Η Mitsubishi Motors όντας πλέον μέρος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi Allliance έχει ανακοινώσει πως θα επενδύσει περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να βγάλει νέα μοντέλα στην αγορά. Έτσι θα παρουσιάζει 6 νέα και 5 ανανεωμένα μοντέλα, με τα παραπάνω να είναι μέρος του πλάνου “Drive for Growth” με το οποίο η ιαπωνική φίρμα στοχεύει σε βάθος τριετίας να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα της κατά 30%, πουλώντας μέχρι το 2020 1,3 εκατ. οχήματα, έχοντας έσοδα άνω των 2,5 τρισ. γιεν (18,75 δισ. ευρώ).

1Η νέα φιλοσοφία

Γι’αυτό το σκοπό η Mitsubishi έχει ανακοινώσει τη νέα “Drive your Ambition” φιλοσοφία και στρατηγική της. Στο πλαίσιο μιας πλήρους ανανέωσης της μάρκας, η πρώτη σε επίπεδο τόσο ολοκληρωμένης εταιρικής προσπάθειας επί δύο δεκαετίες σχεδόν, η Mitsubishi ξεκίνησε μία διεξοδική διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλούσια και μοναδική κληρονομιά όσο και τα φιλόδοξα σχέδιά της για το μέλλον, προκειμένου να καταρτίσει μία στρατηγική που πηγάζει από την ουσία της Mitsubishi και ικανοποιεί τις φιλοδοξίες όλων των ενδιαφερομένων – των οδηγών της– εντός και εκτός της Εταιρίας.

Δηλώνοντας καθαρά την προηγμένη δέσμευση της Mitsubishi στην “καινοτομία” και την “ανακάλυψη” με ένα προηγμένο όραμα βιώσιμου μέλλοντος, αυτή η ανανεωμένη στρατηγική της, υποστηρίζεται από ένα εντυπωσιακό portfolio μηχανολογικών πρωτιών της Mitsubishi, το ασίγαστο πάθος για όλες τις μορφές μετακίνησης – στο δρόμο και εκτός δρόμου – καθώς και την διορατικότητα που χαρακτηρίζει τη μοναδική καταγωγή της εδώ και 100 χρόνια μέχρι το πρώτο όχημα που παρουσιάστηκε στον κόσμο υπό το σήμα της Mitsubishi.

2Drive your Ambition

Σαν λογική εξέλιξη της στρατηγική μάρκας της Mitsubishi, το “Drive your Ambition” (“Οδήγησε τη Φιλοδοξία σου”) είναι το νέο εταιρικό μήνυμα που περιγράφει μία “θέση” της Mitsubishi από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτοκίνητο πριν από έναν αιώνα. Η Mitsubishi προσφέρει φιλόδοξα αυτοκίνητα σε φιλόδοξους οδηγούς επί 100 χρόνια, πρωτοποριακές φιλοσοφίες οχημάτων με εμβληματικά προϊόντα όπως τα Pajero, Lancer Evolution και i-MiEV, δημιουργώντας παράλληλα τεχνολογίες αιχμής που φέρνουν επανάσταση, όπως το bestseller Outlander PHEV.

Με ένα “Ambition to Explore” η Mitsubishi Motors μπορεί να πηγαίνει οπουδήποτε.

Οι οδηγοί της Mitsubishi έχουν ανακαλύψει νέους ορίζοντες και έχουν κατακτήσει εδάφη που κόβουν την ανάσα. Από τις πιο δύσκολες διαδρομές για τη δημιουργία μιας στιβαρής φήμης, σε απαιτητικές αναδυόμενες αγορές, η Mitsubishi προσφέρει οχήματα που επιτρέπουν στους οδηγούς και εξελίσσονται με απόλυτη αυτοπεποίθηση. Είναι το πρώτο σλόγκαν μέσα σε μία δεκαετία.

Με το “Drive your Ambition” οι οδηγοί της Mitsubishi μπορούν να πηγαίνουν οπουδήποτε.

Το “Drive your Ambition” είναι μία ισχυρή δήλωση της συνεχούς δέσμευσης της Mitsubishi στις αξίες και φιλοδοξίες των οδηγών της.

  • Διαφοροποιεί την Mitsubishi σαν μία πελατοκεντρική δύναμη στον τομέα της παγκόσμιας μετακίνησης.
  • Θα εμπνεύσει και θα κατακτήσει τους οδηγούς σε ένα βαθύτερο, πιο συναισθηματικό επίπεδο.
  • Θα παροτρύνει το δυναμικό της εταιρίας να ανανεώσει την περιπετειώδη και προοδευτική νοοτροπία της για την επόμενη 100ετία.

3Η νέα στρατηγική “Ambition to Explore”

Γενικά, τα κύρια στοιχεία της στρατηγικής της μάρκας”Ambition to Explore” συνδυάζουν έναν περιπετειώδη και προοδευτικό χαρακτήρα με πάντρεμα τεσσάρων σημαντικών συστατικών:

  • Η καταγωγή της Mitsubishi – είναι ένα κομμάτι του DNA της Mitsubishi επί 100 χρόνια, και αποτελεί πηγή έμπνευσης για εργαζόμενους, πελάτες και ευρύτερα ενδιαφερόμενα μέρη, μέσα και έξω από τον κόσμο της Mitsubishi.
  • Η “τοποθέτηση” της Mitsubishi απέναντι στην τεχνολογία και τη σχεδίαση – που έχει αποφέρει εμπνευσμένα σχεδιαστικά και προϊοντικά χαρακτηριστικά, με ένα ισχυρό μελλοντικό όραμα για προϊοντική εξέλιξη και βιωσιμότητα.
  • Η “άποψη” της Mitsubishi για την παγκόσμια επιχειρηματικότητα – η φιλοδοξία και η διερεύνηση είναι το κλειδί της επιχειρηματικής ανάπτυξης σε μία ταχέως κινούμενη παγκόσμια οικονομία, που προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη σε έναν συνδεδεμένο κόσμο.
  • Το “δέσιμο” της Mitsubishi με τους πελάτες της – οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν και να εκσυγχρονιστούν μέσα από μία μάρκα που τους βοηθά να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους για την οικογένειά τους και τον πλανήτη.

Βαθιά ριζωμένη στα γονίδια της Mitsubishi, η στρατηγική Μάρκας “Ambition to Explore” βρίσκει την καλύτερη έκφρασή της στα οχήματα που έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές με την πάροδο του χρόνου, αμφισβητώντας συχνά τα καθιερωμένα πρότυπα.

4Το παρόν

Με το μέλλον να είναι υβριδικό και γεμάτο SUVs, η Mitsubishi έχει ήδη καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 135.000 Outlander PHEV παγκοσμίως. Το μοντέλο διαθέτει πλέον τον 2,4-λίτρων Atkinson βενζινοκινητήρα, με την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων να έχει αυξηθεί κατά 10%, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να έχει πλέον χωρητικότητα 13,8 kWh. Η ιαπωνική εταιρία έχει βελτιώσει τις ικανότητες εκτός δρόμου του αυτοκινήτου, προσθέτοντας παράλληλα ένα πρόγραμμα για οδήγηση στο χιόνι και ένα Sport πρόγραμμα.

5Το μέλλον

Το e-Evolution concept είναι το πλήρως ηλεκτρικό SUV υψηλών επιδόσεων που ενσαρκώνει τη νέα στρατηγική μάρκας της Mitsubishi, υπό το νέο παγκόσμιο μότο “Drive your Ambition”, μία στρατηγική που αντανακλά μία περιπετειώδη και προοδευτική τοποθέτηση για εμπνευσμένη σχεδίαση και προϊόντα βασισμένα σε επαναστατικά SUV, με κύριο χαρακτηριστικό την άριστη ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης στα υπόλοιπα συστήματα.

Το ηλεκτρικό πρωτότυπο SUV μας δείχνει το πως θα είναι το μελλοντικό Evo μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, με την Mitsubishi να εξελίσσει ένα νέο SUV, το οποίο θα είναι το νέο Lancer.

Το τετρακίνητο e-Evolution concept φέρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mitsubishi, την Robus & Ingenious που έχει την ανανεωμένη Dynamic Shield γρίλια, μεγάλες εισαγωγής και κεκλιμένη γραμμή οροφής. Οι πίσω πόρτες ανοίγουν ανάποδα, υπάρχουν κάμερες αντί για καθρέπτες και στο εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες. Η σχεδίασή του εκφράζει την ετοιμότητά του να “κρατηθεί” στο έδαφος και με τους τέσσερις τροχούς και την ευελιξία ενός cross-country υψηλών επιδόσεων.

Ο πίνακας οργάνων και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας συνυπάρχουν σε μια τεράστια οθόνη, ενώ πάνω από το φουτουριστικό τιμόνι υπάρχει μια ακόμη ψηφιακή οθόνη. Στη κεντρική κονσόλα υπάρχουν κουμπιά αφής, περιστροφικοί διακόπτες και μια ακόμη οθόνη. Το πρωτότυπο κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης, διαθέτει προηγμένη συνδεσιμότητα και υπηρεσίες cloud.

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που βελτιώνει τις ικανότητες του οδηγού, αποτελείται από μία σειρά αισθητήρων που του επιτρέπει να διαβάζει άμεσα τις αλλαγές στις οδικές και κυκλοφοριακές συνθήκες καθώς και τις προθέσεις του οδηγού. Συντονίζοντας άριστα τις προθέσεις του οδηγού με τις επιδόσεις του οχήματος, το σύστημα υποστηρίζει οδηγούς όλων των ικανοτήτων, με τον ευκολότερο και ασφαλέστερο έλεγχο του οχήματος, η οδηγική εμπειρία προάγεται σε νέα επίπεδα.

Με μία ειδική λειτουργία καθοδήγησης (coaching), το σύστημα AI μπορεί να μεταφέρει γνώσεις στον οδηγό και να αυξήσει διακριτικά τις οδηγικές του ικανότητες. Αφού “κατασκευάσει” μία εικόνα με το επίπεδο ικανοτήτων του οδηγού, το σύστημα φτιάχνει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης που παρέχει συμβουλές μέσω φωνητικού διαλόγου και μιας μεγάλης οθόνης στο ταμπλό. Σαν αποτέλεσμα, οδηγοί όλων των ικανοτήτων γρήγορα έχουν στα χέρια τους ένα όχημα που συμπεριφέρεται όπως οι ίδιοι επιθυμούν και σύντομα απολαμβάνουν ακόμα περισσότερο την οδηγική εμπειρία.

Η Mitsubishi ήταν φειδωλή σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της, αναφέροντας μόνο πως παίρνει κίνηση από τρεις “δυναμικούς” ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και δύο στον πίσω. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, στη μέση του οχήματος, προσφέροντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους, για βέλτιστη οδηγική ευστάθεια.

Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του πρωτότυπου είναι οι ηλεκτρικά ελεγχόμενες δαγκάνες των φρένων που λειτουργούν καλύτερα και ανταποκρίνονται γρηγορότερα σε σχέση με τις υδραυλικές. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος είναι κάτι που ο οδηγός μπορεί να νιώσει και να εκτιμήσει άμεσα, ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες όπου τα φορτία G (G-forces) είναι χαμηλά. Ανεξάρτητα αν το όχημα κινείται σε διαδρομές πόλης, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή σε ορεινό οδικό δίκτυο με στροφές, το πλήρως ηλεκτρικό όχημα συμπεριφέρεται με ακρίβεια και ευελιξία, σύμφωνα με τις προθέσεις του οδηγού.

Για εξαιρετικές επιδόσεις, το σύστημα Triple Motor 4WD χρησιμοποιεί ένα μοτέρ που κινεί τους εμπρός τροχούς και ένα νέο σύστημα Dual Motor Active Yaw Control (AYC) που συνδέει τους πίσω ηλεκτροκινητήρες μέσω μιας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας κατανομής ροπής (AYC). Όλα αυτά είναι ενσωματωμένα στο μοναδικό σύστημα δυναμικού ελέγχου οχήματος της MMC Super All-Wheel Control (S-AWC). Η συμπεριφορά στις στροφές και η πρόσφυση βελτιώνονται.

  • όταν διαβάζεις τέτοια “ατενίζουμε το μέλλον”, “το 100ετές πλάνο του μέλλοντος” “drive forward” και τα ρέστα, είναι που πάει για φούντο η εταιρία. οπότε μπάι μπάι μπάιιιιι ντηλάααααίνταααα

    • xtra

      χεχεχεχεχεε

  • xtra

    Λοιποοοον…
    Γενικα η εταιρια νομιζω οτι παντα ειχε μια κριση ταυτοτητας , στα ορια της διπολικοτητας , γιατι απο την μια εφτιαχνε αδιαφορα και μιζερα αυτοκινητα και απο την αλλη εφτιαχνε τουμπανοεκδοσεις τους που σε αφηναν παγωτο. Απο την μια εφτιαχνε τα φορτηγα και ο,τι αλλο μπορεις να φανταστεις , και απο την αλλη σε βασικοτατες κατηγοριες και στις προσιτες εκδοσεις (μερικες φορες) ανταγωνιστικα μοντελα αλλα σε καμια περιπτωση , πρωταγωνιστες των πωλησεων . Προς τιμην τους παντως , πολυ καλα εξελιγμενα ολα μα και αξιοπιστα.
    Ετσι λοιπον , αν και γιγαντας δεν ηξερε που να το παει. Το εχει παθει και η subaru αυτο και μερικες φορες , και η mazda απο japan μεριά.

    Προσωπικα δεν κρυβω οτι το e-Evolution concept ειναι τουμπανο και ενδιαφερον.
    Πασχει βεβαια και αυτο απο κριση ταυτοτητας , οχι γιατι ειναι πολυ εστιασμενο (οπως συνηθως ηταν τα μισουσβυσει) αλλα ακριβως γιατι προσπαθει να τα συνδυασει ολα.

    Η αγορα καλως ή κακως θελει ενα μοντελο σε (σχεδον) καθε βασικη κατηγορια , αν μιλαμε για ηγετες της αγορας .
    Αν δεν δουμε ενα σοβαρο lineup με ενα καλο μικρο , ενα φανταστικο colt , ενα σωστο (επιτελους) lancer hatchback με τις crossover εκδοσεις τους – και βεβαια 4-5 suv , θα τους κλαιμε.

    Evo that is not evolved , dies…

  • SAMURAI-66

    Ωραια τα λογια και τα προγραμματα για το μελλον,στην πραξη ομως και για να σας θυμαται ο κοσμος καλο ειναι να τολμησετε το βημα σε προτζεκτ οπως αυτο….https://youtu.be/jWrSL7hlbuk

  • Roadie Wheels

    Χωρίς lancer evo ας πάει στο cinema να δει κανένα έργο.