμα!!!!

  • Emmanouil Laios

    ΕΛΕΟΣ με την Μακλαρεν ρε παιδιά ΕΛΕΟΣ!!
    Οτι άρθρο σχετικό με την Φ1 και να ανέβει, όλη η συζήτηση καταλήγει στην αχριστία της Μακλαρεν και στην διαφορά της με την Τοσο οσο και την Χοντα!!!
    Δεν λέω, αλλά και το πρωτάθλημα ο Ερικσον να πάρει φέτος, εσείς εδώ θα το γυρίσετε γιατί η Μακλαρεν δεν είναι σαν την Τοσο Οσο.
    Φιλικά πάντα!

  • George Perifanos

    GP2 OIL-GP2 OIL…

  • ο κούμπιτσα ρε! να’ναι καλά το παιδί, πολύ χαίρομαι.