Για πρώτη φορά, στο φετινό Κινεζικό Grand Prix είδαμε κενό μιας γόμας, αφού η Pirelli διέθεσε την ultrasoft, τη μαλακή και τη μέση, συνεπώς υπήρχε αρκετά διαφορετική απόδοση από την ultrasoft στη μαλακή. Όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι Ιταλοί, αυτό θα συμβεί ξανά φέτος, και πιο συγκεκριμένα στο Γερμανικό Grand Prix.
Η ιταλική εταιρεία θα δώσει τα ίδια ελαστικά στους οδηγούς, δηλαδή την ultrasoft, τη μαλακή και τη μέση γόμα. Είναι η έβδομη φορά που θα εμφανιστεί η ultrasoft γόμα, ωστόσο η μαλακή παραμένει η πιο δημοφιλής, καθώς έχει επιλεγεί για τα εννιά από τα έντεκα πρώτα Grands Prix, απουσιάζοντας φυσικά από το Μονακό και τον Καναδά, καθώς θεωρείται πολύ σκληρή για τις συγκεκριμένες πίστες.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, κάθε οδηγός θα πρέπει να κρατήσει ένα σετ μαλακότερης γόμας -εδώ της ultrasoft- για το Q3. Για τους δέκα οδηγούς που δε θα προκριθούν στην τελική φάση των κατατακτήριων, έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σετ κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Επιπλέον, κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει διαθέσιμο για τον αγώνα ένα σετ από τις άλλες δύο γόμες. Έτσι, οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα υπόλοιπα 10 από τα 13 σετ που θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια ενός 3ημέρου.
Grand Prix | Ροζ | Μοβ | Κόκκινο | Κίτρινο | Λευκό | Μπλε | Πορτοκαλί |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Αυστραλία | Ultrasoft | Πολύ μαλακά | Μαλακά | ||||
Μπαχρέιν |
Πολύ μαλακά | Μαλακά | Μεσαία | ||||
Κίνα |
Ultrasoft | Μαλακά | Μεσαία | ||||
Αζερμπαϊτζάν |
Ultrasoft | Πολύ μαλακά | Μαλακά | ||||
Ισπανία |
Πολύ μαλακά | Μαλακά | Μεσαία | ||||
Μονακό |
Hypersoft | Ultrasoft | Πολύ μαλακά | ||||
Καναδάς |
Hypersoft | Ultrasoft | Πολύ μαλακά | ||||
Γαλλία |
Ultrasoft | Πολύ μαλακά | Μαλακά | ||||
Αυστρία |
Ultrasoft | Πολύ μαλακά | Μαλακά | ||||
Βρετανία |
Μαλακά | Μεσαία | Σκληρά | ||||
Γερμανία |
Ultrasoft | Μαλακά | Μεσαία |