1Ημέρα 4η

Τέλος! Το χρονόμετρο μηδενίστηκε οριστικά πριν από λίγο στο Circuit de Barcelona-Catalunya, μετά από την όγδοη και τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών. Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει σε δύο εβδομάδες και οι ομάδες έχουν πλέον πολλή δουλειά, προκειμένου να αναλύσουν τα δεδομένα που πήραν από την ισπανική πίστα, ώστε να ετοιμάσουν τα μονοθέσιά τους για την έναρξη της σεζόν, ενώ είναι πολύ πιθανό να δούμε κάποια νέα εξαρτήματα στη Μελβούρνη.

Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, η Ferrari βρίσκεται στην κορυφή των χρόνων. Σήμερα, ήταν η σειρά του Kimi Raikkonen, ο οποίος με τα hypersofts σημείωσε 1:17.221. Ο Φινλανδός έκανε 157 γύρους για την ιταλική ομάδα, σε μια ακόμα πολύ καλή μέρα για τη Scuderia.

Στη δεύτερη θέση ο Fernando Alonso, που είχε ξανά πρόβλημα με την MCL33. Ο Ισπανός σταμάτησε το πρωί μετά από πρόβλημα στο turbo, έτσι οι μηχανικοί του χρειάστηκε να του αλλάξουν το power unit, μια διαδικασία που κράτησε πάνω από πέντε ώρες. Ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής βγήκε ξανά το απόγευμα, για να γράψει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, με τα hypersofts, ενώ έκανε συνολικά 93 γύρους.

Πρόβλημα και για τη Renault, στο κιβώτιο της R.S.18. Το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας πήγε χαμένο, με τον Carlos Sainz να βγαίνει στην πίστα έχοντας περίπου δύο ώρες στη διάθεσή του. Ο Ισπανός πραγματοποίησε 45 γύρους και ήταν ο τρίτος ταχύτερος, μπροστά από τον Daniel Ricciardo, που πήρε δεδομένα 92 γύρων για τους μηχανικούς του.

Στην πέμπτη θέση ο Romain Grosjean, που ολοκλήρωσε 181 γύρους για την Haas. Η Mercedes για μία ακόμα μέρα δεν ενδιαφέρθηκε για γρήγορους χρόνους, ωστόσο η γερμανική ομάδα πήρε τα περισσότερα δεδομένα. Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε τη μέρα, με τον Valtteri Bottas να αναλαμβάνει το απόγευμα, κάνοντας οι δυο τους συνολικά 201 γύρους ή 935 χιλιόμετρα.

Μια ακόμα θετική μέρα για την Toro Rosso, όπως μαρτυρούν οι 156 γύροι του Brendon Hartley. Στην όγδοη θέση ο Esteban Ocon, με 163 γύρους, όταν ο Charles Leclerc είχε και πάλι έξοδο το πρωί. Ο οδηγός της Alfa Romeo Sauber έκανε 75 περάσματα, λαμβάνοντας την ένατη θέση.

Όσον αφορά τη Williams, ο Robert Kubica προτίμησε να μην τρέξει σήμερα, ώστε να δώσει περισσότερο χρόνο στους οδηγούς της βρετανικής ομάδας, για να προσαρμοστούν ταχύτερα στο νέο τους μονοθέσιο. Οι Sergey Sirotkin και Lance Stroll έγραψαν συνολικά 132 γύρους.

2Οι καλύτεροι χρόνοι

3Οι τελικές ταχύτητες

4Τα καλύτερα sectors

  • Petros K

    Άργησαν λίγο στο Woking αλλά κάτι γίνεται σιγά-σιγά!
    https://uploads.disquscdn.com/images/e33fa22c07fe68f5ddb62e618383a016c2c18eac8a764864c937fb7bffbb6878.jpg

  • καπου ειδα οτι εκανε 1.16.8 ;;αλλα λεει κατι πηγε λαθος ;;

    • Petros K

      Έκοψε το chicane για αυτό και ακυρώθηκε ο γύρος του!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      18:54 Hold the phone… Alonso fastest of all with a 1m16.720s? Could that be a genuine lap or has there been chicane cutting involved?
      18:55 We understand – thankfully – that Alonso cut the track and that effort will be scrapped. Stand by…
      18:56 There it is! Alonso’s lap is struck from the books. As you were.

  • Τέλος οι δοκιμές και τώρα, ραντεβού στην Αυστραλία σε 2 εβδομάδες!!!!!
    Όλες οι ομάδες τελειώσαν τις χειμερινές δοκιμές και πλέον επιστρέφουν στα εργοστάσια για αναλύσεις των δεδομένων και δημιουργία νέων εξαρτημάτων.
    Πάντως, επειδή διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια για την McLaren και τα θεματάκια που έχει με την αξιοπιστία, εγώ θα αναφέρω πως σε όλους τους άλλους τομείς όλα δουλεύουν ρολόι (χαχαχαχαχα)……………. https://www.youtube.com/watch?v=NMu7G7AN-XQ

  • Ο.Κ., το προηγούμενο παράδειγμα που χρησιμοποίησα ήταν άκυρο για την ομάδα της McLaren.
    Έχω άλλες αποδείξεις ότι όλα πάνε καλά στο Woking!!!!!!!
    Τι, πάλι λάθος έκανα…………..??????????
    χαχαχαχαχα
    https://www.youtube.com/watch?v=UqP8N3Aoot8

  • Maleas George

    Δύσκολα τα συμπεράσματα… Προσωπικά δεν πιστεύω ότι τα μονοθέσια είναι πολύ ταχύτερα από τα περσινά. Ο ταχύτερος χρόνος με την ultra φετος ήταν γύρω στα 0.6 sec πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό, και μάλιστα με νέα άσφαλτο και πιο μαλακή τη φετινή ultra. Εκτός αν παίξαν όλοι τόσο μεγάλο κρυφτούλι… Από εκεί και πέρα πιο εντυπωσιακούς θεωρώ τους χρόνους της Merc με τα Medium, που κατέβηκαν κάτω από το 1:19. Με τη Hyper θεωρώ δεν μπορεί να γίνει σοβαρή σύγκριση, καθώς η Merc δεν τα πήρε καν στο τεστ ενώ η Red Bull ήταν σχεδόν 1 sec πιο αργή από τη Ferrari…

    Εν πάσει περιπτώσει, τα τεστ δεν είναι για να συγκρίνουμε χρόνους, αλλά για να μάθουν οι ομάδες πράγματα για τα μονοθέσιά τους, άρα υπομονή 2 εβδομάδες μέχρι τη Μελβούρνη.

  • thymios tsilimparis

    Φέτος τα τεστ πήγαν περίπου όπως πέρσι: Η Μεκ δεν εμφάνισε την πραγματική της ταχύτητα, η Φερραρι πίεσε περισσότερο δίχως να πάιξει παιχνίδι εντυπωσιασμού, η ΚλαΨαρεν στα πιτς…
    Κατά τ άλλα οι Ταύροι πιο δυνατοί και η Ρενώ ανεβαίνει.

    Θεωρώ οτι στη Μελβούρνη θα δούμε Μερκ, μετά RBR και Φερραρι πολύ κοντά και πίσω Ρενω με ΜακΛαρεν και Χαας!

    Αλλά οι Γερμανοί του…Μπράκλεϋ είναι ακόμα μπροστα.

    • εγω μεχρι τον τριτο γυρο πρωτη μερκ μετα φερραρι μετα μακλαρεν και μετα ρεντ μπουλ … μετα τον τεταρτο γυρο μερκ φερραρι και μετα ρεντ μποθλ και μακλαρεν στα πιτς

  • LJ

    Στη McLaren παραδέχονται λέει ότι δεν έκαναν καλή δουλειά. Τουλάχιστον έχουν το γνωθι σαυτον! Βλέπω τους 156 γύρους της STR και ζαλίζομαι.

    Πάλι για μαύρη χρονιά παμε!

    • Nerazzuro21

      Επίσης είπαν (Boullier) ότι ελπίζουν να βρίσκονται στο μέσο του grid στην Αυστραλία. Από το τρίτο σασί του grid και το θα νικούσαμε με κινητήρα Mercedes πήγαμε σε αυτό. Τουλάχιστον ο Ερρίκος επιστρέφει στην πραγματικότητα. Πάντως, συνιστώ ψυχραιμία. Ας περιμένουμε να δούμε τι θα κάνουν στην Αυστραλία και βγάζουμε τότε τα πρώτα συμπεράσματα για το πως θα πάει η χρονιά.

    • μπλοφαρουν… αφου ο αλονσο λεει οτι ειναι ετοιμη και οτι η σημερινη μερα δεν χρειαζοταν καν ..

    • LJ

      Ποση ψυχραιμια ακομα??????

    • Στέργιο, την τελευταία τετραετία κάθε φορά που βλέπω τους τεχνικούς της ομάδας σου να βάζουν το κάλυμμα, μετά από κάποια αστοχία, πάνω από το μονοθέσιο της βρετανικής ομάδας, νομίζω ότι είναι σάβανο………….. https://uploads.disquscdn.com/images/f7d6daa2f8958503b6433fa68ef3b4d96da338f884523cfef94378101d586f5b.jpg

    • Mika

      Aφου ο Αλονσο ειπε ειμαστε ετοιμοι για τη Μερβουρνη!!
      Τι, δεν ειμαστε?
      :p

    • Hercooligan

      Πιστεύω θα μας εκπλήξουν θετικά…. το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχουμε τελική ταχύτητα (καμία ομάδα που φοράει Renault).

    • Mika

      Η Red Bull φαινεται να εχει, ισως λογω αεροδυναμικου πακετου, σε σχεση με τους υπολοιπους..
      Για να δουμε…

  • Akis-F1 FAN

    Τέλος οι δοκιμές…επόμενη στάση Αυστραλία ! Προσωπικά με ανησυχεί που η Μερκ δεν έκανε τον κόπο να πιέσει σοβαρά ούτε μια μέρα. Το γεγονός ότι είναι τόσο σίγουροι για την απόλυτη ταχύτητα του μονοθεσίου είναι λίγο τρομακτικό. Άντε 2 βδομάδες έμειναν…

  • Mitsos Ribopaido

    https://pbs.twimg.com/media/DX3C3bpWAAAbl7W.png:large
    Tα λέει ολα νομίζω..
    Η φερράρι ακούγεται οτι εχει κάτι που μοιαζει με διπλο διαχύτη ..
    Προβλέπω φασαρια
    Πως βλέπετε την ρεντ μπουλ 2η δεν ξερω

    • asd

      δε βγαίνει ακρη. η Mercedes δοκίμασε μονο M (περσινή S νομίζω) και δείχνει να ειναι καλύτερη στο γυρολογιο απο τη Ferrari (πλην του 64 με -2δευτερα..). και μετα βλεπεις την Ferrari να εχει στο τελος ιδιο γυρολογιο με την McLaren.
      Γενικα πολυ κρυφτο όλοι τους… και γιατι η Mercedes δε τεσταρε τις νεες γομές τόσο σίγουρη ειναι?
      και η Ferrari νομίζω έχει μια τρυπα στο πατωμα πισω, που εβγαζε και καπνο σε καποια φαση με την βροχη…

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβως τρομερο κρυψιμο. Κατσε να τ δω καλυτερα

    • Emmanouil Laios
  • Emmanouil Laios

    Οταν με 308.5km/h τελική και μέση γόμα ο Χαμιλτον σου κάνει 1.19..φαντάσου με 340+ τελική + μαλακή γόμα + qualifying mode + νέα άσφαλτο + υψηλότερες θερμοκρασίες… με τα κυάλια θα τον βλέπουμε!!! Τουλάχιστον στα δοκιμαστικά!

  • Gd

    Σίγουρα πολλά τα ερωτηματικά μετά από τα 2 τετραήμερα δοκιμών. Προσωπικά βλέπω τις Ferrari και Mercedes καλύτερα προετοιμασμένες. Κάνουν πρωταθλητισμό και αυτό φαίνεται και από το πόσα χιλιόμετρα έγραψαν όλες αυτές τις μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα. Από κει και πέρα η Honda άρχισε να θυμίζει τον παλιό καλό της εαυτό, καθώς δεν υπήρξαν αστοχίες στο μοτέρ. Η Renault θυμίζει λίγο 2014, ψάχνονται με την αξιοπιστία και αυτό ενδεχομένως να τους στοιχίσει στη συνέχεια. Απο κει και πέρα, όσον αφορά την αεροδυναμική των μονοθεσίων πιστεύω θα δούμε αλλαγές στη Μελβούρνη κυρίως από τη Mclaren που το έχει δηλώσει ανοικτά. Πάντως, αν με αυτό το “δοκιμαστικό” μονοθέσιο ο Alonso κατάφερε να γράψει σήμερα 1.16.7, (πριν ακυρώσουν το χρόνο για track limits), τότε δεν είδαμε τίποτα από χρόνους!

    • Έχουμε και συγκεντρωτικά τους γύρους ανά ομάδα σε σύγκριση με τους αντίστοιχους γύρους του 2017. https://uploads.disquscdn.com/images/a3521112b6a6d862da40d5998150547b46e9bb707a68edd904fb88bbdfc972a5.png

    • παντως αδικουμε την μακλαρεν ..3 χρονια δοκιμες εκανε λετε να τις λείψουν 500 γύροι ακόμα ;;;

    • Gd

      Πέρα από την καζούρα που της κάνουμε, οι Άγγλοι του autosport υποστήριζαν ότι το μονοθέσιο έχει καλό πάτημα στις στροφές. Συγκεκριμένα στη στροφή 3, που την είχαν ως μέτρο σύγκρισης για όλα τα μονοθέσια, υποστήριζαν ότι η ταχύτητα της Mclaren στην έξοδο ήταν παρόμοια με αυτή των Mercedes και Red Bull….Αλήθεια? Ψέματα? Θα φανεί…

  • Christos Dimou

    Εκτιμήσεις. Mercedes – Ferrari και μαζί Renault + RB. Οι χρόνοι φέτος στον αγώνα θα είναι παρόμοιοι ή λίγο πιο αργοί λόγω των υψηλότερων απαιτήσεων για αντοχή των κινητήρων. Στις δοκιμές θα δούμε πυροτεχνήματα.

    Μεταξύ των 2 βασικών διεκδικητών θα είναι πιο κλειστή φέτος η μάχη.