Θυμάσαι την αγγελία –της προηγούμενης εβδομάδας– με την “μαμά” Toyota Supra του 1994, με μόλις 9.199 χλμ.; Ε, λοιπόν πουλήθηκε για 80.500 δολάρια.

Η κατάσταση της είναι άριστη, και δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από την εργοστασιακή της μορφή. Σύμφωνα με τα έγγραφα του πρώτου ιδιοκτήτη, η τιμή αγοράς της το 1994 ήταν 47.795 δολάρια, και υπολογίζοντας τον πληθωρισμό με σημερινά χρήματα θα κόστιζε 80.822 δολάρια.

  • Renesis1

    Και ας ελπίσουμε οτι θα παραμείνει μια πανέμορφη “μαμά”..

  • charris

    μια χαρα….αν ηταν και χειροκινητη θα επιανε περισσοτερα….

  • Roadie Wheels

    Πολλά τα λεφτά. Το λατρεύω αυτό το αμάξι άλλα Με αυτά τα λεφτά πέρνεις μια xc90 και είσαι άρχοντας.

  • δηλαδη να περιμενουμε τη νεα SUPRA στα 80.000+ ???

  • SAMURAI-66

    Σαν ποσο αγορας μικρο δεν ειναι και ειναι γεγονος οτι μπορεις να το διαθεσεις προς αγορα ενος καινουργιου οχηματος σημερα….υπαρχουν ομως τα συν στο toyota που το κανουν ξεχωριστο.
    Supra…ονομα θρυλος και αξια σημερα δυνατη με οτι αυτο συνεπαγεται….ειναι μοντελο και αυθεντικο made in japan στοιχειο που δεν το ξεχνας με τιποτα….και φυσικα ειναι καινουργιο σε αριστη κατασταση με φροντιδα στην λεπτομερια και φερει την σφραγιδα ενος μυθου που εγραψε ιστορια!
    Παναξιο λοιπον για τους πιο πανω λογους και το τελευταιο σεντς που εδωσε ο μαγκας που θα την εχει διπλα του!

  • tcdrifter

    Αναμενόμενη η τιμή, το αυτοκίνητο θεωρείται σύμβολο πλέον ειδικά στην Αμερική που πήρε μεγάλη δόξα με το fast & Furious.. Έχει το μοτέρ το 2JZ που είναι ένα μηχανολογικό αριστούργημα και απο τα πιο βελτιώσιμα της αγοράς. Και πόσο μάλλον σε μαμά μορφή όταν όλα σχεδόν που κυκλοφορούν έχουν άπειρες βελτιώσεις επάνω τους. Μην συγκρίνετε τιμές μεταχειρισμένων με καινούργιων ειδικά σε αυτοκίνητα που θεωρούνται πλέον κλασσικά και με αξία συλλεκτική πλέον.

  • shaoqing14

    Τυχερος και να την χαιρετε ο νεος ιδιοκτητης,αρκετα υψηλο το ποσο αν και δεν ειναι και το ποιο συνηθες να βρεις μια μαμα supra,εγω στην θεση του δεν θα αντιστεκομουν στον πειρασμο και θα το βελτιωνα.