Οι φήμες βγήκαν αληθινές και όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Sergio Marchionne, η Fiat μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα προσφέρει μονάχα εκδόσεις του 500 και του Panda.

1500e και 500 Giardiniera

Συγκεκριμένα το 500 θα αποκτήσει και ηλεκτρική έκδοση, την 500e και θα τοποθετηθεί απέναντι από το ηλεκτρικό μοντέλο της MINI. Επίσης η γκάμα των μοντέλων του 500 θα αποκτήσει και την έκδοση Giardiniera που θα τοποθετηθεί δίπλα από τα 500L και 500Χ, όντας βασικά η station wagon έκδοση του 500e που θα προσφέρεται αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Οι επόμενες γενιές των 500X και 500L θα προσφέρονται και με plug-in υβριδικούς κινητήρες. Το Panda θα προσφέρεται με οικονομικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες βενζίνης. Η Fiat λέει “arrivederci” στο Punto, αλλά δεν ξεκαθάρισε τι προτίθεται να κάνει με τα Tipo, 124 Spider, Cubo και Doblo.

Ο Marchionne δεν ανακοίνωσε ποιο θα είναι το μέλλον της Fiat στις ΗΠΑ, αλλά είπε πως ετοιμάζει τρία νέα SUV (ένα στην Α κατηγορία, ένα στην Β και ένα επταθέσιο στη μεσαία κατηγορία) για την αγορά της Λατινικής Αμερικής

2Ηλεκτροκίνηση FCA

Η FCA ετοιμάζει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που θα τοποθετηθούν στα μοντέλα όλων των εταιριών της, 4 plug-in υβριδικά συστήματα, ένα υβριδικό και 3 ήπια υβριδικά. Συνολικά η FCA θα επενδύσει 9 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη τους.

3Diesel τέλος

Η FCA πήρε την απόφαση να καταργήσει τους diesel κινητήρες σε όλα τα επιβατικά μοντέλα των εταιριών της στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι diesel κινητήρες θα συνεχίσουν να προσφέρονται στα pickup μοντέλα της Ram, όπως και στα επαγγελματικά της, ακόμη και στην Ευρώπη.

4Αυτόνομη τεχνολογία

Η FCA θέλει να προσφέρει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 μέχρι το 2023. Μέχρι το 2021 τα μοντέλα της θα FCA θα εξοπλίζονται με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και 3. Η ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας της FCA θα γίνει σε συνεργασία με την BMW.

5Το μέλλον της Chrysler

Η FCA δεν ανακοίνωσε αναλυτικό πλάνο για την Chrysler, αλλά ξεκαθάρισε πως δεν θα την κλείσει. Η FCA επιβεβαίωσε την παραγγελία των 62.000 Chrysler Pacifica από την Waymo.

6Οικονομικά στοιχεία

Η FCA αναμένει πως τα καθαρά μετρητά στα ταμεία της θα φτάσουν τα 19-21 δισ. ευρώ μέχρι το 2022. Μέχρι το τέλος του έτους η FCA θα εξαλείψει το χρέος της.

  • Roadie Wheels

    Αντίο φιατ; ειλικρινά εκεί στην Ιταλία γιατί τον ανέχονται Sergio Marchionne

    • γιατί έχει καταφέρει να την ξεχρεώσει ίσως; σε μια εταιρία αυτό που έχει σημασία είναι το κέρδος και ο Marchionne σε αυτό τα έχει καταφέρει χωρίς αμφιβολία. Το ότι “σκοτώνει” την Fiat, ενώ σκότωσε την Lancia, σίγουρα μας πονάει, αλλά σε μια εταιρία σαν την FCA δεν χωράνε ρομαντισμοί

      https://www.autoblog.gr/2018/04/27/fca-tha-eksaleipsei-ola-ta-xreh-ths-mexri-to-telos-tou-2018/

  • SAMURAI-66

    Κατορθωμα θα ειναι αν επιβιωσει με δυο αξιακα ονοματα,η αληθεια ειναι εμπορικα βεβαια που μεχρι σημερα γεμιζουν το πορτοφολι της,για μια τετραετια η fiat.
    Χλωμο το βλεπω αν και η εκδοσεις που ετοιμαζουν συμφωνα με τα λεγομενα τους θα δωσουν μια καποια πνοη.
    Εκτος αν κρατουν κλειστα τα χαρτια τους και δουμε εκπληξεις ευχαριστες στο μελλον…θετικο που θα εξαφανισουν το χρεος και ισως μετα απαλλαγμενη απο το βαρος αυτο βρεθει με τροπο ευκολο εταιρος να συμβιωσουν μαζι οπως για χρονια ονειρευεται ο σερτζιο.

  • mixalhs7

    Ορθά πραττουν και επικεντρωνονται σε αυτό που κάνουν καλά. Μήπως και που ειχαν μοντελα και σε αλλες κατηγορίες κατάφεραν τιποτα?
    Με την πριμιουποιηση της Αλφα και την συρρίκνωση της Φιατ νομίζω πως δημιουργειται ενα κενο στις μεσαίες κατηγορίες που μπορεί άνετα να καλυφθεί απο την Λαντσια!

    • παντως λογικο που καταργουν τα ντιζελ…..ηδη εχουν θεματα με τους ρυπους στην αμερικη….ασχετα που το παιρμναμε ολοι στο αβαβα….οποτε τωρα που θα γινουν τα πραγματα πιο αυστηρα…λογικο να εγκαταλειπουν τα κοστοβορα μοτερ !

  • a_f_a

    το πουντο έπρεπε να μείνει. απλά να στρωνονταν και να έβγαζαν ένα σοβαρο αυτοκινητο. μπορούν και ειναι σε κατηγορία που μπορούν να χτυπήσουν. εκτος εαν το κάνουν με κάποια έκδοση του 500.
    Ντομπλό και Κιουμπο, επίσης πρέπει να διατηρηθούν. βεβαια το 2ο μάλλον δεν εχει χώρο ως ενα πρακτικό πιο οικονοικό 500χ οποτε αυτος ειναι και ο λόγος που το βγάζουν.

  • Smartass

    O Σέρτζιο λειτουργεί όπως η ΣΑΝΕΛ κυβέρνηση μας. Δεν πληρώνει τις οφειλές της προς τους πωλητές και έτσι παρουσιάζει πλεονάσματα στα αφεντικά των Βρυξελλών.
    Ο Σέρτζιο κατέβασε ρολά στην Lancia. Δεν ξέρω τι παίζει με την Maserati.
    Η Fiat θα γίνει σκιά του εαυτού της. Για την Αlfa Ρomeo δεν έχω εικόνα.
    Όταν δεν παράγεις δεν έχεις έξοδα άρα δεν και έχεις ζημιές.

    • Ιωάννης

      Σκιά του εαυτού της επειδή θα χτίσει την γκάμα της γύρω από τα καλύτερα μοντέλα της; Και ποια σκιά του εαυτού της; Αυτήν που παρέδωσε ο Ανιέλι βουτηγμένη στα χρέη, και την έσωσε η Ιταλική Κυβέρνηση και ο αδελφός του Ανιέλι με τον Μαρκιόνε;

    • giannis

      Ενα απ τα καλυτερα μοντελα ειναι και η Giullietta που αν τους εκοβε λιγο θα προσθεταν χωρους για παγκαζια και τους πισω επιβατες και δεν θα χε αντιπαλο ουτε σε 10 χρονια.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    To δημοφιλές Punto έπρεπε να το κρατήσουν αλλά να έφτιαχναν νέα γενιά για να γίνει και πάλι επιτυχία και να φέρει ανάσταση στη Fiat. Κρίμα για την Ιταλική εταιρεία να σκοτώνεται σιγά σιγά όπως σκότωσε και τη Lancia. Ο πουλοβεράκιας τα χει κάνει μαντάρα σε αυτό, αλλά στην Alfa Romeo μας έδωσε πολλή χαρά που επιστρέφουν η GTV και η 8C. Εύχομαι κάποια στιγμή ο αντικαταστάτης του να την αναστήσει και να επαναφέρει και το Punto στη ζωή.

    Πούν’ το Punto; οέο! Arrivederci bye bye αντίο Fiat…

  • biiALFA

    μπορει να εσωσε οικονομικα τον ομιλο, αλλα συρικνωσε την ιταλικη αυτοβιομηχανια…ας ελπισουμε οτι, εχοντασ στρωσει τα οικονομικα τους τα επομενα 4 χρονια , θα μπορεσουν να κανουν το come back, αλλιως οι ιταλοφιλοι θα κλαιμε με μαυρο δακρυ και θα κυκλοφορουμε με ιταλικα 20ετιας

  • bravakias

    Πάντως ένα καλοφτιαγμένο punto ( (αν όχι και ενα tipo/bravo) άνετα χωρούσε στη γκάμα της Φιατ συμπληρώνοντας το κενό μεχρι την premium Alfa Romeo giullieta κλπ.
    Βλέπε παράδειγμα Vw – Skoda ή Renault – Dacia που μοσχοπουλαει το φτηνό αλλά καλό Duster. Κρίμα για την Φιατ αλλά βεβαια όλα είναι θέμα αριθμών και αν δεν βγαίνουν…..

  • Mad Hatter

    με τα abarth τι θα γίνει? θα βγάζει μόνο το 500?