Η McLaren δεν είχε τον πιο εύκολο χειμώνα, αν σκεφτούμε ότι σημείωσε και πάλι τα λιγότερα χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές. Η ομάδα του Woking έλεγε και ξανάλεγε πως τα προβλήματα δεν είναι σοβαρά και πως έχουν να κάνουν με την πλήρη προσαρμογή του Renault R.E.18 στην MCL33, μια διαδικασία που απαιτεί μήνες για να εξαλειφθούν τα προβλήματα.

Στο Αυστραλιανό Grand Prix, η MCL33 τα πήγε αρκετά καλά όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό. Σίγουρα, ήταν εμφανώς πίσω από την κορυφαία τριάδα, ενώ η διπλή εγκατάλειψη της Haas δε μας επιτρέπει να κάνουμε συγκρίσεις. Ο Eric Boullier λέει ότι τα προβλήματα στη Βαρκελώνη καθυστέρησαν την άφιξη κάποιων νέων εξαρτημάτων, όμως ο επί κεφαλής των Βρετανών δηλώνει πως ήδη από το Μπαχρέιν η MCL33 θα έχει νέα κομμάτια.

Προφανώς και δεν είχαμε προετοιμαστεί για τη Βαρκελώνη και είμαι χαρούμενος που λύσαμε τα προβλήματα αξιοπιστίας πριν από το 3ήμερο. Αλλά, τις προηγούμενες εβδομάδες ξοδέψαμε την ενέργειά μας στο να επιδιορθώνουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας, αντί να φέρνουμε αναβαθμίσεις ταχύτερα στην πίστα. Επομένως, θα έχουμε ακόμα ένα πακέτο για το Μπαχρέιν, το οποίο θα έπρεπε να το φέρουμε στην Αυστραλία.

Βέβαια, το Ισπανικό Grand Prix, στις 11-13 Μαΐου, θα είναι πιο αντιπροσωπευτικό για την φετινή απόδοση της «Macca», αφού εκεί θα έχουμε πολύ περισσότερες αναβαθμίσεις, με τον Γάλλο να ελπίζει πως θα μπορέσουν να βρεθούν ακόμα πιο κοντά στην κορυφή.

Δεν ξέρω πότε ακριβώς θα γίνει αυτό, αλλά θα έλεγα τη συνηθισμένη απάντηση, δηλαδή στον πρώτο Ευρωπαϊκό αγώνα. Είναι το σημείο που επιστρέφεις εκεί που θα έπρεπε να είχες ξεκινήσει. Ξεκάθαρα, θα πρέπει να δουλέψουμε σε αυτά τα χαρακτηριστικά, οπότε θα υπάρχουν κάποια διορθώσεις, ελπίζω και στους επόμενους αγώνες.

Είμαστε ικανοποιημένοι από τη συσχέτιση του προσομοιωτή και της πίστας, έτσι δεν έχουμε χάσει το πλεονέκτημα που είχαμε την περασμένη σεζόν. Αυτός είναι ένας από τους λόγους, φαντάζομαι, που ο Fernando ήταν ευτυχισμένος το πρώτο 3ήμερο, επειδή έχουμε πολλά πράγματα που έρχονται. Θα πιέσουμε για να βεβαιωθούμε ότι θα φέρουμε τις αναβαθμίσεις όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Το 3ήμερο στη Μελβούρνη δεν ξεκίνησε ιδανικά, με μερικά προβλήματα στην εξάτμιση την Παρασκευή, κάτι που οφειλόταν σε νέα υλικά στην περιοχή της εξάτμισης, συνεπώς δεν ήταν κάτι σοβαρό σύμφωνα με τον Boullier.

Βασικά, δεν ήταν τίποτα. Ήταν ένας νέος αγωγός αέρα, αλλάξαμε το υλικό και στο νέο υπήρχε κάποιος εύφλεκτος ιστός. Οπότε, κάθε φορά που το μονοθέσιο επέστρεφε στο γκαράζ, υπήρχε μία μικρή φλόγα και δεν ξέραμε από πού προερχόταν, μέχρι που όλα τα χαρτιά κάηκαν και τελείωσαν.

  • μα ειναι δυνατον να αλλαξαν εξατμιση και να εβαλαν την καινουρια με το χαρτι συσκευασιας ;; τοσο νεοι ειναι ;;

    • gronholm89

      ??

    • Giannisk

      Αν πεινάς πολύ, καμιά φορά δαγκώνεις και το χαρτί περιτυλίγματος….κάτι τέτοιο θα έγινε.

  • gronholm89

    Δεν ξερω, αλλα φετος νιωθω πολυ αισιοδοξος για την McLaren..

    • Mika

      Mακαρι να επαληθευτει η αισιοδοξια σου!

  • Dimimav

    Διχασμένη προσωπικότητα έχουν εκεί στην mclaren.
    Πριν την Αυστραλία μας έλεγαν είμαστε πανέτοιμοι και προετοιμασμένοι, έχουμε λύσει όλα
    τα προβλήματα των δοκιμών.και μετα μας λενε ειχαμε πολλά προβλήματα και καθυστέρησαν την ανάπτυξη μας.αποφασιστε τι γίνεται και μετά μας λέτε και εμάς