Η Hyundai ξεκίνησε στην Κορέα τις πωλήσεις του ηλεκτρικού Nexo κυψελών καυσίμου μετά από μια πολύ επιτυχημένη περίοδο προ παραγγελιών.

Πριν από την έναρξη των λιανικών πωλήσεων, το κοινό είχε δείξει το θερμό του ενδιαφέρον για το Nexo με συνολικά 1.061 οχήματα που παραγγέλθηκαν καθ’ όλη την περίοδο προ-παραγγελιών μεταξύ 19-26 Μαρτίου 2018. Μόλις την πρώτη μέρα της περιόδου προ-παραγγελιών τοποθετήθηκαν 733 παραγγελίες οχημάτων NEXΟ.

Είμαστε μάρτυρες μιας ιστορικής ημέρας καθώς η τεχνολογία κυψελών καυσίμου διατίθεται σε μεγάλες ποσότητες στο ευρύ κοινό. Μετά από αυτό το θετικό ξεκίνημα, θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας στις υπερπόντιες αγορές για να στηρίξουμε την ανάπτυξη της νέας αγοράς οχημάτων κυψελών καυσίμου,

δήλωσε ο κ. Byung Kwon Rhim, Executive Vice President της Hyundai.

Η Hyundai παρέδωσε επίσης οχήματα Nexo και στις δημοτικές αρχές των πόλεων Ulsan και Gwangju της Κορέας. Η τελετή στο Ulsan πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του υδρογόνου, που δημιουργήθηκε με κοινές προσπάθειες της Hyundai και της πόλης του Ulsan, ενώ στο Gwangju πραγματοποιήθηκε η τελετή στο νεόκτιστο πολύ-ενεργειακό σταθμό υδρογόνου DongGok. Και οι δύο δημοτικές αρχές εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου.

To Nexo είναι το αυτοκίνητο κυψελών υδρογόνου με την μεγαλύτερη αυτονομία από κάθε άλλο παρόμοιας τεχνολογίας αυτοκίνητο. Με πιστοποιημένη αυτονομία 609 χλμ., αυτή είναι μεγαλύτερη από τα Honda Clarity και Toyota Mirai, και συγκρίνεται με την αντίστοιχη των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το Nexo διαθέτει τρεις δεξαμενές με την κάθε μια να έχει χωρητικότητα 52,2 λίτρων και οι οποίες γεμίζουν σε λιγότερο από πέντε λεπτά.

Κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων με 395 Nm ροπής, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 179 χλμ/ώρα. Βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, που το κάνει ελαφρύτερο, γρηγορότερο και πιο ευρύχωρο σε σχέση με το ix35 fuel cell. Έχει ελαφρύτερο σύστημα μετάδοσης κίνησης, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με ένα σύστημα ειδοποίησης τυφλών σημείων, που χρησιμοποιεί κάμερες με ευρυγώνιους φακούς και προβάλει στον οδηγό εικόνες από σημεία που οι καθρέπτες δεν καλύπτουν.

Επίσης φέρει τα συστήματα Lane After Assist και Lane Following Assist. Έχει μήκος 4.671 mm, πλάτος 1.860 mm, ύψος 1.630 mm και μεταξόνιο 2.789 mm, με τις τρεις δεξαμενές υδρογόνου να είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος του πατώματος. Η Hyundai με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μας δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει σχετικά με τον σχεδιασμό της καμπίνας στα νέα της μοντέλα. Αυτό διαθέτει έναν υγραντήρα αέρα που αναλαμβάνει την ανακύκλωση του νερού που εκπέμπεται από το σύστημα υδρογόνου, ώστε να κάνει τον αέρα της καμπίνας καθαρότερο.

  • Smartass

    Κατά τα άλλα αναμονή των μοντέλων I.D. (μαζικής παραγωγής) του Ομίλου. Είμαι σίγουρος ότι θα καταπλήξουν τα πλήθη!!
    :D