Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του νέου Duster, η Dacia εισάγει μια νέα γενιά του 1.500άρη κινητήρα πετρελαίου, που τον ονομάζει Blue dCi. Αυτός διαθέτει τα τελευταία συστήματα για τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών και εγγυάται αυξημένες επιδόσεις και βελτιστοποιημένη κατανάλωση
Εκτός από το σύστημα της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), ο κινητήρας λειτουργεί με νέο εναλλάκτη αέρα-αέρα, υψηλότερη πίεση έγχυσης (2.000 bar), ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι, η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 5 ίππους, με τους dCi 95 και dCi 115 να αποδίδουν 95 και 115 άλογα (από 90 και 110), ενώ η ροπή του πρώτου έχει αυξηθεί κατά 30 Nm, φτάνοντας τα 240 Nm από τις 1750 σ.α.λ., καθώς για τον δεύτερο παραμένει στα 260 Nm.
H αύξηση της ιπποδύναμης αλλά και οι νέες σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων έχουν σαν αποτέλεσμα ο χρόνος για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ/ώρα να έχει μειωθεί περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο και στις δύο εκδόσεις. Συγκεκριμένα, ο dCi 95 χρειάζεται 12,6 δευτ. (από 13,8 δευτ.), ενώ ο dCi 115 χρειάζεται 10,5 δευτ. (από 11,8 δευτ.). Η τελική ταχύτητα έχει επίσης αυξηθεί, φτάνοντας στην πρώτη περίπτωση τα 167 χλμ/ώρα (από τα 158 χλμ/ώρα), και στην δεύτερη τα 179 χλμ/ώρα (από τα 171 χλμ/ώρα).
Η κατανάλωση και οι εκπομπές αυτών των δύο κινητήρων παραμένουν απαράλλαχτες και έτσι εκπέμπουν 115 γρ/χλμ. CO2, ενώ χρειάζονται μόλις 4,4 λίτρα στον μικτό κύκλο.
Ο Blue dCi θα τοποθετηθεί τις επόμενες εβδομάδες σε ολόκληρη τη γκάμα της Dacia, συμπεριλαμβανομένου της τετρακίνησης έκδοσης του Duster.