Με την Hyundai να ετοιμάζει την γρήγορη Ν έκδοση και για το i30 Fastback, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την πρακτική έκδοση αμαξώματος του μοντέλου να βελτιώνεται από έναν οίκο.

Ο λόγος για τον Boes Motorsport, που έχει έδρα κοντά στο Nurburgring, ο οποίος κάνει στοχευμένες και διακριτικές αλλαγές. Αρχικά, τοποθετεί νέα ελατήρια χαμηλώματος, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χλστ., ενώ πλέον πατάει σε 18άρες ζάντες της OZ Racing, που μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κάθε γωνίας κατά 2,5 κιλά, σε σχέση με τις εργοστασιακές.

Διάβασε ακόμα: Οι τιμές των Hyundai i30 Fastback και Tourer στην Ελλάδα

Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 225/40, ενώ κάτω από το καπό ο 1.400άρης T-GDI κινητήρας πλέον αποδίδει 170 άλογα με 290 Nm ροπή, μια αύξηση 30 ίππων και 48 Nm σε σχέση με τα νούμερα του εργοστασίου. Για τα 0-100 χλμ/ώρα πλέον χρειάζεται κάτω από 9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 205 χλμ/ώρα.