Η Toyota για 11η φορά μέσα στα τελευταία 12 χρόνια, κατακτά τον τίτλο της πιο πολύτιμης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, σύμφωνα με την φετινή έρευνα της Millward Brown.

Στην λίστα BrandZ Top 100, η Toyota διατήρησε την πρώτη θέση, που κατείχε τα τελευταία χρόνια, με το εμπορικό της σήμα να εκτιμάται για το 2018 στα 29,384 δισεκατομμύρια δολάρια (+5%). Η Mercedes-Benz που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, έχει εμπορική αξία 25,684 δις δολάρια (+9%), ενώ η αξία της BMW που βρέθηκε στην 3η θέση, ανέρχεται στα 25.624 δις δολάρια (-4%). Η πρώτη 10αδα στον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών συμπληρώνεται από τις Ford (12,742 δισ. δολάρια), Honda (12,695 δισ. δολάρια), Nissan (11,43 δισ. δολάρια), Audi (9,63 δισ. δολάρια), Tesla (9,4 δισ. δολάρια), Maruti Suzuki (6,38 δισ. δολάρια) και Volkswagen (5,99 δισ. δολάρια).

Στο σύνολο των εταιριών του κόσμου, κορυφαία εταιρία, όπως και πέρυσι, αναδείχτηκε η Google για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με 302,063 δισ. δολάρια (+23%), αφήνοντας την Apple στην δεύτερη θέση με 300.595 δισ. δολάρια (+28%). Στην τρίτη θέση συναντάμε την Amazon με 207.594 δισ. δολάρια (+49%), στην 4η την Microsoft με 200.987 δισ. δολάρια (+40%) στην πέμπτη την Tencent με 178.990 δισ. δολάρια (+65%) και στην έκτη το Facebook με 162.106 δισ. δολάρια (+25%). Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να τα βρεις εδώ.

  • SAMURAI-66

    Λογικο να ειναι πρωτη η toyota….ηταν ειναι και οπως ολα δειχνουν για πολλα χρονια θα ειναι ο κορυφαιος κατασκευαστης του πλανητη μας,απλα πραγματα!
    Η πλακα ειναι οτι η suzuki ρειχνει στα αυτια στην πολυδιαφημιζομενη vw και την ξεπερναει σε αξια.
    Ρε τι παραμυθα τρωμε…οσοι την πιστευουν βεβαια…εδω και χρονια για τους γοτθους!!!

    • μιλαμε για χρηματιστιριακη αξια … και η facebook αξιζει 200 δις αλλα αυριο μπορει να μην υπαρχει … και η τεσλα εχει αξια αλλα δεν ξερω αν εχει κερδοι και αν αυριο εχει καταρευσει… δεν λεω οτι θα καταρευσει η τουοτα αλλα η χρηματιστηριακη αξια πολλες φορες κριβει παγιδες ..η σουζουκι απο την αλλη ειναι κοινοπραξια με μια εταιρια απο την ινδια και ειναι λογικο σε μια αγορα 1 δις να εχεις μεγαλη αξια … το ζητουμενο βεβαια ειναι τα κερδοι και οι προοπτηκες και συγουρα σε λιγα χρονια θα τους εχουν ξεπερασει ολους οι κινεζικες εταιριες γιατο η μερκ και ολες οι αλλες πανε και συνεργαζονται με κινεζικες για να εχουν αξια και να βρησκουν φθηνο χρημα απο τα χρηματιστηρια ..

    • SAMURAI-66

      Η toyota ειναι η μοναδικη μεταπολεμικα αυτοκινητοβιομηχανια που δεν παρουσιασε ποτε χασουρα αλλα μονο κερδη και αυτο εχει σοβαρο αντικτυπο στην συνολικη της αξια για αυτο και για 11τη φορα βγηκε πανω απο τους ανταγωνιστες της.
      Εδω τα οικονομικα της στοιχεια που το autoblog δυστυχως δεν εδεησε να δημοσιευσει μεχρι σημερα και δειχνουν πως παει μια χαρα σε ετησια βαση.
      ….https://newsroom.toyota.co.jp/en/corporate/22186022.html?padid=ag478_from_popular
      ….https://newsroom.toyota.co.jp/en/corporate/22346204.html
      Αυτα βλεπουν οι γνωστες και της δινουν την θεση που παιρνει και μονο τυχαια δεν ειναι.
      Η δε suzuki-maruti ειναι κοινοπραξια του ινδικου δημοσιου-43,79…με την ιαπωνικη εταιρεια που κατεχει το πλειοψηφικο πακετο-56,21…και ειναι η μεγαλυτερη σε πωλησεις εταιρεια στην ινδια.
      …..https://en.wikipedia.org/wiki/Maruti_Suzuki
      Οτι ειναι πρωτη στην ινδια δεν της προσθετει μονο αυτο αξια αλλα και η συνολικη της εικονα σαν ομιλος,αλλιως η vw που πουλαει το 50% των αυτοκινητων της στην κινα στην πλεον πυκνοκατοικημενη χωρα του πλανητη μας θα επρεπε να ειναι στα πανω της ομως βρισκεται στην 10τη θεση οποτε αλλη λογοι λαμβανονται υποψη και ειναι πολλες οι παραμετροι που σου δινουν την πρωτια οπως η ποιοτητα η τεχνολογια η προσηλωση στον πελατη η αξιοπιστια και η σοβαροτητα σου μαζι με οικονομικα αποτελεσματα κερδοφορα καθε χρονο και εδω toyota-suzuki εχουν διεθνης περγαμηνες πανω σε αυτα για να δικαιολογησουν την θεση τους ενω η vw εχει απο γερμανους και μονο…δικους της δηλαδη που της δινουν τα μαιμου βραβεια και τα παρουσιαζουν ολο χαρα εδω στο site σαν κατι σοβαρο…γιατι διεθνως ειναι ανυπαρκτη και ποτε καλη κουβεντα δεν εχει ακουστει για αυτους.
      Οποτε οι λογοι ειναι πολυ και διαφοροι για να γινεις κορυφαιος αλλιως οι αγορες θα σε καταδικασουν.

  • Giannisk

    Η Αudi κάτω απο honda, Ford, Nissan και ίδια αξία με την Tesla; Η suzuki τόσο ψηλά και πάνω από την vw;

    • Radical88

      Με λιγα λογια οτι να ναι

    • Mrdesperado32

      dieselgate…τωρα αρχιζουν να βγαινουν τα σπασμενα και θα συνεχισουν.η χρημαστηριακη της αξια κατρακυλαει καθε μερα.απολυτα λογικο αποτελεσμα

  • Lefteris2432

    Κατι βρωμαει απο την ερευνα.. η apple δευτερη; Που υποτιθετε οτι ειναι πρωτη με την amazon; Toyota πανω απο την Mercedes;

    • DJ_D

      Google πρώτη. Δεν την λες και μικρή. Και η διαφορά με την Apple είναι στο 1%.

    • Mrdesperado32

      η τουοτα ειναι πρωτη για πολλα σερι χρονια…τι σε παραξενευει?12εκ οχηματα τον χρονο πουλαει

    • Herc

      Δεν τον παραξενευει, απλως δεν το χωνευει.Με λιγο σοδα ισως ειναι καλυτερα.

    • Lefteris2432

      χαχαχαχα

  • Leopoldos Plats

    “Να σημειώσουμε ότι η κατάταξη “Brandz Top 100” δεν έχει κάποια ουσιαστική αξία καθώς η έρευνα στην οποία βασίζεται, υπολογίζει την αξία μίας φίρμας βάσει συνεντεύξεων με περισσότερους από 3 εκατομμύρια καταναλωτές και χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Bloomberg και το Kantar Worldpanel. Ωστόσο αποτελεί μία σοβαρή ένδειξη της ισχύος μίας μάρκας και των δυνατοτήτων που έχει για το εγγύς μέλλον.”
    Φοβερή έρευνα!!! Συγχαρητήρια για την ημιτελη μετάφραση του πρωτότυπου αρθρου. Αλλα δεν πρέπει να δυσαρεστηθεί και η γιαπωνεζοφιλη πελατεία…..

    • Nikolaos Charisoglou

      Ενω η γερμανοφιλη πελατεια είναι ευχαριστημένοι

    • Leopoldos Plats

      Ευχαριστημένη η πελατεία, ευχαριστημένοι οι γερμανόφιλοι. Διαφωνείς με το ότι η έρευνα δεν ειναι αυτό που εκ πρώτης όψεως παρουσιάζεται;

    • Nikolaos Charisoglou

      Η ευρενα φιλε ειναι καθρέφτης του καταναλωτή. γιατι ο καταναλωτής εχει παντα τον τελευταίο λογο οποτε η έρευνα ειναι αντικειμενική.

  • Henry Gloval

    Καλά δεν είχε βγει μια άλλη λίστα που είχε πρώτη στις αυτοκινητοβιομηχανίες την Mercedes;