Μετά την χθεσινή διαρροή, η Opel παρουσιάζει σήμερα το GT X Experimental concept, το οποίο μας δίνει μία πρώτη γεύση από το μέλλον της. Με διαστάσεις 4.063×1.830×1.528 χλστ. (ΜxΠxY), και μεταξόνιο στα 2.625 χλστ., το 5-θυρο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV με coupe χαρακτηριστικά ενσαρκώνει τις αξίες και το όραμα της Opel, ενώ ταυτόχρονα προαναγγέλλει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μελλοντικών μοντέλων της εταιρίας.

Η Opel είχε ήδη ανακοινώσει ότι σκόπευε να ενισχύει το προφίλ της κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου PACE! τον περασμένο Νοέμβριο, και το GT X Experimental είναι η πρώτη απόδειξη αυτής της διαδικασίας. Στο μέλλον, η μάρκα επιθυμεί να παραμείνει προσηλωμένη στην πιο σύγχρονη και θετική έκφραση της γερμανικής καταγωγής της, με τη νέα ταυτότητα Opel (“New Germanness”) να παίρνει τις καλύτερες γερμανικές παραδοσιακές αξίες – όπως μηχανολογική τελειότητα, γνήσιο ενθουσιασμό για μηχανές, έμφαση στη λειτουργικότητα, ποιότητα και αξιοπιστία- και να τις ενισχύει με συναίσθημα και εξωστρέφεια.

Το νέο GT X Experimental δείχνει ότι τα νέα Opel από τα μέσα της δεκαετίας του 2020 θα είναι τολμηρά, και ταυτόχρονα εξαιρετικά προσιτά και πελατοκεντρικά. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία ελαφριά αρχιτεκτονική, έχει μειωμένο αποτύπωμα και πατά σε τροχούς 17 ιντσών που οπτικά δείχνουν πολύ μεγαλύτεροι, για μέγιστη οδηγική άνεση και εντυπωσιακή εμφάνιση.

Σύμφωνα με την υπόσχεση του σχεδίου PACE! να διατίθεται μία ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε μοντέλο Opel μέχρι το 2024, το GT X Experimental είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να έχει χωρητικότητα 50 kWh και επαγωγική φόρτιση. Ακόμα, διαθέτει λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, που σημαίνει ότι μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα θέματα οδήγησης, αλλά ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να ανταποκριθεί εάν χρειαστεί παρέμβαση.

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του GT X Experimental “παντρεύει” τις τολμηρές αναλογίες με καθαρές, ρέουσες επιφάνειες. Η σιλουέτα του τονίζεται από την τολμηρή γραφιστική ταυτότητα που διαχωρίζει τα άνω και κάτω τμήματα. Το κάτω είναι βαμμένο σε ανοιχτό γκρι, ενώ ολόκληρο το πάνω τμήμα συμπεριλαμβανομένου του καπό, των κρυστάλλινων επιφανειών και της οροφής βάφεται σε σκούρα απόχρωση ‘night blue’. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένα κίτρινο στοιχείο, που διατρέχει το αυτοκίνητο και του χαρίζει δυναμισμό.

Περνώντας στο εσωτερικί, εκεί υπάρχουν ίδιες σχεδιαστικές αρχές με κύριο χαρακτηριστικό την οπτική & ψηφιακή αποτοξίνωση. Πλαισιωμένη από το πανοραμικό παρμπρίζ/οροφή και τα ενιαία πλαϊνά παράθυρα, η καμπίνα κρύβει καινοτομίες πίσω από τημ εμφάνιση. Το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι το ταμπλό οργάνων σε ένα κέλυφος. Μία ευρεία, ενιαία οθόνη υποδέχεται τον οδηγό, καταργώντας την πληθώρα οθονών, διακοπτών και χειριστηρίων που συνηθίζονται στα σημερινά οχήματα παραγωγής.

Η σχεδίαση της κονσόλας τοποθετεί τους αεραγωγούς έξυπνα, πίσω από τις οθόνες, αφήνοντας καθαρές τις επιφάνειες. Δύο οθόνες στα άκρα προβάλλουν τις πλαϊνές όψεις, που καταγράφουν οι δύο αναδυόμενες κάμερες. Η σχεδίαση του τιμονιού έχει απλουστευθεί, ενώ η κεντρική μονάδα του επαναλαμβάνει το σχήμα του Opel Vizor. Τα τέσσερα καθίσματα μοιάζουν να αιωρούνται, ενώ αφαιρούμενα ηχεία τοποθετημένα κάτω από τα προσκέφαλα, προσφέρουν ηχητική απόλαυση και εκτός του αυτοκινήτου.