Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Sebastian Vettel ξεκίνησε με νίκη τη σεζόν! Αυτή ήταν η 48η νίκη στην καριέρα του Γερμανού, ωστόσο φέτος ήταν πιο τυχερός, αφού πέρασε στην πρωτοπορία λόγω του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας στο μέσον του αγώνα. Ο Γερμανός δεν είχε αλλάξει ελαστικά και το έκανε όταν ο Lewis Hamilton ήταν οριοθετημένος, έτσι πέρασε μπροστά. Ο Βρετανός περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, με τον Kimi Raikkonen να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο Daniel Ricciardo προσπάθησε να περάσει τον Φινλανδός μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, όμως δεν τα κατάφερε και έμεινε στην τέταρτη θέση. Πέμπτος ο Fernando Alonso, σε ένα καλό ξεκίνημα για τη McLaren. Ο Max Verstappen στην έκτη θέση, μπροστά από τους Nico Hulkenberg, Valtteri Bottas, Stoffel Vandoorne και Carlos Sainz που συμπληρώνει την βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε τι συνέβη στους 58 γύρους του αγώνα.

1Εκκίνηση

Ο καιρός ήταν πολύ καλός στη Μελβούρνη, με τον ήλιο να ζεσταίνει την πίστα και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 23°C στην ατμόσφαιρα και τους 38°C στην άσφαλτο. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid, μετά από τις ποινές, ήταν οι: Hamilton, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Magnussen, Grosjean, Hulkenberg, Ricciardo, Sainz και Alonso, ενώ ο Bottas ξεκινούσε από την 15η θέση.

Όταν τα κόκκινα φώτα έγιναν παρελθόν, ο Hamilton έφυγε καλά και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Raikkonen έμεινε δεύτερος, ο οποίος προσπάθησε να περάσει στη Στροφή 3. Ο Verstappen πίεσε τον Vettel για την τρίτη θέση, αλλά ο Γερμανός έμεινε μπροστά, ενώ ο Ολλανδός έχασε την τέταρτη θέση από τον Magnussen. Ο Grosjean έμεινε στην έκτη θέση, και ο Hulkenberg στην έβδομη. 8ος ο Ricciardo και 9ος ο Sainz, παρόλο που δέχτηκε την επίθεση του 10ου Alonso.

2Γύροι 1-10

Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος στους πρώτους γύρους, αλλά μόνο για μερικά χιλιοστά από τον Raikkonen, που ήταν οι δύο μόνοι με χρόνο κάτω από το 1:30 στον 3ο γύρο. Ο Magnussen ήταν σαφώς πιο αργός από τον Verstappen, γι’ αυτό και ο Ολλανδός ήθελε να εκμεταλλευτεί τις τρεις ζώνες DRS, ώστε να περάσει και να ξεκινήσει την επίθεση στον Vettel. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 4ο γύρο, που κέρδισε σχεδόν ένα δέκατο από τον Raikkonen.

Ο Bottas είχε κερδίσει μόλις μία θέση και είχε μπροστά του τον 13ο Ocon, αλλά ο ρυθμός του στο ξεκίνημα δεν ήταν πολύ καλύτερος από αυτόν του Γάλλου. Εν τω μεταξύ, ο Ricciardo προσπέρασε τον Hulkenberg και ανέβηκε στην 7η θέση, πίσω από τον Grosjean. Σχεδόν 6 δέκατα κέρδισε ο Hamilton στον 5ο γύρο και άλλα τρία στον 6ο, ανοίγοντας έτσι τη διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα.

Ο Verstappen έχανε χρόνο έναντι του Magnussen, όσο ο Sirotkin έγινε το πρώτο μονοθέσιο που εγκαταλείπει τον αγώνα. Το ίδιο συνέβη και στον Ericsson, που μπήκε στα pits επειδή έχασε δύναμη στο τιμόνι. Μπροστά, ο Verstappen ζητούσε συμβουλές σχετικά με τις μπαταρίες του, λέγοντας λίγο αργότερα πως τα ελαστικά του ζεσταινόταν αρκετά, παρόλο που φορούσε πιο σκληρή γόμα.

Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 8ο γύρο, τη στιγμή που πολύ πιο πίσω ο Bottas προσπαθούσε να περάσει τον 13ο Ocon. Ο Raikkonen κέρδιζε χρόνο στο δεύτερο κομμάτι, έτσι στον 9ο γύρο ήταν κατά 63 χιλιοστά ταχύτερος από τον Hamilton. Τον ρυθμό του ανέβασε και ο Vettel, όμως ήταν πιο αργός από τον team-mate του, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 1,7 δευτερόλεπτα.

Ο Bottas προσπέρασε επιτέλους τον Ocon και ανέβηκε στην 13η θέση, έχοντας πλέον μπροστά του τον Perez. Μοβ από τον Vettel στα δύο πρώτα κομμάτια, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τον 10ο γύρο σε 1:28.6, ταχύτερα από όλους τους άλλους. Λάθος από τον Verstappen στην πρώτη στροφή, αφού έχασε προσωρινά το πίσω μέρος, έκανε τετ-α-κε και έπεσε στην 8η θέση, πίσω από τον Hulkenberg.

3Γύροι 11-20

Ο Raikkonen απάντησε στον επόμενο γύρο, κερδίζοντας 4 δέκατα από τον Hamilton και μισό δευτερόλεπτο από τον Vettel. Ο Ricciardo ανέβηκε στην 6η θέση μετά από το λάθος του Verstappen, πιέζοντας τον οδηγό της Haas. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 12ο γύρο. Ο Βρετανός πήρε μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen, με τους τρεις πρώτους να είναι οι μοναδικοί που κατέβαιναν το 1:29.

Ο 10ος Alonso ενημερώθηκε για τον λάθος του Verstappen, απαντώντας πως δε θα έπρεπε να χάνουν από τόσο νωρίς την ενέργειά τους οι μηχανικοί. Βέβαια, ο μηχανικός του τού είπε πως η ενέργειά τους βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα! Ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, με 1:28.0, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Raikkonen στα 3 δευτερόλεπτα. Άλλο τόσο απείχε ο Vettel από τον Φινλανδό, ενώ πιο πίσω ο Verstappen μείωνε τη διαφορά από τον 7ο Hulkenberg.

Ο Gasly αποτέλεσε την τρίτη εγκατάλειψη του αγώνα, γυρνώντας στα pits. Μπροστά, ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που κατέβηκε το 1:28, έστω για 18 χιλιοστά, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον Vettel, όμως ο Hamilton ήταν σχεδόν το ίδιο γρήγορος στον 16ο γύρο. Ο πιλότος της Mercedes απάντησε με 1:27.7, παίρνοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen.

Τα προβλήματα συνεχιζόταν για τον Verstappen, που ανέφερε υπερστροφή μέσα στις στροφές. Ο μηχανικός του Hamilton τού έλεγε πως η κατανάλωση καυσίμου ήταν σε καλά επίπεδα και του ζητούσε να μπει σταθερά στο 1:27. Pit stop από τον Raikkonen στο τέλος του 18ου γύρου. Ο Φινλανδός φόρεσε τη μαλακή γόμα, για να φτάσει μέχρι το τέλος

Ο Hamilton ακολούθησε στον αμέσως επόμενο γύρο, αφήνοντας τον Vettel στην πρωτοπορία. Ο Βρετανός έβαλε επίσης τη μαλακή γόμα, σε 3 δευτερόλεπτα, βγαίνοντας μπροστά από τον Raikkonen. Ο Vettel αύξησε τον ρυθμό του, όμως παρέμενε στην πίστα, με τη Ferrari να θέλει να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.

4Γύροι 21-30

Τα ultrasofts φαινόταν πως είχαν ακόμα ρυθμό, όμως ο Hamilton κέρδισε 6 δέκατα από τον Vettel στον 21ο γύρο. 8 δέκατα πιο αργός ο Raikkonen, την ώρα που ο Verstappen έμπαινε στα pits, όπως και ο Magnussen. Ο Ολλανδός άλλαξε στη μαλακή γόμα και βγήκε στην 14η θέση. Αλλαγή ελαστικών και για τον Sainz. Ο Ισπανός έπεσε στην 14η θέση, μπροστά από τον Magnussen.

Ο Sainz πάτησε προηγουμένως εκτός πίστας, ενώ πιο μπροστά ο Bottas πίεζε για να περάσει τον Perez. Τέλος αγώνα για τον Magnussen, ακριβώς μετά από το pit stop του, κάνοντας λόγο για πρόβλημα στην ανάρτηση, με το πίσω αριστερά ελαστικό του να μην είχε κουμπώσει μάλλον καλά.

Αρκετά μονοθέσια μπήκαν στον 25ο γύρο για αλλαγή, όπως οι Hulkenberg, Perez και Grosjean, έτσι ο Bottas είχε ανέβει στην 7η θέση, πίσω από τον Alonso και τον Vandoorne. Ο Vettel συνέχιζε χωρίς αλλαγή, όντας λίγο πιο αργός από τους Hamilton και Raikkonen. Καταστροφή για την Haas! Και ο Grosjean εκτός αγώνα, καθώς σταμάτησε στην πίστα.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, με αποτέλεσμα όσοι δεν είχαν μπει για αλλαγή να βρουν τώρα την καλύτερη ευκαιρία. Ο Vettel μπήκε φυσικά και βγήκε μπροστά από τον Hamilton. Ο Vettel φορούσε τα μαλακά ελαστικά, όπως και ο Ricciardo που παρέμενε στην 4η θέση. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στον 27ο γύρο ήταν: Vettel, Hamilton, Raikkonen, Ricciardo, Verstappen, Alonso, Hulkenberg, Vandoorne, Bottas και Sainz.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε τελικά στην πίστα, με τον Hamilton να ρωτάει τη Mercedes τι έγινε και ο Vettel πέρασε μπροστά του. Ο μηχανικός του τού απάντησε πως νόμισαν πως ο Vettel δε θα περνούσε, αλλά τελικώς ο Γερμανός ήταν πιο τυχερός απ’ ό,τι πίστεψαν.

5Γύροι 31-40

Είχαμε ξανά αγώνα στον 32ο γύρο. Ο Vettel έμεινε εύκολα μπροστά, με τον Verstappen να έχει αλλάξει θέσεις με τον Alonso προηγουμένως, επειδή ο Ολλανδός τον προσπέρασε υπό καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Vettel κέρδιζε λίγο χρόνο από τον Hamilton, σε μια προσπάθεια να τον βγάλει από ζώνη DRS. Οι δυο τους είχαν πανομοιότυπο ρυθμό, με τον Ricciardo πιο πίσω να πιέζει τον Raikkonen.

Το ίδιο προσπαθούσε να κάνει και ο Verstappen στον Alonso, ώστε να του πάρει την 5η θέση. Οι δύο τους είχαν τον ίδιο κινητήρα και ο Alonso άκουγε πως η Red Bull ίσως δοκίμαζε κάτι στη Στροφή 13. Ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton τον 35ο γύρο, κερδίζοντας 57 χιλιοστά από τον Vettel. Ο Βρετανός βρισκόταν σε ζώνη DRS, έτσι άνοιγε την πίσω πτέρυγα.

Ο Ricciardo έκανε το ίδιο και είχε ίδιο ρυθμό με τον Raikkonen. Ο Hamilton έχασε τρία δέκατα στον 37ο γύρο, με τον Βρετανό να προσπαθεί να βρει κρύο αέρα. Οι δυο τους ήταν με διαφορά τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, γυρνώντας στα χαμηλά του 1:27. Ταχύτερο πέρασμα από τον Hamilton στον 39ο γύρο, με 1:26.8, όμως ο Vettel ήταν λίγο πιο αργός, έτσι ο Βρετανός δεν κέρδισε πολύ χρόνο.

Ο Vettel ανέβασε τον ρυθμό του, όμως ο Hamilton απάντησε με μοβ στο τρίτο κομμάτι, κερδίζοντας μερικά ακόμα χιλιοστά, γράφοντας εκ νέου τον ταχύτερο γύρο, σε μια προσπάθεια να μπει και πάλι σε ζώνη DRS για να πλησιάσει ακόμα περισσότερο.

6Γύροι 41-50

Η διαφορά των δύο πρώτων ήταν λίγο πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, με τον Hamilton να παίζει με τα χιλιοστά προσπαθώντας να είναι εντός δευτερολέπτου στα σημεία ανίχνευσης. Νέος ταχύτερος γύρος στον 41ο γύρο, παίρνοντας ένα δέκατο αυτή τη φορά, ανοίγοντας μάλιστα την πίστα πτέρυγα, όπως άλλωστε ενημέρωναν και τον Vettel.

Ο Γερμανός απάντησε άμεσα, ανεβάζοντας τον ρυθμό του, κερδίζοντας ένα δέκατο στον 42ο γύρο και 10 χιλιοστά στον επόμενο. Ο Ricciardo συνέχιζε να ανοίγει την πίστα πτέρυγα, αλλά δίχως επιτυχία, αφού ο Raikkonen δεν έκανε λάθη και είχε σταθερό γυρολόγιο. Ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 45ο γύρο, με επίδοση στο 1:26.7. Ο Seb πήρε ένα δέκατο από τον Hamilton, παρόλο που ο Βρετανός σημείωσε μοβ στο τρίτο κομμάτι.

Ο Sainz έκανε παράπονα για έλλειψη δύναμης, όσο μπροστά ο Hamilton απαντούσε με ταχύτερο γύρο, παίρνοντας δύο δέκατα από τον Vettel, για να μπει και πάλι σε ζώνη DRS. Ωστόσο, ο Hamilton έχασε δύο δευτερόλεπτα στον επόμενο γύρο, κάνοντας ένα λάθος στη Στροφή 9. Αυτό του έδωσε χώρο και απάντησε με ταχύτερο πέρασμα στον 48ο γύρο, κερδίζοντας 7 δέκατα από τον Vettel.

Ο Βρετανός πήρε άλλα 4 δέκατα στον 49ο γύρο και μείωσε τη διαφορά στα 1,6 δευτερόλεπτα, όσο ο Vettel άκουγε πως έπρεπε να δώσει γρήγορα γύρο στον Hartley για να μην χάσει χρόνο, όπως και πραγματικά συνέβη, με τον Hamilton να είναι και πάλι κοντά του, αφού πήρε άλλα 4 σχεδόν δέκατα στον 50ο γύρο.

7Γύροι 51-58

Ο Vettel πάτησε γκάζι, με αποτέλεσμα και οι δύο να είναι στο 1:26.6 στον 51ο γύρο. Η μάχη τους δεν είχε τελειώσει, αφού στον 52ο γύρο ο Hamilton πλησίασε στο 1,1 δευτερόλεπτο, ωστόσο αμέσως μετά ο Hamilton έχανε χρόνο, πιθανότατα επειδή κατάλαβε ότι όλα είχαν τελειώσει. Ο Verstappen κέρδισε 2,5 δέκατα από τον Alonso στον 54ο γύρο, με τη Red Bull να του λέει ότι θα είχε επιπλέον δύναμη για τους δύο επόμενους γύρους.

Λίγο πιο πίσω, ο Bottas προσπαθούσε να πιέσει τον Hulkenberg για την 7η θέση, αλλά ο Γερμανός ήταν αρκετά ψύχραιμος για να παραμείνει μπροστά. Ο Raikkonen συνέχιζε να έχει πίσω του τον Ricciardo, αλλά με δύο γύρους για το τέλος, ο Αυστραλός δεν είχε και πολλές ελπίδες, όσο καλός κι αν είναι στο προσπέρασμα.

Ο Raikkonen απάντησε με ταχύτερο προσωπικό πέρασμα στον 57ο γύρο, έτσι είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο. Τελικώς, τίποτα δεν συνέβη και ο Vettel έφτασε στην πρώτη νίκη για τη φετινή σεζόν, με τους Hamilton και Raikkonen να είναι μαζί του στο βάθρο.

8Τα highlights του αγώνα

9Δηλώσεις των οδηγών

10Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 6-8 Απριλίου, στο Μπαχρέιν.

11Αποτελέσματα

12Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 25
2 Lewis Hamilton Mercedes 18
3 Kimi Raikkonen Ferrari 15
4 Daniel Ricciardo Red Bull 12
5 Fernando Alonso McLaren 10
6 Max Verstappen Red Bull 8
7 Nico Hulkenberg Renault 6
8 Valtteri Bottas Mercedes 4
9 Stoffel Vandoorne McLaren 2
10 Carlos Sainz Renault 1
11 Sergio Perez Force India 0
12 Esteban Ocon Force India 0
13 Charles Leclerc Sauber 0
14 Lance Stroll Williams 0
15 Brendon Hartley Toro Rosso 0
16 Romain Grosjean Haas 0
17 Kevin Magnussen Haas 0
18 Pierre Gasly Toro Rosso 0
19 Marcus Ericsson Sauber 0
20 Sergey Sirotkin Williams 0

13Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Ferrari 40
2 Mercedes 22
3 Red Bull 20
4 McLaren 12
5 Renault 7
6 Force India 0
7 Sauber 0
8 Williams 0
9 Toro Rosso 0
10 Haas 0
  • YiannisP

    Όπως είπα και χθες κάρμα is bitch κοίτα φάτσα ο κλαρινογαμπρος

  • Anestis Genk

    Βαρετός αγώνας και νίκη με SC. Τουλάχιστον νίκησε η φερράρι και τερμάτισαν και οι 2 και ήταν στον βάθρο και οι 2.

    • John

      Όπως όλοι οι αγώνες στην Αυστραλία.

  • bravakias

    Και στην ΕΡΤ ποιος να ξυπνήσει Κυριακή πρωί;………..

  • για πρωτος αγωνας ειχε την ομορφια του….η οποια ξεκινησε στο δευτερο μισο μετα απο το vSC!! αλλα ειναι ωραιο να βλεπεις 2 4κις να παλευουν για τη νικη !!!

    στις ομαδες..
    πολυ καλες οι Ferrari….δεν πιστευα οτι θα ειναι τοσο κοντα (και μπροστα σττην τελικη) απο τις Mercedes….
    η Mercedes παρα την σημερινη ηττα..πιστευω πως εχει το πανω χερι….
    ευχαριστη εκπληξη επιτελους η Mclaren !!!!
    η RBR δειχνει και αυτη πολυ σταθερη αλλα ελαφρως πισω απο τους 2 πρωτους !!!
    η ατυχη της ημερας η HAAS !!!! απο μπουλονι δεν χανεις τετοιον αγωνα…….. μια τετοια καλη εμφανιση….κριμα….
    η RENAULT τριτη δυναμη με κινητηρα δικο της !! :-P
    οι υπολοιποι αδιαφοροι !!!

    στους οδηγους.
    ο Vettel εκμεταλλευτηκε στο επαρκο το SC…επιασε στον υπνο την μερσεντες…
    ο Ηamilton μετα το λαθος που εκανε στους τελευταιους γυρους…κριμα το παρατησε…..
    περιμενω δηλωσεις πως και πως του Ισπανου…που επιτελους μπορσε να κρατηθει μπροστα απο μια RBR και στην ευθεια !!!!
    Kimi αθορυβα τριτος…….
    στα fail….
    πιστευω οτι ειχαμε θεμα μετους χρονους….και δεν μας εδειξαν ουτε ενα πλανο με ταχυτητες………

    • John

      Το παράτησε ο Χαμ και θα το παρατάει ο καθένας από εδώ και μπρος στον βωμό του φύλαξε τα ρούχα σου…3 κινητήρες φέτος.

    • το ειπε πριν απο λιγο στο ποντιουμ….ΤΡΑΤΖΙΚ!!!!!

    • Mika

      Ηδη πεταξε το φαρμακι του στο team radio!
      At last, we can fight, ειπε, να μη μας περνουν. Σαν σταματημενους!
      🤣🤣🤣

    • Mitsos Ribopaido

      Τα νεα γραφικα ελλεινα ουτε ταχυτητες ουτε τιποτα

  • morbid

    Βαρετός αγώνας.Ο μόνος λόγος που δεν ξανακοιμήθηκα ήταν για να δω την κλαμμένη μουρη του Ham-tam-ilton.Από το Σάββατο δεν κέρδισε κανείς.

  • John

    Το “party mode” της Merc δεν είχε DJ σήμερα :P

  • George11

    Πολλα θα ήθελα να πω για τον σημερινό αγωνα άξιζε το πρωινό ξύπνημα !! Δράμα για την Mercedes και Χάμιλτον ο οποίος ειπε πολλά εχθές και τελικα του γύρισε μπούμερανγκ !! Μπράβο και στην Mclaren εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των άλλων. Αλόνσο είσαι μέγας !!! Ατυχες οι redbull αλλα έχουν πολύ ταχύτητα !! Καλός αγώνας !!!

  • Lefteris2432

    Αυτος ειναι ο χειροτερος αγωνας μας της χρονιας.. (Οπως ειπε χθες ο ειπε ο Alonso χθες για την McLaren.) Μας εριξε χαστουκι η Ferrari σημερα.. Ελπιζω να ξυπνισαμε.. Η παραδοση πηγε να σπασει σημερα αλλα πηγαμε στην πηγη και δεν ηπιαμε νερο.

  • Scooby r22b

    Επειδή δεν πάει pop corn πρωί-πρωί. . . https://uploads.disquscdn.com/images/3d97959f42d4d965ce6f52e9b2095015b3a4bd149fde9eb4eb7a5de058f16127.jpg
    Περιμένω τα σχόλιά σας κύριοι.

  • Chris

    Κατάντια. 20 γύρους πριν το τέλος βλέπαμε απλά γκρουπάκια με τρενάκια συντήρησης… μηδέν μάχες, προσπάθεια για προσπέραση αυστηρά και μόνο σε περίπτωση λάθους του μπροστινού.
    Συγχαρητήρια F1, προτείνω μείωση σε 2 PU/ σεζόν ή ακόμη καλύτερα σε 1 για ακόμη πιο «συναρπαστικές» μάχες. Νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα να βλέπεις αγώνες πλέον πριν τα μέσα της σεζόν.

  • Mitsos Ribopaido

    Karma is a bitch baby..
    Οταν του λεει ο μηχανικος “we are reviewing…” … εκλαψα ( ο μηχανικος εψαχνε να δει τι εγινε)
    Ειμαστε πισω , εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας αλλα ελπιζω .μακαρι να εχουμε τρομερες στρατηγικες γενικα
    Μερκ δυνατη , σημερα νομιζω 1η δυναμη 2-3 δεκατων.
    Οπως ειδα και σε αλλο σχολιο ετσι θα τα παραταν ολοι λογω κινητηρα; Χεστα
    Μπραβο μακλαρεν τρομερος αλονσο. Στοφελ Πουλο
    Μποτας δεν..
    Ρεντ μπουλ την περιμεναμε πιο μπροστα αλλα οκ..
    Καλο πρωταθλημα να εχουμε

    EDIT: λεει ο τοτο οτι ειχαν θεμα στο software και δεν υπολογισαν καλα το delta… οκ…

  • Fαν1ς

    Νίκη σήμερα αλλά ξεκάθαρα είμαστε πίσω….. Ειδικά στις πιο σκληρές γόμες νομίζω ερχόμαστε 3οι!!!Το θέμα θεωρώ οφείλεται στο ότι δείχνει να έχουμε χάσει το περσινό πλεονεκτημα(ισορροπία σασί-διαχείριση ελαστικών)… Στον κινητήρα νομίζω δεν πασχουμε πάρα πολύ!!! Ας ελπίσουμε πως επειδή μιλάμε φέτος για ένα τελείως καινούργιο αμάξι σε σχέση με πέρσι να υπάρχουν περιθώρια εξέλιξης και να κατανοηθεί καλύτερα το στήσιμο από τους μηχανικούς……Ιδωμεν!!καλη σεζόν να χουμε με πολλές μάχες και 3 ομάδες να πηγαίνουν μαζί ως το τέλος!

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν εχουνε καταλαβει ακομα τ νεο σασι θελουνε χρονο σιγουρα.. ειναι σχεδον καινουργιο ολο

    • Fαν1ς

      Για να δούμε…..Ας ελπίσουμε μέχρι την Ισπανία να υπάρξει μια σημαντική αναβάθμιση! Και εγώ νομίζω πως ίσως έχουμε τα μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης από πλευράς σασί αλλά και οι άλλοι δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια! Η Red Bull πάντως είναι ξεκάθαρα δίπλα μας και αν μείνει πιστή στην παράδοση που την θελει να βελτιώνεται σημαντικά μες την χρονιά τότε θα είναι πολύ δυνατά μέσα στην μάχη του τίτλου!!

    • Mitsos Ribopaido

      Ωω ναι.. σημερα ευνοηθηκαμε . Αλλα στο bahrain θα φαμε στην μαπα 20 δευτερολεπτα αν παμε ετσι.
      Νομιζω ομως πτο σεν ζορισαμε καθολου μηχανη

    • Ahilleas Tsikelis

      Με τα μαλακα η Ρεντ μπουλ σημερα τουλ. ηταν μπροστα σας.Δεν ηταν να πεις ότι καθυστερουσε ο Κιμι,το ιδιο πηγαινε με τον Φετελ.Βεβαια συμπερασματα στους επομενους αγωνες.Παντως στις ευθειες χωρις drs για Χαμ χανατε παραπολυ

  • Maleas George

    Βαρετός αγώνας, ο Vettel επιστράτευσε την τύχη που τον συνόδευε τα χρόνια που έπαιρνε το πρωτάθλημα και βγήκε κερδισμένος. Άλλα και πέρσι το VSC είχε ευνοήσει την Merc στην Ισπανία, άρα κάτι σαν ισοφάριση… Σε απόλυτη ταχύτητα είναι πιο γρήγορες οι Merc, αλλά αυτή η πίστα δεν είναι φτιαγμένη για αυτά τα μονοθέσια, δεν υπήρχε περίπτωση να περάσει ο Lewis, ούτε και ο Ric τον Kimi… Στο Bahrain αναμένω συναρπαστικό αγώνα.

  • stadi

    Τουλάχιστον τωρα μπορούμε να αμυνθουμε.Οχι αλλο εξοικονόμηση καυσίμου.. …

    • Κούκος

      Μα δεν χρησιμοποιούν το 100% του κινητήρα, για αυτό υπάρχει και περιθώριο στην κατανάλωση.

  • Mika
  • an0nymouS

    πέρσι δεν πρόκειται να κέρδιζε η Ferrari αυτόν τον αγώνα.. με τόσες ατυχίες και λάθη στις στρατηγικές..

    Μπράβο στην Ferrari!

    Φαίνεται πως η μερσεντες αν και ταχύτερη αν βρεθεί απο πίσω ζορίζεται.. η Ferrari έχει καλό ρυθμό αγώνα.. δεν είναι μεγάλη η διαφορά

    • Maleas George

      Έντάξει ήταν μονόδρομος αυτή η στρατηγική, τον αφήνεις έξω μπας και τύχει κανένα SC… Έτσι κι αλλιώς δεν κινδύνευε η 3η θέση. Πραγματικά αν κάναν λάθος και σε αυτό ας πηγαίναν σπίτι τους

    • an0nymouS

      φίλε τα προηγούμενα αυτά που έχουμε δει απο λάθη σε στρατηγικές μας βγήκαν τα μάτια.. χάναμε νίκες μέσα απ τα χέρια μας.

      τέλος πάντων.. έχουμε δουλειά ακόμα, η μερσεντές φαίνεται είναι πιο δυνατή..

  • Ahilleas Tsikelis

    Νικη από το πουθενα για Φεττελ.Ωραιο παρκάρισμα η Χαας.Το θετικο είναι ότι σε ρυθμο αγωνα ειμαστε μακραν πιο γρηγοροι από τη Φερραρι οποτε αν εχουμε καλη εξελιξη το πρωταθλημα το παιρνουμε ξανα.Ο Μποττας φοβοταν μην το ξανατρακαρει σε ολο τον αγωνα……

  • Akis-F1 FAN

    “What goes around comes around”
    Καλούτσικος πρώτος αγώνας, δεν είχε προσπεράσματα αλλά τουλάχιστον είχε κλειστές μάχες. Η τύχη χαμογέλασε στον Σεμπ και κατάφερε να πάρει τη νίκη, μπορείς να το πεις και κάρμα για Κίνα και Ισπανία πέρυσι. Χαμ δεν τα κατάφερε σήμερα, αλλά η Μερκ σε καθαρό αέρα ήταν άπιαστη οπότε δε νομίζω να έχουν θέμα. Κιμι πολύ καλός αγώνας, κράτησε και τον Ρικι στο τέλος. Ρίκι και Αλονσο πολύ καλοί, ήταν και αυτοί τυχεροί με το vsc και την διπλή εγκατάλειψη της Haas, η οποία είχε καταστροφικό αγώνα, κρίμα γιατί τα πήγαιναν εξαιρετικά. Renault επίσης ήταν αρκετά δυνατή, ενώ ο Μποττας χαραμίζει το αμάξι μου φαίνεται.

    Υ.Γ. Δεν θα ήταν αγώνας F1 αν δεν εγκατέλειπε ένας κινητήρας Χοντα. Περίεργο πάντως γιατί στις δοκιμές είχαν φοβερή αξιοπιστία.

    • Σε παρακαλώ, μην γράφεις τέτοια! Άκου «Η τύχη χαμογέλασε στον Σεμπ». Ο filip λέει πως αυτό δεν συνέβη και ότι το γράφω ΜΟΝΟ εγώ, Άκη! Τι είναι αυτά που λες????

      Τώρα, επειδή το λέει ο Vettel, λεπτομέρειες μωρέ! Εγώ είμαι ο αντι-Ferrari, δεν ξέρετε εσείς, ούτε ο Vettel ξέρει…

      Seb: Obviously we were a little bit lucky today.

      Sebastian Vettel admits Ferrari got lucky to take victory in his post-race press conference.

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω όλοι το είδαν ότι ήμασταν τυχεροί σήμερα, δε χωράει αμφιβολία σε αυτό. Η φερράρι δεν είχε την ταχύτητα, αλλά είχε ( μετά από πολύ καιρό ) την τύχη με το μέρος της.

    • Προφανώς ρε συ Άκη, τι να λέμε τώρα. :) Επειδή κάποιος θέλησε ουτοπικά να βρει ευκαιρία για να μου την πει και να με κατηγορήσει ως αντι-Ferrari, πρέπει να μην συνέβη αυτό που πιστεύουν όλοι και παραδέχτηκε ο ίδιος ο Vettel και η ίδια η Ferrari??

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω είναι λογικό να υπάρχουν παρεξηγήσεις όταν υπάρχουν οπαδοί διαφορετικών ομάδων. Ακόμα και ένα αντικειμενικό άρθρο ο καθένας θα το “διαβάσει” διαφορετικά, ανάλογα με το τι υποστηρίζει. Σήμερα δεν υπάρχει λόγος να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας. Ήμασταν τυχεροί, συμβαίνουν αυτά στον αθλητισμό.

    • Συμφωνώ 100%. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει Ό,ΤΙ θέλει. Αυτό που με πείραξε μόνο και τίποτε άλλο είναι ότι ξεκίνησε τις κατηγορίες, χωρίς να στηρίζεται πουθενά. Προσπάθησε ντε και καλά να με κάνει αντι-Ferrari, προσδίδοντάς μου χαρακτηρισμούς, οι οποίοι πέφτουν στο κενό. Αυτό είναι που με ενόχλησε.

    • Akis-F1 FAN

      Έχεις δίκο σ’ αυτό, δεν είναι καλό να αρχίσεις τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς σε μια διαφωνία όταν δεν έχεις επιχειρήματα.

    • Έτσι ακριβώς. Πριν από αυτό «κατηγορήθηκα» από κάποιον ως οπαδός της McLaren, επειδή έγραψα στις χειμερινές δοκιμές ότι η McLaren είναι μπροστά από την Toro Rosso. Αυτό φάνηκε καθαρά σήμερα, αλλά τι να πεις. Δεν του άρεσε που το έγραψα και αυτομάτως έγινα οπαδός της McLaren…

      Άμα γράψω τίποτα «κακό» για τη Mercedes, που να είναι, όμως, αλήθεια, μπορεί να κατηγορηθώ ως αντι-Mercedes. Ή αν γράψω κάτι «καλό» για τη Ferrari, ως οπαδός της Ferrari. Αυτό θα συμβαίνει, επειδή υπάρχουν οπαδοί και δε σε γουστάρουν όταν γράφεις κάτι που δεν τους αρέσει και είναι αλήθεια. Δεν με πειράζει, όσο κι αν πιστεύουν ότι «χαλιέμαι» με τα σχόλια αυτά.

    • Stefán Jah Jah

      Μπορεις να μας δειξεις το αρθρο που κατηγορήθηκες ως οπαδος mclaren??

    • Ξέρεις ποιο άρθρο εννοώ, διότι εσύ ήσουν αυτός που θεώρησα ότι υπονόησες πως γέρνω προς τη McLaren. Σε καμία περίπτωση δεν μίλησες όπως ο filip, απλώς έτσι το εξέλαβα από το αυστηρό ύφος του σχολίου σου, επειδή γράφω κάτι που πιστεύει η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών, και το στηρίζω φυσικά πάλι με επιχειρήματα. Και εννοείται ότι αυτό φάνηκε και στην Αυστραλία, ότι η McLaren είναι σημαντικά μπροστά από την Toro Rosso.

      Παρ’ όλα αυτά, αν πραγματικά δεν είναι έτσι και αν δεν υπονόησες κάτι τέτοιο, οφείλω τώρα με την ευκαιρία να ζητήσω συγγνώμη.

      Για τους υπόλοιπους, αυτό είναι το άρθρο:

      https://www.autoblog.gr/2018/03/06/h-toro-rosso-trolarei-th-mclaren-gia-ta-shmerina-ths-problhmata/#comment-3789887248

    • Stefán Jah Jah

      Και εγω συγνωμη που σε εφερα σε δυσκολη θεση. Γιατι η αληθεια ειναι οτι το επεδιωξα… Η δικη σου απαντηση τωρα, εφερε εμενα τελικα σε δυσκολη θεση. Δεν την περιμενα τοσο ειλικρινη.
      Δεν πιστευω αλλωστε οτι για τους αρθρογραφους motorsports υπαρχoυν οπαδικα. Εμενα μου αρεσει η honda, ξερω τι εταιρια ειναι, και πιστευω σε αυτην :p
      Λιγο με πειραξε τοτε οπως το εγραψες για την mclaren αλλα δε σε κατηγοριοποιησα, και οτι εγραψα το εγραψα γιατι ηθελα να δω την αιτιολογογηση σου. Την εδωσες, δεν με επεισες, εχω διαφορετικη αποψη για το θεμα αυτο, και κλεινει απλα και ομορφα! Ετσι ειναι αυτα δεν μπορουμε να συμφωνουμε σε ολα!
      Καλη υπομονη με τις απαντησεις!!!! (μην απαντας σε κανεναν :p)

      Υσ. Το σημερινο αποτελεσμα για εμενα δε λεει τιποτα. Παμε γερα χονταρα!

    • filip

      Ρε συ Ακη, ψάξε κ διάβασε το σχόλιο μου για τον αγώνα και την απάντηση μου στον Μητσο.

    • Αααα, δηλαδή λες τώρα ότι με κατηγορείς ως αντι-Ferrari επειδή έγραψα κάτι με το οποίο συμφωνείς, δηλαδή ότι στάθηκε τυχερός??

      Και μετά εγώ είμαι ο ανώριμος και ο ανήλικος…

      Έγινε…!

    • filip

      Ψάχνεις συμπαράσταση άλλου τώρα, παριστάνοντας το θύμα, δήθεν στοχοποιημένος;
      Έχω γράψει άπειρες φορές για τα άρθρα σου, και στις δοκιμές φέτος,και στο πρωτάθλημα πέρυσι, και ακόμα περισσότερο πέρυσι στις δοκιμές από όταν κ άρχισα να σχολιάζω αρκετά.
      Δεν είμαι σίγουρος αν ήσουν εσυ με τον οποίο είχα συνομιλήσει παλαιότερα σχετικά με την κατασκευή πίστας Φ1 στην Ελλάδα.
      Πέρυσι που είχες γράψει πάλι κάτι κουλό μου είχες πει ότι τα περισσότερα τα γράφεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, ώστε να προλάβεις τους χρόνους. Και νομίζω είχες διορθώσει το κείμενο.
      Έχω γράψει πολλές φορές τις οποίες δεν είχες το θάρρος να απαντήσεις, και το πνεύμα σε όλες μου τις παρατηρήσεις ήταν πως βγάζεις μια αντιπάθεια για την Φερραρι και αβαντάρει Μερς και ΡΜπ.
      Μπορεί να μην το θυμάσαι αλλά δεν είναι καθόλου η πρώτη φορά που σε λέω ανώριμο. Δεν αποκλείω να μην το κατάλαβες καν, δεν σε αδικώ. Είναι η ηλικία σου.

    • Καμία συμπαράσταση δεν ψάχνω, διότι γελούν όλοι μαζί σου! Δε θυμάμαι να είχες μιλήσει μαζί μου γι’ αυτό που λες. Αλλά, και πάλι μιλάς με αερολογίες. Έχεις γράψει πολλές φορές ότι αντιπαθώ τη Ferrari και ότι αβαντάρω τις Mercedes και Red Bull?? Τι άλλο θα ακούσουμε?!?? Έχω διορθώσει κείμενο?? Νομίζεις πως έχω διορθώσει κείμενο?? Επιχειρήματα που σκοτώνουν για να κατηγορήσεις κάποιον!

      Κι επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που με λες ανώριμο, σημαίνει ότι είμαι κιόλας?? Επειδή το λέει ένας που έχει συμπεριφορά και επιχειρήματα 5χρονου?? Όλοι γελούν μαζί σου, κατέλαβέ το! Όσο πιο νωρίς, τόσο λιγότερο εκτίθεσαι!

    • filip

      https://www.autoblog.gr/2018/03/08/deuteres-dokimes-barkelwnhs-2018-hmera-3h/

      «Απο που προκύπτει ότι ο Φετελ πιεσε το μονοθέσιό του; Γιατί λέτε πως είχε λιγα καύσιμα τη στιγμή που έκανε 4-5 συνεχόμενους γύρους κάτω από 1.18.00;
      Γιατί μόνο για τη Φερράρι υπονοείται συνεχώς πως τρέχει για τους χρόνους και τις εντυπώσεις; Από τις 7 ημέρες δοκιμών μέχρι τώρα, δεν έχω δει να αφήνετε για κανέναν άλλον τέτοια υπονοούμενα, τα οποία στην τελική δεν προκύπτουν από πουθενά.»

      Αυτό είχα γράψει πριν δυο βδομαδες.
      Δεν θες να πάω παλαιοτερα.

    • 1:17.1 στο Circuit de Barcelona-Catalunya! Όχι ρε συ, χαλαρός πήγαινε! Βόλτα έκανε και χαιρετούσε τον κόσμο! Είδες?? Η Ferrari είναι όντως 2 δευτερόλεπτα ταχύτερη από τη Mercedes και 2,5 από τη Red Bull, φάνηκε χθες στις κατατακτήριες…! Ό,τι να ‘ναι, για άλλη μία φορά! Έχεις σπάσει όλα τα ρεκόρ γελοίων σχολίων με επιχειρήματα νηπιαγωγείου!

      «Γιατί μόνο για τη Φερράρι υπονοείται συνεχώς πως τρέχει για τους χρόνους και τις εντυπώσεις;»

      Ναι, μας πληρώνει η Mercedes και η RBR για να δημιουργούμε εντυπώσεις, το βρήκες! Ναι, υποστηρίζω ταυτοχρόνως δύο ομάδες, το βρήκε και πάλι! Και δεν υπονοώ τίποτα· όταν λέω ότι κάποια ομάδα κάνει προσομοίωση κατακτακτήριων, το λέω στα ίσια. Δεν λέμε «κοιτάξτε παιδιά, μπορεί η Ferrari να έκανε κάτι τέτοιο. Ίσως βέβαια, δεν είμαστε τόσο σίγουροι, θα ζητήσουμε τα δεδομένα από την τηλεμετρία της για να το γράψουμε.»

      Δε θέλω να πας παλαιότερα?? Γιατί?? Για να με σκοτώσεις με τα εκπληκτικά σου επιχειρήματα πάλι?? Εύγε…!

    • filip

      Τι χαζομάρες λες ρε μεγάλε.
      Ειλικρινά η κατάσταση σου είναι χειρότερη από ότι νόμιζα. Το «ανήλικος» είναι κομπλιμέντο για σένα.
      (Πες ξανά για την έλλειψη επιχειρημάτων, θέλω να δω κάτι )

    • Το συνεχίζεις βλέπω! Λοιπόν, επειδή σε έχω/έχουμε βαρεθεί, δώσε λίγο βάση στα παρακάτω· όσο μπορείς, δεν έχω πολλές απαιτήσεις:

      1. Εκτίθεσαι ολοένα και περισσότερο με κάθε σου σχόλιο.

      2. Έχεις γίνει ο περίγελος του άρθρου και του site.

      3. Προσπαθείς να με βγάλεις αντι-Ferrari, χρησιμοποιώντας κομμάτια άρθρων, τα οποία προσαρμόζεις κατά πώς σε βολεύει για να εξυπηρετήσεις -ανεπιτυχώς- στον σκοπό σου.

      4. Προσδίδεις επίθετα και χαρακτηρισμούς, ρίχνεις λάσπη και σχολιάζεις, κατηγορώντας το Autoblog και εμένα, με… ατράνταχτα -πάντα- και εμπεριστατωμένα επιχειρήματα… επιπέδου νηπιαγωγείου!

      5. Με κατηγορείς για κάτι με το οποίο λες -στη συνέχεια- ότι συμφωνείς (ότι στάθηκε τυχερός ο Vettel και η Ferrari). Αυτό αποτελεί από μόνο του αντικείμενο μελέτης σε συνέδριο ψυχιάτρων.

      6. Μας κατηγορείς ότι προσπαθούμε να περάσουμε με ύπουλο τρόπο μηνύματα και απόψεις εναντίον της Ferrari.

      7. Μας κατηγορείς ότι αβαντάρουμε τη Mercedes και τη Red Bull. Δηλαδή, 2 (ΔΥΟ!!!) κορυφαίες ομάδες ταυτοχρόνως. Ειλικρινά, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό! Πρωτοπορείς και πάλι! Είσαι πηγή αστείρευτου γέλιου, το παραδέχομαι!

      8. Τα σχόλιά σου έχουν δεχτεί αρκετές αρνητικές αναφορές/φλαγκαρίσματα από σχολιαστές.

      9. Έχουμε λάβει προσωπικά μηνύματα σχολιαστών, που μας ζητούν να σε αποκλείσουμε από τον σχολιασμό, ισχυριζόμενοι -σωστά- ότι κάνεις κακό στην εικόνα του Autoblog και ότι χαλάς το κλίμα στον σχολιασμό. Μεταξύ αυτών είναι και οπαδοί της Ferrari. Με τη διαφορά ότι αυτοί ξέρουν να βλέπουν και χωρίς κόκκινα γυαλιά, εν αντιθέσει μ’ εσένα.

      10. Παραβιάζεις διαρκώς τους όρους σχολιασμού. Έχεις μπει στον κόπο να τους διαβάσεις ποτέ;

      Υ.Γ.1: Το γεγονός ότι σε αφήνουμε ακόμα να σχολιάζεις, είναι επειδή εκθέτεις τον εαυτό σου όλο και περισσότερο, και μάλιστα ανεπανόρθωτα. Έχεις γράψει και παλιότερα πράγματα για το Autoblog έξω από την κατηγορία της Formula 1, μη νομίζεις πως τα ξεχνάμε.

      Υ.Γ.2: Αν ισχυρίζεσαι αυτά για ‘μένα και το Autoblog, γιατί παραμένεις αναγνώστης και σχολιαστής μας…; Δεν υποχρεώνουμε κανέναν να μας διαβάζει ή να σχολιάζει. Δε σου αρέσουμε, κύριε; Καλώς! Μπορείς εύκολα να αποχωρήσεις. Έχεις αυτή την επιλογή, δεν ξέρω αν το έχεις σκεφτεί ποτέ.

      Υ.Γ.3: Τα 3, 4, 5, 6 και 7, και ειδικά τα 8, 9 και 10 εκ των παραπάνω δείχνουν εύκολα ότι βρίσκεσαι κοντά σε διαγραφή σχολίων σου και αποκλεισμό από τον σχολιασμό. Ακόμα δεν το έχουμε κάνει, γιατί φημιζόμαστε -και- για την ελευθερία στις απόψεις τον σχολιαστών. Αλλά, αν συνεχίσεις, τότε θα αποκλειστείς δίχως προειδοποίηση. Όχι από εμένα! Εγώ σε θέλω, γιατί γελοιοποιείς τον εαυτό σου. Ωστόσο, οι όροι είναι πάνω από τον κάθε συντάκτη, και η συνεχής παραβίασή τους συνεπάγεται αυτομάτως τη διαγραφή σχολίων και τον αποκλεισμό σου χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση… sorry mate!

    • filip

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Νομίζεις πως πέφτω από τα σύννεφα όταν μου λες πως είμαι αντιπαθής; χαχαχαχαχα
      Σε αντίθεση μ εσένα, έχω πλήρη επίγνωση του τι λέω και τι κάνω.
      Πραγματικά σου είναι αδύνατο να αντιληφθείς τι λέω, γιατί το λέω και τι εννοώ. Στην αρχή ήταν αστείο, πλέον είναι λυπηρό.

      Θες να σου πω και τα ονόματα όσων με έχουν κάνει αναφορά;
      χαχαχαχαχαχαχαχαχ
      Το ότι είναι και οπαδοί της Φερράρι ανάμεσά τους αποδεικνύει πως δεν είμαι “αλλεργικός” στην άλλη άποψη αλλά στην ανοησία.
      Αρκετοί μου έχουν απαγορεύσει να τους απαντάω, όχι γιατί τους αδικούσα, αλλά γιατί το ΧΙΟΥΜΟΡ μου, η ΕΙΡΩΝΕΙΑ, ο ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ και ο ΚΥΝΙΣΜΟΣ μου (στο είπα ότι ξέρω τι κάνω), όταν γράφανε βλακείες, τους ήταν αβάσταχτα. Έναν από αυτούς με έβριζε – δεν το κάνω πρώτος σε κανέναν – τον είχατε μπλοκάρει για ένα διάστημα και του είχατε διαγράψει τα σχόλια μάλιστα.

      Τέλος, έχω αλλάξει πάροχο πρόσφατα (καμία πρόθεση να κάνω διαφήμιση). Θα είμαι φρόνιμος και θα μετράω τις λέξεις μου.
      Είμαι σίγουρος πως θα το κάνεις κ εσύ.
      χαχαχαχαχα
      https://www.youtube.com/watch?v=Zzm1V3gyj3g

    • Red Flag

      καλα εννοείται οτι ήταν καθαρά τυχερή νίκη αλλά αντι-ferrari-κός είσαι. έτερον εκάτερον.

  • costas

    Μια πρωτη απαντηση στο ερωτημα αν καλα εκανε η mclaren που αφησε τη Honda δοθηκε σημερα. Οι κινητηρες πρεπει να αυξηθουν στους εξι τουλαχιστον. Και τα αυτοκινητα να χασουν 100κιλα τουλαχιστον. Δε γινεται να εισαγεις υβριδικους κινητηρες για να ακολουθησεις τη μοδα αλλα να μην ακολουθεις τη μοδα της μειωσης των κιλων. Αντιθετως αυξανεις τα κιλα λες και απο suvοποιεις την f1

  • Πάνος

    Πολύ έξυπνη νίκη της φεραρι! Ο φετελ έκλεψε τη νίκη από τον αντικειμενικά ταχύτερο Χάμιλτον. Ωστόσο η αλαζονεία του τον τιμώρησε.ευτυχως η φεραρι είχε σωστά αντανακλαστικα και δεν πνίγηκε σε μια κουταλιά νερό! Μάλλον τα περσινά παθήματα να έγιναν μαθήματα!! Forza Ferrari !

  • filip

    Καλή αρχή για την Φερράρι. Με την μαλακή γόμα ηταν πιο αργη σίγουρα, και με λίγη τύχη κατάφερε να κερδίσει. Το οτι λέει και ξαναλέει ο Φετελ, ακομα και στο τιμ ρεντιο, πως δεν έχουν φτάσει ακόμα εκεί που μπορούν, λέει πολλά για τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Σίγουρα δεν περίμενε να κερδίσει σήμερα.
    Κρίμα για τις Χαας, αν κ δεν κατάλαβα τι εγινε στο πιτ στοπ.

    ΥΓ. Κύριε Πασχαλιδη, δεν αντέχεις να βλέπεις τη Φερράρι να κάνει κάτι καλό. Να σου εξηγήσω εγώ πως πέρασε στην πρωτοπορία ο Φετελ:
    Στους πρώτους του γύρους με την μαλακή, ο Χάμιλτον έριξε τη διαφορά στα 11 δευτερόλεπτα ενώ μέχρι τη στιγμη του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Γερμανός πήγε τη διαφορά στα 16+. Αν δεν είχε συμβεί το sc θεωρώ δεδομένο πως θα συνεχιζε με την ίδια γόμα για όσο άντεχε και μετά θα έβαζε τη ss. Ξεκάθαρα ειχε διαφορετικη στρατηγική απο τον Ραικονεν και αυτό θα μεταφραζοταν κ στις γόμες. Αλλαξαν στρατηγική στην πορεία. Αυτά κατάλαβα εγώ, αυτη είναι η προσωπική μου ερμηνεία.

    • Mitsos Ribopaido

      Πολλα respect

    • filip

      Δεν μας ταιριάζουν οι σκληρές γομες, είναι ξεκάθαρο. Κ η ΡΜπ πιο γρήγορη ήταν.
      Για να βγάλει κανείς συμπεράσματα από τον αγώνα πρέπει να ξέρει ποιον ευνοεί περισσότερο η χάραξη της. Με δεδομένο πως η Φερράρι είναι πολύ διαφορετική απο πέρυσι, δεν είμαι κ τόσο σίγουρος πως βολεύεται στην Αυστραλία οσο πέρυσι.
      Ο αρθρογράφος, φρόντισε να μας ενημερώσει για την απογοήτευση του και την ΤΥΧΗ της Φερράρι στις πρώτες δυο σειρές του κειμένου. Ούτε ο Τσουκαλάς για τον γαυρο

    • Scooby r22b

      Κλάμα με την τελευταία παράγραφο. 😂

    • «Ο αρθρογράφος, φρόντισε να μας ενημερώσει για την απογοήτευση του και
      την ΤΥΧΗ της Φερράρι στις πρώτες δυο σειρές του κειμένου. Ούτε ο
      Τσουκαλάς για τον γαυρο.»

      Τι να σου πω, τα έβαψα μαύρα για τη νίκη της Ferrari.

      Το γεγονός ότι με συνδέεις με τον Τσουκαλά, το εκλαμβάνω ως ύβρη πάντως, μιας και δεν είμαι οπαδός καμιάς ομάδας και κανενός οδηγού, όσο κι αν εσύ θέλεις να με κάνεις οπαδό της Ferrari. Συγγνώμη, αλλά ΔΕΝ θα σου κάνω τη χάρη…

      Ό,τι πεις φίλε μου…

      Υ.Γ: Έχετε πλάκα πάντως μερικοί. Όταν γράφουμε κάτι «κακό» ή κάτι που δεν σας αρέσει εσάς τους οπαδούς, είμαι οπαδός άλλης ομάδας. Με έχουν «κατηγορήσει» ότι είμαι οπαδός πολλών ομάδων και ότι την ίδια ώρα δεν τις γουστάρω. Αυτό συμβαίνει όταν έχεις το «προνόμιο» να κοιτάς τα πράγματα σφαιρικά και χωρίς γυαλιά…

    • filip

      Θέλω να σε κάνω οπαδό της Φερράρι;
      Θα αστειεύεσαι. Θέλω να συνεχίσεις αυτό που κάνεις ώστε να μπορώ να σε εκθέτω χαχαχαχα Φαίνεται πως είσαι ουδέτερος κ αντικειμενικος.

      «Μπροστά, ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που κατέβηκε το 1:28, έστω για 18 χιλιοστά, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον Vettel, όμως ο Hamilton ήταν σχεδόν το ίδιο γρήγορος στον 16ο γύρο. Ο πιλότος της Mercedes απάντησε με 1:27.7, παίρνοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen«
      ………..
      1.27.98 – 1.27.70 = 0.00.280, δηλαδή 280 χιλιοστά = ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ

    • Να με εκθέτεις?? Τον εαυτό σου εκθέτεις! Όταν κάποιον γράφει «απαντάει» μετά από τον 16ο γύρο, εννοεί τον 17ο γύρο, εκεί που κέρδισε 463 = ΠΡΑΓΜΑΤΙ μισό δευτερόλεπτο.

      Χρειάζεσαι και μαθήματα ελληνικών μήπως??

    • filip

      Μαλλον εσυ χρειαζεσαι μαθηματα δημοσιογραφίας. Ο καλός δημοσιογράφος κρατάει σε αγωνία τον αναγνωστη, δεν του λέει στις 10 πρώτες λέξεις το ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ.
      Δεν αντεχες να μην το πεις όμως
      Σίγουρα άνοιγες τα δώρα σου πριν τα Χριστούγεννα
      Χαχαχαχαχα

    • Είναι πραγματικά γελοία αυτά που γράφεις. Δεν έχεις επιχειρήματα και το γυρνάς, εκθέτοντας τον εαυτό σου ξανά και ξανά. Ποιο είναι το μεγάλο μυστικό μου, για πες μου να το μάθω κι εγώ! Για κάνε μου μαθήματα δημοσιογραφίας. Για απάντησέ μου ΞΑΝΑ χωρίς επιχειρήματα και με αερολογίες…

      Υ.Γ.: Για τα 463 χιλιοστά στον 17ο γύρο, δεν απαντάς. Για το ότι δεν καταλαβαίνεις αυτό που διαβάζεις, δεν απαντάς Κλασικά! Έχουμε άδικο, εκτεθήκαμε και πάμε ρίξουμε λάσπη. Γνωστή η τακτική εδώ και δεκαετίες…

    • filip

      Χαχαχα Όχι δικό σου μυστικό, του αγώνα το μυστικό.
      Χαχαχα.
      Ούτε γιατί έβαλα κεφαλαία δεν κατάλαβες. ΧΙΟΥΜΟΡ το λενε

    • Θα μας πεις και τι θα γράψουμε στην ΣΥΝΟΨΗ του αγώνα?? Μήπως να το βάλουμε και σε κουτί και να το πετάξουμε στην έρημο Σαχάρα το «ΜΥΣΤΙΚΟ»?? Μήπως και να βάλουμε δραματική μουσική?? Ή μήπως θες να γράψουμε «θα σας αποκαλύψουμε αύριο τι έγινε στον αγώνα, για να κρατήσουμε το ΜΥΣΤΙΚΟ»??

      Χιούμορ το ονομάζεις εσύ αυτό?? Έγινε…

    • filip

      Μέρα που είναι σήμερα, έπρεπε να γράφεις:
      ΦΑΣΙΣΜΟΣ
      ΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ, Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ …
      (Είδες,πάλι σου λέω τι να γράψεις)

      Ασχετως τι γράφει η ταυτότητα σου, ανήλικος είσαι.
      (Επειδή σε έχει φοβηθεί το μάτι μου, όταν λέω ταυτότητα, δεν εννοώ πως έχω κ κανένα αντίγραφο της)
      peace

    • Ανήλικος εγώ επειδή γράφω αυτό που παραδέχτηκε ο Vettel και η Ferrari και το υποστηρίζω με επιχειρήματα.

      Ενώ εσύ που δεν παραδέχεσαι αυτό που λέει ο Vettel και η Ferrari, και θέλεις να με κάνεις αντι-Ferrari, πετώντας μόνο λάσπη και γράφοντας δίχως επιχειρήματα είσαι ώριμος.

      Έτσι…

    • Ahilleas Tsikelis

      Απλα μην ασχολείσαι μαζι του,θα βαρεθεί και θα σταματησει.

    • Αχιλλέα, συνήθως δεν ασχολούμαι με τα ελάχιστα αυτά περιστατικά που έχουμε δει στα σχεδόν 10 χρόνια του Autoblog. Αλλά, όταν ο άλλος με κατηγορεί ως αντι-Ferrari, με προσομοιάζει με τον Τσουκαλά και με χαρακτηρίζει ανήλικο και ανώριμο επειδή γράφω -με επιχειρήματα- αυτό που παραδέχονται οι οπαδοί της Ferrari, η Ferrari και ο Vettel, οφείλω να απαντήσω. Και συν τοις, άλλοις θέλω να τον κάνω να εκτεθεί μέσα από δικά του σχόλια. ;)

    • stadi

      Πέρασαν 10 χρονια ρε Γιωργη……δηλαδη msfree Πότε σχολιαζαμε;;

    • Εγώ είμαι στο Autoblog από τον Ιούλιο του 2010. Το Autoblog υπάρχει από τον Αύγουστο του 2008. Το 2010 ήταν, μέχρι που με προσέλαβαν στο Autoblog. :)

    • Scooby r22b

      Χωρίς να έχω δει αγώνα F1 εδώ και αρκετά χρόνια (ούτε που θυμάμαι πόσα), δεν μπορώ να εκφέρω άποψη στις διαφωνίες σας.

      Το μόνο που θέλω να πω, είναι ότι η παρομοίωση του fılip με εσένα και τον Τσουκαλά, πιστεύω ότι είχε καθαρά χιουμοριστική διάθεση και οχι διάθεση για εξύβριση στο πρόσωπό σου.

      Υγ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν είμαι φίλαθλος της Ferrari, είμαι με την McLaren.
      Γιαυτο πάω να μπω στο λαγούμι μου τώρα.

      Καλή συνέχεια και χρόνια πολλά.

    • Red Flag

      Σε παρακαλώ μη λες τέτοια για τον συγκεκριμένο αρθρογράφο.. Είδες τι τράβηξες? ε τα ηθελες….

    • filip

      Εννοείς πως εκτέθηκα και έγινα αντιπαθής; χαχαχα
      Απάντησα λίγο πιο πάνω γι αυτά.
      Δεν φαντάζεσαι πόσο υπομονετικός ήμουν κάποτε, πόσες φορές προσπαθούσα να εξηγήσω με επιχειρήματα ξανά και ξανά. Από αφέλεια θεωρούσα πως εγώ δεν είμαι αρκετά πειστικός, δεν τα εξηγώ σωστά. Με θεωρούσα συνυπεύθυνο που δεν μπορούσε κάποιος να δει πως ……. “there is an elephant in the room” !
      ΟΧΙ ΠΙΑ
      Δεν υπάρχει χώρος, ούτε χρόνος, πια στη ζωή μου για την ανθρώπινη βλακεία, τον εγωισμό, την κουτοπονηριά. Αρνούμαι να είμαι γλείφτης και κόλακας.
      Αν κάποιος περιφέρει την “φύση” του στο οπτικό μου πεδίο έχω κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσω το ΧΙΟΥΜΟΡ, την ΕΙΡΩΝΕΙΑ, τον ΣΑΡΚΑΣΜΟ, τον ΚΥΝΙΣΜΟ μου …….. Και θα το κάνω με τον πιο ευθύ αλλά και πιο δίκαιο τρόπο που μπορώ, γιατί μπορεί να έχω αλλάξει σε αυτά που είπα, δεν έχω απολέσει όμως το αίσθημα ευθύνης.
      (“Ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω”)

      Έχεις αισθανθεί ποτέ συνυπεύθυνος για τις βλακείες των άλλων;

      Όχι, όχι. Δεν παριστάνω τον άγιο, ούτε θωρώ πως έχω πάντα δίκιο. Όταν κάνω λάθος είμαι εκεί πρώτος να το αποδεχθώ πριν χρειαστεί κανείς να το επικαλεστεί. Είναι μιας μορφής εγωισμού κι αυτό. Του καλώς εννοούμενου εγωισμού πιστεύω. Θα το δεις κι αυτό σε άλλο σχόλιο παρακάτω.
      Και όταν θα χρειαστεί θα δεις επίσης πως δεν θα μπορούσα να είμαι τόσο αυστηρός με τους άλλους αν δεν ήμουν πρώτα με τον εαυτό μου. Θα δεις πως πολύ περισσότερο από τα παραπάνω χαρακτηριστικά με διακρίνει ο αυτοσαρκασμός.

      Ωωωω ξέρω πολύ που βρίσκομαι και τι κάνω φίλε μου. Είμαι ένα “σπυρί στον κώλο” αυτού που προσπαθεί να βολευτεί στην “αναπαυτική πολυθρόνα” των ψεμάτων, της βλακείας και της υποκρισίας του. Άνθρωποι που τροποποιούν αυθαίρετα τα όρια του κόσμου που τους περιβάλλει με τρόπο που να τους προσφέρουν ασφάλεια, με τρόπο που τους απαλλάσσει από ευθύνες και φυσικά ενοχές. Απλά και μόνο για να κοιμούνται ήσυχοι.
      Εμένα ο ύπνος είναι πολύ ανήσυχος φίλε μου.

    • Maleas George

      Δεν ήταν 16 sec η διαφορά όταν βγήκε το VSC… Εικονικά ήταν λόγω του ότι κυκλοφορούσαν σε χαμηλότερη ταχύτητα. Αλλά ναι λογικά θα έβαζε την SS, αλλά δεν θα άλλαζε κάτι αυτό…

    • filip

      Κανείς λάθος. Η διαφορά είχε φτάσει εκεί πριν το ΣΚ.
      Είμαι σχεδόν σίγουρος,αλλά θα το κοιτάξω πάλι το απόγευμα.
      Αν είχε άλλη γόμα είναι παράλογο να λες πως δεν θα είχε διαφορά. Είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο.

    • Maleas George

      Λίγο απίθανο με φθαρμένη ultra να έριξε 5 sec στη Merc με φρέσκια soft… Τσέκαρέ το και ενημέρωσέ με. Λέω δεν θα είχε διαφορά γιατί θα έπρεπε να περάσει τον Kimi πρώτα, σε πίστα όπου είναι αδύνατο να προσπεράσεις… Εκτός αν βγάζανε τα team order από τον πρώτο αγώνα…

    • filip

      Δεν κατάφερα να δω τον αγώνα πάλι. Για να μην λες ότι κρύβομαι, το έψαξα λίγο χωρίς να βρω πολλά αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Η διαφορά τη στιγμή του ΣΚ ήταν κάπου στα 13 δευτερολεπτα. Θυμάμαι όμως πως είχε αρχίσει να ανεβαίνει από την ελάχιστη που είδα και σκέφτηκα πως αν πάει έτσι θα τραβήξει μακριά το πίτ στοπ.
      Για τον Κίμι δεν κατάλαβα τι εννοείς. Μάλλον σε διάβασε κ ο πασχαλιδης. Εδώ συζητάμε αν θα κατάφερνε να βγει μπροστά από τον Χαμιλτον, που κολλάει ο Κίμι ο οποίος θα ήταν αρκετά πιο πίσω; Όπως φάνηκε ήταν ήδη πιο μπροστά του και πριν το ΣΚ.

    • Maleas George

      “Αν δεν είχε συμβεί το sc θεωρώ δεδομένο πως θα συνεχιζε με την ίδια γόμα για όσο άντεχε και μετά θα έβαζε τη ss. Ξεκάθαρα ειχε διαφορετικη στρατηγική απο τον Ραικονεν και αυτό θα μεταφραζοταν κ στις γόμες. Αλλαξαν στρατηγική στην πορεία. Αυτά κατάλαβα εγώ, αυτη είναι η προσωπική μου ερμηνεία.”

      Δηλαδή πιστεύεις ότι, αν δεν υπήρχε το VSC και το SC, ο Vettel θα κατάφερνε να βγει μπροστά από τον Kimi και απλά θα κυνηγούσε τον Hamilton?

    • filip

      Μα μοιάζει κάπως αυτονόητο. Έμεινε έξω πολλούς γύρους με δυο γόμες πιο μαλακα ελαστικά που φάνηκε να έχουν ζωή μπροστά τους.

    • Maleas George

      https://www.youtube.com/watch?v=knmJF49VdkY

      Από το 45:00 έως το 53:00 είναι το επίμαχο διάστημα. Η διαφορά Vet-Rai πριν το VSC έπεσε αρχικά από τα 18 στα 17 sec και έμενε περίπου σταθερή. Το pit stop θέλει περίπου 23 sec. Δεν παίζει να ανέβαινε τόσο η διαφορά χωρίς κάποιο λάθος του Kimi… Το είπε και ο ίδιος ο Seb άλλωστε ότι δυσκολευόταν στο τέλος του πρώτου stint. Το μόνο ρεαλιστικό σενάριο για τον Vettel ήταν να βάλει SS και ή να περάσει στην πίστα τον Kimi ή να πέσουν team orders.

    • filip

      Ααααα και έψαχνα κάτι τέτοιο.
      Ο γύρος του Κίμι ήταν 1.45.860 από 1.28.200 ενώ του Χάμιλτον 1.45.050 από 1.27.850. Δηλαδή ο χρόνος για pit stop είναι κάτω από 18sec εύκολα, 17.660 και 17.200. Με την κίτρινη σημαία ο Φέτελ έπεσε στα 17,20 sec διαφοράς όταν πέρασε μπροστά της, και όταν την πέρασε ο Κίμι η διαφορά πήγε στα 18,40. Επομένως δεν ήταν καθόλου δύσκολο να περάσει μπροστά του, έτσι κι αλλιώς.
      Δεν ξέρω πως οριοθετούνται οι γύροι με το vsc αλλά ξαφνικά ο Φέτελ κερδίζει 4sec με την μέγιστη διαφορά του από τον Χάμιλτον να φτάνει στα 18,6 και από τον Ράικονεν στα 28. Μετά έπεσε και πάλι απότομα. προφανώς οι άλλοι έκοψαν νωρίτερα και περισσότερο από τον Φέτελ.

    • Maleas George

      Η γραμμή που αλλάζει ο γύρος είναι περίπου στη μέση του pit lane, άρα επηρεάζεται όχι μόνο ο in lap αλλά και ο out lap. Και αν δεις τους out lap, και ο Ham και ο Rai χάνουν άλλα 5 sec, άρα σύνολο 22.5-23 sec. Δεν θα ήταν καν οριακό.

    • filip

      Αν και καταλαβαίνω τι λες, ποτέ δεν προσθέτει κάποιος έτσι αυθαίρετα δευτερόλεπτα αλλά σου δίνουν συγκεκριμένα νούμερα. Έχεις απόλυτους χρόνους 1.45 και 1.27 και τους συγκρίνεις. Μπορεί οι συγκεκριμένοι γύροι να μετρώνται στο επόμενο σέκτορ και όχι στην γραμμή τερματισμού, δεν το ξέρω. Αλλά δεν σου έφαγε ούτε σου πρόσθεσε κανείς δευτερόλεπτα, με όποιον τρόπο και να μετράνε τους συγκεκριμένους γύρους, που είναι καθαρά τεχνικό. 23 sec ήταν τα πιτ στοπς όταν είχαμε ανεφοδιασμούς

    • filip

      Αυτό που λες ακυρώνεται έτσι κι αλλιώς από το γεγονός πως ο Φέτελ πέρασε τον Χάμιλτον όντας περίπου 17sec μπροστά του

    • Maleas George

      Να στο πω αλλιώς τότε: Με βάση αυτές τις διαφορές που ειχαν, όταν έμπαινε για Πιτ στοπ ο Σεμπ, θα περνούσαν ταυτόχρονα τη γραμμή αλλαγής γύρου, τη γραμμή τερματισμού δηλαδή, απλα ο ένας θα ήταν στην πίστα και ο άλλος ακόμα μέσα στο pit lane!! Και η έξοδος του pit lane είναι αρκετά πιο κατω. Με τον ίδιο τρόπο χρονομέτρουνται όλοι οι γύροι. Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα να επανέλθουμε σε αυτό

    • filip

      Αν ισχύει αυτό που λες, τότε οι γύροι του 1.45 είναι ψευδείς και έχουν αφαιρεθεί από τους συνολικούς χρόνους αγώνα 6-7sec για τον κάθε οδηγό – ανά pit stop. Επομένως θα ήταν σωστό να γράφουν τα χρονόμετρα 1.32 για in lap και 1.45 out lap ώστε να βγαίνουν τα νούμερα που λες.

    • Maleas George

      Μα τόσο γράφουν…
      In-lap Kimi: 1:45:858, Out-lap Kimi: 1:32:537.
      In-lap Ham: 1:45:050, Out-lap Ham: 1:32:966.

      Όλα αυτά για κανονικό αγώνα. Στο VSC ο Vet επιτρεπόταν να πατήσει όσο γκάζι ήθελε από τη στιγμή που μπήκε στο pit lane και μέχρι να βάλει τον περιοριστή ταχύτητας, όπως και όταν βγήκε από το pit lane και μέχρι την 1η γραμμή του SC. Aυτό έκανε τη διαφορά και βγήκε μπροστά από τον Ham.

    • filip

      Δεν τα έχω δει αυτά. Δεν έχω πρόσβαση σε τόσα στοιχεία.
      Τους χρόνους από το βίντεο ανέφερα.
      Αν είναι έτσι έχεις δίκιο τότε.

    • filip

      Δεν τα έχω δει αυτά. Δεν έχω πρόσβαση σε τόσα στοιχεία.
      Τους χρόνους από το βίντεο ανέφερα.
      Αν είναι έτσι έχεις δίκιο τότε.

    • 1ον: «Δεν αντέχεις να βλέπεις τη Φερράρι να κάνει κάτι καλό». Αν και άυπνος, με έκανες και γέλασα, το παραδέχομαι! Δηλαδή, για ‘σένα, ΔΕΝ ήταν τυχερός ο Vettel σήμερα. Παρόλο έμμεσα που το παραδέχτηκε και ο ίδιος…

      2ον: Δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις πώς πέρασε μπροστά.

      Και 3ον: Προφανώς και είχε διαφορετική στρατηγική, αλλά κανείς δεν ξέρει τι ελαστικά θα έβαζε, πού θα έβγαινε και πόσο γρήγορος θα ήταν για να φτάσει τον Hamilton. Απλώς, να σου θυμίσω θα έπεφτε πίσω από τον Raikkonen.

    • Mika

      Δεν το παραδεχτηκε απλα ο Vettel, το ειπε δυο και τρεις φορες, we were lucky στις δηλωσεις του στο Webber στο βαθρο..
      Ολα επαιξαν παντως το ρολο τους…

    • Όχι όχι όχι…!! Ξέρει ο άλλος από πάνω και ΔΕΝ ξέρει ο Vettel ρε συ Mika! Με χάλασε η νίκη της Ferrari εμένα σήμερα. Κάθομαι και κλαίω εγώ τώρα…

      Όταν ο άλλος προσπαθεί να σου την πει χωρίς να έχει δίκιο, τότε αναπόφευκτα εκθέτει τον εαυτό του.

    • filip

      «Καλή αρχή για την Φερράρι. Με την μαλακή γόμα ηταν πιο αργη σίγουρα, και με λίγη τύχη κατάφερε να κερδίσει. Το οτι λέει και ξαναλέει ο Φετελ, ακομα και στο τιμ ρεντιο, πως δεν έχουν φτάσει ακόμα εκεί που μπορούν, λέει πολλά για τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Σίγουρα δεν περίμενε να κερδίσει σήμερα»
      Ποσο χρόνων εισαι;
      Σίγουρα κανας ξάδελφος είναι στη φωτογραφία χαχαχα

    • Ό,τι να ‘ναι πραγματικά! Η παντελής έλλειψη επιχειρημάτων συνεχίζεται. Συνέχισε να γράφεις, ώριμε εσύ άνθρωπε!

    • greg-f1

      οταν μηλας για φωτογραφιες, την δικη σου πως την κρινεις;

    • filip

      Ναι, τι έχει;
      Την πέτυχα με την πρώτη λήψη, και χωρίς φίλτρα παρακαλώ

    • greg-f1

      πως την κρινεις ηταν η ερωτιση

    • greg-f1

      πως την κρινεις ηταν η ερωτιση

    • Mika

      Xαλαρα ρε συ, ακομα ειναι ο πρωτος αγωνας, απο τωρα θα φαγωνομαστε??
      :p

  • Akis-F1 FAN

    Εντωμεταξύ είχε πλάκα που οι σχολιαστές στο sky sports φέτος που ήταν άτυχοι Χαμ/Μερκ με το vsc το μισό αγώνα συζητούσαν αν είναι άδικο που υπάρχει αυτό το παραθυράκι και αν πρέπει να αλλάξει κάτι κτλ κτλ…πέρυσι σε Ισπανία και Κίνα που έπαθαν το ίδιο Σεμπ/φερράρι δεν είχαν βγάλει άχνα χαχαχα.

    • asd

      ναι καλα εισαι… ειναι πιο βαμμενοι και απο τον Τακη Τσουκαλα… μόνο κάτι μη αγγλοι σχολιαστες σωζουν τα προσχηματα

    • Akis-F1 FAN

      Έτσι είναι. Δυστυχώς και οι δικοί μας σχολιαστές στην ερτ είναι ότι να ναι οπότε δεν έχουμε και πολλές επιλογές.

  • morbid

    Η McLaren χαίρεται που ήταν ξεκάθαρα πίσω από Haas και Red Bull αποδεικνύει το loser mentality που έχουν από εποχή μετά Hakinenn.

    • οταν εισαι τελευταιος…λογικο δεν ειναι η χαρα να μην κρυβεται που εγινες επιτελους μετριος ???? :-D

    • morbid

      Είναι σα να μου λες ότι οι ΑΕΚτζηδες χάρηκαν που βγήκαν πρώτοι στη δεύτερη και τρίτη εθνική,όταν είχαν πέσει κατηγορία.

    • αν αντι για ΑΕΚ εβαζες ΑΡΗΣ…θα ησουν τελειος !!!! :-P
      παντως τυχαιο που και οι δυο κιτρινομαυρα φορανε ????

    • Giannisk

      Έλα για τον Άρη…..έχουμε και γενέθλια σήμερα. Τα 104 κλείσαμε.

    • το πρωταθλημα που πηρατε με τα τσαρουχια γιορταζετε ?? :-P
      παντως χρονια πολλα !!!!
      στα οπλα αδερφια !!!! https://uploads.disquscdn.com/images/5dc6efd21a5a33ac0596c4f666148ab11aab7f31925cd3a88db5f368155a0d34.jpg

  • moonόγιανος

    1-3,καθόλου άσχημα για αρχή!Κάντε και ένα…. https://uploads.disquscdn.com/images/a1bdc1da9344f7db802fa635be1c3636121283e0911a16bc6c9ec1e3d9c49a7e.jpg

    Και καλή συνέχεια..

    Χρόνια Πολλά 😃

    • Scooby r22b

      Χρόνια πολλά και σε σένα συνΈλληνα.

  • Mrdesperado32

    Μετα απο πολλα χρονια ειδα ολοκληρο αγωνα f1 και διαπιστωσα οτι εκανα πολυ καλα που δεν εχανα τον χρονο μου.στα του αγωνα τωρα.τα ιδια με περυσι αλλα οι αγωνες λογω των 3 pu θα ειναι τραγικοι..η μακλαρεν καλο αποτελεσμα αλλα τυχαιο.στη πραγματικοτητα ειναι στα ιδια με περυσι.

    • stadi

      Δες λίγο πέρισυ στην Αυστραλια πως καταπιαν τον Alonso στην ευθεία οι ocon και hulk και θα αλλάξεις γνωμη.

    • Mrdesperado32

      Μιλαω για το τελος της περσινης χρονια που ειχε φτασει η εξελιξη στο pick της…

    • Mika

      Φωνη βοωντος, εν τη ερημω…..

    • Mrdesperado32

      αν διαφωνεις γραφτο σε μενα να σου απαντησω.το να προκταβαλεις τον αλλον εναντιον μουδεν εχει νοημα.που διαφωνεις λοιπον?

    • Mika

      Ποιον να προκαταβαλω? Ηδη εχει την αποψη του ο ανθρωπος!
      Κατσε, να σου απαντησω και στο αλλο,γιατι δεν εχω ολη τη μερα στη διαθεση μου.
      Το να λες, πως ειναι στα ιδια με περυσι, μετα απο ενα μονο αγωνα, με νεο κινητηρα, οταν η μια Τορο εγκατελειψε, κι η αλλη ηταν στο πουθενα, ειναι τουλαχιστον επιφανειακο, ατεκμηριωτο,κι αφελες.

    • Mrdesperado32

      Τν αποψη του πανω σ αυτο που εγραψα την εχει και την βλεπω…αλλα να πετιεσαι εσυ και να γραφεις κατι ειρωνικο για μενα προσωπικα δεν εχει νοημα.

    • Mika

      Σου ειπα που διαφωνω. αυτο ζητησες…Δεν κανεις κατι λιγοτερο διαφορετικο,απο αυτο που κατακρινεις…Αποψη μου,ειναι αυτη….Kαι μπορω να μιλω σε ενα συνοπαδο μου, συμφωνοντας με την γνωμη σου, αν δεν σε πειραζει.

    • Mrdesperado32

      μπορεις να συμφωνεις και να διαφωνεις με οποιον θελεις.αλλα εγω αναφερομαι στο Φωνη βοωντος, εν τη ερημω που εγραψες.δεν ειπα για τη γνωμη σου τιποτα.τις σποντες για μενα δε δεχομαι ενω μιλαω με τον αλλον…κατινιστικα ειναι αυτα τα πραγματα.

    • Mika

      Σποντες δεν πεταω..Απευθειας λεω οτι εννοω.

    • Mrdesperado32

      αν θες να σαι κατινα δικαιωμα σου

    • Mika

      Τετοια λες και συλλεγεις like..Eυγε…
      Ειναι αστειο ειδικα εσυ να μιλας για Κατινες,οταν κατα καιρους λες διαφορα, υποστηριζοντας ακομα και μπαναρισμενους, θυμωντας τι εχει πει ποιος, ποτε, κλπ…Αυτο δεν συνιστα Κατινα?
      Αnyway, εισαι κι ειμαι, εκτος θεματος, οπως και με τον αλλον, οποτε δεν γεμιζω αλλο το αρθρο με ανουσια και αχρηστα σχολια.

    • περαστικός

      Η μια STR εγκατέλειψε απο λάθος του οδηγού να πατήσει πάνω στο κερμπ άτσαλα και να ξεκινήσει να βγάζει καπνούς απο την εξάτμιση και η άλλη ήταν τελευταία γιατί έκανε ένα pit sτop παραπάνω απο τους άλλους αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω τον λόγο…
      Η Macca θα ήταν 2 θέσεις τουλάχιστον πίσω αν δεν εγκατέλειπαν απο λάθος πιτ στοπ οι 2 HAAS που είχαν τρομερό ρυθμό και άλλη μια αν ο Βερσταπεν δεν έκανε λαλακία στην αρχή..

      Σαφώς όμως η Macca είναι βελτιωμένη αλλά είναι ακόμα πίσω απο την Red Bull και αν όχι κατώτερη, τουλάχιστον στα ίδια με την Renault…
      Το θέμα είναι το μέλλον της…και δεν μιλάω για τον επόμενο αγώνα ή το φετινό πρωτάθλημα…
      Μιλάω γενικά για το ταβάνι που έχει με πελατειακούς κινητήρες…
      Αν η RBR δεν κάνει λαλακία και φύγει απο την Renault για την Honda ή για οποιαδήποτε “Honda” στο μέλλον δύσκολα βλέπω την Macca να την ξεπερνά…

    • το πρωτο ηταν τιμωρία … πιστευω γιατι φανηκε σε ενα ριπλει να ξεκιναει πριν τα πρασινα στην εκκινηση

    • Mika

      Ειναι πιθανον σωστο αυτο που λες για τις Haas οι οποιες ηταν εξαιρετικες σημερα, κι ατυχες…Αλλα με τα αν δεν γινεται αγωνας..
      Κι αν ο Βοττας δεν ειχε στουκαρει χτες, θα βλεπαμε ενα εντελως διαφορετικο αγωνα σε επιπεδο στρατηγικης, απο αυτον που ειδαμε σημερα..
      Οποτε, Ιt is what it is….
      Eιναι φανερο οτι η Μακλαρεν ειναι ακομα πισω απο τη Red Bull.

  • Κούκος

    Χρόνια πολλά σε όλους, καλημέρα και καλή αγωνιστική χρονιά .
    Ένας από τους πιο βαρετους αγώνες που έχω δει, στα θετικά η ανάκαμψη της McLaren.
    Περιμένω άλλους 2-3 αγώνες για διεξαγωγή συμπερασματων.

  • filip

    «Μπροστά, ο Raikkonen ήταν ο πρώτος που κατέβηκε το 1:28, έστω για 18 χιλιοστά, όντας σημαντικά ταχύτερος από τον Vettel, όμως ο Hamilton ήταν σχεδόν το ίδιο γρήγορος στον 16ο γύρο. Ο πιλότος της Mercedes απάντησε με 1:27.7, παίρνοντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen«
    ………..
    1.27.98 – 1.27.70 = 0.00.280, δηλαδή 280 χιλιοστά = ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • Στον 17ο γύρο εννοώ αν δεν το κατάλαβες! Απαντάει γράφω, άρα στον επόμενο γύρο. Θέλεις να με βγάλεις οπαδό του Hamilton, ε?? Sorry που στην χαλάω!

      1:27.753 ο Hamilton, 1:28.216 ο Raikkonen, στον 17Ο ΓΥΡΟ! Διαφορά 463 χιλιοστών.

      Συνέχισε να προσπαθείς, προσφέρεις ΑΦΘΟΝΟ γέλιο!

  • Mika

    Τρολλ mode ON

    Οπως εγραψε ενα φιλος το πρωι, που βλεπαμε τον αγωνα..

    “κλασικη AR ..εκανε 5 γυρους και χαλασε !!!!! καλημερα τρολακια !!!”

    χαχα

    • Mrdesperado32

      Εσεις οι haters πρεπει να αποφασισετε.επεστρεψε η αλφα η απλα αλλαξε σηματακια και ανελαβε το βαψιμο?μας μπερδευετε

    • Mika

      Εμεις οι haters???Kαλο…
      Δεν ξερω, εσυ που τα παρακολουθεις, πες μας, τι πιστευεις..Εγω μονο σηματακια, βλεπω προς το παρον, αλλα δεν ειμαι αντικειμενικος, γιατι ειμαι “hater”..Γιατι οταν γραφεις κατι που δεν αρεσει σε καποιους, αυτοματως γινεσαι hater…

    • Mrdesperado32

      Hater γινεσαι οταν αλλαζεις τις αποψεις σου αναλογα πως σε βολευει.αν κερδιζε η αλφα θα γραφες ποια αλφα? Αυτοι μονο το σημα εχουν.τωρα που εμεινε ξαφνικα φταιει η αλφα.εγω δε ξερω τι ρολο εχει η αλφα μεσα στην ομαδα και αν κανει τιποτα η απλα ειναι marketing.εσυ λογικα θα ξερεις απο μεσα τι γινεται

    • MPAMPIS

      φίλε μην του δίνεις σημασία !πονάει πολύ ο άνθρωπος τόσο που χτες έλεγε οτι η stelvio ψεύτικες εξατμίσεις όπως και τα audi

    • Mika

      Αβασταχτος ο πονος, δεν εκλεισα ματι μιλαμε. Δωσε και το λινκ να μπει ο καθενας να κρινει!! Θα εχει γελιο…

    • Mika

      Μισο, καμια αποψη δεν αλλαζω..Οι αποψεις μου ειναι σταθερες και τεκμηριωμενες. Πως ειναι δυνατον να κερδιζε η Αλφα, οπως ειναι ΤΩΡΑ? Οχι σε 5 η 10 χρονια…Για ΤΩΡΑ μιλαμε..Φυσικα και μιλαμε για ποια Αlfa, oταν τωρα ο κινητηρας ειναι Ferrari, υποτιθεται προδιαγραφων 2018,και το σασι Sauber, πιθανον αρχαιων προδιαγραφων…Που ειναι λοιπον η αναμειξη, αυτη την περιοδο, περα απο το marketing???

    • axxxaxaxaxaxaxxa εχουν χιουμορ μερικοι !!!!!
      παντως οταν θα χαλαει θα ειναι AR….οταν θα κερδιζει θα ειναι Ferrari !!! :-P

    • MPAMPIS

      ηρέμησες από την χτεσινή τάπα??

    • Mika

      Τη ποια???
      Χαχα, εσυ καταλαβες τη διαφορα μεταξυ χρωμιου και αποληξης, η ακομα το παλευεις???
      Εδω ακομα νομιζες πως ειναι αληθινες οι εξατμισεις!

    • MPAMPIS
    • Mika

      Eιναι το ΙΔΙΟ ψευτικες και παραπλανητικες κι οι δυο…

    • MPAMPIS

      βρε στην αλφα εχει εξάτμιση ,έστω και μικρότερη απο το τελικό χρώμιο ενω στο α6 δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ άπω πίσω

    • Mika

      Ναι παιδι μου, ειναι ηλεκτρικο, δεν το ηξερες????Δεν εχει τιποτα!
      Δες nickelodeon τωρα!
      :p

    • MPAMPIS

      το κεφάλι σου δεν εχει τίποτα !!!

    • MPAMPIS

      στο 2:15 φαίνεται ξεκάθαρα ψεκασμένε https://www.youtube.com/watch?v=4Ox5rbVy9fM

    • Mika

      Εκτος θεματος εισαι, οποτε εγω δεν συνεχιζω.
      Τον αγωνα τον ειδες η εβλεπες Star channel που εχει παιδικα το πρωι?

  • Καλημέρα σε όλους!!!!!!
    Καταρχάς, θέλω να αναφέρω ένα deja vu για εμένα προσωπικά.
    Το 2017 δεν είδα τον αγώνα (πρώτη φορά από το 2006) γιατί ήμουν έξω και επέστρεψα ξημερώματα και έμαθα ότι ο κολλητός παντρεύεται και τελικά την Κυριακή η Ferrari πήρε την νίκη.
    Το 2018, δεν είδα τον αγώνα γιατί μας έβγαλε ΠΑΛΙ έξω ο έτερος κολλητός για να μας πει για τον αρραβώνα του και δεν μπόρεσα να ξυπνήσω να δω τον αγώνα και μαθαίνω την εξέλιξη του και για την νίκη της ομάδας μου από το Autoblog.gr και η Ferrari ξαναπαίρνει νίκη.
    Οπτική παρακολούθηση από τη δημόσια τηλεόραση………………….
    Τώρα, στα του αγώνα η Ferrari πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς με τον Vettel και τον Kimi να τερματίζει τρίτο, αν και ο VSC μας έδωσε ένα “πλεονέκτημα” για την επίτευξη της νίκης και οι Ιταλοί βελτιωθούν σίγουρα στη συνέχεια και έχουν το υπόβαθρό για πολύ δυνατή συνέχεια.
    Η Mercedes δεύτερη θέση με τον Hamilton και μάλλον οι Γερμανοί είναι μπροστά, αλλά το πρωτάθλημα ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΕ………….
    Η RBR είναι πολύ δυνατή και δεν αποτελεί έκπληξη.
    Η McLaren πρώτη φορά μετά από την εποχή Honda μπορεί και τρέχει
    Η Renault είναι η πρώτη δύναμη στο μέσο του grid.
    Η Haas είναι εδώ σε θέμα απόδοσης αν και σε θέματα οργάνωσης μάλλον έχουν κάποια θεματάκια!!!!
    H F.I. μετά από μία διετία όνειρο ΜΑΛΛΟΝ έχει “ξεφουσκώσει”, αλλά οψόμεθα.
    Περιμένω ακόμα μία εικόνα για Sauber, Williams και STR……………

    Υ.Γ. Καλή αγωνιστική χρονιά χωρίς ατυχήματα και ευχάριστους και ΟΧΙ βαρετούς αγώνες!!!!!!!!!!

    • δηλαδη λες πως η Renault ειναι μπροστα απο mclaren ?

    • Μπάμπη, θεωρώ ότι McLaren και Renault εκκινούν την χρονιά από την ίδια αφετηρία, αλλά σταδιακά η βρετανική ομάδα θα βρίσκεται σε μία κατηγορία μόνη της.
      Η ομάδα του Woking θα γίνει σταδιακά η τέταρτη δύναμη στο grid, θα διεκδικήσει κάποια βάθρα (μπορεί και καμία νίκη σε κάποιον αγώνα με ατυχήματα ή με ενδιάμεσες συνθήκες) και η γαλλική ομάδα θα είναι η επόμενη δύναμη και βρίσκεται στο ακριβώς επόμενο group ως “επικφαλής”.

    • εγω πιστευα οτι τα group ειναι mercedes/ferrari/rbr και mclaren/renault/haas/saube και λοιποι….
      εσυ δηλαδη βαζεις φετος την mclaren στο πρωτο group ??

    • Δεν βάζω την McLaren στο πρώτο group, αλλά λέω ότι θα βρίσκεται μεταξύ του πρώτου και του δευτέρου.
      Ανάλογα με τις ανάγκες σε κάθε GP θα ψάχνει τους άμεσους ανταγωνιστές της.
      Μπορεί για παράδειγμα στην Κίνα να είναι μαζί με την Haas ίσως και πιο πίσω λόγω PU, ενώ στο Monaco πιθανώς να κυνηγάει το πρώτο group λόγω αναγκών σε σασί και πρόσφυση.

    • Akis-F1 FAN

      Μιχάλη ελπίζω να έχεις ακόμα πολλούς κολλητούς που σκοπεύουν να παντρευτούν/αρραβωνιαστούν ;-PP

    • Άκη, χωρίς να μετράω εμένα, είναι ακόμα 4!!!!!!
      Κοίτα να δεις έχουμε ακόμα “απόθεμα” για τα βουντού μας……………
      χαχαχαχαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα μια χαρά τότε !! ;-D

    • Βασιλης

      Δεν εχεις δει 2 φορες το αγωνα και νικησαμε και τις 2…πες στους κολλητους σου να παντρευτουν ολοι τετοια εποχη να το κανεις παραδοση να συνεχισει το γουρι χαχαχ καλη χρονια να εχουμε και για ακομα μια χρονια να σχολιαζουμε εδω τις αποψεις μας

    • georgekaras

      Καλα η βαρεμαρα θα παει συννεφο αστο θα πονεσουν τα ματια μου σε λιγη ωρα που θα το δω

    • Mika

      Η Φερραρι πηρε την νικη το 2017 στην Αυστραλια, κι η Μερσεντες γενικα τα σαρωσε ολα, κι εσυ ησουν εξω… Το 2018, η Φερραρι παιρνει παλι την νικη, εσυ ησουν παλι εξω, αρα …βλεπεις που το παω????
      :p :p

    • Εσύ να το πας όπου θες………….
      Φέτος μετά από πολλά χρόνια, έχω μία αισιοδοξία που δεν είχα ποτέ τα προηγούμενα χρόνια!!!!!!
      Καλά θα μου πεις ότι με την δική μου αισιοδοξία θα πάρει νίκες και πρωταθλήματα η Ferrari?????
      Όχι, αλλά η ιταλική ομάδα φέτος μοιάζει πιο “γεμάτη” από ποτέ.

    • Mika

      Εχεις δει κατι διαφορετικο δηλαδη..Στην οργανωση?? Στο νεο μακρυτερο μεταξονιο??
      Ιδωμεν…..!
      :p

    • greg-f1

      να κοιμασε σε καθε αγονα αχαχαχα

  • Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν ότι, στο επόμενο GP που θα διεξαχθεί στο Bahrain θα έχουμε το “αναβαθμισμένο” SC της F1………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/e086b5a5cda4b513b04789b2a8b3921bbc961926a348aaa18ea94f621329d4c6.jpg χαχαχαχαχαχαχα

  • Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν ότι, στο επόμενο GP που θα διεξαχθεί στο Bahrain θα έχουμε το “αναβαθμισμένο” SC της F1………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/e086b5a5cda4b513b04789b2a8b3921bbc961926a348aaa18ea94f621329d4c6.jpg χαχαχαχαχαχαχα

    • Grekko

      Έκλαψα όταν έμαθα ότι η FI σε μερικούς αγώνες θα έχει σπόνσορα την Havayanas

  • Grekko

    Όλοι βλέπω συμφωνούμε ότι κερδίσαμε από τύχη κ ότι η Mercedes είναι λίγο μπροστά, καλό αυτό,είμαστε αντικειμενικοί .
    Από εκεί κ πέρα τα Σάββατα … βλέπω τις pole να την παίρνει ο κλαρινογαμπρός για πλάκα ,στις θέσεις 2- 12 θα γίνεται μια μικρή σφαγή ,Ferrari κ RBR 2-6 (υπολογίζω κ τον Bottas) κ 6-12 Θα χύνεται αίμα (McLaren – Renault κ Haas) ετσι θα παιζει η καταταξη εκκίνησης νομίζω τουλάχιστον ως το καλοκαίρι,μετα η Haas αν δεν μείνει από λεφτά κ δεν ξεφουσκώσει θα μείνει λίγο πίσω κυρίως λόγω του διδύμου που έχει, τους θεωρώ κ τους 2 κατηγορία Α2.
    Τώρα σε κατάταξη αγώνα όλα παίζουν ,ειδικά ο Alonso πιστεύω θα κάνει παπάδες φέτος ,δύσκολα να πάρει νίκη άλλα βάθρο θα ανέβει σίγουρα .
    Για πείτε κ τη γνώμη σας εδώ
    https://twitter.com/gr3kko/status/977813388964302848?s=19

    • Akis-F1 FAN

      Στο ερώτημα νομίζω δε χωράει αμφιβολία…αν υποθέσουμε ότι η renault τους μεταχειρίζεται ισότιμα, τότε το σασί της rb είνα φανερά καλύτερο.

    • ακομα … πιστευω σε μερικους αγωνες η μακλαρεν θα ειναι μπροστα

    • Akis-F1 FAN

      Από καθαρό ρυθμό δύσκολα να είναι μπροστά…αν έχει κάποιο κακό ΣΚ η rb ναι, αλλιώς δε νομίζω.

    • Grekko

      Κοίτα,σήμερα φάνηκαν πολύ κοντά,απλά έβαλα την pole γιατί πέρσι η McLaren έλεγε συνέχεια ότι είχε το καλύτερο σασί στο grid

    • dimis

      Είναι υποθετικό το ερωτημα μου αλλά αν η R.B φέτος αντι για Renault είχε Honda θα είχε καλύτερο σασι από την McLaren ;

    • stadi

      Να το πάμε λίγο αλλιως;Αν η rb είχε Honda σημερα θα ήταν μπροστά από McLaren?

    • Akis-F1 FAN

      Κοντά δε το λες…απλώς είναι πολύ δύσκολο να περάσεις στην Αυστραλία και ο Μαξ κόλλησε. Οι rb σήμερα είχαν πάνω κάτω ίδιο ρυθμό με τη ferrari. Στις κατατακτήριες ήταν σχεδόν 2 sec πίσω η Μακλαρεν.

    • kostas

      Η mclaren εχει να φτιαξει καλο σασι απο το 2012!

    • Akis-F1 FAN

      Κοίτα αν εννοείς κορυφαίο μαζί σου !! Αλλά καλό ήταν και πέρυσι και φέτος φαινεται καλό… απλώς όχι κορυφαίο.

  • georgekaras

    Περιμενω το ριο μαρε της ερτ για να το απολαυσω το σβησιμο στο χαμογελο του 44

  • Πάντως, άμα είσαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ κάνεις τη διαφορά με τη τζαμαρία επάνω στο podium…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/3246aeaa398429ec886684a9ea85b41a94e7b9e7b7c6fa1c3c353505423eb35c.jpg

  • καλυμερα και χρονια πολλα σε ολους … χωρις να εχω δει τιποτα παρα μονο τα βασικα καλη αρχη και ελπιζω να δουμε μαχες μεταξυ μακλαρεν και redbull για την 3η θεση γιατι απο οτι βλεπω η φερραρι και η μερκ παιζουν σαν μια ομαδα χαχαχχα θα δω τον αγωνα στην ερτ και θα επανελθω …

  • dimis

    Το Σ/κ της Αυστραλίας μας έδειξε πως ο συνδυασμός Ham-Mercedes συνεχίζει να είναι ο ταχύτερος όλων.Οι 3 κινητήρες ίσως να είναι εμπόδιο αλλά ο Βρετανός στους αγώνες που θ’ακολουθήσουν ίσως επιμείνει στην περεταίρω αύξηση της διαφοράς ασφαλείας όταν προπορεύεται.
    Η Ferrari,άποψη μου,δεν έπρεπε φέτος ν’αυξήσει το μεταξόνιο.Έπρεπε να φτιάξει εναν καινούργιο-δυνατότερο κινητήρα όπως η Mercedes και να προχωρούσε απλά στην βελτίωση του καλύτερου σασι του 17 και όχι το αντίστροφο.Το μακρύτερο μεταξόνιο προϋποθέτει περισσότερη δύναμη.Τώρα εχει θέματα και με το στήσιμο.Απο το 14 υπολείπεται σε δύναμη την Mercedes.
    Από την απόδοση της Honda μάλλον η R.B θα συνεχίσει με την Renault του χρόνου.Ο Μάιος ειναι κοντά και ως τότε η Honda το μόνο που θα μπορεί να δείξει θα είναι η αξιοπιστία,όχι όμως και την δύναμη που είναι το ζητούμενο απο την R.B.

    • georgekaras

      Πιστευω το μεταξονιο το αυξησε για λογους αξιοπιστιας μετο μεγαλυτερο μεταξονιο προσπαθει να να καλυτερεψει την ψυξη του κινητηρα .

    • dimis

      Φίλε georgekaras συμφωνώ
      ότι αυξηση του μεταξονίου καλυτερεύει την ψύξη του κινητήρα αλλά δεν νομίζω ότι η Ferrari το έκανε μόνο γι αυτόν τον λογο.Δείχνει να έχει στο μυαλό της την απειλή της Red Bull.

    • georgekaras

      η απειλη αυτη λυνεται με Rory Byrne …………………μονο

    • thymios tsilimparis

      “Το μακρύτερο μεταξόνιο προϋποθέτει περισσότερη δύναμη”
      Γιατί το λες αυτό; Το αντίθετο ισχύει. Το μακρύτερο μεταξόνιο βοηθά στην επίτευξη υψηλότερων ταχυτήτων, επομένως μειώνει το χάσμα της ιπποδύναμης

    • dimis

      Το μακρύ μεταξόνιο αλλάζει κατεύθυνση δυσκολότερα απ’ότι ένα βραχύτερο.Επίσης δίνει περισσότερη κάθετη δύναμη λόγω καλύτερης εκμετάλλευσης της ροής του αέρα,ιδιαίτερα στον διαχύτη.Η επίτευξη υψηλότερων ταχυτήτων γίνεται συνήθως με την ρύθμιση της κλίσης των εμπρος και πίσω αεροτομών.Το βεντουζαρισμα του διαχύτη είναι κάτι που δύσκολα ρυθμίζεται και όσο πιο πολύ δύναμη έχεις τόσο πιο εύκολα ”παίζεις” με τις αεροτομές μαζί του.Ρόλο παίζουν και τα διαφορικά στο ποσοστο της δύναμης που θα χρειαστούν για να στρίψουν το μονοθέσιο,κάτι που αφορά το μεταξόνιο.Η Mercedes είναι ταχύτερη ολα αυτά τα χρόνια κύρίως λόγω του δυνατότερου κινητήρα που το εκμεταλλεύται με την μεγαλύτερη κλίση στις αεροτομές,με το μακρύτερο μεταξόνιο και το ηπιότερο rack με ότι συνεπάγεται απο όλα αυτά στις γρήγορες στροφές και στην έξοδο αυτών.

  • Emmanouil Laios

    Ίσως η μοναδική νίκη που δεν μου άφησε την χαρά που θα ήθελα, μιας και ο ρυθμός αγώνα δεν με κάνει πιο αισιόδοξο για τους επόμενους 3-4 αγώνες τουλάχίστον…
    Αλλά και πάλι δεν πάυει να είναι μια νίκη.
    Δύσκολα τα πράγματα…

  • MPAMPIS

    παιδιά η ομάδα της BMW σε πια θέση τερμάτισε ???

    • Jonh Nomikos

      χα0χα0χα0χα0

    • Mika

      H μια εγκατελειψε, κι η αλλη στη μακρινη 13η θεση…..
      :p
      A, κι αν δεν ξερεις, εχουν αλλαξει τα σηματα τους σε ιμοτσιονε!!!

    • MPAMPIS

      ρουφά το αυγό σου από την χτεσινή τάπα (κατινα) που σε είπε και κάποιος άλλος

    • Mika

      Εσυ το ρουφας και δεν το ξερεις…..
      Ρωτησες, σαν στοκος, και πηρες την απαντηση σου.

    • MPAMPIS

      καλό βράδυ κατινα

    • Mika

      Αυριο εχεις σχολειο, μη ξενυχτας, η δασκαλα θα νευριασει αν κοιμασαι παλι στο μαθημα. Ειναι κριμα να μην πιανεις τιποτα…

  • Vwscirocco
  • crazyfrog

    απο το πρωι μπαινω και ξαναμπαινω στο site να δω κανα νεο για την εκθεση της νεας υορκης,μηπως καμια φωτο του νεου ραβ αλλα μπα….πρωτο θεμα οι μ….ες της φορμουλα 1.λαμπαδα θα αναβα αν δεν ξαναμπαινε ποτε τετοιο θεμα ουτε σε site ουτε σε περιοδικα…

  • Mikoyan Gurevic

    Έχω να δω πρεμιέρα στην F1 από το μακρινό 2003… Τα είχα παρατήσει για αρκετά χρόνια, μάθαινα νέα, αλλά όχι ενεργά όπως
    στα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια. Το 1991 ξεκίνησα να βλέπω F1 και
    εξαιτίας μου στο σχολείο από το 1996 άρχισαν και οι συμμαθητές μου να
    παρακολουθούν και να έχουμε κόντρες.. Έβλεπα τους αγώνες μέχρι και το 2007, αλλά από το 2008 και μετά δεν… Το 2015 ξεκίνησα δειλά, δειλά πάλι, αλλά η διαφορά με τα τέλη 1990 και αρχές 2000 χαώδης σε όλους τους τομείς… Ότι και να λένε κάποιοι τα πιο εντυπωσιακά χρόνια στην F1 ήταν από το 1994 μέχρι το 2005… Τα είχα παρατήσει για αρκετά χρόνια, μάθαινα νέα, αλλά όχι ενεργά όπως στα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια. Το 1991 ξεκίνησα να βλέπω F1 και εξαιτίας μου στο σχολείο από το 1996 άρχισαν και οι συμμαθητές μου να παρακολουθούν και να έχουμε κόντρες..

    Σήμερα είδα εννοείται και το χάρηκα!

  • georgekaras

    Το δα σε επαναληψη στο sky μολις τελιωσε, εριξα εναν υπνακο μετα το safety .Καταρχην ας πουμε τι ειδα.Η Μερσεντες ειναι πολυ δυνατη αλλα και η Φερραρι σε ρυθμο αγωνα ειναι το ιδιο .Αμυνοταν σημερα ο Φετελ με μεγαλη ανεση οποτε ειναι ενα καλο σημαδι .Τωρα βλεπω την ΗΑΑS παρα πολυ γρηγορη ανετα πανω απο ολες τις Ρενο ενδεικτικο του μοτερ της Φερραρι φετος .Ισως να ειναι η θετικη εκπληξη της χρονιας και να παιξει το ρολο για τον Κιμι να κοβει την ρεντ μπουλ καπως και να ειναι πιο ανετος .Τωρα τα τελευταια μερη των αγωνων θα ναι και τα χειροτερα οπως τα περιμενα .Μετα τον γυρο 48 ολοι κοψαν αποτομα ρυθμο ηταν πιο εντονο απο ποτε το φαινομενο διστυχως .

  • kostas

    Ειδα τον αγωνα κονσερβα απο το skysports και τα αγγλακια ειχαν σκασει απο το κακο τους! Τυχερη νικη βεβαια αλλα και πολυ καλη οδηγηση απο τους οδηγους μας με τον Κιμι να κλεινει τα στοματα οσον θελουν να τον βγαλουν με το ζορι στην συνταξη. Ο χαμιλτον στο τελος αντι να πιεσει το παρατησε για να προστατευσει κινητηρα – ο περιορισμος στα μοτερ καταστρεφει το σπορ :( Μποτας για ακομα μια φορα πολυ λιγος. Στα της δυναμικης των ομαδων η Merc ειναι ξεκαθαρα πρωτη αλλα σε race pace ειναι μπροστα οχι περισσοτερο απο 3-4 δεκατα. Ferrari-Red bull πιστευω ειναι πανω κατω στα ιδια επιπεδα.

    • georgekaras

      να μην υποτιμαμε και την HAAS παρολο που τα κανε τανα σημερα εριξε πολυ ξυλο

  • ΑΛΕΞΗΣ

    Εγώ θα πω για την ομάδα μου την Mc’laren αυτό Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η… Αν δεν μπορείς πλέον να φτιάξεις σασί να το λες και οχι να το διαφημίσεις και απο πάνω σαν απο τα καλύτερα και αυτό φάνηκε στον ρυθμό αγώνα σε σύγκριση με την Red bull… Καλή αγωνιστική χρόνια για τους υπόλοιπους εμείς το πουλί κοίτα που κατάντησαν την ομάδα σου Bruce να βγαίνει πέμπτη και να πανηγυρίζει… Το σλογκαν της f1 πλέον είναι μην τρέχετε γιατί καίει και χαλάει… Σας βαρέθηκα. φάνηκε πεντακάθαρα απο όλες τις ομάδες ότι μετά το μέσον του αγώνα έπαιζαν με τις χαρτογραφησεις οχι για ποιο γρήγορα Άλλα για οικονομία και κινητήρα ευτυχώς για εμένα υπάρχει το moto gp που είναι για άντρες και οχι για ντιντιδες με σαγιονάρες που ούτε ένα in car της προκοπής δεν μπορούσες να δεις…. Πάντως υπάρχει και πιο κάτω κύριοι της f1 μπορείτε….

  • Christos

    Έτσι F1 το ‘χεις, οικονομία στα καύσιμα και στους κινητήρες. Αμα μερικοί δεν μπορούν να αντέξουν τα έξοδα, να φύγουν, έχετε καταντήσει την F1 σαν τα μούτρα σας. Δέχομαι το V6, δέχομαι το HALO, αλλά ρε φίλε 3 κινητήρες; Είναι σοβαρά αυτά τώρα; Κάθε πέρσι και καλύτερα που λένε.

  • Phaethon

    Αυτό το HALO, ούτε να το βλέπω. Ας τα έκαναν κατ’ ευθείαν cockpit.

    Αμφιβάλω και κατά πόσο θα ωφελήσει σε ατύχημα, τα πάντα μπορούν να περάσουν.

    Επίσης F1 με 3 κινητήρες, δεν είναι F1.

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Ούτε κοκπιτ φίλε εχτές για να μπω στο μουντ έβλεπα το Rush και κατάλαβα γιατί παλιά η f1 ήταν θρύλος και ξεχώριζαν οι άντρες απι τα νιανιαρα…. Δεν μπορείς να ευνουχιζεις το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ του πλανητη… Δλδ αν τωρα εχει συμβόλαιο 100 εκατ ο Χαμιλτον πόσο θα επρεπε να είχε ο Λαυουντα ο Χαντ ο Σενα και ακόμα και ο τελευταίος του γκριντ που έπαιζαν με ένα 20% να μην φύγουν όρθιοι απο την πίστα….

  • Yiannis P

    Εσβησε το χαμογελο απο τα χειλη σου, ρουφα κοντε καγκουρα. FORZA FERRARI!!!!!!!!

    • zet125

      Xaxa κοντε καγκουρα!!!!

  • να πω και εγω την ΄΄σοφια” μου
    η μερκ ηταν σαφος ανωτερη απο ολους η φερραρι τυχερη που βρεθηκε μπροστα απο την ρεντμπουλ η Χασσ .. αλλα φαινεται οτι η χασσ ειναι διατεθημενη να κανει τα παντα για να βοηθησει την φερραρι και ισως αν δεν ηταν ο πρωτος αγωνος και αν δεν το ηθελε και η μερκ ολοι να ελεγαν οτι ηταν ενα στημενο γεγονος για να βγει το αυτοκινητο ασφαλειας και να παρει προβαδισμα ο φεττελ …
    οπως και να εχει εγω πιστευω οτι χασσ παιζει μεχρι το τελος τις σεζον να εχει μετονομαστει σε μαζερατι χαχαχα
    γενικα ομως φαινεται η φερραρι ειναι διατεθημενη να κανει τα παντα για να παρει κατι φετος … οχι οτι ειναι κακο … ισως ειναι και καλο για το αθλημα ..
    οσο αφορα τους αλλους και χωρις σεναρια φαντασιας οπως το ανωτερο
    η μακλαρεν πρεπει να προσπαθησει αρκετα για να περασει μπροστα απο ρενο χασσ και ισως μετα την ρεντμπουλ … καλη σεζον να εχουμε … και μην τα βλεπετε ολα τοσο σοβαρα ενα τσιρκο ειναι ολο …

    • Γιώργο, μπορούμε να υποθέσουμε ό,τι θέλουμε για τα σκηνικά της Haas και την διπλή αστοχία!!!!!!
      Πάντως, η όλη σκέψη σου μου θύμισε συνειρμούς ιντριγκαδόρων από το σκηνικό της Κίνας του 2017, όταν μόνο μέσα σε μερικούς γύρους και οι 2 Sauber είχαν γνωριμία υψηλού κύρους με τον τοίχο στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.
      Με αποτέλεσμα την κατάκτηση της νίκης από τον Hamilton
      Εδώ για μία νίκη, είχαμε μία πολύ σφοδρή σύγκρουση πάνω σε τοίχο, στα παρκαρίσματα της Haas θα κολλήσουμε……………..
      https://www.youtube.com/watch?v=dZrCVbU6pWQ

    • αυτο που θελω να πω εν τελη ειναι οτι δεν χρειαζεται να φανατιζομαστε .. οπως ειπε και καποιος αλλως η φερραρι και η μερκ φερονται σαν μια ομαδα ..και καποιος αλλος ειπε να μην τα βαλουν με την φερραρι … το αθλημα εχει αναγκη το θεαμα και την φερραι να νικαει …δεν λεω οτι δεν το αξιζει ..αυτο που λεω ειναι μερικες φορες νικας και χωρις να το αξιζεις αν εισαι μερκ ή φερραρι ..δεν λεω αοτι αυτο εγινε εδω … αλλα οπως και να το κανουμε η φερραρι εχει περισσοτερους οπαδους παντου και αν δεν ηταν ο φεττελ πιστευω θα ειχε περισσοτερους … προσωπικα θελω να κερδιζει ο καλυτερος και ας μην το συμπαθω ..και οχι να κερδιζει ο τυχεροτερος ή οπως αλλιως γινει …
      γιαυτο εχω σκεφτει οτι ισως θα χρειαζοταν σε ορισμενες πιστες οπως αυτη να υπηρχε μια ” μαγικη παρακαμψη ” μιας στροφης ή καμπυλης οπου ο οδηγος που ειναι πισω με πολυ μικρη διαφορα να μπορει να περασει τον εμπρος με τον περιορισμο να μπορει ο καθε οδηγος να την χρησιμοποιη μια μονο φορα σε καθε αγωνα …

  • Emmanouil Laios

    Και ο πόλεμος δια χειρός Damon Hill με την Mercedes και την Ferrari για ακόμη μια βαρετή χρονιά μόλις ξεκίνησε…. https://uploads.disquscdn.com/images/5f0b88f28e7388d523f373b9fd24191c8b42087d31d734beb8b5e4b54ba3d0f1.jpg

    • Renesis1

      Στο SkySports F1, (και δεν αναφέρομαι μόνο στο συγκεκριμένο περιστατικό) έχουν δείξει δυστυχώς οτι έχουν επιλεκτική μνήμη και δεν είναι λίγες οι φορές. Κρίμα, γιατί έχουν το προϋπολογισμό και την “ομάδα” μπροστά και πίσω από τις κάμερες για εξαιρετική παρουσίαση. Πολλές φορές στο παρελθόν έχουν αδικήσει οι ίδιοι τον εαυτό τους και κατά συνέπεια το προϊόν τους και δυστυχώς εξακολουθούν να το πράττουν..

    • Emmanouil Laios

      Ίσως το πιο κομπλεξικό team παρουσιαστών και δημοσιαγράφων/πρωην “αποτυχημένων” οδηγών…

    • Emmanouil Laios

      Ίσως το πιο κομπλεξικό team παρουσιαστών και δημοσιαγράφων/πρωην “αποτυχημένων” οδηγών…

    • ” massive industrial complexes” πετυχημένος χαρακτηρισμός θα έλεγα. γενικά, συμφωνώ και εγώ με αυτή την οπτική. είναι τεράστιες βιομηχανίες και αλλάζουν το σπορ το οποίο εγώ ήξερα ως παρέες ιδιοφυών μηχανικών, πιλότων, το circus. Τώρα, πάει αλλού το πράγμα, και πλέον είμαι σε απόσταση.

  • LJ

    Ευκαιριακή νίκη της Ferrari όπως και ευκαιριακή η 5η θέση της ομαδαρας μου!

    Όπως είπαμε και τις προηγούμενες μέρες η Αυστραλία δεν ενδείκνυται για συμπεράσματα ΑΛΛΑ και πάλι φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Merc ειναι πρώτη δύναμη και με διαφορά. Απο πίσω και με διαφορά η SF και η RBR.

    Η ομαδάρα μου αυτη τη στιγμή ειναι 6η δύναμη και περιμένουμε να δούμε τι θα γινει μέχρι την Ισπανία. Ανεβασμένη η Haas (αλλά για να δούμε τι θα κάνουν μετέπειτα) και η Renault δυνατή όπως την περίμενα. Πολυ πεσμένη η FI, η Williams στο πουθενά με οδηγούς pay drivers, Η STR με απογοήτευσε δεν την περίμενα τοσο ασχημα αλλά και αυτη εχει οδηγούς που φαίνονται λίγοι. Τέλος ελπίζω η Fiat να ρίξει λίγα λεφτά στην Sauber γτ δεν αξίζει στο όνομα της AR να ειναι στον πάτο.

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ. Η Haas είναι σίγουρα μπροστά και η Renault είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με την ομάδα μας (ίσως και οριακά μπροστά). Αρκετά τυχερή η 5η θέση σήμερα. Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να πει ότι και άλλες φορές η McLaren στεκόταν τυχερή κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά όταν έφευγε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα έχανε θέσεις με σχετική ευκολία. Για μένα η ευχάριστη έκπληξη ήταν η αξιοπιστία. Τα προβλήματα αξιοπιστίας στις δοκιμές ήταν τόσο σοβαρά που τους ανάγκασαν να πάνε πίσω χρονικά το πακέτο αναβαθμίσεων (ουσιαστικά τρέχουμε με το περσινό σασί).
      Παρά τη βελτιωμένη αξιοπιστία στις δοκιμές, η Honda έχει ακόμα πολύ δουλειά να κάνει.

    • LJ

      Δες τι λέω και στον Μικα για την απόδοση αλλά σίγουρα η αξιοπιστία στον αγώνα ειναι καλή. Απο την άλλη πρώτος αγώνας ήταν και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να κανει άλλους 6 τέτοιους (το κιβώτιο δε θυμάμαι) όποτε έχουμε ακόμα.

      Τι εννοείς τρέχουν με περσινό σασί;

      Θα ήταν θαύμα αν η Honda ήταν τοσο καλή απο την μια μέρα στην άλλη. Βέβαια αυτο έδειξαν στις δοκιμές κ με έβαλαν σε σκέψεις ως προς το αν στο τέλος τις περσινής χρόνια εδιναν ότι καλύτερο ειχαν στην McLaren μετα τα όσα ειχαν γίνει και ειχαν ειπωθεί.

    • Nerazzuro21

      Για την απόδοση έχεις δίκιο, αν και θέλω να περιμένω μέχρι τη Βαρκελώνη. Τώρα για αυτό που είπα για το σασί. Αν θυμάσαι, πριν τη παρουσίαση του μονοθεσίου o Prodromou είχε πει ότι δουλεύον τους τελευταίους τρεις μήνες πάνω στην αναβάθμιση που θα φέρουν στην Αυστραλία. Τελικά δεν έφεραν αναβάθμιση στην Αυστραλία.

    • LJ

      Μιλάς για αεροδυναμική σωστά;

      Γτ «σασί» ειναι ανάρτηση, μεταξόνιο, μετατροχιο, ύψος απο το έδαφος κτλ κτλ.

    • Nerazzuro21

      Η αναβάθμιση που θα έφερναν δεν θα αφορούσε μόνο την αεροδυναμική. Τα λόγια του Prodromou:

      “We have tried to develop the car as we have done for the last three
      years,” explained Prodromou. “We’ve tried to develop it in an
      evolutionary fashion. You can expect to see something quite
      similar conceptually for launch, and then in truth we have spent the
      last two to three months focusing on a race one upgrade. That is
      where the major focus has been and still is – to try to deliver a decent
      upgrade both aerodynamically and mechanically and to put our best foot
      forward for Melbourne.”

      Αν εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση και τις τροποποιήσεις που έκαναν λόγω της αλλαγής του κινητήρα και των προβλημάτων που αντιμετώπισαν στις δοκιμές το φετινό μονοθέσιο μοιάζει αρκετά με το περσινό. Ίσως ο χαρακτηρισμός μου “περσινό σασί” να είναι υπερβολικός. Πιστεύω ότι δεν έχουμε δει ακόμα τη βάση της MCL-33.

    • Nerazzuro21

      Η αναβάθμιση που θα έφερναν δεν θα αφορούσε μόνο την αεροδυναμική. Τα λόγια του Prodromou:

      “We have tried to develop the car as we have done for the last three
      years,” explained Prodromou. “We’ve tried to develop it in an
      evolutionary fashion. You can expect to see something quite
      similar conceptually for launch, and then in truth we have spent the
      last two to three months focusing on a race one upgrade. That is
      where the major focus has been and still is – to try to deliver a decent
      upgrade both aerodynamically and mechanically and to put our best foot
      forward for Melbourne.”

      Αν εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση και τις τροποποιήσεις που έκαναν λόγω της αλλαγής του κινητήρα και των προβλημάτων που αντιμετώπισαν στις δοκιμές το φετινό μονοθέσιο μοιάζει αρκετά με το περσινό. Ίσως ο χαρακτηρισμός μου “περσινό σασί” να είναι υπερβολικός. Πιστεύω ότι δεν έχουμε δει ακόμα τη βάση της MCL-33.

    • LJ

      Ok κατάλαβα. Σε Ευχαριστω πολυ που έκατσες να μου το εξηγήσεις.

    • Nerazzuro21

      Τίποτα. Δεν χρειάζεται να μ’ευχαριστείς. Οι συζητήσεις μας είναι πάντα ενδιαφέρουσες.

      Ο Ερρίκος έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο BBC. Μιλάει για τις αναβαθμίσεις που δεν ήρθαν, για το κατά πόσο (δεν) ήταν έτοιμοι στη Βαρκελώνη και για τη μειονεκτική θέση της McLaren σε σχέση με RBR και Renault από οικονομικής άποψης. Άλλα βέβαια μας έλεγε τα προηγούμενα χρόνια.

      http://www.bbc.com/sport/formula1/43562369

    • LJ

      Ε καλα «αλλά έλεγε τόσα χρόνια»! Ερρικος ειναι αυτός!!!

      Thanks για το link θα το διαβάσω asap!

    • LJ

      Το διάβασα και σε Ευχαριστω και πάλι. Δες τι λέω και στον Μικα. Αυτά που λέγαμε ολοι ότι θα πουν σαν δικαιολογία οταν άλλαζαν προμηθευτή κινητήρων με τόση καθυστέρηση.

      Και απο πάνω, τωρα δεν έχουμε και αρκετό προσωπικό και έχουμε και λιγότερο budget.

      Ok καταλαβαίνω ότι κάποια πράγματα (αισιόδοξα) ειχαν ειπωθεί για λόγους μάρκετινγκ οταν έγινε η αλλαγή στη Renault αλλά δεν καταλάβαιναν ότι θα ερχόταν η στιγμή της αλήθειας; Τι ειναι χειρότερο το να πεις εκ αρχής «στην αρχη της επόμενης χρόνια Μαλλον δεν θα είμαστε 100% έτοιμοι αλλά θα βελτιωθούμε μέσα στην χρόνια» ή να λες ολα θα τα καταφέρουμε και να έρθει η Βαρκελώνη, να φανούν πι αδυναμίες σου και μετα ολοι να κάνουν πλάκα μαζί σου; Μαλλον να συνεχίζουν την πλάκα μαζί σου.

      Anyway, οι δηλώσεις αυτές δείχνουν ότι πια είμαστε μια μεσαία ομάδα και απο θέμα αποτελέσματων και απο θέμα πόρων και προσωπικού και πλέον ελπίζουμε ότι με το know how που έχουμε και μια χούφτα καλών μηχανικών που έχουν μείνει ακόμα στην ομάδα Ισως μπορέσουμε να χτυπήσουμε την 4η θέση (best of the rest) και βλέπουμε μετα.

    • Christos

      Η Διαφορά ίσως είναι μεγάλη αλλά τι να το κάνουν αν δεν μπορούν να πιέσουν λόγω κινητήρα. Αν αρχίσουν τα προβλήματα ένας ένας θα κάνουν συντήρηση για να μην πάρουν ποινές.

    • LJ

      Τραγικοί κανονισμοί!

    • Mika

      Eιναι αληθεια πως η πιστα βοηθησε τον Αλονσο να κρατησει πισω το Μαξ, αλλα αν δεν εχεις και δυναμη, οπως τα τελευταια 3 χρονια, δεν κανεις τιποτα..
      Θα δουμε στις αλλες πιστες πως θα τα παμε….Αλλα καποια θετικα σημαδια φαινονται στον οριζοντα..
      Υπομονη..
      Για μενα το θεμα ειναι πως συνηθως τρεχουμε με ενα μονο οδηγο, τον γερο πολυλογα Ισπανο…Πρεπει καποια στιγμη να το δουμε κι αυτο….

    • LJ

      Το ποτήρι ειναι μισό άδειο και μισογεμάτο. Απο την μια σίγουρα χαίρομαι που πλέον μπορούμε να δίνουμε μαχες και να μην μας περνάνε σαν σταματημένους στην ευθεία. Απο την άλλη είμαστε η τελευταία ομάδα με κινητήρα Renault, πολυ πίσω απο την RBR και Ισως και πίσω απο την Haas που δεν το περίμενα.

      Καλα για τον Νο2 κράζω απο τα μέσα της περσινής χρονιάς ΙΣΩΣ και πιο πριν, δε θυμάμαι καλα.

    • Mika

      Ειμαστε ομως κι η νεοτερη ομαδα με κινητηρα Renault, οποτε παιζει κι αυτο το ρολο τοιυ..Κανε υπομονη!

    • LJ

      Μη τους δίνεις δικαιολογίες.

    • Mika

      Δικαιολογιες δεν θα παρουν απο μενα, ειναι αληθεια ομως αυτο που λεω, και το ξερεις!
      :p

    • LJ

      Ειναι αλήθεια αλλά αυτοί αλλά έλεγαν πέρυσι οταν άλλαζαν προμηθευτή κινητήρων με τόση καθυστέρηση. Οποίος ήξερε τα βασικά για την F1 το καταλάβαινε. Τωρα μας λένε ότι δεν πρόλαβαν να κάνουν αυτά που ήθελαν. Κατι που ειχα πει πως θα ήταν η πρώτη τους δικαιολογία οταν επισημοποιήθηκε η αλλαγή προμηθευτή. Και όχι μόνο εγω, ολοι το είχαμε πει.

    • Renesis1

      Χαίρομαι που ανεβήκατε ξανά και προβλέπω και ψηλότερα του χρόνου! Το πρωτάθλημα χρειάζεται τη δυνατή ιστορική McLaren..

  • Ba’adur Subutai

    Εγώ κρατάω ότι η Φερράρι άνοιγε πιο γρήγορα στις εξόδους με μέσες 3ες και 4ες, έμπαινε πιο γρήγορα στο γκάζι και ζέσταινε τα ελαστικά άμεσα. Αν έχεις τόση οδηγησιμότητα παλεύεις και ένα δευτερόλεπτο στο γύρο διαφορά.

    • Mitsos Ribopaido

      ΝΑΙΙ Για να δουμε

  • thymios tsilimparis

    http://disq.us/p/1r7aela
    Το είχα πει απ το Σαββατο., φάνηκε και στον αγώνα!
    Επανάληψη του 2017, με τη μόνη διαφορά το χρώμα στην φόρμα του 3ου, που και στις δύο περιπτώσεις είναι Φινλανδός!

    Από εκεί και έπειτα γράφτηκαν τόσα, που δε νομίζω οτι θα πω κατι διαφορετικό.

    Σαφώς ισχυρότερη η Μερκ, προσωπικά πίστευα απ το…Δεκέμβριο οτι η ευκαιρία της Φερραρι χάθηκε το 2017. Οι Γερμανοί βελτίωσαν το θέμα των ελαστικών και άντε πιάσ’τους.

    Η Σκουντερια απ την άλλη αναμένεται να ταλαιπωρηθεί από το μακρύτερο μεταξόνιο, αφού αλλάζει την ισορροπία της αεροδυναμικής. Ειδικά το φρενάρισμα θα είναι διαφορετικό και θα έχουν θέματα. Απ την άλλη μέ ένα κοντό μεταξόνιο παίρνεις 3-4 νίκες σε συγκεκριμένους αγώνες και τίποτα άλλο…

    Στο τέλος της μέρας μένει η γέυση οτι ένα ταχύτερο μονοθέσιο “πλεύριαζε” για να πάρει…αέρα στις μικρές ευθείες και δεν ρίσκαρε να κάνει επίθεση, καθώς επίσης και οτι τελικά όλοι λυπήθηκαν τα μοτέρ τους και έκοψαν μη γίνει καμια στραβή.

    Στο τέλος θα δούμε αναβαθμίσεις μοτερ με το σταγονόμετρο, ενώ δεν αποκλείεται όσοι..στερούνται ιππων να ρισκάρουν και να δούμε πρόορα πυροτεχνήματα…

    Κι η Φ1 μόλις άρχισε…

    Η μάχη Ταύρων-Μακ-Ρενώ θα έχει πολύ ενδιαφέρον, ας επικεντρωθούμε σε αυτήν γιατί η κορυφή έχει κλειδώσει

  • Ο Τότο είπε λοιπόν ότι η εκτίμηση για το ότι αρκούν 12” στον χάμιλτον βγήκε από τον αλγόριθμο του συστήματος,εσφαλμένα, διότι χρειάζονταν 15”. Οπότε ισχυρίζεται ότι έχασαν την πρωτιά λόγω του ….skynet. το οποίο είναι αρκετά ειρωνικό και διασκεδαστικό συνάμα. Βάλανε τα δεδομένα στο σύστημα και τους έβγαλε πατάτα. Και τώρα ψάχνουν τους κώδικες να δούνε πού πήγε στραβά. Από την άλλη δεν είναι και τόσο ευχάριστο το ότι σε πολύ λίγο ούτε οι μηχανικοί θα καταλαβαίνουν πώς ακριβώς βγάζει τα αποτελέσματα ο εκάστοτε πολύπλοκος αλγόριθμος.
    https://www.autosport.com/f1/news/135023/mercedes-blames-software-for-defeat-under-vsc

  • Red Flag

    Κύριε αρθρογράφε, μόλις κατάφερα και διάβασα στα γρήγορα κάποια από τα σχόλια του άρθρου και συνειδητοποίησα ότι για ακόμη μία φορά στοχοποιείτε και κατακεραυνώνετε τους αναγνώστες σας που τολμούν – οι τρελοί – να έχουν μια διαφορετική γνώμη από αυτήν που εκφράζετε σε κάποιο άρθρο σας.

    Μα τοσα χρόνια αρθρογράφος.. δεν ανοίξατε μια φορά ενα λεξικό, δε συμβουλευτήκατε κάποιον παλαιότερο για το ποια ακριβώς είναι η δουλειά σας; Ακόμα περισσότερο, δε σκεφτήκατε ότι αυτή η δουλειά βασίζεται στην ελευθερία της έκφρασης; Μην επιτρέποντας αυτήν την ελευθερία στους αναγνώστες σας, εντός των ορίων της ευπρέπειας πάντα, αναιρείτε την ίδια σας τη δουλειά και την υπόστασή σας ως αρθρογράφος.

    Και για να ρίξω το επίπεδο…γιατί αλλιώς δεν… Λυπάμαι που σας το λεώ, φαντάζομαι ήδη το γνωρίζετε.. πολλοί από τους σχολιαστές δε διαβάζουν καν τα αρθρα σας (το ομολογώ τις περισσοτερες φορές κι εγώ, γιατί δε χρειάζομαι κάποιον να μου περιγράψει εναν αγώνα που μόλις έχω δει) και απλά τα χρησιμοποιουν ως αφορμή για να συζητήσουν με τους υπόλοιπους για το σπορ που παρακολουθούν.

    Σεβαστείτε λοιπόν αυτούς τους λίγους (δική μου εκτίμηση αυτό) που μπαίνουν στον κόπο να τα διαβάσουν έστω και με καθαρα κριτική διάθεση και αφήστε τους να εκφραστούν ελεύθερα. Είναι ξεκάθαρο ότι σας είναι δύσκολο να συμπεριφερθείτε τόσο δημοκρατικά.. αλλά προσπαθείστε έστω λίγο, χάριν των πολλών ετών αρθρογραφίας που κουβαλάτε στην πλάτη σας………….!!!!!!!!!!

    Καλή συνέχεια!

  • Geopan

    Χρρρροοοοψψψψψψψψιιιιι….