Η Hyundai σταματά να δέχεται παραγγελίες του Kona Electric στη Νορβηγία, λόγω τεράστιας ζήτησης

Σχετικά άρθρα

Έχεις διαβάσει επανειλημμένως για την αγάπη των Νορβηγών στην ηλεκτροκίνηση και η συγκεκριμένη είδηση αποτελεί άλλη μια τρανή απόδειξη.

Στις αρχές της εβδομάδος ξεκίνησε το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Kona Electric, αλλά η Hyundai Νορβηγίας αναγκάστηκε να σταματήσει να δέχεται παραγγελίες επειδή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην τεράστια ζήτηση του.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρία δέχτηκε 3.132 παραγγελίες μέσα στις 72 ώρες, ενώ πάνω από 20.000 Νορβηγοί έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ηλεκτρική έκδοση του Kona στο ίδιο διάστημα, όταν η κορεάτικη εταιρία είχε θέσει ως στόχο τις 2.500 μονάδες, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ζήτηση και άλλων χωρών της Ευρώπης.

Η βασική έκδοση του Kona Electric ξεκινά από τις 325.900 NOK (€34.290), περίπου €6.800 πιο ακριβή από την αντίστοιχη βασική έκδοση με κινητήρα βενζίνης, ενώ η ακριβότερη έκδοση του μοντέλο με πληρέστατο εξοπλισμό ξεκινά από τις 345.900 NOK (€36.400).

Το Kona Electric διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής, έχει μπαταρία 64 kWh, με την αυτονομία του να αγγίζει τα 482 χλμ στον κύκλο WLTP. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 167 χλμ/ώρα. Με ταχυφορτιστή 100 kW, η μπαταρία φορτίζει κατά 80% μέσα σε 54 λεπτά, ενώ με απλό φορτιστή 7,2 kW, απαιτούνται 6 ώρες, 10 λεπτά για την μπαταρία των 39,2 kWh και 9 ώρες και 40 λεπτά για την μπαταρία των 64 kWh. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 373 λίτρα, ενώ μειώνεται στα 332 όταν υπάρχει το καλώδιο φόρτισης.

Σχεδιαστικά διακρίνεται από την κλειστή γρίλια, τις ζάντες 17″, τον διαφορετικό μπροστά προφυλακτήρα που είναι πιο αεροδυναμικός, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στα πλαϊνά. Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 7″, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα κλιματιζόμενα καθίσματα 8 κατευθύνσεων, ενώ δεν υπάρχει επιλογέας ταχυτήτων. Πίσω από το τιμόνι υπάρχουν δύο paddles που ρυθμίζουν το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μια σειρά συστημάτων ασφαλείας όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Autonomous Emergency Braking με Pedestrian Detection, Blind-Spot Detection και Rear Cross Traffic Alert.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...