Για ακόμη μια χρονιά, ο θεσμός Engine Of The Year ανακοίνωσε τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς και ως καλύτερος κινητήρας για το 2018, όπως πέρυσι και προπέρυσι, ανακηρύχθηκε ο 3,9-λίτρων biturbo V8 της Ferrari 488 GTB/488 Spider/488 Pista. Ο κινητήρας της 488 GTB πήρε επίσης το βραβείο στη κατηγορία του καλύτερου κινητήρα χωρητικότητας μεταξύ 3.000 κ.εκ – 4.000 κ.εκ και του κινητήρα επιδόσεων.

Ο 1.000αρης τρικύλινδρος της VW πήρε ξανά το βραβείο του καλύτερου κινητήρα κάτω των 1.000 κ. εκ., ενώ το βραβείο του καλύτερου κινητήρα από 1.000 κ. εκ. έως 1.400 κ. εκ. το πήρε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο 1.200αρης τρικύλινδρος της PSA Peugeot Citroen. Στη κατηγορία 1.400 κ. εκ. – 1.800 κ.εκ καλύτερος κινητήρας αναδείχτηκε ξανά ο 1.500αρης του BMW i8, ενώ στην κατηγορία 1.800 κ. εκ. – 2.000 κ. εκ. το βραβείο το πήρε ο 2,0-λιτρος turbo boxer κινητήρας των Porsche 718 Boxster και 718 Cayman.

Στην κατηγορία 2.000 κ. εκ. – 2.500 κ. εκ. ο 5κύλινδρος 2.5-λίτρων TFSI της Audi ήταν ο νικητής, ενώ στα 2.500 κ. εκ. – 3.000 κ. εκ. νικητής ήταν ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος turbo των 911 Carrera και Carrera S. Άνω των 4.000 κ.εκ, καλύτερος κινητήρας και καλύτερος νέος κινητήρας για φέτος αναδείχτηκε ο V12 6,5-λίτρων της Ferrari 812 Superfast. Πράσινος κινητήρας της χρονιάς όπως και καλύτερος ηλεκτροκινητήρας αναδείχτηκε ξανά, ο ηλεκτροκινητήρας της Tesla.

Αναλυτικά οι νικητές της κάθε κατηγορίας στη συνέχεια.

1Κινητήρας της Χρονιάς 2018

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista)

2Καλύτερος νέος κινητήρας 2018

  • Ferrari 6.5-litre V12
    (Ferrari 812 Superfast)

3Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2018

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X, Model 3)

4Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2018

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB/Spider)

5Καλύτερος ηλεκτροκινητήρας 2018

  • Tesla full-electric powertrain
    (Tesla Model S, Model X, Model 3)

6Κάτω του 1 λίτρου

  • Volkswagen 999cc three-cylinder turbo
    (Volkswagen Golf, Up, Up GTI, Polo, T-Roc, Audi A1, A3, Q2, Seat Ibiza, Arona, Toledo, Ateca, Leon, Skoda Fabia, Rapid, Karoq)

7Από 1 έως 1.4 λίτρα

  • PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo
    (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C4, C4 Cactus, C-Elysee, C4 Picasso, C4 Grand Picasso, DS3, DS4, Opel Crossland X, Grandland X)4)

8Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

  • BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid
    (BMW i8)

9Από 1.8 έως 2 λίτρα

  • Porsche 2-litre turbo
    (Porsche 718 Boxster, 718 Cayman)

10Από 2 έως 2.5 λίτρα

  • Audi 2.5-litre five-cylinder turbo
    (Audi RS3, TT RS, RS Q3)

11Από 2.5 έως 3 λίτρα

  • Porsche 3-litre six-cylinder turbo
    (Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS, Carrera 4 GTS)

12Από 3 έως 4 λίτρα

  • Ferrari 3.9-litre biturbo V8
    (Ferrari 488 GTB, 488 Spider, 488 Pista)

13Πάνω από 4 λίτρα

  • Ferrari 6.5-litre V12
    (Ferrari 812 Superfast)

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να βρεις στο λινκ της πηγής.

  • Πάνος

    Αναμενόμενα όλα τ αποτελέσματα για μένα εκτός απ τα 1000 κυβικά που πιστεύω μπορούσε να βγει της χοντα..

    • jim_1

      Για μένα αρκετοί είναι καλοί κινητήρες στα 1,0…Αλλά για αρκετά χρόνια ήταν ο ecoboost της ford…Έπρεπε να ξαναβγεί 1,0 μέχρι 140ps το καλύτερο μοτέρ ακόμα δεν έχει αντίπαλο…

  • ΘΑΝΟΣ
    • moonόγιανος

      Γιατί γελάτε καλέ;Δεν πιστεύω για τα ..μοτέρια της PSA,VAG & BMW…

  • enigma

    Ο τίτλος θέλει αλλαγή….ακόμα δεν έχει μπει ο γνωστός για να μας τα κάνει τσουρέκια….

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Βασικά το μονο που κοιτάζουν είναι πόσα άλογα βγάζει ανά κυβικά.

    • DJ_D

      Τότε στα 1000cc γιατί δεν το πήρε ο 1,0T της ford που φτάνει 140 hp και το πήρε της VW που είναι μόνο 115 hp; Στο 1-1,4L γιατί δεν πήρε ο !,4TSI που φτάνει 150 hp και το πήρε ο 1,2Τ της Peugeot με τα 130 hp ;

  • Christos Dimou

    Στους ΚΕΚ Ευρωπαίοι. Στα ηλεκτρικά Αμερικάνοι. Οι Ιάπωνες που είναι;