Αυτό άφησε να υπαινιχθεί ο διευθύνων σύμβουλος της Jaguar Land Rover Αυστραλίας, Matthew Wiesner, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Όλες οι επιλογές βρίσκονται στο τραπέζι, αρκεί να παρέχει ό,τι σημαίνει η Jaguar. Εξασφαλίζει την υπόσχεση της Jaguar σχετικά με τις επιδόσεις; Εάν συμβαίνει, είναι υπό εξέταση.

Σήμερα, η βρετανική εταιρία διαθέτει στην γκάμα της την E-Pace και την F-Pace, και η προσθήκη της J-Pace (ή όπως ονομαστεί) θα γίνει με προσεκτικό τρόπο, ώστε να μην κανιβαλίσει τις πωλήσεις της Land Rover. Ο Wiesner πρόσθεσε ότι αν το μεγάλο SUV πάρει το πράσινο φως δεν θα είναι η ναυαρχίδα της εταιρίας -καθώς αυτή θα παραμείνει η XJ– ενώ θα πρέπει να έχει διαφορετικό χαρακτήρα, όπως κάνει η Land Rover με τα Discovery και τα Range Rover.

Το μεγάλο SUV θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Cayenne, θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα βασίζεται στην αλουμινένια πλατφόρμα του Range Rover. Σε σχέση με το τελευταίο, το μοντέλο της Jaguar θα είναι πιο μακρύ και πιο πλατύ, έχοντας περισσότερο χώρο στο εσωτερικό και μειωμένη απόσταση από το έδαφος. Θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Jaguar που θα έχει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας και κίνηση θα παίρνει από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και από ένα plug-in υβριδικό σύνολο.

Τέλος, ο Wiesner ήταν αινιγματικός σχετικά με ένα μοντέλο κάτω από την XE, λέγοντας “ποτέ μη λες ποτέ” για ένα premium hatchback που θα τεθεί απέναντι στα BMW Σειρά 1 και Audi A3.