Προσωπικά θεωρώ ότι οι diesel κινητήρες δεν έχουν πεθάνει, έχοντας τουλάχιστον 10 χρόνια ευημερίας, καθώς η αυτονομία που χαρίζουν δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα μηχανικό σύνολο (βενζίνης, υβριδικά, ηλεκτρικά). Αυτό φαίνεται να πιστεύουν και κάποιες εταιρίες, όπως η Kia, η Mazda, ακόμα και η Volkswagen.

Ακριβώς το αντίθετο πιστεύει η Toyota με ελάχιστα μοντέλα της να προσφέρονται πλέον με κινητήρες πετρελαίου, και τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσει και η Nissan. H ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι σταδιακά θα σταματήσει να πουλά diesel αυτοκίνητα στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο, μιας και πιστεύει ότι οι πελάτες της θα συνεχίσουν να ανησυχούν για τις αυξήσεις και τους περιορισμούς των φόρων και θα αγοράσουν αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης, υβριδικά ή και ηλεκτρικά, αντί για diesel.

Εκπρόσωπος της ιαπωνικής μάρκας δήλωσε στο Reuters:

Μαζί με άλλους κατασκευαστές και φορείς του κλάδου βλέπουμε τη σταδιακή μείωση του diesel αλλά δεν αναμένουμε το ξαφνικό τέλος τους βραχυπρόθεσμα. Αυτή τη στιγμή και για πολλούς πελάτες, η ζήτηση για τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες θα παραμείνει και θα συνεχίσουν να διατίθεται από τη Nissan.

Στην Ευρώπη, όπου συγκεντρώνονται οι πωλήσεις diesel οχημάτων, η ώθηση μας προς την ηλεκτροκίνηση θα μας επιτρέψει να σταματήσουμε σταδιακά τους κινητήρες πετρελαίου από τα επιβατικά αυτοκίνητα, κατά τη στιγμή της ανανέωσης κάθε μοντέλου.

Αυτή την στιγμή, οι κινητήρες πετρελαίου που βρίσκεις στα Micra, Pulsar, Juke, Qashqai, και X-Trail προέρχονται αυτούσιοι από την Renault και πρόκειται για τρία dCi σύνολα χωρητικότητας 1.500, 1.600, και 2.000 κυβικών εκατοστών.

  • SAMURAI-66

    Με το leaf να εχει σαρωσει μεχρι σημερα σε πωλησεις και στην ευρωπη δεν θα ελεγα οτι εχουν αδικο με την θεση τους,θα το προωθησουν με καθε τροπο να ρεφαρουν την οποια διαφορα.

  • SAMURAI-66

    Με το leaf να εχει σαρωσει μεχρι σημερα σε πωλησεις και στην ευρωπη δεν θα ελεγα οτι εχουν αδικο με την θεση τους,θα το προωθησουν με καθε τροπο να ρεφαρουν την οποια διαφορα.