Την 51η pole position κατέκτησε την τελευταία στιγμή ο Sebastian Vettel, “κλέβοντας” την πρωτιά από τον teammate του, Kimi Rikkonen, στον τελευταίο γύρο των κατατακτηρίων στην πίστα του Bahrain.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάποιο μονοθέσιο με κινητήρα Mercedes δεν πήρε την pole στο Bahrain τα τελευταία έξι χρόνια, καθώς στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Valtteri Bottas και Daniel Ricciardo. Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από τον τέταρτο χρόνο, και εκτιόντας την ποινή της αλλαγής του κιβωτίου, θα εκκινήσει από την 9η θέση, ο οποίος όμως θα έχει την μαλακή γόμα της Pirelli, όταν όλοι οι υπόλοιποι της πρώτης δεκάδας, θα εκκινήσουν με την πολύ μαλακή.

Η έκπληξη των κατατακτηρίων ήταν η 6η θέση του Pierre Gasly με την Toro Rosso του, η οποία έδειξε σε κάθε session ότι έχει την ταχύτητα. Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Kevin Magnussen έδειξε ότι το αποτέλεσμα στη Μελβούρνη δεν ήταν πυροτέχνημα, ενώ απογοήτευση ήταν οι θέσεις της McLaren.

1Ο γύρος που έδωσε την pole στον Vettel

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 Sebastian Vettel Ferrari 1:29.060 1:28.341 1:27.958 12
2 Kimi Räikkönen Ferrari 1:28.951 1:28.515 1:28.101 12
3 Valtteri Bottas Mercedes 1:29.275 1:28.794 1:28.124 15
4 Lewis Hamilton Mercedes 1:29.396 1:28.458 1:28.220 16
5 Daniel Ricciardo Red Bull 1:29.552 1:28.962 1:28.398 12
6 Pierre Gasly Toro Rosso 1:30.121 1:29.836 1:29.329 18
7 Kevin Magnussen Haas 1:29.594 1:29.623 1:29.358 16
8 Nico Hulkenberg Renault 1:30.260 1:29.187 1:29.570 15
9 Esteban Ocon Force India 1:30.338 1:30.009 1:29.874 16
10 Carlos Sainz Renault 1:29.893 1:29.802 1:29.986 18
11 Brendon Hartley Toro Rosso 1:30.412 1:30.105   15
12 Sergio Perez Force India 1:30.218 1:30.156   11
13 Fernando Alonso McLaren 1:30.530 1:30.212   12
14 Stoffel Vandoorne McLaren 1:30.479 1:30.525   12
15 Max Verstappen Red Bull 1:29.374     4
16 Romain Grosjean Haas 1:30.530     7
17 Marcus Ericsson Sauber 1:31.063     9
18 Sergey Sirotkin Williams 1:31.414     8
19 Charles Leclerc Sauber 1:31.420     8
20 Lance Stroll Williams 1:31.503     8
  • Το πρώτο 1-2 στις κατατακτήριες για την Ferrari στο 2018 είναι γεγονός και οι προβλέψεις του Hamilton για δυνατή Scuderia στο Bahrain επιβεβαιώθηκαν.
    Από εχθές η ομάδα του Maranello δείχνει πολύ δυνατή και είναι αναβαθμίσεις που έφεραν οι τεχνικοί της ιταλικής ομάδας δούλεψαν πολύ καλά. Πιο συγκεκριμένα, στην SF71-H ενσωματώθηκαν νέο πάτωμα, νέος διαχύτης και νέοι τροποποιητές αέρα μπροστά από τα side pods. Αύριο, ελπίζουμε σε καλή απόδοση και στην δεύτερη νίκη στην χρονιά.
    Η Mercedes υστερούσε αρκετά στις κατατακτήριες, αλλά σε ρυθμό αγώνα έχει πολλά να πει, αν και ο Bottas είναι μόνος του στο μπροστά μέρος του grid, με τον Hamilton να πηγαίνει πιο πίσω λόγω της τιμωρίας του.
    Η RBR τρίτη δύναμη με την Haas να συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις, την STR να δηλώνει παρόν στην δεκάδα με τον Gasly και την Renault να έχει διπλή παρουσία στην δεκάδα με τους Hulkenberg-Sainz jr.
    Οι F.I., Williams και McLaren απογοήτευσαν καθώς έμειναν εκτός Q3………..

    Υ.Γ. Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!!!!!

    • LJ

      Πιστεύω ότι οι θερμοκρασίες έχουν κανει την μεγάλη διαφορά παρά οι οποίες αναβαθμίσεις.

    • Στέργιο, σίγουρα η πίστα του Bahrain βολεύει πολύ την Ferrari, αλλά ήδη από την Αυστραλία είχαν προγραμματίσει να φέρουν κάποιες αναβαθμίσεις για το GP του Bahrain και το μεγάλο πακέτο αναβάθμισης για την SF71-H έρχεται στην Κίνα.
      Προσωπικά, πρώτη βλέπω από την Ferrari να φέρνει αναβαθμίσεις από τον δεύτερο κιόλας αγώνα και στον τρίτο να ετοιμάζεται η μεγάλη αναβάθμιση πριν καν έρθει στην Ευρώπη η F1.
      Πάντως, εκτός τον άλλων στο FP3 η Ferrari δοκίμασε και ένα άλλο εξάρτημα, αλλά κρίθηκε “κινούμενο”……………………. https://uploads.disquscdn.com/images/6e37da8a5ff9eb4fc2b3d94841b088411469f5f4f827cc233162fa6c7fa1b203.jpg χαχαχαχαχαχα

    • LJ

      Μα όλες οι ομάδες (ειδικά οι κορυφαίες) φέρνουν αναβαθμίσεις η κομμάτια ειδικά για την καθε πίστα. Σωστά;

    • Δεν πρέπει να μπερδεύουμε τα εκάστοτε κομμάτια που μεταφέρονται σε κάθε πίστα ώστε το μονοθέσιο να βολεύεται καλύτερα σε σχέση με τις αναβαθμίσεις, τις οποίες φέρνουν για αύξηση της απόδοσης του μονοθεσίου είτε στον τομέα του PU, είτε στην αεροδυναμική, είτε στο σασί .
      Παράδειγμα, σε circiut πόλεων τα μονοθέσια θέλουν πολύ κάθετη δύναμη, άρα οι ομάδες θα έχουν εμπρός αεροτομές με περισσότερα στοιχεία, ενώ στην Monza θέλουν μειωμένη οπισθέλκουσα, άρα οι αεροτομές θα είναι πιο “απλές”.
      Από εχθές, για την Ferrari μιλάμε για τελείως νέα εξαρτήματα τα οποία δεν τα είχαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης.
      Στην Αυστραλία δοκίμασαν απλά τον νέο διαχύτη, ενώ από εχθές έχουν και το πάτωμα και τους τροποοιητές.

    • georgekaras

      απαντα μου ομως αυτο το καθρεφτακι μακιγιαζ στην εικονα τι ειναι ?εσπασε απο το πατωμα ?αχαχχααχα

    • Γιώργο, αποκολλήθηκε ολόκληρο το narrow sidepod από την SF71-H του Vettel.

    • georgekaras

      black flag

    • georgekaras

      εσπασε απο το πατωμα ε?

    • Βασιλης

      Αυτο μου μας ελειπε ολα τα χρονια ηταν η εξελιξη μεσα στην χρονια οποτε το οτι φερνουν αναβαθμισεις σε καθε αγωνα λεει πολλα και για την οργανωση και για την δομη της ομαδας οποτε μακαρι να συνεχισουν ετσι

    • Fαν1ς

      Το σημαντικό είναι πως υπάρχει πολύ καλή βάση και η ομάδα δείχνει να ξέρει προς τα που πρέπει να κινηθεί για να βελτιώσει και άλλο το “πακέτο” της…Αν και μετά την Αυστραλία δεν ήμουν αισιόδοξος με αυτά που βλέπω και διαβάζω και εγώ τα βλέπω καλύτερα τα πράγματα! Βέβαια νωρίς είναι ακόμα και θα παίξουν πολλά και στην αξιοπιστία

    • georgekaras

      Διστυχως η αξιοπιστια θα κρινει το πρωταθλημα και οχι η ταχυτητα θα κερδιζει πλεον αυτος που κανει την λιγοτερη συντιριση ,η καταντια αααααααααα

    • Fαν1ς

      Δεν θα το έλεγα έτσι ακριβώς……παλι η ταχύτητα θα κρινει τον πρωταθλητή! Απλά η αξιοπιστία θα παίξει ρόλο σε κάποιο/ους αγώνα/ες…..Τωρα αν τα πράγματα φτάσουν να είναι οριακά μέχρι το τέλος σίγουρα και η αξιοπιστια/τυχη/ατυχία θα παίξει το ρόλο της! Πάντα αυτό γινόταν όμως…. Έχουν χαθεί πρωταθλήματα κάποτε Γτ σπαγαν τα μοτερ…..

    • Mika

      Να ρωτησω κατι???Στο Μπαχρειν τα πραγματα ειναι λιγο πιο χαλαρα,απο αποψη κριτων?? Στον πρωτο γυρο του Q3, o Vettel βγηκε τελειως εκτος πιστας, αλλα ο γυρος του μετρησε κανονικα….
      ;-(
      Τουλαχιστον, σ αυτον της pole, ηταν σωστος..

    • georgekaras

      Με αυτα που βλεπω αν δεν εχουμε θεματα αυριο θα κανουμε μια ευκολη νικη

    • an0nymouS

      με αναβαθμίσεις πήγαμε στο μπαχρέιν;

  • kostas

    Εντυπωσιακο 1-2 απο φερραρι, ειχαμε να παρουμε pole στο μπαχρειν παρα πολλα χρονια. Η στρατηγικη θα εχει πολυ ενδιαφερον αυριο γτ η Φερραρι δειχνει να βολευεται πιο καλα με τα κοκκινα ενω η Μερκ με τα κιτρινα. Κιμι και παλι πολυ καλος, καλυτερα που δεν πηραμε ακομα τον Λεκρελκ πιστευω. Ο Βερσταππεν δεν ειναι ακομα ετοιμος για πρωταθλητισμο, και φετος ο Ρικιαρντο θα μαζεψει πιο πολλους βαθμους.

    • georgekaras

      αν συνεχεισει ο Κιμαρος ετσι δεν βλεπω τον λογο γιατι να τον διωξουμε

    • Πάνος

      Φέτος μέχρι στιγμής θυμίζει παλιές καλές εποχές…

    • georgekaras

      και περσι θα χε κερδισει Ουγγαρια Μονακο αλλα ……….πιστευω του παει το φετινο μονοθεσιο σε στυλ αμα το στρωσει και ο Φετελ ισως κατι να γινει

  • LJ

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ<- αυτη πρέπει να ειναι η αντίδραση των ανθρώπων στο Τόκιο και το Milton Keynes. Μεγάλο μπράβο σε STR κ Honda!

    Πέρυσι μας έφταιγε ο κινητήρας και η ανίκανη Honda, φέτος τι μας φταιει; Μήπως η ανικανότητα μας;;;

    Κατα τα αλλά, κρίμα ρε Κίμι δεν πλήρωσες. Αλλά είσαι πάντα στην καρδιά μας. Πιστεύω θα εχει Ενδιαφέρον ο αγώνας αυριο με Ferrari-Merc-RBR all in the mix!

    • Mika

      Εχεις μεγαλο δικιο, αλλα θα πω κατι που εχει ξαναειπωθει..Κανεις δεν κερδιζει βαθμους το Σαββατο.

    • LJ

      Ναι ομως στις κατατακτήριες βλέπεις την πραγματική δυναμική του καθε μονοθεσίου. Και μια φορά θα σου κάτσει οπως μας έκατσε εμάς στην Αυστραλία. Αλλά μακροπρόθεσμα το καλύτερο μονοθέσιο θα περάσει μπροστά.

    • Mika

      Σιγουρα, βλεπεις ενα μεγαλο μερος της δυναμικης..No doubt..
      Θα δουμε πως θα παει σ ολη τη χρονια, κι οχι σε μεμονομενους αγωνες, μη ξεχναμε ακομα ειμαστε μολις στο 2ο!! Οι δοκιμες εδειξαν μαλλον οτι φετος η Honda δεν θα ειναι το ανεκδοτο των περασμενων ετων, αλλα θα δουμε αν θα ανεβει πραγματικα σε αποδοση, απο το ποσες ποινες θα παρει και ποσες αλλαγες κινητηρων θα κανει…Ο καιρος θα δειξει….

    • stadi

      Ανέκδοτο είναι.εχουν ήδη αλλάξει ένα κινητήρα και τούρμπο από τον πρωτο αγώνα.εγω προσωπικά δεν βλέπω βελτίωση στη Honda. Και ακόμα αγώνα δεν έχουν βγαλει.Μην ξεχνάς ότι το βασικο πρόβλημα τους ηταν η ανάκτηση ενέργειας στον αγώνα και όχι στο κατατακτήριες. Για να δουμε αυριο……

    • Mika

      Kι εγω ειμαι της ιδιας αποψης με σενα, γι αυτο προσπαθω να ειμαι προσεκτικος στις σκεψεις μου στοn LJ.

    • Yiannis P

      Σίγουρα αλλά έτσι όπως την έχουν κάνει την φόρμουλα πιθανότερο είναι να κατεβούν εξωγήινοι στην πίστα παρά να δεις προσπερασμα. Οπότε η θέση το Σαββάτο μετράει ακόμη περισσότερο

    • Thanos

      Σκατα στον Μπουλι. Οσο ειναι η κλικα στην Μακα προκοπη δεν θα δει. Και μονο που βλεπουμε τι κανει η Τορο Ροσο και η Χοντα για να συγκρινουμε καταλαβαινεις ποσο εχει μικρυνει η ομαδα.
      Το καλυτερο σασι στον γαλαξια ειναι πουθενα παλι.
      Το χω ξαναπει αρκετες φορες. Ηταν τυχεροι 3 χρονια τωρα που στην Χοντα κοιμοντουσαν και δεν αντιμιλαγανε σε οτι τους κατηγορουσαν.
      Θα ημασταν στον ρυθμο της Ρεντ Μπουλ μας λεγανε ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • LJ

      Πραγματική κλίκα Ερρικος-Neale-Zak. Οποίος δει το ντοκιμαντέρ που ανέβηκε στο Amazon θα καταλάβει.

      Έχω αρχίσει να αναπολώ τον Ron. Μπορεί να είχε 1000 στραβά αλλά όλους αυτους θα τους είχε σε τάξη και θα έκανε ο καθένας την δουλειά του. Δε θα το έπαιζαν αφεντικά χωρίς να ξέρουν την τυφλά τους όπως κάνουν τωρα.

  • Fαν1ς

    Τελικά ούτε η Mercedes κρυβόταν ούτε η Ferrari πίεζε παραπάνω στις ελεύθερες δοκιμές….. Απλά σε αυτή την πίστα η Ferrari δείχνει, προς έκπληξη μου, πιο δυνατή!!! Τώρα αν σε αυτό οφείλεται η μεγαλύτερη κατανόηση του μονοθεσιου από τους Ιταλούς ως προς το σεταρισμα ή οι αναβαθμίσεις ή η χάραξη της πίστας θα δείξει η πορεία!!! Πάντως είναι μεγάλη ευκαιρία που παρουσιάζεται στους κόκκινους και στον Φετελ να πάρουν ένα βαθμολογικό προβάδισμα που θα βοηθήσει κυρίως στην ψυχολογία μιας και είμαστε στην αρχή ακόμα…… Καλή Ανάσταση σε όλους με υγεία!

    • an0nymouS

      πάντα ήταν δυνατή σ’αυτήν την πίστα.. της ταιριάζει..

    • Fαν1ς

      Δεν πιστεύω πως πρέπει να έχουμε μέτρο σύγκρισης τα προηγούμενα χρόνια και ειδικά την περσινή σεζόν…. Φέτος η Ferrari έχει αλλάξει αρκετά φιλοσοφία σε σχέση με το περσινό αμάξι οπότε να μην περιμένουμε για παράδειγμα πως θα σαρώσουν Μονακό και θα πατωσουν Αζερμπαϊτζάν!!! Έχουν αλλάξει πολλά και οι συσχετισμοί είναι διαφοροποιημενοι απο αγώνα σε αγώνα.. . Επίσης φέτος δείχνει οι κόκκινοι πως έχουν έρθει στα ίσια σχεδόν όσον αφορά το power unit!!!

  • Βασιλης

    Φαινεται η φερραρι να ειναι πολυ καλη σε ανοιχτες πιστες…..το party mode δεν ηταν αρκετο….ο verstapen πρεπει να σταματησει τα λαθη και η mclaren πρεπει να σοβαρευτει….
    Rbr Honda coming soon….

    • Πάνος

      Η φεραρι έχει ενεργοποιήσει το “παρ’τη mode”😁😁😁

  • Akis-F1 FAN

    Ωραίες κατατακτήριες, είχε αγωνία. Να πω ένα μπράβο στη φερράρι, πραγματικά δεν το περίμενα να είναι ταχύτεροι από τη Μερκ μετά την Αυστραλία. Σεμπ φοβερή εμφάνιση, έδωσε το κάτι παραπάνω όταν μέτραγε πραγματικά. Κιμι πολύ καλός και αυτός κλείδωσε την πρώτη σειρά για τη φερράρι. Η Μερκ τελικά όντως δυσκολευόταν, Μποττας πολύ καλή εμφάνιση μετά την Αυστραλία, Χαμ άσχημα σχετικά και η ποινή θα τον ρίξει και άλλο. Ρικι έκανε ότι μπορούσε, ενώ ο Μαξ για 2ο συνεχόμενο ΣΚ κάνει κρίσιμα λάθη. Μαγκνουσεν επίσης πολύ ψηλά όπως και ο Gasly. Στη Μακλάρεν θα τραβάνε τα μαλλιά τους που έχουν και τα 2 Χοντα μπροστά χαχα. Περιμένουμε τον αγώνα τώρα…

    Υ.Γ. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους !

  • Maleas George

    Πολύ δυνατή Ferrari, φαινόταν σαν να είναι σε ράγες, μάλλον βελτιώθηκαν τα προβλήματα ισορροπίας που είχε ο Vettel στην Αυστραλία. Και ο Kimi δυνατός, αλλά βρήκε κίνηση στον τελευταίο γύρο… Καιρός να ξεκινήσει η απομυθοποίηση του Verstappen, ο Ricciardo είναι πάντα πολύ γρήγορος και δεν κάνει ποτέ λάθη. Άραγε τι να σκέφτονται στο Woking αυτή τη στιγμή? Τρομερός και ο Gasly βέβαια, πολύ πιο γρήγορος από τον Hartley.

    Πιστεύω θα είναι πολύ ωραίος ο αγώνας αύριο, μακάρι να έχουμε 2 Pit stop για μεγαλύτερη μεταβλητότητα.

    • Giannisk

      Το σημειο για την απομυθοποιηση του Ver πολύ ευστοχο. Πολύ αβανταρισμένος με αποτέλεσμα να πάρουν τα μυαλά του αέρα. Κρίμα γιατι πιστεύω ότι μπορεί να κάνει καλη καριέρα στην F1.

    • georgekaras

      εχει ψωμι ακομα για να γινει πρωταθλητης

    • Giannisk

      Συμφωνώ μαζί σου. Απλά σημείωνω ότι έχει την ταχύτητα αλλά του λείπουν πολλά ακόμη για να φτάσει στην κορυφή.

    • Maleas George

      Σίγουρα έχει την ταχύτητα, αλλά είναι “βρώμικος” οδηγός και κάνει αρκετά λάθη. Ο Ricciardo μπορεί σε απόλυτη ταχύτητα να είναι ένα κλικ πιο κάτω, αλλά είναι πολύ σταθερός και σέβεται τους υπόλοιπους. Αν μπορεί να γίνει πρωταθλητής ο Max τότε σίγουρα μπορεί και ο Daniel κατά τη γνώμη μου και δεν καταλαβαίνω γιατί υπερπροβάλλεται τόσο ο Max σε σχέση με τον Daniel.

    • Γιώργο, θα γίνει ΣΙΓΟΥΡΑ πρωταθλητής!!!!!!
      Απλά, όπως αναφέρουν και οι @disqus_ieSgK9WORM:disqus και @maleasgeorge:disqus έχει δρόμο να διανύσει για να το επιτύχει.
      Θεωρώ ότι θα γίνει ο νεότερος πρωταθλητής στην F1, όμως οφείλει να βάλει μυαλό γιατί το έχει χάσει………………..

    • LJ

      Στο Woking ακόμα τους φταίει η Honda

    • Yiannis P

      Συμφωνώ για τον Max, φυσικά και είναι γρήγορος και καλός αλλά δεν μας έχει δείξει και κάτι το φοβερό. Και ειδικά τώρα δεν τα πάει καλά. Και όντως με τον Ρικαρντο δεν ασχολείται κανείς αλλά εγώ τον θεωρώ πολύ καλό και είναι πραγματικά αλάνθαστος όπως είπες. Και έχει και κάτι ωραίες εμπνεύσεις στις προσπεράσεις ώρες ώρες…

  • τι να σκεφτενται εκει στην μακλαρεν ;;;
    η hass μπορει να εχει βοηθεια απο την φερραι το ιδιο και η τορρο ροσο απο την redbull αλλα ρε μακλαρεν 13 και 14 θεση ειναι πολυ πολυ ασχημα οταν ο αλλος με τον ιδιο κινητηρα ειναι 5ος … κατι πολυ λαθος κανετε ….
    απο εκει και περα η αποψη μου ειναι σε αλλο κλιμα αλλα οπως και να εχει ελπιζω στον χαμιλτον και τον μαξ οτι μπορει αυριο να προσφερουν το οποιο θεαμα μπορουν … και ας κερδιζει αυτος που θελουν ολοι τους …
    ρε αλονσο τοσο αναγκη εχεις τα 35 εκ και δεν σηκωνεσε να φυγεις …

  • an0nymouS

    Δεν χαμπάριασε απο “party mode” σήμερα η Ferrari!

    • georgekaras

      βαλε παρτυ και ελα βραδυ

    • δεν ξερεις αν το εβαλαν …ισως το εβαλε ο χαμ με τα κιτρινα

    • georgekaras

      καιγαν το λαδακι απο το σασμαν σημερα χαχααχαχ

    • an0nymouS

      δεν παίζει να μην το έβαλαν.. ειδικά όταν βλέπεις γρήγορες τις ferrari και τον χάμιλτον να έχει και ποινή δεν παίζει να μην το δουλέψει για να κερδίσεις την Pole..

  • zet125

    H honda μας τρολαρει ολους!!!!
    Αλλα πιο πολυ τον κοντο,πρεπει να βραζει μεσα του!!!

  • Emmanouel

    Toto this is «ΠΑΡΤΑ mode”. Πεθαίνω για τις αντιδράσεις σου ρε Τότε !!!!

  • Πάνος

    Καταρχήν πέρα από την ανείπωτη χαρά για το 1-2 της ομαδαρας μου είμαι πολύ χαρούμενος γιατί φέτος η φεραρι δείχνει να έχει μάθει απ όλες τις σφαλιάρες των προηγούμενων ετών… Δουλεύει πολύ και σωστά και μιλάνε λίγο!αλλο θετικό είναι η αναγέννηση του Ραικκονεν που μ θυμίζει εμφανίσεις προ 10ετιας! Μακάρι να έχει διάρκεια και να κάνει το τέλειο κλείσιμο στην καριέρα του παλεύοντας στα ίσα για τον τίτλο. Τέλος πείτε με χαιρεκακο αλλά γελάω στη σκέψη που ο Αλονσο βλέπει 2 χοντα (πολύ) μπροστά του και τσουτα… Ούτε no power ούτε αλλη τραγελαφικη γκρίνια .. Αυτό το παλικάρι πως παίρνει πάντα μεταγραφή στη λάθος ομάδα τη λάθος σεζόν;; καλή ανάσταση σε όλους με υγεία και καλες μάχες να έχουμε αύριο!

  • Mitsos Ribopaido

    Μπραβο στην ομαδαρα μου! Δεν περιμενα να είμαστε 0.2 μπροστα .αλλα πρεπει να πουμε μερικά πράγματα.
    Ο ραικκο ειναι 100% μαχιμος και βοηθαει πλεον φουλ στην εξελιξη.Επισης φέτος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ , ειναι εδώ
    Φετος εχουμε τρομερες βάσεις.. φιλοσοφία δυνατή..Καιρος ειναι
    Η ομάδα συνέχεια φέρνει κομμάτια , εξελίσσεται . Στην κίνα έρχεται λέει ακομα μεγαλύτερο πακετο.
    Το πρωτάθλημα φετος θα ειναι τρομερό. Η ρεντ μπουλ θα πάρει τα πάνω της ην την βλέπετε ετσι
    Φερστάπεν ακομα ανώριμος σαν τον λεκλερκ , του χρονου ισως δουμε πολλα ομως
    ΑΛΟΝΣΟ… Πως θα ειναι τωρα άραγε…Θα χτυπάει το κεφάλι του στο καπώ του αυτοκινήτου του?
    Μπραβο χοντα , μπραβο τορο ροσσο.. Νομίζω με χοντα θα δουμε τρομερη ρβ γιατι αλλο να εχεις προμηθευτη ομαδα που παιζει αλλο να παιρνεις το καλυτερο μονο για σενα.. εκει παει η δουλεια

    Καλη ανάσταση σε όλους!!!

    • georgekaras

      Μακαρι να κερδισουμε και να αποκτησουμε εναν σταθερο ρυθμο ετησιας εξελιξης εκει που ποναμε

    • Mitsos Ribopaido

      Iσχυει.. ΕΝτωμετάξει τώρα είδα το σκηνικό
      https://www.youtube.com/watch?v=Sh9eJHhhuIQ
      O kimi κατηγορεί την φερράρι για την χαμένη πολ..

    • Maleas George

      Μπορούσαν να τον βγάλουν νωρίτερα είναι η αλήθεια… Ειδικά αν το είχε ζητήσει…

  • Giannisk

    Η Ferrari δείχνει μία σοβαρότητα και σταθερότητα μέχρι στιγμής. Μπορεί το Bahrein να την βολεύει αλλά κυριάρχησαν όλο το 2ήμερο και αύριο πάνε με αέρα νικητή. Ο Seb δείχνει πολύ πιο άνετος στο μονοθέσιο σε σχέση με το κοντινό παρελθόν. Για τον kimi δεν σχολιάζω γιατί τον θεωρώ από τους καλύτερους στο grid, ο Bot προσπαθεί να διατηρήσει την θέση του καθώς οι φήμες για αποχώρησή του το 2019 ήδη άρχισαν, Ο Ham θεωρώ πιθανόν να μην πίεσε λόγω της ποινής. Πολύ καλός ο Riki όπως πάντα, ο Ver ξεκίνησε με πολλά ατομικά λάθη την σεζόν. Έκπληξη ο Gasly και γενικά η STR αλλά ακόμη διατηρώ επιφυλάξεις για την απόδοση της ομαδας. Η Renault σταθερά στην 10άδα και πιστεύω ότι η είναι η best of the rest. Η haas επισης πολύ καλή ασχετα αν ο Gro έμεινε πισω. Για την Mclaren…όχι μόνον είναι πίσω από την Honda αλλά είναι πίσω απο όλες τις ομάδες με γαλλικό PU. Κάτι πάει πολύ στραβά στο woking και κανείς δεν ξέρει τι. Η sauber με απογοητευει αλλά περισσότερο ο Lec που κάνει πολλά λάθη για ανερχόμενο «πρωταθλητή». Καλή Ανάσταση σε όλους. Υγεία και προσοχή στους δρόμους!

    • Yiannis P

      Ο Χαμ γιατί να μην πιέσει λόγω της ποινής; Στην καλύτερη θα ξεκινούσε από την 6η, οπότε λέει ας μην πέσω για να πάω ακόμα πιο κάτω;;; Δεν νομίζω.

    • Giannisk

      Παίζουν πολλά ρόλο. Μπορεί να το θεωρεί ένα ήδη χαμένο Grand Prix και να μην θέλει να ζορίσει το pu. Ίσως να είδε ότι ο max έμεινε έξω και να θεωρεί ότι οι υπόλοιποι είναι εύκολοι στο προσπέρασμα του αγώνα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο περιορισμός των 3 pu υποχρεώνει τους οδηγούς να μην πηγαίνουν στο 100%.

    • Yiannis P

      Ναι, αλλά στην “νέα και υβριδική εποχή” της F1 το προσπέρασμα είναι είδος προς εξαφάνιση. Ο περιορισμός των κινητήρων είναι μία εξήγηση που κάπως το παράτησαν στην Μέρκ, όντως..

  • Mika

    Τι φαση αυτη συνεχεια με τον Κιμι και το γυαλι ηλιου???Παντου και παντα το φοραει!!!
    Και στο βαθρο στην Αυστραλια,και τωρα στις δηλωσεις…Χειροτερος απο το Χαμιλτον μας προεκυψε αυτος!! :p
    Ειλικρινα παντως, ευχομαι να ειναι αυτος στο ψηλοτερο βαθρο αυριο..
    Λογικη η επιλογη του Χαμιλτον να παει σ αλλη γομα, με την ποινη που πηρε..Θα ελπιζει σε ενα safety car αυριο, η σε πολυ καλη στρατηγικη για να μπορεσει να ανεβει θεσεις, μια και δεν ειχε την απολυτη ταχυτητα..

    Οσο αφορα την Mclaren, απογοητευση,αλλα ελπιζουμε σε ενα καλυτερο αγωνα αυριο..Κι ισως καποιους ποντους…
    Ευχομαι να ανακατευθει το grid αυριο στην πρωτη στροφη για να δουμε καλο αγωνα..Με Χαμ και Μαξ πιο πισω, θα εχει καποιο ενδιαφερον….

    • LJ

      «Ελπίζουμε σε κάποιους πόντους». Ποια η διαφορά με την Renault φετοσ απο την Honda πέρυσι; Θα μου πεις η Αυστραλία και ότι μπορούσαμε να κρατηθούμε στις ευθείες.

    • Mika

      Αυτο θα σου απαντουσα….
      Περιμενω μερικους αγωνες, βασικα μεχρι τη διακοπη του καλοκαιριου, για να δω πραγματικα που θα ειμαστε…Ακομα κι η Βαρκελωνη θα ειναι νωρις για να μας δειξει πραγματα.Εκτος αν αυτα ειναι really shitty as usual.

    • Mika

      Α και να το πω παλι..Ελπιζουμε σε καποιους ποντους,απο τον ενα οδηγο, ξερεις αυτον τον γκρινιαρη με τα γυαλια, κλπ…Ο αλλος, φιλικη συμμετοχη, ειναι…

    • οτι και να λεμε εμεις λιγη σημασια εχει … ψυχρα το αποτελεσμα και μονο ειναι αποκαρδιτικο …3 χρονια λαθος…. που μπορει τα λαθη αυτα να χαντακοσαν και την χοντα … προσωπικα μετα το σημερινο αν ημουν ιδιοκτητης της μακλαρεν θα τους εστελνα ολους σπιτι τους … εκτος αν τους αρεσει η θεση διπλα στην williams… απο εκει και περα πιστευω οτι η hass Και η torro rosso δεχονται πολυ μεγαλη βοηθεια απο τις φερραρι και ρεντ μπουλ για να φτασουν σε αυτα τα επιπεδα το σασι τους κατι που ειναι αδυνατον να κααφερα μονοι τους ….

    • georgekaras

      αν δεις τις δηλωσεις του Χαμιλτον αυτος βαζει το χερι μπροστα λες και εχει ηλιο.Λογικα υπαρχει καποια δυνατη πηγη φωτος απο την καμερα

    • Mika

      Ρε συ, εγω σου λεω το κανει συνεχεια, οπου βρεθει για δηλωσεις, κατι παιζει με τον Κιμι, τωρα στα γεραματα λεμε!! Το ειδε ειδωλο!
      :P

    • georgekaras

      Μπορει να παθε καταρακτη

    • Mika

      Γεραματα, ετσι?
      :p

  • Yiannis P

    Grande Ferrari!!! Bravo ragazzi!!!!!FORZAAAA Άντε ρε τρέλα!!

  • thymios tsilimparis

    Ο Φεττελ εξαιρετικός, η Φερραρι έχει μια εικόνα σιγουριάς από χτες.
    Ή Μερκ για κάποιο λόγο δεν ποντάρει στον αγώνα. Ο Χάμιλτον νωθρος και ίσως τους έχει προβληματίσει το θέμα με το κιβώτιο.
    Πάντως αύριο είναι όλα ανοικτά.
    Ο Χάμιλτον με μαλακα μπορεί να περάσει κόσμο και στο πρώτο πιτ στοπ να ναι πολύ πιο μπροστά.
    Ή Χαας λοιπόν θα κρίνει πολλά…

  • filip

    Η φερραρι έχει παρουσιάσει μια σημαντικά βελτιωμενη εκδοχή του περυσινου μονοθεσίου. Επομένως δεν θα μπορούσε να μην είναι ενα καλό μονοθέσιο. Οι αλλαγές είναι σημαντικές, με τον Φέτελ να λέει συνεχώς για τις δυνατότητες και την υποχρέωση βελτίωσης και κατανόησης του. Από πέρυσι η ομάδα καινοτομεί και δοκιμάζει συνεχώς καινούργια πράγματα τα οποία φαίνεται να είναι στην σωστή κατεύθυνση τόσο ώστε να βρίσκουν πολλούς μιμητές.
    Οι Γερμανοί απο την άλλη φαίνεται να έχουν επαναπαυθεί στα επιτεύγματα των πρώτων χρόνων και του τεράστιου πλεονεκτήματος τους. Το φετινό μονοθέσιο τους δεν έχει πολλές διάφορες. Μια υπεροψία που φαίνεται τελευταία και στις δηλώσεις τους. Ο χαβαλές σχετικά με το party mode την προηγούμενη εβδομάδα, ή η άνεση σχετικά με τα engine modes της Φερραρι χθες.
    Η Φερραρι έχει από πέρσι την σωστή φιλοσοφία και τον σωστό προσανατολισμό ώστε να πάρει τίτλους. Λόγω λαθών κυρίως αλλά και αρκετής ατυχίας δεν τα κατέφερε. Φαίνεται πως δεν υστερεί πια στο θέμα PU, αλλά κατά την γνώμη μου ούτε και πέρσι. Η αξιοπιστία ήταν το πρόβλημα και φάνηκε όταν στο τέλος της χρονιάς προσπάθησαν να τον τρέξουν στα όρια του, όποτε φάνηκε να μην αντεχει.
    Ο Τοτό μπορεί να είχε δίκιο για χθες, αλλά όχι ως προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, όπως υπονοούσε. Πιθανότατα η Φερραρι ανέβασε mode τον κινητήρα. Δεν θυμάμαι πέρυσι να είναι τα δυο Φερραρι πιο μπροστά από τον Χαμιλτον στις κατατακτήριες.
    Σχετικά με τον Κίμι, δεν θεωρώ ότι ξύπνησε, ούτε ότι κοιμόταν. Έκανε και κάνει αυτό που μπορεί. Η διαφορά στην απόδοση του (σε σχέση με τον Φέτελ) μοιάζει να οφείλεται στις αλλαγές του μονοθεσίου. Πιθανότατα του ταιριάζει καλύτερα ή ο Γερμανος δεν κατάφερε να βολευτεί ακόμα. Φαίνεται, το λέει και ο ίδιος. Ελπίζω να μην αποτελούν απλά δικαιολογίες.
    Όλα αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά για την πορεία της ομάδας αλλά και του πρωταθλήματος γενικά.
    Βέβαια, όπως είπα για τον προηγούμενο αγώνα ότι δεν είναι ενδεικτικός για την δυναμικότητα των μονοθέσιων, έτσι δεν είναι αρκετό και το σημερινό για ασφαλη συμπεράσματα. Είμαστε ακόμα στην αρχή. Μπορούμε και καλύτερα.

    ΥΓ.
    – Η αεροδυναμική σχεδίαση της Μακλαρεν είναι επιεικώς αστεία. Σαν να αφιέρωσαν όλο τον χρόνο τους να χωρέσουν τον κινητήρα στο σασί. Χωρις να ξέρω τα γεγονότα, είμαι σίγουρος πως ο Αλφόνσο ήταν η κυρία αιτία που παράτησαν τη Χοντα, όποτε του αξίζει αυτό που «απολαμβάνει».
    – Για όσο θυμίζει ο Κίμι στις συνεντεύξεις του ένα αμόρφωτο, απολίτιστο, άξεστο, αγενέστατοι πλάσμα, που δεν αντέχει να συναναστρέφεται άνθρωπο ή για συντομία τον Τσίπρα, δεν του αξίζει τίποτα από αυτά που απολαμβάνει.