Το Infiniti QX50 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει πλευρικά μέρη, μαζί με άλλα κατασκευαστικά στοιχεία του αμαξώματος, κατασκευασμένα από εξαιρετικά ανθεκτικό χάλυβα αντοχής 980-megapascal. Τον συγκεκριμένο χάλυβα, που ονομάζεται Super High Formability (SHF ), η Nissan σχεδιάζει να τον χρησιμοποιήσει και σε περισσότερα μελλοντικά μοντέλα της.

Τα δύο κυριότερα πλεονεκτήματα του νέου χάλυβα είναι το υψηλό επίπεδο διαμόρφωσης και η υψηλή αντοχή εφελκυσμού του. Η χρήση του οδηγεί στη δημιουργία ελαφρύτερων αυτοκινήτων με καλύτερο αεροδυναμικό σχεδιασμό, κάτι που μεταφράζεται σε χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, αλλά και σε βελτιωμένη προστασία των επιβατών. Ένα άλλο πλεονέκτημα του νέου χάλυβα είναι το γεγονός ότι μπορεί να πιεστεί εν ψυχρώ, καθιστώντας τον κατάλληλο για οικονομικά αποδοτική μαζική παραγωγή.

Το υλικό αναπτύχθηκε από κοινού από την Nissan και την Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp, μια από τις κορυφαίες εταιρείες μεταλλουργίας στον κόσμο. Ο συγκεκριμένος χάλυβας 980-megapascal καθιστά δυνατή τη διαμόρφωση τμημάτων με περίπλοκα σχήματα που είναι λεπτότερα και ελαφρύτερα από αντίστοιχες κατασκευασμένες από συμβατικό χάλυβα.

Ο νέος εξαιρετικά ανθεκτικός χάλυβας αντοχής σε εφελκυσμό αποτελεί μέρος του σχεδίου της Nissan για να μειώσει τις εκπομπές CO2 των νέων αυτοκινήτων της κατά 40 % έως το 2022 σε σύγκριση με το 2000. Η Nissan θέλει να το 25% των μελλοντικών της αυτοκινήτων να είναι κατασκευασμένα από χάλυβα. Το QX50 αποτελείται από 27% χάλυβα.

Το προαναφερθέν σχέδιο της Nissan για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 είναι σύμφωνο με την απόφαση της εταιρείας να σταματήσει σταδιακά τους κινητήρες ντίζελ από την ευρωπαϊκή αγορά μέχρι την αρχή της επόμενης δεκαετίας. Ενώ οι κινητήρες πετρελαίου παράγουν λιγότερο CO2, είναι πιο επιβλαβείς από τους βενζινοκινητήρες λόγω των επιπέδων NOx τους.

Η Nissan προκειμένου να διατηρήσει το συνολικό αποτύπωμα CO2 της χαμηλά, θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Για παράδειγμα, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται επί του παρόντος με τις Toyota, Honda, Panasonic και GS Yuasa προκειμένου να φέρουν στην αγορά solid-state μπαταρίες.