Ακόμα και το παραμικρό πλεονέκτημα προσπαθούν να βρουν οι τεχνικοί της Formula 1, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν μερικά δέκατα του δευτερολέπτου στον γύρο. Η Renault παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα λύση στην περιοχή της εξάτμισης κατά τη διάρκεια των δοκιμών, κάτι που αρχικά δημιούργησε ερωτηματικά για τη νομιμότητα.

Οι μηχανικοί επέλεξαν να τοποθετήσουν πιο πάνω την εξάτμιση, ώστε τα καυσαέρια να φτάνουν στο κάτω μέρος της πτέρυγας, το οποίο έχουν καλύψει με θερμομονωτικό υλικό. Οι φετινοί κανονισμοί απαγορεύουν το «monkey seat», ενώ η εξάτμιση θα πρέπει να έχει κλίση το πολύ πέντε μοιρών.

Σύμφωνα με τον Nick Chester, η ομάδα του Enstone κινείται εντός των κανονισμών, χωρίς να έχει ακούσει διαμαρτυρίες από αντίπαλες ομάδες.

Δεν έχω ακούσει τίποτα τώρα από τις άλλες ομάδες. Μπορείς να βάλεις την εξάτμισή σου σε ένα «κουτί» του bodywork, κι εμείς απλά το βάλαμε στην στην κορυφή του κουτιού αυτού. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν ανησυχίες γι’ αυτό.

Όλοι πρέπει να έχουν μια εξάτμιση και όλες οι εξατμίσεις «φυσούν» την πίσω πτέρυγα σε έναν βαθμό. Ο μόνος λόγος που βάλαμε αυτό το κουτί ήταν για να περιορίσουμε το πόσο μακριά μπορείς να πας. Αν το κάνεις στην κορυφή αυτού του κουτιού, δεν βλέπω ότι είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Ο Τεχνικός Διευθυντής του σασί λέει ότι το κέρδος δεν είναι όσο μεγάλο μπορεί να φαντάζεται κάποιος, αλλά, από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα να το πάρεις, ο Chester πιστεύει πως είναι απολύτως θεμιτό.

Δεν είναι πραγματικά τόσο μεγάλο. Έχεις ένα turbo εκεί και πρέπει να ανακτάς ενέργεια από την MGU-H, αλλιώς μπαταρία σου είναι τελειωμένη. Είσαι αρκετά περιορισμένος για το τι μπορείς να κάνεις. Αλλά, είναι σαν όλα τα άλλα. Αν υπάρχει ένα μικρό κενό εκεί, θα έχουμε ένα μικρό κέρδος, επειδή είναι διαθέσιμο.

  • cosacher

    Όποιος ξέρει να ερμηνεύει τους κανονισμούς καλύτερα κερδίζει τους αγώνες… Εκτός απο καλούς μηχανικούς χρειάζεσαι και καλούς” δικηγόρους”