Αυστηρότεροι γίνονται στο εξής οι έλεγχοι στα ΚΤΕΟ για τα οχήματα, καθώς οι βεβαιώσεις τεχνικού ελέγχου θα εκδίδονται πλέον με βάση τα προηγούμενα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους οι ελεγκτικές υπηρεσίες.

Ιδιαίτερα, θα δίδεται μεγάλη προσοχή στα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θα αγοράζει κάποιος, καθώς πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά που αναγράφονται στους προηγούμενους τεχνικούς ελέγχους και να μην είναι μειωμένα.

Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να διορθώσουν την μειωμένη ένδειξη με τουλάχιστον ένα επιπλέον χιλιόμετρο από την προηγούμενη καταγραφή στο ΚΤΕΟ.

Όσα ΙΧ παρουσιάζουν ανακολουθία στον μετρητή χιλιομέτρων, θα «ακινητοποιούνται» και δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν. Ταυτόχρονα, σε εξέλιξη βρίσκεται και το σχέδιο διεθνούς συνεργασίας με τα ΚΤΕΟ ξένων χωρών για όσα οχήματα έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό και διατέθηκαν στην Ελλάδα προς πώληση.

Πλέον, η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από έμπορο ή ιδιώτη θα πρέπει να είναι λεπτομερής και εξονυχιστική.