Η APEAL (Automotive Performance, Execution and Layout), είναι μία έρευνα που διεξάγεται τα τελευταία 23 χρόνια από την J.D. Power και δείχνει την ικανοποίηση των αγοραστών στις ΗΠΑ από το αυτοκίνητο που επέλεξαν σε μια κλίμακα 1000 μονάδων, αξιολογώντας 77 χαρακτηριστικά του οχήματος. Στην έρευνα φέτος συμμετείχαν 68.000 άνθρωποι που αγόρασαν ή μίσθωσαν τα νέα τους αυτοκίνητα 90 ημέρες πριν.

Το μέσο σκορ στη βιομηχανία για το 2018, είναι 820 που συγκρινόμενο με το 2017, είναι κατά 10 πόντους μεγαλύτερο. H μελέτη διαπίστωσε πως οι μη premium εταιρίες πλησιάζουν τις premium, με τον μ.ο των premium να ανέρχεται στους 851 βαθμούς και των μη premium στους 814.

Το σημαντικότερο είναι όμως πως η Genesis έριξε την Porsche από την κορυφή της APEAL έρευνας της μετά από 13 χρόνια. Να σημειωθεί πως στην έρευνα της J.D Power σχετικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες με τα λιγότερα και τα περισσότερα προβλήματα για το 2018, η Genesis κατέλαβε και εκεί την πρώτη θέση.

H Genesis συγκέντρωσε 884 βαθμούς, με την Porsche να ακολουθεί με 883. Στη συνέχεια συναντάμε τις BMW (863), Linkoln (861), Mercedes (858), Audi (853), Volvo (850), Cadillac (848), Land Rover (845), Lexus (842), Infiniti (841) και Jaguar (827).

Η Chevrolet μαζί με την GMC κατατάχθηκαν στην υψηλότερη θέση μεταξύ των μη πολυτελών brand με 826 βαθμούς, με τις Ram (825), Dodge (824) και Ford (824) να ακολουθούν.

Από την άλλη πλευρά, στην τελευταία θέση βρέθηκε η Mitsubishi με 783 βαθμούς, με την Mazda να βρίσκεται προ-τελευταία με 798 βαθμούς, μια θέση κάτω από την Jeep με 799.

To VW Group πήρε 3 βραβεία, η BMW 3, η Ford 4, η GM 3, η Hyundai-Kia 2, η FCA 1, η Honda 2 και η Nissan 1. Αναλυτικά οι επιμέρους νικητές της κάθε κατηγορίας είναι οι εξής: