Τον περασμένο Ιούλιο, η FIA ξεκίνησε διαγωνισμό για τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών της F1 από το 2020 έως το 2023 και η γαλλική εταιρεία αποφάσισε -μετά από αξιολόγηση μιας πιθανής επιστροφής της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού- ότι τελικά δεν θα γυρίσει στο grid.

H Michelin είχε εκφράσει δύο βασικούς προβληματισμούς σχετικά με τον διαγωνισμό, καθώς είχε πει ότι δεν της άρεσε η προοπτική να προμηθεύει ελαστικά 13 ιντσών μόνο για την σεζόν του 2020, ούτε η λογική των ελαστικών με υψηλό βαθμό φθοράς.

Να θυμίσω εδώ, ότι οι ομάδες και η διοίκηση της F1 συμφώνησαν τον Ιούλιο ώστε από το 2021 τα μονοθέσια να εξοπλίζονται με ζάντες 18″, ενώ παρελθόν θα αποτελέσουν και οι κουβέρτες που θερμαίνουν τα ελαστικά.

Σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα της προθεσμίας που είχε ορίσει η FIA για την υποβολή αιτήσεων και η Michelin επιβεβαίωσε ότι δεν ενδιαφέρεται να επιστρέψει στην F1.

Χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της γαλλικής εταιρίας αναφέρει:

Έχουμε λάβει τις τεχνικές προδιαγραφές με τις οποίες η FIA προσκαλεί για υποβολή προσφορών και τις μελετήσαμε προσεκτικά. Οι συμβουλές της Michelin για τη μετάβαση σε ελαστικά 18 ιντσών, όπως γίνεται στην Formula E, αποδέχτηκαν από τις αρχές και είμαστε ευχαριστημένοι για αυτό.

Ωστόσο, η ζήτηση για την προμήθεια ελαστικών 13 ιντσών μόνο για την σεζόν του 2020, καθώς και ο περιορισμών των επιδόσεων ως μέρος του show, έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές μας για αποτελεσματική διαχείριση των πόρων και σεβασμό στην τεχνολογία ενός βιώσιμου ελαστικού.

Ως εκ τούτου, η Michelin αποφάσισε να μην ανταποκριθεί σε αυτή την πρόσκληση υποβολής προσφορών και θα συνεχίσει να ακολουθεί, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της, τις εξελίξεις της Formula 1 τα επόμενα χρόνια.