Μια απίστευτα αγχωτική νίκη πρόσθεσε στο βιογραφικό του ο Sebastian Vettel, καθώς η αλλαγή της στρατηγικής εν μέσω του αγώνα, λόγω ενός προβλήματος στο pit stop του Kimi Raikkonen, τον ανάγκασε να τρέξει με την μαλακή γόμα της Pirelli για τουλάχιστον 10 γύρους περισσότερους απ’ ό,τι ήταν θεωρητικά η ζωή τους.

Έτσι, ο Vettel πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη για το 2018, με την ιταλική ομάδα να ήταν άτυχη καθώς στο δεύτερο pit stop του Kimi Raikkonen υπήρχε κακή συνεννόηση και ο Φινλανδός ξεκίνησε χωρίς να έχει αλλαχτεί το πίσω αριστερά ελαστικό του. Ακόμα χειρότερα, όμως, ήταν ότι πάτησε πολύ άσχημα έναν μηχανικό της Ferrari, ο οποίος χρειάστηκε νοσοκομειακή περίθαλψη, με το video του αγώνα να δείχνει ότι έχει πάθε μεγάλη ζημιά στο αριστερό του πόδι. Η Ferrari δεν έχει κάνει ακόμη κάποια ανακοίνωση για την κατάσταση του μηχανικού.

Πίσω από τον Vettel τερμάτισαν οι δύο οδηγοί της Mercedes, με τον Valtteri Bottas να μην καταφέρνει να περάσει τον Vettel στους τελευταίους γύρους, παρότι ήταν αισθητά ταχύτερος από τον Γερμανό. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ο Lewis Hamilton, με την γερμανική ομάδα να επιλέγει στρατηγική ενός pit stop και για τους δύο οδηγούς της.

Ο βραδινός αγώνας του Bahrain ήταν καταστροφικός για την ομάδα της Red Bull, καθώς τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Max Verstappen εγκατέλειψαν στην αρχή του αγώνα για διαφορετικούς λόγους. Το αυτοκίνητο του Ricciardo εμφάνισε απώλεια ισχύος, ενώ η RB14 της Verstappen υπέστη σοβαρές ζημιές μετά από μικρή επαφή με τη Mercedes της Hamilton.

Εκτός του Vettel, το αποτέλεσμα του αγώνα ανήκει στον Pierre Gasly και την Toro Rosso, καθώς τερμάτισε άνετα στην τέταρτη θέση. Αυτό το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο που έχει πετύχει η Honda από την επιστροφή της στην F1 πριν από τέσσερα χρόνια.

Πίσω από το νεαρό Γάλλο, η Haas του Kevin Magnussen, με τον συνδυασμό να αποδεικνύει ότι η πολύ καλή εμφάνιση -μέχρι την εγκατάλειψη- στην Μελβούρνη δεν ήταν πυροτέχνημα.

1Τα highlights

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Διαφορά
1 Sebastian Vettel Ferrari 57 1:32:01.940
2 Valtteri Bottas Mercedes 57 +0.699s
3 Lewis Hamilton Mercedes 57 +6.512s
4 Pierre Gasly Toro Rosso 57 +62.234s
5 Kevin Magnussen Haas 57 +75.046s
6 Nico Hulkenberg Renault 57 +99.024s
7 Fernando Alonso McLaren 56 +1 γύρος
8 Stoffel Vandoorne McLaren 56 +1 γύρος
9 Marcus Ericsson Sauber 56 +1 γύρος
10 Esteban Ocon Force India 56 +1 γύρος
11 Carlos Sainz Renault 56 +1 γύρος
12 Sergio Perez Force India 56 +1 γύρος
13 Brendon Hartley Toro Rosso 56 +1 γύρος
14 Charles Leclerc Sauber 56 +1 γύρος
15 Romain Grosjean Haas 56 +1 γύρος
16 Lance Stroll Williams 56 +1 γύρος
17 Sergey Sirotkin Williams 56 +1 γύρος
Kimi Rαikkοnen Ferrari 35 Εγκατέλειψε
Max Verstappen Red Bull 3 Εγκατέλειψε
Daniel Ricciardo Red Bull 1 Εγκατέλειψε

3Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 50
2 Lewis Hamilton Mercedes 33
3 Valtteri Bottas Mercedes 22
4 Fernando Alonso McLaren 16
5 Kimi Raikkonen Ferrari 15
6 Nico Hulkenberg Renault 14
7 Daniel Ricciardo Red Bull 12
8 Pierre Gasly Toro Rosso 12
9 Kevin Magnussen Haas 10
10 Max Verstappen Red Bull 8
11 Stoffel Vandoorne McLaren 6
12 Marcus Ericsson Sauber 2
13 Carlos Sainz Renault 1
14 Esteban Ocon Force India 1
15 Sergio Perez Force India 0
16 Charles Leclerc Sauber 0
17 Brendon Hartley Toro Rosso 0
18 Lance Stroll Williams 0
19 Romain Grosjean Haas 0
20 Sergey Sirotkin Williams 0

4Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Ferrari 65
2 Mercedes 55
3 McLaren 22
4 Red Bull 20
5 Renault 15
6 Toro Rosso 12
7 Haas 10
8 Sauber 2
9 Force India 1
10 Williams 0
  • Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλον τον κόσμο!!!!!
    Απίστευτη νίκη για τη Ferrari. Τρομερός Vettel και 2 στα 2 για την ομάδα του Maranello 14 χρόνια μετά το 2004. Από την άλλη, ο Kimi πολύ άτυχος, αλλά ταυτόχρονα και αρκετά “υποδεέστερος” του Γερμανού.
    Η Mercedes μπορεί να είχε σήμερα ένα λογισμικό που ΥΠΕΡ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ, αλλά η νίκη δεν ήρθε. Τελικά οι Γερμανοί δεν υστερούσαν τόσο πολύ όσο φαινόταν στις κατατακτήριες, αλλά τα μεσαία ελαστικά “κούμπωσαν” τέλεια στην W09
    Η STR έκανε το ΠΡΩΤΟ ΘΑΥΜΑ μετά την συνεργασία με την Honda και τον Gasly να παίρνει ένα τρομερό αποτέλεσμα.
    Η Haas ενώ έχει τρομερή δυναμική αποκτά αυτοκαταστροφικές τάσεις, αλλά ο Magnussen βρέθηκε πήρε τους πρώτους βαθμούς για την αμερικανική ομάδα.
    Η Renault αρχίζει σταδιακά και διαμορφώνει δυναμική ως ομάδα και τον Γερμανό να φανερώνει τις αρετές του.
    Η McLaren διπλή παρουσία στην δεκάδα.
    Η Sauber σε έναν απρόβλεπτο αγώνα πήρε τους πρώτους της βαθμούς.
    H F.I. ακόμα παραπαίει και προς το παρόν δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι.
    Η Williams η μεγάλη απογοήτευση του αγώνα.
    Η RBR η πιο άτυχη ομάδα του αγώνα

    • Grekko

      Ώρες ώρες αυτός ο Kimi είναι η προσωποποίηση του ύπνου,fp1 fp2 1ος κ στην εκκίνηση κοιμάται κ δεν μπορεί να πιάσει κ τον Bottas !😡😡😡😡😡

    • Συνοπαδέ, ο Kimi θα πρέπει να αποφασίσει να αποσυρθεί ή να αποφασίσει να τον αποσύρει η Ferrari.
      Φέτος, ο Φιλανδός βολεύεται περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου.
      Σου θυμίζω το 2007, όταν η F2007 είχε το μεγαλύτερο μεταξόνιο στο grid και ο Kimi βολεύονταν πολύ περισσότερο σε σχέση με τον Massa.
      Το 2008, η F2008 είχε πολύ μικρότερο μεταξόνιο σε σχέση με τον προκάτοχό του και ξαφνικά ο Βραζιλιάνος ήταν πολύ ανταγωνιστικότερος σε σχέση με τον Iceman.
      Όντως, φέτος ο Φιλανδός είναι πολύ βελτιωμένος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και πάλι είναι υποδεέστερος του Vettel.
      Η Ferrari έχει ανάγκη ένα δυνατό Νο2 και οι Ιταλοί θα πρέπει να ψαχτούν στο grid.

    • kostas

      Λογικα θα ειναι και η τελευταια χρονια του Κιμι, αλλα δεν νομιζω οτι με εξαιρεση τους οδηγους των τριων πρωτων (πλην του μετριοτατου Μποτας) και του Αλονσο υπαρχει καποιος καλυτερος του Κιμι αυτη την στιγμη. Προσωπικα δεν με εχει εντυπωσιασει κανενας.

    • Grekko

      Ότι είναι πιο ανταγωνιστικός από πέρσι θα συμφωνήσω,φαίνεται στα fp,σελ σήμερα,έχασε την 2η θέση κ δεν φάνηκε να έχει τον ρυθμό να απειλήσει τον Bottas ,πως γίνεται Παρασκευή κ Σάββατο να πηγαίνει τρένο κ την Κυριακή ύπνος;
      Αν φύγει μια καλή επιλογή είναι o RIC άλλα δεν ξέρω αν θα κάνει καλό στην Ferrari αυτή η επιλογή, διψάει για πρωτάθλημα κ είναι πολύ δυνατός.
      Αλλιώς ίσως μετακινήσουν τον Leclerc στην Ferrari του χρόνου,να προσαρμοστεί φέτος, κ του χρόνου…

    • Maleas George

      Τρέχουν και οι υπόλοιποι βέβαια, δεν σημαίνει ότι τον πήρε ο ύπνος… Merc κηνυγούσε, όχι κανένα σαπάκι, και πριν το pit stop ήταν κολλημένος στον Bottas και στα 6 sec από Vettel, δεν ήταν στο πουθενά.

    • georgekaras

      εγω λεω να περιμενουμε τον Κιμι μεχρι το Μονακο αν καταφερει να σπαει το διδυμο της μερκ θα μαι ευχαριστημενος αντε και καμια pole .Νικη αποκλειται να το αφησουν να παρει τωρα που εμεινε πολυ πισω ..

    • kostas

      Θα διαφωνησω γιατι πρωτον ξεκινουσε απο το βρωμικο κομματι και δευτερον τον προσπερασε Mercedes που λογω κινητηρα κανει δυνατες εκκινησεις (δειτε και τον χαμιλτον που καταπιες 3 αμαξια στην εκκινηση, απλα μετα στριμωχτηκε στην πρωτη στροφη και εχασε θεσεις). Επισης στον αγωνα ειχε καλο ρυθμο και θα ηταν ανετα τριτος πιστευω.

    • Βασιλης

      Θα ελεγα οτι οι φετινες 2 νικες εχουν κατι διαφορετικο απο περσι…φαινεται οτι το μονοθεσιο ειναι καλυτερο σε σχεση με το περσινο τετοια εποχη και επιτελους οι φερραρι μετα απο πολλα χρονια εχει δυναμη στις ευθειες…..το ειπε και ο vettel οτι εκανε διαχειριση των μπαταριων για να εχει ολη την δυναμη στις ευθειες κατι που φανηκε μιας και ο bottas στις ευθειες δεν εφτανε τον vettel οσο επρεπε(αλλο που δεν βουτηξε στα φρενα)γιατι και ο vettel προσπερασε τον hamilton οχι και πολυ δυσκολα στην ευθεια με drs

  • georgekaras

    Χρονια πολλα σε ολους εδω.θα ξεκινησω με το συμβαν τα καναμε θαλασσα στην στρατιγικη αλλα βγηκε το ρισκο με Φετελ ο Κιμι ηταν νωχελικος και μετα εγινε η πατατα ελπιζω να μην τον παρει απο κατω.Η νικη σημερα ηταν νικη τσαμπουκα καταφερε ο Φετελ να διατηρισει λαστιχα και ειχαμε και την ταχυτητα να αμυνθουμε σε ολο τον αγωνα .Εναν αγωνα ανταξιο με πολλες μαχες

  • Yiannis P

    Μπορεί να έχασα 5 χρόνια από τη ζωη μου (η καρδιά μου πήγαινε για πλάκα 100+ σφυγμούς) αλλά άξιζε!!!! FORZA FERRARI!!!!!!!! Αν ήταν ο Χαμ και όχι ο Μπότας απο πίσω πολύ πιθανόν να περνούσε. Ειχαμε ρεντα στα δύο πρώτα GP και πήραμε το 100%. Κρίμα για τον Ραικο και τον Ρικάρντο. Μαξ κλασσικά απρόσεκτος και βιαστικος, ειναι νεαρός ακόμη. Απίστευτη Τόρο Τόσο, ομαδικες αυτοκτονίες αναμένονται στη ΜακΛαρεν..

    • YiannisP

      εγώ να δεις, 10 γύρους πριν το τέλος φώναζα μπες ρε τους έχεις με Super Soft ενώ στον τελευταίο γύρο την είχα σίγουρη την προσπέραση.

    • Mika

      Και να μην περνουσε ο Χαμιλτον, που κι εγω πονταρω πως θα περνουσε, να εισαι σιγουρος θα δοκιμαζε, θα τολμουσε….Ο Μποτας, τιποτα….

    • Yiannis P

      Αυτό. Πολύ άτολμος και άοσμος οδηγός… “Being a racing driver means you are racing with other people and if you no longer go for a gap that exists you are no longer a racing driver because we are competing.” Ayrton Senna

    • Mika

      Δεν μπορεις να φτανεις με τα χιλια απο πισω εναν που εχει εμφανες προβλημα με τα λαστιχα, και να μην κανεις μια κινηση για να περασεις, για τη νικη!!!
      Δεν ειναι μεταλλο νικητη αυτο…

  • kostas

    Απιστευτη νικη, 40 γυροι με τα κιτρινα! Αλανθαστος Vettel που παραλιγο ομως να χασει την νικη απο την κακιστη στρατηγικη μας. Κιμι τι να πει κανεις, απο την αρχη ως το τελος της καριερας του γκαντεμης, και παντα χωρις να φταιει αυτος. Η merc με τις πιο σκληρες γομες παραμενει σημαντικα ταχυτερη μας. RB μετα απο 2
    αγωνες ακομα να δειξει την δυναμικη της! Η χοντα πρωτη φορα 4η θεση, παλι καλα εφυγε απο την McLaren που τους χαλαει το ονομα :P

  • Billys Mcrae-Burns

    Avanti Ferrari !!!

  • filip

    Τρελή αγωνία στο τέλος, πραγματικά αλάνθαστος ο Φετελ, ωραίος αγώνας.
    Η Φερραρι, με λάθος επιλογές ελαστικών πήγε να χαρίσει τη νίκη. Είχε εύκολα το το 1-3, μπορούσε να κυνηγήσει με πολυ καλες πιθανότητες το 1-2 και στο τέλος κινδύνευσε η πρώτη θέση.
    Πάλι άτυχος ο Κιμι, αδικία για τον ίδιο. Κάπως έτσι χάνεις το πρωτάθλημα κατασκευαστων.

    Είμαι περίεργος να δω πόσοι θα σχολιάσουν ότι η Μερς ήταν πιο γρήγορη ακόμα και με πιο σκληρή γόμα !!!!!!!!
    Ηταν προφανές πως τα πιο σκληρά ηταν η σωστή επιλογή για τον αγώνα. Η θέση του Ερικσον το αποδεικνύει (τερμάτισε με τη μέση). Η Φερραρι μπορεί να δικαιολογηθει οτι η Μερς είχε το πλεονέκτημα αφού είδαν τι ελαστικά βάλανε οι ίδιοι, αλλά και πάλι ητςν πολύ προβλέψιμη η επιλογή τους.

    Χάρη και στις εγκαταλείψεις, μεγάλη επιτυχία για την Τορο. Μπράβο τους

    • an0nymouS

      εγώ πιστεύω ότι έκανε διαχείριση ο Φέτελ (αφού θα έπρεπε να τον βγάλουν μέχρι το τέλος αν το είχαν αποφασισμένο για 1 πιτ) και δεν πιέζε γι αυτό και η mercedes ήταν ταχύτερη και μάζευε σιγα σιγά..

    • Mitsos Ribopaido

      Ελεγε στο τελος , οτι τους τελευταιοθς 10 γυρους τα λαστιχα ηταν τελειωμενΑ. Σιγουρα οταν επρεπε ανεβασε λιγο αλλα εκανε και ο μποτας λαθπς

    • an0nymouS

      λογικό αφού έτρεξε 10 γύρους παραπάνω απ το όριο ζωής που δίνει η πιρέλι.. αλλά το ότι άντεξαν οφείλεται και στην καλή διαχείριση που έκανε και το ότι το μονοθέσιο συμπεριφέρεται άψογα με τα λάστιχα.. αλλιώς με την ζάντα θα τερμάτιζε..

      στους τελευταίους 2-3 γύρους ειδικά που κόλλησε πίσω του ο Μπότας δεν είχε πλέον πρόσφυση.. αλλά κατάφερε και τον κράταγε 1sec περίπου ίσα ίσα να τον βγάζει εκτός drs.

      Άψογος!

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβως ! Στην κινα νομιζω θα δουμε ακομα πιο δυνατη φερραρι

    • georgekaras

      Το μοτερ εσωτερικης καυσης πρεπει να ναι το καλυτερο στο grid παιζαμε αμυνα στις ευθειες με ανεση πριν χασουμε τα ελαστικα και μετα εδωσε ανασα ειχαμε πολυ δυναμη να αμυνθουμε

    • Mitsos Ribopaido

      Στο μοτέρ είμαστε νομίζω το ίδιο. Στους ηλεκτροκινητήρες και στο regen ειναι λιγο μπροστα η μερκ ακομα .
      Εντωμεταξει συγκρίνουν πολλοι το χρονο του φετελ με των άλλων οταν ο φέτελ ειχε 30+ γυρους ελαστικών και απλα εκανε διαχείριση ενω οι άλλοι πχ αλονσο είχανε φρεσκα

      Ο ραικκο αν το πιτ στοπ ηταν κομπλε.. Θα πέρναγε ανετα τον χαμ και θα έφτανε τον μποτας θαρρω

    • filip

      Από τις επιδόσεις των άλλων ομάδων φαίνεται πως ο κινητήρας των Γερμανών είναι στάσιμος. Έχουν ακόμα απόδοση σε αυτά που έχουν μυστικά έτσι κι αλλιώς, για τον εαυτό τους, και δεν τα πήρε καμία περιφερειακή ομάδα. Δηλαδή το mode των κατατακτήριων κυρίως. Μόνο η απόδοση των Γουίλιαμς κ Φορς Ιντια είναι πτωτική.
      Σχετικά με τον Κίμι, με κρύο οδόστρωμα προς το τέλος του αγώνα και με προοπτική να τρέξει με SS 20 γυρους δεν είναι κ τόσο βέβαιο. Για λίγους γυρους θα πλησίαζε με ταχύ ρυθμό, ούτε καν για δέκα. Μετά θα σερνόταν.
      Θα είχε βγει πίσω από τον Χαμιλτον 14 δευτερόλεπτα περίπου;
      Ήταν λάθος επιλογή και δεν το κατάλαβαν. Έπρεπε έστω να δουν γυρολογια άλλων ομάδων που βάλανε τη μέση. Είχαν χρόνο να περιμένουν.

    • filip

      Φυσικά κ έκανε διαχείρηση, σε μια ακραία στρατηγικη, έχανε χρόνο κ γι αυτό αλλά κ γιατί οι πιο σκληρές γόμες ήταν πιο γρήγορες.
      Δεν το είχαν αποφασισμένο, απλά ήταν μονόδρομος μετά τις γόμες που έβαλε η Μερς, οι οποίες όσο έπεφτε η θερμοκρασία ήταν πιο σωστή επιλογή. Ήταν προφανές τι θα κάνουν.
      Ήταν λάθος που μπήκαν πρώτοι για αλλαγή, ενώ δεν είχε πέσει η απόδοση των ss. Επρεπε να την πάνε μέχρι 25-28 γύρους αφου φάνηκε πως αντέχει. Μια από τις δυο Φερραρι έπρεπε να έχει άλλη στρατηγική, και επειδή ο Κίμι ήταν πίσω εκείνος έπρεπε να είναι το πειραματόζωο :)

    • Akis-F1 FAN

      Όταν μπήκε πάντως ο Σεμπ από 3 και κάτι sec που ήταν η διαφορά από τον Μποττας είχε πέσει στα 2…στους τελευταίους 4-5 γύρους του στιντ με τα ss ο Μποττας μάζευε σταθερά τον Σεμπ και απομακρυνόταν από τον Κίμι. Οπότε αναγκαστικά τον έβαλαν μέσα γιατί με 2 sec διαφορά θα δούλευε σχεδόν σίγουρα το undercut. Δεν μπορούσε να περιμένει άλλο στο πρώτο στιντ η Φερράρι, αλλιώς ήταν πολύ πιθανό να χαναν την πρώτη θεση. Εκεί παιξαν σωστα απλώς ή δεν περίμεναν ότι η Μέρκ θα βάλει τα μεσαία ή δεν περίμεναν ότι θα έχουν τόσο καλό Ρυθμό με αυτά.

    • filip

      Δεν θυμάμαι είναι η αλήθεια τι έγινε εκείνους τους γύρους, τι αποστάσεις είχαν. Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά δεν είχα σε κανένα σημείο την αίσθηση οτι τον απειλει ο Μπότας. Μόνο στο τέλος, κι αυτο γιατί έπεφτε η απόδοση του Φετελ παρα ανέβαζε ρυθμό ο ίδιος.
      Νομίζω πως η Μερς υφιστατω ως απειλή μόνο λόγω λάθους στρατηγικής. Μπορούσαμε και το 1-2 νομίζω.

    • Akis-F1 FAN

      Το θυμάμαι, επειδή κοιτούσα τη διαφορά όλη την ώρα και έπεφτε σταθερά. Αν περιμέναν 1 με 2 γύρους ακόμα σίγουρα θα είχε δοκιμάσει το undercut η Μερκ. Τώρα για 1-2 δε νομίζω, αλλά το 1-3 το είχε σίγουρα η φερράρι. Από άποψη απόδοσης, πρέπει να ήταν πολύ κοντά τα μονοθέσια ( αν και ο Μποττας δεν είναι και πολύ καλό μέτρο σύγκρισης ), όμως στην ss η Μερκ σίγουρα είχε το κάτι παραπάνω στους τελευταίους γύρους του στιντ. Πιθανόν να ήταν και πιο δυνατή στη μέση, επειδή παραδοσιακά είναι πιο δυνατή με τα πιο σκληρά ελαστικά, αλλά αφού δεν την έβαλε η φερράρι δεν μπορούμε να ξέρουμε στα σίγουρα.

  • Anestis Genk

    Απ’όταν γύρισε στο μαρανέλο ο Κίμης, έχει πάθει Τρούλη.

  • Mitsos Ribopaido

    Χρονια πολλα και Χριστος ανεστη σε ολους!!
    Η νικη ειναι του φετελ οχι της φερραρι.ΤΡΟΜΕΡΟΣ!!!… αγχος πολυ λογικο αλλα ο τυπος με το λολλιποπ εχει δουλεια… υπερδυσκολη θεση με ευθυνη και δικαιολογειτσι γιατι ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Ο Μηχανικος ακουγεται οτι εσπασε το ποδι του.
    Ραικκο νευρα και αλλα , μα οταν επρεπε δεν εφτανε τον μποτας οπως φαινοταν. Ραικκο παμε δυναταααα γμτ.
    Η μερκ οσο και να βολευεται με μεσαια μας εσκισε στην στρατηγικη… τελειως τρελη η φερραρι σημερα. ΕΙναι δυνατο να τρωμε στην μαπα την προσποιηση της μερκ στα πιτ?
    Μποτας 19 πιεση επιασα ρεεε
    Χαμ τρομερο προσπερασμα . Στην φαση με τον φερσταπεν αν και ο μικρος βιαστηκε , δεν εφταιγε μονο αυτος.
    Κριμα ρεντ μπουλ… φερσταπεν ακομα ανωριμος για πρωταθλητης.
    Gasly τρομερος … τι εγινε αλονσο η χοντα gp2 engine ?
    Eriksson μορτης,
    Ψαχνω να δω τι αναβαθμισεις θα φερει η φερραρι στην κινα

    Motogp σε λιγοοο

    • YiannisP

      10 χρόνια έχασα σήμερα

    • Mitsos Ribopaido

      Οτι θα σου σχολιαζα. Εχασα 5 χρονια , νομιζα οτι παω για ανακοπη. Αν δεν μπλοκαρε στος τρλος θα χε περασει φοβαμαι

    • YiannisP

      σίγουρα αν ήταν ο Λούης θα είχε περάσει

    • filip

      Μην είσαι τόσο αυστηρός, δεν είναι τοσο χαζοί. Αυτή θα ήταν η επιλογή τους έτσι κι αλλιώς, και προφανώς αυτό που έκανε ο Φετελ ήταν πάντα στο μυαλό τους. Και πέρυσι το κάνανε. Το βασικό λάθος τους ήταν που δεν σπάσανε την στρατηγική στα δυο αυτοκίνητα ώστε να καλύψουν τον Χαμιλτον αφού ήταν προφανής η στρατηγική του από χθες.
      Η Φερραρι ήταν πιο γρήγορη με όλες τις γόμες, απλά τις φόρεσαν υπό διαφορετικές συνθήκες, στρατηγικές και σημείο του αγώνα. Τα ίδια λάθη έκαναν και πέρυσι

    • Mitsos Ribopaido

      Μακαρι να ειναι πιο γρηγορη…. για να δουμε στα επομενα. Τι φερνουμε στην κινα ξερεις?

    • filip

      Δυστυχώς όχι, δεν τα παρακολουθώ αυτά :)
      Το ότι φέρνουμε κάτι θετικό είναι μάλλον. Έτος κ αν είμαστε τόσο αυτοκαταστροφικοί χαχαχχα

    • filip

      Ενας άλλος λόγος για τον οποίο “έπρεπε” να βάλει τη μαλακη ο Φετελ ηταν ότι χρειαζόταν αυτα τα σχεδόν δυο δευτερόλεπτα ανα γύρο ωστε να περάσει τον Χάμιλτον, ο οποίος θα τον καθυστερούσε με καθε τρόπο για λογαριασμό του Μπότας.
      Σίγουρα ειχαν αμφιβολία αν θα μπορουσε να το κάνει και με την μέση. Μπορουσαν ομως να πανε για λίγο ακομα με τη ss ωστε να αντέξει στο τέλος η μαλακή

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Με την μέση θα τον περνούσε τον Lewis ίσως και πιο εύκολα αν τον έφτανε σε λίγο περισσότερους γύρους (ο Lewis λογικά θα είχε μπει) αλλά ο Bottas δεν θα μπορούσε πάλι να περάσει.

    • filip

      Μα η μέση γόμα ήταν πιο γρήγορη από την μαλακή και αντίστοιχα εκείνη από τη ςς. Εκτός ίσως από τους πρώτους λίγους γύρους. Δεν ήταν τυχαίο που αυτές οι δυο ήταν οι επικρατούσες στον αγώνα, ειδικά η μέση. Δεν έχει τη δυναμική η Ζαουμπερ να βρεθεί εκεί. Από το ανακάτεμα των γομών το κατάφερε με σωστές δικές της επιλογές.

    • filip

      Άλλο έγραψες, άλλο κατάλαβα εγώ :P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Πιστεύω έπρεπε να βάλουν την μέση για να πάνε μεχρι τέλους εκ του ασφαλούς, τουλάχιστον στον Seb.

    • filip

      Το λιγότερα το ένα από τα δυο μονθεσια. Αυτό εννοώ ως λάθος στρατηγικη.
      Μπορούσε να την δοκιμάσει ο Κίμι κ σε δυο γύρους να την βάλει κ ο Φέτελ αν απέδιδε τα αναμενόμενα, όπως φάνηκε.

    • και λες πως το απογευμα ειδες ενα γαματο αγωνα στην F1…..και τελικα βλεπεις τον αγωνα του MOTO GP…και ξανα αναθεωρεις !!!! :-P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι τρομερός αγώνας με 4 τουλάχιστον αουτσάιντερ. Χορταίνεις θέαμα.
      Τι έπαθε ο Marquez 30 sec ποινή δεν τον χάλασε.

    • ειπαμε τους μικρους τους ακουμπας……τον ΓΙΑΤΡΟ θα τον σεβεσαι !!! :-P
      περαν της πλακας……..και παλι μικρη ειναι η ποινη…δεν λεω να εισαι μαχητικος…αυτο αρεσει……αλλα ρε ταλιμπαν….καταστρεφεις τον αγωνα των υπολοιπων……
      ασε που τωρα που δεν θα παρει και βαθμους…το πρωταθλημα παιρνει μια αγρια ομορφια !!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Όλοι οι εκφωνητές έλεγαν ότι δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει και να μην τιμωρείται, μαύρη σημαία έπρεπε να φάει έλεγαν.
      Αφού πάλι θα περνούσε.

    • Mitsos Ribopaido

      Μαυρη σημαια μονο , τιποτα αλλο

    • κακα τα ψεματα……τους champ τους προσεχεις……

    • περαστικός

      Το MotoGP είναι αντρικό άθλημα είχε πει κάποτε ο Ροσι στον Ζιμπερνάου σε παρόμοιο σκηνικό…
      Τουλάχιστον ο 93 πήγε να ζητήσει συγνώμη…
      Αυτός ο Uccio είναι ο πιο αχώνευτος άνθρωπος στο MotoGP…

    • εχω διαβασει απο χθες για ποσα σκηνικα που πρεπει να θυμηθει ο 46!!
      αλλα ακομα και αυτο που αναφερεις δεν ηταν σαν το χθεσινο…..στην τελικη ο 93 θα περνουσε…
      πιστευω η αντιδραση του Βαλεντινο ειναι για την ”πουστι@” που του εκαναν οι ισπανοι για τον τιτλο το 16 !!
      παντως μαζι σου για τον Uccio….ο πουθενας την εχει δει και φιρμα και ιστοριας !!πιασε την πετσετα και το νερο και ασε τις μαγκιες για αλλους !!!

  • shaoqing14
  • david17

    #takielapiso-estotilefona…

    prepei na ftiaksoume auto to hashtag kai na to stelnoume stin ert.. gia osous atixous to vlepoun apo tin ert… san na kathonte spiti tous kai na sxoliazoun krima….

    • Mitsos Ribopaido

      Τρωγοντας μπισκοτα και πινοντας καπουτσινο

    • georgekaras

      ρε με ζαλισε ο τριτος σημερα παλευε να πει την ιστορια του Μαρκο κανενα δεκαλεπτο περισσοτερη Ποπαρα θελω

    • david17

      καλά ότι σε κάθε onboard σταματούσαν να μιλάνε. ένταξη δεν χρειάζετε να ακούμε κάθε φορά τις ηλεκτρικές σκούπες τους….και την ποπαρα την διέκοπτε συνεχεία …

    • david17

      καλά ότι σε κάθε onboard σταματούσαν να μιλάνε. ένταξη δεν χρειάζετε να ακούμε κάθε φορά τις ηλεκτρικές σκούπες τους….και την ποπαρα την διέκοπτε συνεχεία …

  • Lefteris2432

    Χρονια πολλα και χριστος ανεστη..
    Συγχαρητηρια για τον Vettel και περαστικα στον μηχανικο της Ferrari.

  • Ένα σχόλιο για την RBR.
    Θεωρώ ότι, η σημερινή εικόνα της αυστριακής ομάδας είναι ένα “μήνυμα”.
    Ο.Κ., ο Verstappen είχε το κλατάρισμα και ο αγώνας του τελείωσε οριστικά στην πίστα του Bahrain.
    Όμως, η εγκατάλειψη του Ricciardo θεωρώ ότι είναι είτε το μέσο πίεσης της ομάδας του Milton Keynes στον Αυστραλό να υπογράψει νέο συμβόλαιο, είτε μέσο πίεσης της Renault στην ίδια της Red Bull να αποφασίσει άμεσα για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιεί την επόμενη χρονιά.
    Πάντως, βλέποντας τον Newey να πιάνει το κεφάλι του, μου ήρθαν στο μυαλό εικόνες από το 2005, τότε που ο Βρετανός ήταν τεχνικός διευθυντής στην McLaren και οι εγκαταλείψεις να είναι συνεχόμενες και κάτι συνηθισμένο για την ομάδα του Woking

    • Maleas George

      Εντάξει δεν νομίζω να σαμποτάρισε τον Daniel η Red Bull… Και το 2ο σενάριο τραβηγμένο, αλλά πιο πιθανό.

    • Γιώργο, τα δύο σενάρια μου ήρθαν στο μυαλό βλέποντας τον Ricciardo τόσο νευριασμένο και να περπατάει χωρίς να έχει βγάλει το κράνος του αρκετή ώρα μετά την εγκατάλειψή του.
      Πάντως σου θυμίζω μόνο ότι, την περσινή χρονιά ο Ολλανδός μέχρι να υπογράψει νέο συμβόλαιο με την αυστριακή ομάδα είχε τις περισσότερες εγκαταλείψεις στο grid.
      Με το που μπήκε η τζίφρα του, ο Max απέκτησε το “ΚΑΛΟ” μονοθέσιο της RBR και πήρε 2 νίκες στα GP του Μεξικού και της Μαλαισίας.

    • Maleas George

      Απλά η Red Bull όντως πίστευε ότι μπορεί να κερδίσει σήμερα, γι’ αυτό και δεν νομίζω να το έκαναν σε έναν τέτοιο αγώνα.

    • με περασες και εμενα στις συνωμοσίες …

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Λες να του την έφερε η Red Bull ?. Με τον Helmut να ηγειται και την τρομερή μουχριτσα λεγε με Christian να ακολουθεί όλα τα περιμένεις.

    • georgekaras

      Τα ιδια καναν στο Φετελ λετε?

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Την τελευταία του χρόνια λες; δεν νομίζω μιας και δεν βολευόταν πολύ με το μονοθέσιο, είχε θέμα με το μπροστινό μέρος.

    • georgekaras

      Ναι ειχε και μηχανικα προβληματα ειδα στν αρχη της σεζον με τα φρενα τν κινητηρα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      4 πρωτάθληματα τους έφερε, δεν νομίζω να του κάναν τέτοια πουστια.
      Με τον κινητήρα είχε γενικά θέματα η Renault, τώρα με τα φρένα και τα Mercedes είχαν αρκετά.

    • kostas

      Ειναι λιγο βρωμικη ομαδα στα παρασκηνιακα η RB, δειτε και τι ειχε γινει την τελευταια χρονια του Φεττελ οταν ηταν να ανανεωσει συμβολαιο και τελικα πηγε στην Ferrari. Παντως οσο δεν εχουν αξιοπιστο μοτερ πρωταθλημα δεν θα δουν. Και οι οδηγοι τους σιγουρα γλυκοκοιταζουν το κοκπιτ του Μποτας

    • kostas

      Ειναι λιγο βρωμικη ομαδα στα παρασκηνιακα η RB, δειτε και τι ειχε γινει την τελευταια χρονια του Φεττελ οταν ηταν να ανανεωσει συμβολαιο και τελικα πηγε στην Ferrari. Παντως οσο δεν εχουν αξιοπιστο μοτερ πρωταθλημα δεν θα δουν. Και οι οδηγοι τους σιγουρα γλυκοκοιταζουν το κοκπιτ του Μποτας

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δεν θέλω να πιστεύω ότι σαμποταρισαν τον Vettel, που χάρη σε αυτόν πήραν 4 συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθληματα. Είναι ίσως η πιο βρώμικη ομάδα τα τελευταία χρόνια.

    • kostas

      Απο οτι θυμαμαι ηθελαν να τον κρατησουν (προφανως) αλλα ολο το παιχνιδι παιζοταν στα λεφτα, αυτος ηθελε περισσοτερα οποτε πιθανως να το καναν για να μην ζητα πολλα λεφτα στο νεο συμβολαιο. Τελικα ηρθε Φερραρι και δεν το μετανιωσε!

    • georgekaras

      Εγω ηξερα οτι θα ναι στο πουθενα μεχρι τα μεσα και αποδυκνειεται και με την ασταθεια του σχολιαροπαιδου και με τα μοτερ.Και η μακλαρεν απο το πουθενα best of the rest renault

  • Satsok

    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλον τον κόσμο.
    Μπράβο στομ Σεμπ.
    Κρίμα για τον Κιμι.
    Στα της ομάδας μου…… Η υπομονή είναι προσόν και η McLaren δεν έχει. 1000 μπράβο στην STR και τη Honda. Οταν η Renault φτιάξει σασί και κινητήρα ικανό για νίκες η McLaren θα είναι ένας κομπάρσος το λέω και το πιστεύω.

    • δεν ξερουμε ειδικα σημερα τι θα εκανε ο ρικι ..οποτε ισως και η ρενο να εχει κινητηρα για νικες …

  • Χρονια πολλα σε ολους …
    ωραιος αγωνας … βεβαια η μερκ και η φερραρι δειχνουν να ειναι πολυ μπροστα, τωρα το ποιος ειναι ποιο μπροστα θα δειξει στην συνεχεια
    ωραιο και το τετραπλο προσπερασμα του χαμ που δειχνει ποσο μπροστα ειναι απο τους αλλους οι δυο πρωτοι …
    η redbull φυσικα δεν ξερουμε αν θα μπορουσε να ακολουθησει ατυχος ο ρικι και βιαστικος με λαθοι ο μαχ
    στην συνεχεια δεν μπορω να καταλαβω γιατι ολοι τα εχουν βαλει με τον αλονσο που δεν ειναι μηχανικος να ξερει τι δυναμη εχουν οι κινητηρες οι δικοι του και των αλλων … πιστευε οπως ολοι οτι η μακλαρεν εχει ενα κορυφαιο σασι πραγμα που τελικα δεν ειχε και ουτε εχει και οπως πιστευε και η χοντα μαλλον που δοκιμαζε διαφορα με αποτελεσμα να ειχε και αστοχιες αυτο ομως την βοηθησε και εγινε ποιο αξιοπιστη και εφτασε σημερα να ειναι ισως και με την βοηθεια της ρεντ μπουλ 4η ομαδα η τορρο ροσσο ..απο την αλλη η μακλαρεν εχει τον ιδιο κινητηρα με την redbull και την ρενο και ομως ειναι πισω και με διαφορα οποτε γιατι να φταει ο αλονσο ;; οπως και να εχει η μακλαρεν παλυ λογο τυχης πηρε βαθμος και αναμενετε πολυ δυσκολη καθως και ψυχολογικα θα εχει τεραστια πιεση αλλα κανενα αλλοθη πλεον … φυσικα το ποιος βοηθαει ποιον δεν μας ενδιαφερει καθως και αυτο ειναι ιδιο για ολους…

    • nikos

      δηλαδή Γιώργο θεωρείς ότι μόνο η μκλαρεν είχε κέρδος από τις εγκαταλέιψεις όχι η τόρο ρόσο?

    • και οι δυο φυσικα … αυτο λεω … αλλα η μακλαρεν ειναι πολυ πισω σε σχεση με την redbull που εχουν τον ιδιο κινητηρα και ισως και απο την ρενο … απλα τα πραγματα ..και με βαση τι ελεγαν περυσι οι ιδιοι περιμεναμε κατι πολυ καλυτερο … ανταφτου και με βαση το τι ελεγαν οι ιδιοι για τον κινητηρα χοντα τωρα βλεπουμε να δειχνει καλα στοιχεια στην τορρο ροσσο ..συμπερενοντας οτι μαλλον οι ιδιοι εβγαζαν λαθος συμπερασματα και ετρεχαν κακος την χοντα και ισως την εβγαζαν και εκτος σχεδιων τους πιεζοντας προς λαθος σημεια και με υπερβολικο αγχος

    • nikos

      όταν εχεις δυο κορυφαίες ομάδες λογικό είναι να υπάρχει άγχος, γιατί ξεχνάμε τα μεγάλα λόγια της χόντα για τον κινητήρα?τρια χρόνια όσους κινητήρες χρησιμοποίησαν οι άλλες ομάδες τους χρησιμοποίησε η χόντα στη μκλαρεν. το οτι δεν έπρεπε να τους εκθέτει όπως έκανε και η ρεντ μπουλ για την ρενό συμφωνω. δηλαδή στον προηγούμενο αγώνα που εγκατέλειψαν απο κινητήρα ήταν καλό? ή ότι ήδη βρίσκονται και οι δύο στον 2ο?και να σου προσθέσω ότι στο τέλος πίεζε τον χουλκ ο αλόνσο. πάντωσ σε σχέση με την ρεντ μπουλ δεν περιμένω να είμαστε άμεσα ανταγωνιστικοί απέναντι τους

    • δεν κρινω την χοντα κρινω την μακλαρεν … και ειδα οτι οι αλλοι με ιδιο κινητηρα ηταν 5η στις κατατακτιριες και αυτοι 13η και με μεγαλη χρονικη διαφορα … στο τελος ομως ο αλονσο τα παρατησε εφαγε γυρο απο τον φεττελ και ετρεξε ενα γυρο λιγοτερο χαχαχ

    • nikos

      είσαι λίγο άδικος κρίνεις την μία όψη του νομίσματος. δεν διαφωνώ ότι πρέπει να γίνει πολύ δουλειά. αλλά δεν μπορεί να λέμε ότι η τόρο ρόσσο πετάει και οι άλλοι βολοδέρνουν. και σου επαναλαμβάνω ήδη έχουν δευτερο κινητηρα

    • Hercooligan

      Λοιπόν, σε 2 αγώνες έχουμε: 1) Ferrari, 2) Mercedes και 3) McLaren…
      Γιατί τέτοια επίθεση στη McLaren ρε παιδιά; Επί 3 χρόνια περίμεναν έναν κινητήρα, τουλάχιστον αξιόπιστο και τίποτα. Εντάξει τον 4ο χρόνο η Honda βελτιώθηκε… δεν είναι Renault όμως και ούτε πρόκειται να τη φτάσει (τουλάχιστον φέτος). Η McLaren έχει 3 μήνες που πήρε ένα νέο κινητήρα και προσπαθεί να προσαρμόσει το σασί της και σε 2 αγώνες πήρε βαθμούς ενός έτους!!!
      Τα καλύτερα έρχονται, με αναβαθμίσεις και νέο αεροδυναμικό πακέτο και να σας πω κάτι; Μακάρι η Honda να ξεπεράσει τη Renault και η McLaren να ξαναφορέσει τους κινητήρες της, καμία εμπάθεια, κανένα κόλλημα. Απλά 3 χρόνια αφάνειας και αναξιοπιστίας είναι πολλά για ομάδες όπως η McLaren… αυτά και Χρόνια Πολλά σε όλους!

    • Mika

      Βλεπεις το δασος, κι οχι το δεντρο. Εχω τις ιδιες αποψεις με σενα, οσον αφορα τη Mclaren.

    • Thanos

      Τον ιδιο χρονο ειχε να προσαρμοσει νεο κινητηρα και η Τορο Ροσο παντως.
      Και το θεωρω χαζο να βλεπουμε απο τωρα την βαθμολογια. 2 αγωνες ειναι μονο. Σε απολυτη ταχυτητα παντως και ειδικα το Σάββατο αλλη εικονα απο τις θεσεις στο πρωταθλημα βλεπουμε.

    • Hercooligan

      Άλλη η τακτική των κατατακτήριων δοκιμών και άλλη του αγώνα.
      Όσο αφορά το 2μηνο προσαρμογής καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι η STR είναι η δεύτερη ομάδα της RBR.

  • Maleas George

    Ωραίος αγώνας, όπως αναμενόταν σε αυτήν την πίστα, μακάρι να υπήρχαν και άλλες σαν το Bahrain. Η Merc μπορούσε να παίξει με τη στρατηγική όντας πίσω, απλά θα έκανε το ανάποδο από τη Ferrari και στο τέλος θα πίεζε, αυτό ήταν το σχέδιο. Άλλα ο Vettel έκανε πολύ καλή δουλειά με τα ελαστικά, αν και πιστεύω ότι ο Bottas έκανε το λάθος με το μπλοκάρισμα 3 γύρους πριν το τέλος και έχασε ρυθμό, χωρίς αυτό θα είχε περάσει εκτιμώ.

    Κατά τ’ άλλα κλασική ατυχία τύπου Raikkonen, άλλος ένας αγώνας του που καταστρέφεται από την ομάδα (όχι επίτηδες προφανώς, για να μην παρεξηγηθώ…). Τουλάχιστον να είναι καλά ο μηχανικός… Ο ρυθμός του μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν καλός, στην ουρά του Bottas και 6 sec πίσω από τον Seb.

    Πολύ καλός και ο Gasly και η Honda βέβαια, μένει να δούμε αν θα έχει συνέχεια και φυσικά αξιοπιστία.

  • Akis-F1 FAN

    Καταρχάς Χρόνια Πολλά σε όλους !! Στα του αγώνα τώρα…ωραίος αγώνας με αρκετά προσπεράσματα-μάχες και πολύ αγωνία για τη νίκη, όχι μόνο στο τέλος, αλλά απο όταν φάνηκε ότι φερράρι και Μερκ είχαν άλλη στρατηγική. Πανάξια νίκη για τον Σεμπ, έκανε τρομερό αγώνα…τα ελαστικά του ήταν πραγματικά τελειωμένα και δεν έκανε το παραμικρό λάθος !! Μποττας έκανε οκ αγώνα, αλλά θεωρητικά έπρεπε να νικήσει…η στρατηγική της Μερκ ήταν καλύτερη και νομίζω πρέπει να είχαν και καλύτερο ρυθμό αγώνα. Χαμ καλή ανάκαμψη από 9ος αλλά 2 θέσεις του χαρίστηκαν από εγκαταλείψεις. Κιμι πολύ γκαντέμης και η φερράρι γενικά…κρίμα και για τον μηχανικό, πρέπει να έχει χτυπήσει άχημα στο αριστερό πόδι. Η πλάκα είναι ότι πάνω στον πανικό παρολίγο να χαθεί και η νίκη νομίζω…φτάσαν στο plan D !! Gasly εξαιρετικός και τεράστια επιτυχία για τη Χοντα αν και βοήθησαν και οι εγκαταλείψεις. Μαγκνουσεν και Χουλκ δυνατοί και αυτοί όπως και οι Μακλαρεν αλλά δε νομίζω να χαρούν πολύ τους διπλούς βαθμούς όταν η Χοντα είναι στην 4η θέση. RB εντάξει…θέλουν έναν δυνατό ξεμάτιασμα πριν πάνε Κίνα.

  • nikos

    Μπράβο στο Φέτελ για την νίκη του και κρίμα για τον κίμι!
    μπράβο στην τόρο ρόσο για τον αγωνα της και την χόντα γα την άνοδο της.
    μπράβο στον έρικσεν και στη ζάουμπερ που εκθέτει και τον λεκλερ….
    όσον αφορά τα της ομάδας μου δευτερη συνεχομενη παρουσία στην δεκάδα, και με πίεση στο τέλος στη ρενό. αλήθεια όσοι την πέφτετε στη mclaren γιατί όταν έπερνε αποτελέσματα με την χόντα ήταν απο τύχη και της τόρο ρόσο αξια (χωρίς να υποβαθμίζω τον αγώνα της). κανένας δεν σχολιάζει ότι σε σχέση με πέρυσι 5-6 μονοθέσια έχουν πτώση η ρεντ μπουλ για σημερα και οι δύο ομαδες με κινητήρα μερσεντές.. και οι δύο ομάδες θα βρούν το δρόμο τους γιατί έτσι θα κερδίσει το σπορ

  • Roadie Wheels

    χρόνια πολλά Χριστός ανέστη. συγχαρητήρια στην ferrari. περαστικά στον άνθρωπο που χτύπησε. μακάρι όλοι οι αγώνες να έχουν το ίδιο ενδιαφέρων.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Χριστός Ανέστη, καλό Πάσχα.
    Άξιος νικητής ο Vettel με ελαστικά 40 γύρων. Η νίκη ανήκει πολύ περισσότερο στον Seb παρά στη Ferrari που αν δεν είχε το ατύχημα στα πιτ θα τον έβαζε μέσα με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Άτυχος πάλι ο Kimi δυστυχώς, θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πόσο πιο γρήγορα θα πηγαίνε και αν θα τερμάτιζε 2ος.
    Μέτριος ο Bottas για άλλον ένα αγώνα, στο τέλος θυμήθηκε να πιέσει. Καλός ο Hamilton χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο.
    Μπράβο στον Gasly και στην Rosso-Honda. Ελπίζω η Honda να βρήκε τον δρόμο της.
    5ος ο Magnussen πολύ καλός.
    6ος ο Hulk με μια σταθερά ανεβασμένη Renault.
    7-8 για τα McLaren που θέλουν ακόμα παρά πολύ δουλειά αν θέλουν να είναι οι πρώτοι από το δεύτερο group.
    Δυστυχώς οι F.I. και Williams παραπεουν.
    Άτυχος ο Ricci, Ο Max τα ήθελε και τα έπαθε.
    Υ.Γ. Δυστυχώς τα ελαστικά είναι ακόμα τραγικά, ακόμα και με την μαλακή γόμα βγάζεις 40 γύρους. Η Pirelli δυστυχώς παραμένει στους καρκίνους του σπορ.

    • filip

      Διαφωνώ στο ότι θα έμπαινε για πιτ ο Φετελ.
      Για μένα προσωπικά ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ.
      Ηταν ο σίγουρος τρόπος για να απωλεσεις την νίκη. Μπήκε ο Κιμι 14 δευτερόλεπτα μπροστά απο τον Χάμιλτον και υπολόγιζαν οτι θα τιυ ρίχνει απο 1+sec ανα γύρο για καμιά δεκαριά γύρους. Να εξασφαλίσει το βάθρο ήθελε, να μην οδηγούν και οι δυο στο όριο. Και οι δυο στο ρίσκο της αστοχιας.

      Άσε που έτσι θα πίστευαν κ στην Μερς για λίγο ακόμα πως πρόκειται να μπει ο Φέτελ για πιτ. Βλακώδης σκέψη έτσι κι αλλιώς για όσο την είχαν.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Εγώ πιστεύω ότι αν ο Kimi πλησίαζε με καταιγιστικούς ρυθμούς 1:32- 1:33 λογικά θα έμπαινε. Πάντως ήταν ρίσκο να μείνει με τα ελαστικά 40 γύρους έξω, μπορεί να είχε κλαταρισμα η να έχανε στο τέλος απότομα προσφυση. Τελικά του βγήκε και όλα καλά.

    • filip

      Ο Φέτελ θα έβγαινε 19 δευτερόλεπτα πίσω από το Μπότας. Και 2-3 πίσω από τον Χαμιλτον. Και τον Κίμι ανάμεσα τους αν δεν κάνω λάθος.
      Θα κατάφερνε να κερδίσει με μια γόμα που είχε απόδοση για καμία δεκαριά γύρους; Εγώ σαν αυτοκτονία το έβλεπα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μιας και ήταν πιο ελαφρύ το μονοθέσιο ή θα ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος ή 1+ ώστε να αντέξει 20 γύρους.
      Αλλά και πάλι θα ήταν σε μειονεκτική θέση. Απλώς την μέση στον Seb και ουδέν πρόβλημα.

    • filip

      Όσο νύχτωνε κ κρύωνε η πίστα, η SS ήταν αργή. Σε βάθος 20 γύρων αμφιβάλλω αν σου πρόσφερε μισό πιτ στοπ περιθώριο, ίσως πολύ λιγότερο. Όποτε η στρατηγικη των δυο πιτ ήταν έξω ορισμού λάθος. Γι αυτό κ η Ζαουμπερ τερμάτισε τόσο ψηλά.
      Όταν λέω πως δεν υπήρχε περίπτωση να μπει ο Φέτελ εννοώ μετά που είδαν τις γόμες των Μερς.
      Λάθος στρατηγικη που τους κόστισε κατά το ήμισυ.

  • George11

    Καλουτσικος αγωνας η Ferrari πρέπει να ειναι πολύ προσεχτική σήμερα εχασε τζάμπα βαθμούς παρόλα αυτα έκανε μια νίκη στα ισια !!! H Redbull αυτοκτονία τρομερή η Toro Rosso Honda !!!! Παρολα αυτά για να απαλυνω λίγο τον πόνο της Mclaren Η στατιστική είναι ο καλύτερος τρόπος να πεις ψέματα !!! Μετά από δύο αγώνες λοιπόν https://uploads.disquscdn.com/images/9c03459e184f81112312757334701d864d712f3b0ed94400c2f9d133e28959cb.jpg

    • ονειρικη εικονα για μακλαρεν αλλα δεν αντιστοιχεί στην πραγματικοτητα με βαση τα οσο εχουμε δει μεχρι τωρα … εκτος αν συνεχισουν να εγκαταλειπουν σε καθε αγωνα τα ρεντ μπουλ και ο κιμι

  • gronholm89

    Παλικαρίσια νίκη που την άξιζε στο 100% ο Vettel. Θα σχολιάσω 2 οδηγούς: Bottas και Vandoorne μας αποδεικνύουν ότι είναι αιώνια Νο2!!! Από εκεί κ πέρα βλέπω πολύ κράξιμο (εν μέρει δικαίως) για την απόδοση της McLaren και την σύγκριση με την εποχή Honda! Αυτό που έχω δει μέχρι στιγμής είναι διπλοί τερματισμοί στους βαθμούς και στους 2 αγώνες έως τώρα, καλο race pace και τους Alonso – McLaren να φιγουράρουν στην 4η κ 3η θέση αντίστοιχα της βαθμολογίας!!
    Απίστευτη εμφάνιση από την μία Torro Rosso, αλλά η βελτίωση μάλλον ήρθε από το σασί και όχι τον κινητήρα που φορούσαν και οι 2 καινούργιο!!!

    • Mika

      Like for Bottas-Vandoorne….

  • biiALFA

    …και να που ο αλονσο είναι τέταρτος και η μάκα τριτη……φορτσα φερραρι,πολύ αγχωτικη νίκη ,έκαναν μια πατάτα με τον κι μι, στο τσακ γλιτώσαμε κ τη δεύτερη πατάτα με την στρατηγική. …Χριστός ανεστη

  • Grekko

    Τόσο άγχος ούτε όταν γέννησε η γυναίκα μου !
    Αξία νίκη,φοβερή διαχείριση ελαστικών.
    Κάταγμα είπε η Ferrari κ από ότι κατάλαβα μάλλον ρήξη συνδέσμων ή χιαστών

  • thymios tsilimparis

    Χρόνια πολλά σε όλους.
    Εξαιρετική νίκη απόψε, η Φερραρι πολύ δυνατή, αλλά οι ερωτήσεις 2
    1. Γιατί δεν έβαλαν μέση γόμα στον Φεττελ; ήταν μπροστά και δεν τον απειλούσε κανείς
    2. Αντε και πήγαινε καλά το πιτ στοπ του Κιμι. Τι θα κέρδιζαν;

    Η εικόνα του Λούη να καθυστερεί τον Φεττελ…. Χμμ

    • kostas

      2 σεναρια βλεπω. 1) οτι ειναι αχρηστοι και θα μας στερουσαν τζαμπα και βερεσε μια νικη και 2) οτι η ferrari απλα δεν δουλευει καλα με σκληροτερες γομες, το ειδαμε και περσι αυτο σε πολλους αγωνες, αλλα και παλι, 40 γυροι με την soft σε αυτη την πιστα ηταν τρελο ρισκο, επρεπε να βαλουν την μεση εστω σε εναν απο τους 2

      Τωρα για τον κιμι πιστευω ανετα με την κοκκινη θα περνουσε τον χαμιλτον οποτε καλα καναν, αλλα θελουμε δουλεια στα πιτ στοπ, μακαρι να ειναι καλα ο ανθρωπος

    • asd

      δεν δουλευει καλα με την μεσαια γομα η Ferrari και μαλλον πίστευε οτι η Merc δεν θα ήταν τοσο γρήγορη με την μεσαια. άλλωστε η Μercedes επειδη τρωει παραπάνω λάστιχο και στις χειμερινες δοκιμες έτρεχε μονο με την μεσαία γόμα για να εχει δεδομενα… Στην κινα τωρα θα έχει ενδιαφέρον που θα υπαρχουν Μεσαια-Μαλακη-Ultrasoft.

    • Maleas George

      Αν έβαζε τη μέση λογικά θα έκανε το ανάποδο η Merc και θα έβαζε μαλακή ο Bottas και έτσι πιθανόν να είχαμε προσπέρασμα στην πίστα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Θα άντεχε όμως στον Bottas 37 γύρους; μιας και δεν τα πάνε καλά με την μαλακή και έχουν συνήθως μεγαλύτερη φθορά σε σχέση με τις Ferrari.

    • Maleas George

      Μπορούσαν να το γυρίσουν και σε 2 stop αν ήθελαν μετά, αλλά το ίδιο μπορούσε και ο Vettel. Ερωτηματικά που δεν μπορούν να απαντηθούν βεβαίως, αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν έκανε λάθος η Ferrari, πήγε να ακολουθήσει το αρχικό της πλάνο, που ήταν τα 2 stop με Soft και μετά SuperSoft, δεν είχε παραπάνω δεδομένα εκείνη τη στιγμή για να δοκιμάσει κάτι άλλο.

    • georgekaras

      βολεψε το νυχτερινο grand prix με τετοιες θερμοκρασιες κατσσε να χει κανενα 50αρι θα σου λεγα αν δεν καναν 2 πιτ στοπ ολοι

  • Christos Dimou

    Κέρδισε Mercedes, Ferrari και κακοτυχια ο Vettel. Για να δούμε στην Κίνα τι θα γίνει. Το πρώτο τεστ της δυναμικης το της Scuderia.

  • χρονια πολλα σε ολους !!
    καιρο ειχα να δω αγωνα που να με εξιταρει λιγο !!!
    ΑΞΙΟΣ και ΜΑΧΗΤΗΣ o Vettel !!
    Βottas αγορι μου εισαι λιγος για την merc…αλλα να με πεις γιαυτο σε πηραν…για να ειναι ηρεμος το Νο1 !!! ;=)
    ατυχος ο Κιμι….οπως και ο Λιουις που λογο της ποινης δεν μπορεσε να κανει κατι καλυτερο…..
    στην Mclaren να μην χαιροντε πολυ..φαγανε γυρο απο την Ferrari…και πηραν βαθμους λογο της κακιας/ατυχης RBR !!!!
    η HAAS εχει να κερδισει μονο τον κακο της εαυτο….
    η TORO ROSSO πυρτεχνημα η οχι…θα δειξει..αλλα εχει πλακα να την βλεπεις πανω απο την mclaren!!!
    αδιαφορες οι williams/sauber….

    υ.γ τελικα ο μηχανικος της ferrari εσπασε το ποδι ??

    • gronholm89

      Γύρο έφαγε στα τελευταία μέτρα ο Alonso που έκοψε για να μην κάνει 1 γύρο παραπάνω!!
      Στα υπόλοιπα συμφωνώ!!

    • kai παλι να μην ετρωγε γυρο θα ετρωγε σχεδον γυρο !!! εχουν ακομα παρα πολυ δουλεια !!!

    • gronholm89

      Ο Alonso μετά το pit stop του γύριζε πάνω από 1 δεύτερο ταχύτερα σε σχέση με τον Vettel!! Αλλά ναι, θέλει πολύ δουλειά για να φτάσει η McLaren εκεί που της αξίζει..

    • Mika

      Για μενα, η απογοητευση του αγωνα ηταν ο Bottas.

  • an0nymouS

    Απίστευτο αυτό που έκανε η Ferrari και ο Vettel σήμερα!!! Απλά δεν υπάρχει!!!

    Περαστικά στον μηχανικό!!

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους!!!

  • Οι πληροφορίες που έρχονται από το Bahrain αναφέρουν ότι ο μηχανικός της Ferrari που είχε το ατυχημα, διαγνώσθηκε με κάταγμα κνήμης και περόνης.
    Ο Francesco Cigarini είναι ενταγμένος στο team του Vettel και ο Γερμανός έχει αφιερώσει τη νίκη του στον μηχανικό του.

    Υ.Γ. Είδα το video του τραυματισμού του Ιταλού από την κάμερα στον φωτεινό σηματοδότη και μπορώ να πω ότι είναι τρομακτικός και για τον λόγο αυτό δεν το ποστάρω

    • an0nymouS

      περαστικά να ναι.. και γρήγορα πίσω στην δουλειά!!!

    • Maleas George

      Και να κάνουν κάτι και για το σύστημα με τα λαμπάκια…

    • moonόγιανος

      H στιγμή του τραυματισμού του μηχανικού πραγματικά σοκάρει και πολύ καλά κάνεις και δεν ποστάρεις το βίντεο.
      Να του ευχηθούμε ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επάνοδο στη δράση!

      σσ:να δώσω κι εγώ τις ευχές μου,Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη,σε όλη την καλή παρέα του Autoblog.gr!!!

  • Maleas George

    Εν τω μεταξύ ο Verstappen κατηγόρησε τον Ham για το κλατάρισμα… Νιάνιαρο, μάθε πότε να το βουλώνεις, και κυρίως μάθε να οδηγάς καθαρά.

    • Emmanouel

      Αλλαγή του επιθέτου σε Chrashstapen το κακομαθημένο νιανιαρο!!! Στις πρώτες σειρές ξεκινάει, στις τελευταίες ξεκινάει πάντα τα ίδια σκ@τα, όλο προβλήματα δημιουργεί και όλο οι άλλοι φταίνε!!!

  • Billys Mcrae-Burns
  • Mika

    Μclaren, 3h στο Κατασκευαστων!! Ληξτε το τωρα, δεν περιγραφω αλλο!!
    :p

  • Mika

    Aντεξε ο Vettel παλι, κι ηρθε το 2 στα 2…Μαζευονται τα ποντακια….Ομορφα κι απλα…

    Ο Βottas για μενα ηταν η απογοητευση του αγωνα, επρεπε να πιεσει εξαρχης σ ολο τον αγωνα για τη νικη, ειδικα μετα την καλη του εκκινηση..Και με το Χαμιλτον τοσο πισω.Εκανε γρηγορους γυρους στο τελος,αλλα σαν να κολωσε καπως, στους τελευταιους 2-3 γυρους περιμενα να κανει σοβαρη κινηση να περασει, αλλα αυτος δεν τολμησε οσο επρεπε..Μιση υποψια στην πρωτη στροφη, στον τελευταιο γυρο..Το επαιξε αρκετα safe…Aν ηταν ο Χαμιλτον εκει, πιστευω θα βουτουσε…..Ο Μαξ το ιδιο, ο Αλονσο, το ιδιο, ακομα κι ο Ρικι…Ο Bottas ειχε την ευκαιρια του να παρει μια σημαντικη νικη σημερα και δεν την κυνηγησε οσο επρεπε…Για αυτο, και για τους αλλους γνωστους λογους παραμενει B class driver..
    O Hamilton damage limitation σημερα, θα περιμενε ισως κανα SC αλλα δεν ηρθε, δεν πρεπει να ειναι απογοητευμενος παντως..
    Γεγονος ομως ειναι πως οι Mercedes βρηκαν τον τροπο να ειναι πολυ γρηγορες με τη σκληροτερη γομα, και λιγο ηθελαν να κλεψουν τη νικη απο τη Ferrari…Μια του κλεφτη, δυο του κλεφτη, θα δουμε, η Κινα ειναι κοντα..
    Εξαιρετικος ο Gasly, oσο κι αν με ποναει που το λεω, αντεξε και πηρε μια καλη 4η θεση…
    Γκαντεμηδες στη Red Bull, o Ricci δεν εφταιγε σε τιποτα, ο αλλος προκαλεσε τη τυχη του κι εχασε……Αλλα επαιξε, χωρις να το πολυσκεφτει….

    Η Μclaren πηρε παλι διπλα ποντακια, αλλα χωρις να κανει τιποτα ιδιαιτερο αυτη τη φορα…Σακουλι το σακουλι ομως…..

  • περαστικός

    Χρονια πολλα Χριστός Ανέστη και υγεία σε όλο τον κόσμο πάνω απο όλα…
    Καιρό είχα να δω αγώνα και να μην νυστάξω..
    Μπράβο στον Φετελ..
    Πιστεύω φέτος θα έχουμε πιο αμφίρροπο πρωτάθλημα κατασκευαστών των τελευταίων ετών…
    Μπράβο και στον Γκασλι που με την supersoft στους τελευταίους 15 γύρους είχε τον 2ο καλύτερο χρόνο μετά τον Μπότα..

  • Κούκος

    Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους μας. Συγχαρητήρια στον νικητή για την επάξια του νίκη.
    Δε θα σχολιάσω δυναμικοτητες ακόμα αφού είναι πολύ νωρίς, μόνο στην Ευρώπη θα ξέρουμε που βρισκόμαστε. Για όλους αυτούς που χαίρονται με την θέση της χοντα αλλά και αυτήν της μακλαρεν, θα πρέπει να τους θυμίσω ότι είναι θέσεις χωρίς τις 2 ρεντ μπουλ και την μια φερραρι. Όπως και να έχει τα αποτελέσματα είναι αυτά.
    Είμαι πολύ αισιόδοξος για την φετινή πορεία της μακλαρεν, άσχετα με την μέχρι τώρα πορεία της.
    Πιστεύω ότι άμα εκμεταλλευτει σωστά την “περίεργη” σχέση της ρενω με τους ταυρους και σε συνάρτηση με την σωστή δουλειά στην εξέλιξη αλλά και στην ικανότητα του αλονσο, στα μέσα της χρονιάς και μετέπειτα, θα δούμε καλά πραγματάκια .

  • BabisP

    Χρόνια πολλά σε όλους, καλή ανάσταση για την Ferrari!
    Η πρώτη φορά που είδα αγώνα F1 μετά από αρκετά χρόνια, με είχαν προϊδεάσει τα αποτελέσματα του 1ου αγώνα και είπα να κάτσω να το δω. Σε σχέση με το αγαπημένο μου MotoGP η F1 έχει χάσει το θέαμα σχεδόν εντελώς, προσπέραση μόνο με DRS ή μέσα από τα pits.. Κάνουν και κάτι ανοησίες του στυλ όχι grid girls.. :O

    Ο Vettel παρέδωσε μαθήματα οδήγησης, τι να λέμε, με τα λινά θα ήταν αν έκανε ένα γύρο ακόμα, γι αυτό και τον έφτανε ο “λίγος” Bottas.
    Κρίμα για τον Kimi, θα μπορούσε το 1-3 η Ferrari.

    Χάρηκα για το αποτέλεσμα της Honda, δεν έφταιγε μόνο αυτή που την κράζανε πέρυσι για τα αποτελέσματα. Κάτι δεν κάνει καλά κι η McLaren μάλλον.

    Καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα, μακάρι οι κόκκινοι να συνεχίσουν έτσι και να δούμε πρωταθληματάρα :-)

  • περιμενα περισσοτερο απο τον αγωνα να διαβασω τα σχολια ολων σας και να πω την μακακια μου χααχα … φημες λενε οτι η φερραρι και η μερκ αγωνιζονται σαν μια ομοδα για να κρατησουν τους θεατες στο αθλημα με οτι και αν σημαινει αυτο χααχ αφου ολοι οι αλλοι ειναι για τα μπαζα ..ακομα …. και εννοητε κανεις δεν μπορει να τα βαλει με την φερραρι γιατι η φερραρι ειναι η F1 …

  • LJ

    Σε μια Πίστα που βόλευε την Ferrari πήρε ο 4ακης την νίκη με ρίσκο. Μαγκιά στη Ferrari και τον Γερμανό. Βέβαια φάνηκε και σημερα πιο ειναι το ταχύτερο μονοθέσιο. Αυτο δίνει ενδιαφέρον στον αγώνα.

    Δυο μεγάλες αληθείς για STR-Honda και McLaren-Renault. H Honda Κατάφερε με την STR μέσα σε 2 αγώνες ότι δεν είχε καταφέρει μέσα σε 3 χρόνια με την McLaren, δλδ μια 4η θέση. Μπράβο τους! ΑΛΛΑ, οποίος πρόσεξε τις τελικές θα είδε ότι ο Gas ήταν 17-20 χιλιόμετρα κάτω απ ότι ο Vet. Που σημαίνει ότι σε αυτόν τον τομέα καμία βελτίωση δεν εχει υπάρξει.

    Στην McLaren μπορεί να χαίρονται για την 3η θέση στη βαθμολογία αλλά αυτο ειναι τελείως πλασματικό. Στην πίστα το μονοθέσιο ειναι αιώνες πίσω απο την RBR και ξεκάθαρα πίσω απο την Renault. Δλδ μιλάμε ότι ειναι το πιο αργό μονοθέσιο με κινητήρα Renault. Έτσι δεν παμε ΠΟΥΘΕΝΑ!

    Τωρα για όλους τους υπόλοιπους τα έχουν πει και άλλοι φίλοι εδω. Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι η επίδοση της Haas και η κατρακύλα της Williams.

    • Mitsos Ribopaido

      Θεωρεις οτι ειναι πολυ μπροστα η μερκ!;

    • LJ

      Δεν εχει σημασία ποσο θεωρώ εγω ότι ειναι μπροστά. Θα το δούμε σε έναν απο τους επόμενους αγώνες πιστεύω. Σημασία εχει ότι παρόλο που ειναι μπροστά η Merc η Ferrari παίρνει τις νίκες και δίνει ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι.. νομιζω οτι τους φτασαμε. Απλα με τα πιο σκληρα δεν..

    • LJ

      Να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι τους εχεις φτάσει αλλά είσαι εκει που πρέπει για να εκμεταλλευτείς τα στραβοπάτηματά τους.

    • Mika

      Oτι γραφει, δεν ξεγραφει,ειναι γεγονος…Ακουσες φυσικα και το τρολλαρισμα του Gasly, μετα τον τερματισμο του, we can fight!!! Tυχαιο?? Καθολου…
      Θα δειξει λοιπον η συνολικη της πορεια, πως θα παει….Και περσι ειχαμε τη Haas δυνατη στην αρχη και μετα ξεφουσκωσε…Υπομονη, συμπερασματα και τιτλοι δεν κερδιζονται μετα απο 2 μολις αγωνες, τουλαχιστον γι αυτους που δεν ειναι εμφανως πολυ μπροστα.
      Η Μακλαρεν χτες δεν ειχε ενα καλο αγωνα…Σιγουρα..Απο την αλλη, δεν ειχε και το αδιαφορο ρυθμο των περασμενων ετων που την περναγαν σαν σταματημενοι ολοι..Ευνοηθηκε απο τις εγκαταλειψεις και πηρε ποντους, που αλλιως πολυ πιθανον δεν θα κατακτουσε…
      Χρειαζεται λοιπον συνεχης βελτιωση..

    • LJ

      Να σου πω την αλήθεια δε με ενδιαφέρει καθόλου τι ειπε ο Gasly. Αυτο που με στεναχωρεί ειναι ότι βλέπω ενα κλίμα ομάδας μεταξύ STR και Honda που δεν το έβλεπα ποτέ στην McLaren-Honda.

      Επίσης το αλλο που θα με στεναχωρεσει ειναι αν του χρόνου η Honda ειναι σε θέση να δώσει καλο κινητήρα στην RBR. Που θα σημαίνει ότι φάγαμε εμείς τα sκ@τ@ 3 χρόνια για να επωφεληθεί κάποιος άλλος. Αλλά θα δείξει πως θα πάει αυτο.

      Για εμάς, χρειάζεται συνεχή και συμαντικο βελτίωση. Όπως λέω είμαστε οι τελευταίοι με κινητήρα Renault. Τι αλλο να πούμε;

      Για την Haas εχεις δίκιο αλλά εκφράζω άποψη πάνω σε αυτά που βλέπω. Κυρίως με νοιάζει εμείς τι κάνουμε και θα ηθελα να ήμασταν αρκετά πιο δυνατοί. Μπροστά απο την Renault και πιο κοντά στην RBR.

    • Mika

      Oντως υπαρχει ενα καλο κλιμα στη STR Honda,που βοηθιεται φυσικα κι απο τα καλα αποτελεσματα, εως τωρα..Αλλα μη ξεχνας πως ειναι ακομα η αρχη, κι ειναι στα μελια, στην πρωτη στραβη θα φανει ποσο καλα τα πανε κι αυτοι.
      Επισης, ειναι ΠΟΛΥ πιθανον να ισχυσει κι αυτο που λες, οτι φαγαμε τα σκατα, και θελαμε να τα φαμε μονοι μας, μεχρι να πειραματιστουν αυτοι πανω μας, να βρουνε τι φταιει, και να το φτιαξουν, βελτιωνοντας το για τους αλλους..Ειναι κατι που ολοι, εχθροι και φιλοι, το εχουν σκεφτει.
      Μην ξεχνας πως ηδη αλλαξαν τη διαταξη κινητηρα “κοπιαροντας” τη Μερσεντες οταν ειδαν πως με τη δικη τους,δεν υπηρχε κανενα περιθωριο βελτιωσης της αποδοσης.

      Προσωπικα, δεν ειμαι πολυ απογοητευμενος ακομα. Δεν περιμενα ποτε να ειμαστε κοντα στη Red Bull με το καλημερα, αφου οι τυποι αεροδυναμικα ειναι ακομα αλλου…Ειμαστε ομως σχετικα κοντα στη Renault, και πιστευω πως συντομα μπορουμε να τους περασουμε…Αρκει να βοηθανε κι οι δυο οδηγοι…Το ξερω πως και για εμας, και για τη STR ειναι νεες συνεργασιες, κι αμμεσα συγκρισιμες, ειδικα επειδη ειχαμε τη Ηοnda πριν, οπως ειναι και τη Σαουμπερ, αλλα αυτη ειναι πολυ πισω ακομα, και δεν πολυασχολειται καποιος…
      Αλλα επιμενω, ισως κι ενδομυχα μεσα μου σαν δικαιoλογια, πως ειναι νεα προσθηκη ο Renault στο σωμα μας, ενω για τους αλλους ειναι δευτερη φυση πια, οποτε οσο συμπεριφερεται σωστα, δεν ειναι κι ασχημο να παμε βημα βημα..Ισως ειναι και πιο safe σε αποδοση ακομα, σε σχεση με τους αλλους, μεχρι να αποκτησει την αξιοπιστια που θελουμε, και να τον τσιτωσουν αργοτερα κι αλλο…δεν ξερω..Ισως να ειναι πιο προσεκτικοι απ οτι πρεπει, γιατι εχει καει ασχημα η γουνα τους…

    • LJ

      Συμφωνώ σε ολα. Μακάρι να δούμε εξέλιξη λοιπόν. Αυτο περιμένουμε. ΑΑΑ και τον Νο 2 να σοβαρευτεί και αν εχει κατι (ταλέντο) να το δείξει.

    • Mika

      Tολμω να πως πως εχω χασει τη πιστη μου στον Βελγο…
      Δεν ξερω αν ειναι τοσο νωρις η αργα πια,αλλα αυτο το feeling εχω

    • LJ

      Δεν εχει δείξει τπτ μέχρι τωρα. Τπτ πέρα απο κάποιες εξάψεις στο 2ο μισό της περσινής χρονιάς.

    • nikos

      Πάντως ο gasly δεν είχε λόγο να τρολαρει τον Αλόνσο να το λεγε κάποιος της χούντα οκ. Δηλαδή αν στον επόμενο αγώνα σπάσει ο κινητήρας η τον περάσει ο Αλόνσο τι θα πει?