Χθες στο περιθώριο του GP του Μπαχρέιν, κατά τη διάρκεια του δεύτερου πιτ στο του, ο Kimi Raikkonen παρέσυρε έναν μηχανικό της Ferrari, σπάζοντας του το αριστερό πόδι.

Ο Raikkonen μετά τον αγώνα δήλωσε:

Φεύγω όταν βλέπω τα πράσινα φώτα. Δεν κοιτάζω τι γίνεται πίσω μου. Δυστυχώς έγινε το κακό. Σταμάτησα μόλις με ενημέρωσαν από την ενδοεπικοινωνία. Δεν κατάλαβα τι συνέβη.

Οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλαν πρόστιμο στην ομάδα 50.000 ευρώ, ενώ ζήτησαν εξηγήσεις από την Ferrari για το τι πήγε στραβά και συνέβη το ατύχημα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της FIA:

Οι αγωνοδίκες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η Ferrari άφησε το μονοθέσιο του Raikkonen να ξεκινήσει χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη ασφάλεια, παραβιάζοντας τον κανονισμό 28.13 a που αναφέρει πως η ομάδα άφησε το μονοθέσιο να φύγει με τρόπο που έθεσε σε κίνδυνο το προσωπικό της ομάδας, ενώ ταυτόχρονα προκάλεσε και τραυματισμό.

Ο μηχανικός, ονόματι Francesco Cigarini, υποβλήθηκε επιτυχώς σε χειρουργική επέμβαση.

  • a_f_a

    Σορρυ αλλα και αυτός με το ελαστικό καθόταν μπροστά στο τροχό .. δεν είχε λάθος θέση;
    Οχι φυσικά οτι ο άλλος έπρεπε να δώσει το πράσινο φως να φύγει ο Ράικονεν.

    • μηπως εκει καθονται ολοι οταν ειναι να γινει η αλλαγη ;;; απλος αργησε να γινει η αλλαγη και ο αλλος εδωσε πρασινο φως … λογικα ο αλλος φταει που εβγαλε το πρασινο …

    • a_f_a

      σίγουρα ο τυπος με το σήμα φταίει απλά δε θυμάμαι (οχι οτι το έψαξα) να “μπαινει” κάποιος μεσα στο “χώρο” που οριζει το box του αυτοκινήτου.

  • Emmanouil Laios

    Τέλος καλό, όλα καλά!

  • Emmanouil Laios
    • JohnnyXP64

      pos akrivos ena spasmeno podi einai kalo telos gia ton mixaniko?

    • georgekaras

      καλυτερα σπασμενο παρα κομμενο

    • Emmanouil Laios

      Στο οτι δεν είχε κάτι σοβαρότερο που μπορεί να του άφηνε κάποιο κουσούρι, στο οτι η εγχείρηση πήγε καλά, στο οτι μπορούσε να ήταν χειρότερα τα πράγματα.

    • JohnnyXP64

      με το σκεπτικό αυτό καλύτερα αγρατσουνιστος οπως ηταν παρα σπασμενο. γιατι πρέπει να κοιτάμε μόνο τα χειρότερα ωστε να κάνουμε μια άσχημη κατάσταση λιγότερο άσχημη ? τα λεφτα κ οι αποζημιώσεις πρεπει να πανε σε αυτόν που δεν θα μπορεί να δουλεύει για μήνες. απλά λέω οτι μην κοιτάμε τα χειρότερα. . να κοιτάμε τα καλύτερα.

  • αν παρατηρησετε ο αλλος απο την αλλη μερια φερνει τον τροχο απο πισω αρα αυτος για να τον φερνει απο μπροστα παει να πει οτι ειναι και οι δυο δεξιοχηρες …αρα μαλλον πρεπει να βρουν εναν αριστεροχηρα για να ειναι και αυτος απο πισω απο τον τροχο … ελυσε και αυτο το προβλημα ..φερραρι περιμενω να με καλεσεις για δουλεια … θα ερθω και με μισθο ελλαδος …

  • Giannisk

    Προφανώς και δεν φταίει ο Kimi. Από ότι διάβασα είχε πρόβλημα το κλειδί και επειδή όλα λειτουργούν με αισθητήρες έδωσε λάθος σήμα ότι είχε γίνει η αλλαγή και δόθηκε το πράσινο φως.

  • georgekaras

    το θεμα ειναι ποιος δινει το πρασινο σε αυτη την υποθεση ανθρωπος η λογισμικο?

  • Anestis Genk

    Τα πιτ στοπ είναι για αγώνες αντοχής.

    • Yiannis P

      E?

  • να βαλουν και HALO η δεν ξερω εγω τι αλλο και στους μηχανικους απο το 2021 !! :-P
    παλι καλα που την εβγαλε μονο με ενα σπασμενι ποδι !!!

    υ.γ ειδα χθες τον αγωνα απο cosmote tv….εδειχνε το πλανο τα 3 λαστιχα να ειναι με την κοκκινη γραμμη ..και το ενα με την κιτρινη….και αυτοι ακομα αναρωτιοντουσαν……μαλλον ο ΚΙΜΙ σταματησε γιατι δεν του εβαλαν καλα την ροδα !!! :-P

    y.g αμα συνεχιζε με ενα ελαστικο με διαφορετικη γομα……θα ετρωγε ποινη για τον ιδιο λογο ?

    • Akis-F1 FAN

      Το είχε πάθει μια williams στο Σπα πριν 2-3 χρόνια αυτό…του είχαν βάλει 3+1 καταλάθος τα ελαστικά αλλά ολοκλήρωσε κανονικα το στιντ και στο τέλος του αγώνα έφαγε κάποια sec ποινή. Για αυτό να σου πω μου έκανε εντύπωση που η Φερράρι είπε στον Κίμι κατευθείαν να σταματήσει γιατί θεωρητικα θα μπορούσε να κάνει ένα γύρο και να ξαναμπεί να του το αλλάξουν κανονικά, αλλά λογικά με τον τραυματισμό του μηχανικού δεν θα μπορούσαν ή τα χασαν λίγο από το συμβάν.

    • δεν το θυμαμαι καθολου το συμβαν με τη williams….. :-P πραγματικα ο λογος που του ειπαν να σταματησει ποιος ηταν ??

    • Akis-F1 FAN

      Ίσως επειδή τόση ώρα προσπαθούσε να τον βγάλει πίστεψαν ότι δεν θα είναι καλά τοποθετημένος ο τροχός και για αυτό δεν τον άφησαν να κάνει ένα γύρο και να ξαναμπεί. Απο την άλλη θα μπορούσαν να τον σπρώξουν πίσω ναι να ολοκληρώσουν την αλλαγή, αλλά λογικά δεν το κάναν επειδή είχε τραυματιστεί ο μηχανικός.

    • kostas

      Τοσο μεγαλη ειναι η διαφορα απο τις αλλες ομαδες που ανετα μας επαιρνε να κανουμε κι αλλο πιτ στοπ + ποινη και να ημασταν 4οι!

  • Τέλος καλά ολα καλα για τον Cigarini.
    Ο Ιταλός μηχανικός της Scuderia είναι εντάξει μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε.
    Ήδη, ο Alonso του έχει τις ευχές του για γρήγορη ανάρρωση, καθώς ο Ισπανός έχει στο δυναμικό της ομάδας μηχανικών του τον άτυχο Ιταλό, με τον οποίο είχε ιδιαίτερες σχέσεις.
    Και το αξιοσημείωτο του χθεσινού αγώνα ήταν όταν Arrivabene αποφάσισε να ανεβάσει στο podium τον Pietro Timpini.
    Ο γενικός διευθυντής της ομάδας του Maranello αποφάσισε να στείλει τον συγκεκριμένο άνθρωπο παίρνοντας το μήνυμά το κάθε στελεστέ έχει την δική του αξια για την Ferrari. Το παράδοξο είναι ότι ο συγκεκριμένος Ιταλός μηχανικός ήταν “θύμα” του Kimi Raikkonen στο GP της Βαλένθια το 2008, απελευθερώθηκε κατά το pit stop ενώ η αντλία ήταν ακόμα “κουμπωμένη” στη F2008 και παρέσυρε τον Ιταλό, ο οποίος ήταν χειριστής αντλίας

  • filip

    Δεν ξέρω πως δίνεται το σήμα και ανάβει το πράσινο, αλλά νομίζω κάθε χειριστής πρέπει να πατάει ένα κουμπάκι μόλις ολοκληρώσει σωστά τη δουλειά του, και μόνο με 4 τέτοια σήματα να δίνεται το ΟΚ.

    • Akis-F1 FAN

      Πραγματικά κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ fail proof. Απορω γιατί δεν είναι ετσι σε όλες τις ομαδες.

  • Mitsos Ribopaido

    Γιαυτο εκει πρεπει να ειναι αριστεροχειρας.. δεν θα ηταν καν εκει.. τι να πω γαμωτο.
    Ευτυχως ο μηχανικος εκανε επεμβαση τωρα οι καλυτεροι γιατροι θα πεσουν πανω του και θα γινει τσακ μπαμ καλα.
    Το λογισμικο επρεπε να εχει οπως ειπε ο φιλιπ 4 εισοδους σε μια απλη stl σκετο και Μονο τοτε να αναβει το πρασινο. Προγραμματισμος του 5λεπτου.

  • Akis-F1 FAN

    Ευτυχώς απέφυγε τα χειρότερα…δεν είναι και λίγο να σε χτυπάει μονοθέσιο φ1. Όταν γίνει καλά και επιστρέψει στη δουλειά, πρέπει να ανέβει στην επόμενη νίκη στο πόντιουμ με τον νικητή.

    • filip

      Να ανέβει μόνο αν είναι νικητής ο Κιμι.
      Δύο κουτσά άλογα δίπλα δίπλα χαχαχαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      χαχαχα κακίες ;-P

    • filip

      Αν μείνει κ άλλη χρονιά ο Κιμι, αυτο πρέπει να γίνει λογότυπο της Φερραρι χαχαχαχα https://uploads.disquscdn.com/images/37dbca8e12a7499c8b7c1c0d41977127dcc827970edc6c0975d2f474528285ea.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα κοίτα αν εξαιρέσεις πάντως τον Ρικι, δεν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική. Ο Λεκλερκ δε φαίνεται τίποτα ιδιαίτερο προς το παρόν.

  • Yiannis P

    Μπορούσε να έκανε μία γύρα και να ξαναέμπαινε να το αλλάξουν και το άλλο, τουλάχιστον να μην χαθούν οι βαθμοί.

  • Sciroccakias

    Αουτς.. εργατικό ατύχημα όπως πολλές δουλειές μπορεί να έχουν. Το “τέλος καλό όλα” καλά θα ήταν αν δεν τραυματιζόταν, μη λέτε ό,τι να ‘ναι