Την προηγούμενη εβδομάδα, η Porsche πήγε στην πίστα της Monza για εξαντλητικές δοκιμές των νέων της αγωνιστικών αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα είδαμε τη νέα γενιά της Cayman GT4 Clubsport, τη νέα GT3 R και ένα αγωνιστικό μουλάρι της 911 GT2 RS.

Στο νέο -παραπάνω- video, θα δούμε την ανανεωμένη έκδοση της αγωνιστικής 911 RSR, με την οποία η γερμανική εταιρία τρέχει στην LM-GTE κατηγορία του WEC. Ο ατμοσφαιρικός 4,0-λίτρων εξακύλινδρος boxer- κινητήρας με άμεσο ψεκασμό, δεν είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος, αλλά μπροστά από τον πίσω άξονα, και στο κέντρο του αγωνιστικού.

  • xtra

    πολυ ικανο δειχνει !
    Και πως να μην ειναι , εχοντας ενα αμαξωμα/κινητήρα/στησιμο μουρλια , και τον κινητηρα στο σωστο (επιτελους , για αυτοκινητο αυτου του αιωνα) σημειο…

  • Herc

    Τι ισχυει τελικα με του κινητήρες στην κατηγορια LMGTE;
    Γιατι αλλοι με turbo και αλλοι με ατμοσφαιρικούς.Δηλαδη μονο η porsche.Πως μπορει να ανταγωνισθεί κινητήρες ιδιου κυβισμου με turbo.Να πω οτι οι turbo ειχαν πιο μικρο κυβισμο, ενταξει.Eκτος και εάν οι ατμοσφαιρικοι εχουν πιο πολλες ελευθεριες για να βγαλουν αποδοση.

    • Moby Dick

      Οι κινητήρες οι ατμοσφαιρικοί στην GtePro έχουν 5500 cc maximum
      Οι Turbocharged έχουν 4000 cc maximum.

    • Herc

      Ναι, αλλα ο κινητήρας τις 911 είναι 4000cc, εάν δεν κανω λαθος.

    • Moby Dick

      Δεν κάνεις λάθος.

  • Moby Dick

    Kαλή αρχή στο WEC. Μ’ αυτό το αυτοκίνητο περιμένουμε να κατακτήσουμε φέτος το πρωτάθλημα στην GtePro καθώς και να κερδίσουμε τις 24 ώρες του Lemans, που έχουμε να κερδίσουμε απ’ το 2013.

  • Scooby r22b