Σε μια πολύ κλειστή μάχη μεταξύ της Ferrari και της Mercedes, ο Kimi Raikkonen πήρε την πρώτη του φετινή pole position και την 18η της καριέρας του, κάτι που είχε να συμβεί από το Grand Prix του Μονακό το 2017. Ο Φινλανδός «έκλεψε» την pole από τον Sebastian Vettel στα τελευταία δευτερόλεπτα, με τους δυο τους να βάφουν κόκκινη την πρώτη σειρά. Η τελευταία φορά που η Scuderia ξεκίνησε από την πρώτη θέση στη Monza ήταν το 2010.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Kimi σημείωσε νέο απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Monza, μιας και πέτυχε χρόνο 1:19.119.

Ο Lewis Hamilton προσπάθησε να σπάσει την κυριαρχία της Ferrari, ωστόσο περιορίστηκε στην τρίτη θέση. Ο Valtteri Bottas έμεινε μακριά από την μάχη, με τον Max Verstappen να είναι ο πέμπτος ταχύτερος. Ακολούθησαν οι Romain Grosjean, Carlos Sainz, Esteban Ocon, Pierre Gasly και ο δέκατος Lance Stroll.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 16:10 ώρα Ελλάδας.

1Αποτελέσματα

  • Maleas George

    Μάγκας

  • Η Ferrari μετά από πολλά πολλά χρόνια “κλειδώνει” την πρώτη σειρά στο GP της Ιταλίας με τον Raikkonen να κάνει έναν τρομερό γύρο στην τελευταία του προσπάθεια και τον Vettel να είναι δεύτερος χάνοντας την pole την τελευταία στιγμή και η Monza σείεται.
    Η Mercedes πολύ δυνατή με τους Hamilton και Bottas στις θέσεις 3-4.
    Η RBR με τον Max 5ο, ενώ ο Ricciardo να αντιμετωπίζει και σήμερα στο Q2 μηχανικά προβλήματα και να είναι πλέον το “πειραματόζωο” της ομάδας του Milton Keynes.
    H Haas στο Q3 με τον Grosjean και να εκκινεί 6ος ενώ ο Mgnussen εκτός τελικής δεκάδας.
    H Renault στο Q3 με τον Sainz jr. και τον Hulkenberg να αποκλείεται από το Q3 χωρίς να γράψει χρόνο.
    Η F.I. πολύ καλά με τον Ocon να εκκινεί και ο Perez να απογοητεύει καθώς ήταν εκτός από το Q1.
    Η STR την απόλυτη υπέρβαση με τον Gasly να φτάνει στο Q3, ενώ ο Hartley εκτός στο Q2.
    H Williams μετά από πολλούς πολλούς αγώνες να φτάνει στο Q3 με τον Stroll ενώ ο Sirotkin αποκλείστηκε από το Q2.
    Η McLaren μέχρι το Q2 με τον Alonso και τον Vandoorne ακόμα μία φορά να είναι ο τελευταίος του grid.
    Η Sauber εκτός του Q2 και με τα 2 μονοθέσια, καθώς η ιταλο-ελβετική ομάδα από εχθές μετά το σοβαρό ατύχημα του Ericsson έχει μία πολύ προσεκτική προσέγγιση στο στήσιμο του μονοθεσίου.

    • μιας και μιλησες για το ”πειραματοζωο” ΡΙΚΙ….
      αυτο ας το βαλουν καλα στο μυαλο τους οσοι κατεκριναν τον Vettel οτι ειχε βρει τον μαστορα του…..
      τυχαιο οτι ειχε γινει και αυτος πειραματοζωο και προμοταραν το τοτε παιδι τους ???

  • Κούκος

    40 ετών και σημειώνει τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της F1!!! Παίρνοντας και την Pole!!!!
    Απίστευτος ο Κιμι!! Σημέρα έδωσε απαντήσεις σε όλους εκείνους που τον θεωρούν ”ξεγραμμένο”

    • Maleas George

      Με ποιον τρόπο θα τον γ@@@σουν αύριο πιστεύεις;

    • Lefteris2432

      Με ενα safe pit stop

    • Κούκος

      1,5 sec περισσότερο μέσα στα pit….

    • gronholm89

      Μόνο αν στην εκκίνηση μπει ανάμεσα ο Hamilton θα πάρει νίκη ο Kimi!!

    • georgekaras

      Θα παιξει αμυνα υπνο στην εκκινηση για να παει τριτος ο Χαμιλτον και πρωτος ο Φεττελ

    • Yiannis P

      Αν πάει για 1-2 το πράμα και είναι πρώτος ο Κίμι θα του πουν με κάποιον τρόπο να δώσει τη θέση. Και αν είμαστε ρεαλιστές λογικό είναι. Ο Σεμπ έχει 17 βαθμούς διαφορά από τον Χαμ και καλώς ή κακώς αυτός είναι από την Ferrari που πάει για το πρωτάθλημα, οπότε πρέπει η διαφορά να μειωθεί όσο γίνεται περισσότερο.

    • Maleas George

      Ας περάσει στην πίστα για να μειωθεί, και δεν θα πει κανείς τίποτα

    • Yiannis P

      Συμφωνώ αλλά παίζονται πολλά και δεν θα αφήσουν μία εύκολη πρώτη θέση. Δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί μετά και πόσο θα κοστίσουν αυτοί οι βαθμοί.

    • Κούκος

      Η μοναδική πιθανότητα νίκης του Κιμι για αύριο είναι να διατηρηθεί 1-2 της Ferrari στον αγώνα και ο Φετελ να εγκαταλείψει.

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα δηλαδη του έδωσαν το slip stream σήμερα για τον γ@@σουν αύριο επειδή τους αρέσει…βγάλτε τα οπαδικά γυαλιά λίγο.

    • zet125

      Σκασε μιλας και για οπαδικα γυαλια

    • Akis-F1 FAN

      Λογικό, όταν δεν έχεις τίποτα να πεις απλά βρίζεις. Οπότε βούλωσέ το ανάγωγε.

    • zet125

      Δες τον κιμαρο αυριο και απολαυσε!!!!
      Φεττελ,Σουμαχερ δεν θα γινεισ ποτε
      Κλοουν

    • Akis-F1 FAN

      Καλά εσύ έχεις πρόβλημα δεν το συνεχίζω…

    • zet125

      Έχω πρόβλημα επειδή δεν πιστεύω ότι ο Φέτελ είναι ο καλύτερος όλων;;;;
      Ναι ρε έχω πρόβλημα 10 κλάσεις ανώτερος ο Κίμι και οδήγηκα και σαν προσωπικοτητα

    • Akis-F1 FAN

      1) Έχεις πρόβλημα γιατί πετάγεσαι και λες σε κάποιον να σκάσει χωρίς λόγο και χωρίς να τον ξέρεις καν.
      2) Κανείς δεν σου είπε ότι πρέπει να πιστεύεις ότι ο Σεμπ είναι ο καλύτερος όλων…ούτε καν ειπώθηκε κάτι τέτοιο.
      3) Πίστευε ό,τι θέλεις.

    • zet125

      Διαβάζω τα σχόλια σου από την αρχή της χρονιάς έχεις καταντήσει αηδια με τον Φέτελ
      Μια ερώτηση και το σταματάω εδώ
      Φέτος μέχρι στιγμής ποιος είναι καλύτερος οδηγός από τους δυο;

    • Akis-F1 FAN

      Πες μου ότι εννοείς ποιός από τους 2 για τον Κιμι.

    • zet125

      Περιμένω ένα ονομα

    • Akis-F1 FAN

      Ωραία, τον Κίμι εννοείς. Σεμπ…και πες μου ότι έχω άδικο χρησιμοποιώντας κάτι που έστω να μοιάζει με επιχείρημα.

    • zet125

      Ότι και να σου πω δεν έχει νόημα
      ΕΣΥ φοράς τα γυαλιά του Φέτελ!
      Άντε γεια

      Υ.Γ και μην ξεχνάμε όλοι μαζί με μια φωνή
      Φέτελ,Σουμαχερ δεν θα γίνεις ποτέ!!!!

    • Akis-F1 FAN

      Είσαι αστείος πραγματικά. Είπα να δω μήπως μετά από 5 σερί ασυνάρτητα σχόλια μπορείς να πεις κάτι σοβαρό, αλλά δεν έχει νόημα.

    • Neos

      τζαμπα ασχολεισαι φιλε

    • Neos

      το να μιλας εσυ για οπαδικα γυαλια το λες κ ειρωνεια.συνεχισε ετσι χαριζεις πολυ γελιο!

    • Akis-F1 FAN

      Να σαι καλά.

    • George Sigalas

      Να βάλουν 1ο τον seb για αλλαγή ελαστικών

    • Neos

      slip stream ηταν ρε συ..αφου το λεει ο ακης!

    • filip

      Τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της F1 θα είχαμε ακόμα και αν ο Κιμι ήτανε για φραπέ, κάπου αλλού.
      Δεν ξερω αν πρέπει να θεωρείται ξεγραμμενος αλλά ο τρόπος με τον οποίο πανηγύριζετε την πρωτιά του είναι χαρακτηριστικός για το επίπεδο του (συνολικά) . Όσο πιο απίστευτο θεωρείτε το “κατόρθωμά” του τόσο υποβαθμιζετε το ταλέντο του (ναι, ξέρω για την ηλικία του). Γιατί σίγουρα δεν ήταν απίστευτος ούτε έδωσε απαντήσεις ένας οδηγός που έχει 18 πολς σε 18 χρόνια με κορυφαία μονοθέσια.
      Όπως υπονοησα και πιο πριν, οι πρωτιές του είναι τόσο σπάνιες που δεν θα μου κάνει εντύπωση αν ανοίξατε και σαμπάνιες. Του αξίζει

    • Κούκος

      Διαφωνώ 100% με τα λεγόμενά σου, όμως μου τα παραθέτεις με απόλυτους αριθμούς και δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις παρά δίκιο! Θα μπορούσα για κάθε ” χαμένη ” ευκαιρία του να σου δώσω αντεπιχείρημα, αλλά όπως και έχει τα αποτελέσματα είναι που μένουν και όλοι τους βάσει αυτών κρίνονται.
      Επειδή όμως μου ” έριξες το γάντι” οφείλω να σου πώ ότι σε αυτά τα 18 χρόνια αν κάτσεις να δεις τι ρεκόρ έχει ο Κίμι (τα έβλεπα πριν 2 εβδομάδες και δεν ήξερα κι εγώ ότι είχε τόσα πολλά) τότε θα καταλάβαινες ότι δεν είναι τυχαία 18 χρόνια στους πρωταγωνιστές.

  • Giannisk

    Ωραίες κατατακτήριες. Φοβερός Kimi. Αν συνυπολογίσουμε το slipstream που του έδωσε η ομάδα και τα δάκρυα της mintu μάλλον είναι η τελευταία χρονιά του Kimi στην F1. Ίσως να ανακοινώσουν την αποχώρηση του με μία νίκη.

    • Βασιλης

      Ισα ισα μηπως ειναι ρισκο να αφησεις το Kimi που βλεπεις οτι ακομα το εχει για να πας σε εναν πιτσιρικα που δεν εχει επαφη με κορυφαιο μονοθεσιο….δεν θυμαμαι να το εχει ξανα κανει η ferrari αυτο και για εμενα ειναι μεγαλο ρισκο….καλυτερα να “ψηθει” ενα χρονο ο leclerc στην haas και μετα να γινει το μεγαλο βημα

    • Giannisk

      Έχεις δίκιο και σε αυτό πρόσθεσε το βάρος το ονόματος του Kimi που φέρνει οπαδούς και χορηγούς.

    • Red Flag

      Δεν παιζει να φυγει.

    • Giannisk

      Μακάρι. Είμαι μεγάλος fan, μεχρι και καπελάκι της Lotus με το ονομα του έχω.

    • Red Flag
  • Petros K

    Νομίζω πως ο Kimi κέρδισε σήμερα το επόμενο συμβόλαιο του στην Ferrari! Well done Iceman, ταχύτερος γύρος στην ιστορία της F1!

  • Απλά η αγάπη των tifosi της Ferrari για τον Kimi είναι έκδηλη με το που γράφει τον ταχύτερο γύρο και αμέσως τα επιφωνήματα επισκιάζουν τα πάντα στην πίστα της Monza……………. https://uploads.disquscdn.com/images/8468cf5e4a4b5dbf366d83e14d6e1fb0a1b6c62285aa9f6e12acbcb76b43b8e3.jpg

    • georgekaras

      ο τελευταιος μας πρωταθλητης ειναι ΛΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ για μας τους παλιους

  • gronholm89

    Ο Vettel γιατί γκρίνιαζε;;; Ίσια και παλικαρίσια στην πήρε την pole..

    • Giannisk

      Τον εβαλαν πρώτο και πήρε το slipstream ο Kimi.

    • georgekaras

      Να κανε καλυτερο γυρο επερνε το slip απο τον 44

    • Giannisk

      Δεν διαφωνώ αλλά υποτίθεται ότι είναι Νο1 οπότε ο δεύτερος οδηγός «δουλεύει» για τον πρώτο. Τα ίδια έκανε και παλαιότερα ο Vet.

    • georgekaras

      θα δουλεψει αυριο η ΄ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ¨ μας

    • Βασιλης

      ο vettel ειχε slipstream απο τον hamilton γιατι εαν δεν κανω λαθος ham-vettel-kimi ειχαν την ιδια αποσταση στην τελευταια προσπαθεια

    • Akis-F1 FAN

      Ο Κιμι ήταν στο καλύτερο σημείο…ο Χαμ ήταν πολύ μπροστά για του δώσει κάτι.

    • Nerazzurro21

      Πιστεύω ότι έδωσαν slipstream στον Kimi για να σιγουρέψουν ότι θα είναι μπροστά από τον Hamilton. Πού να φανταστούν ότι ο αχάριστος θα έπαιρνε την pole :P

    • John Constantine

      Φίλε μου είχε κοντα 5 δεύτερα διαφορά ο Κιμι από τον Φεττελ. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση slipstream.

    • gronholm89

      Βλέποντας το onboard του Kimi δεν πιστεύω ότι είχε slipstream, ηταν πολύ μεγάλη η απόσταση. Ήταν απλά ταχύτερος!!

    • Red Flag

      Ενταξει ανθρωπος ειναι κι αυτος. Πανω στην ενταση της στιγμης αδρεναλινη, σφυγμοι στο τερμα. Δε νομίζω οτι θα εχει καποιο παραπονο οταν ηρεμησει.

  • georgekaras

    Ti να λεμε για το ΚΙΜΑΡΟ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ τα δειξε ξαναααααααααααα

  • Σήμερα, ο Raikkonen έγινε ο μεγαλύτερος σε ηλικία poleman και παίρνει το ρεκόρ από τον Nigel Mansell πίσω στο 1994……………. https://uploads.disquscdn.com/images/abad85d8dda9d499eb927d9870e1f48ebaa1832d5d784d888fc3360a3abdddc7.jpg

    • Βασιλης

      Πρωτη φορα βλεπω τον kimi τοσο εκδηλωτικο με καποιον αλλο….φαινεται οτι υπαρχει μεγαλος σεβασμος προς την οικογενεια schumacher

    • Red Flag

      Νομιζω και με τον σουμαχερ τοσο εκδηλωτικος ηταν! βεβαια μικροτερος ηταν γενικότερα πιο ανοιχτος. Παντως ειχαν πολυ καλες σχεσεις αν θυμαμαι καλα και αμοιβαιο σεβασμο.

    • επειδη δεν παρακολουθω πολυ τις μικρες κατηγοριες…απο που και ως που εδωσε ο μικρος σουμαχερ το ”επαθλο” ???? τον προμοταρουν η οχι ??

    • Red Flag

      Προμοταρισμενος ειναι νομιζω απο τη στιγμη που γεννηθηκε. :) Φανταζομαι οτι ηταν του τυπου “σα να ειναι εδω ο πατερας του”.

    • Αμα βλέπουν στο πρόσωπο του τον πατέρα του…μονό κακό του κανουν τοτε…..

  • Βασιλης

    Ρε οτι και να κανει η mercedes πλεον δυσκολα θα παρει pole σε στεγνες συνθηκες….ο κιμι εκανε εναν αλαθανστο γυρο ενω ο vettel εκανε ενα λαθος στο εσακι που ισως του στερισε την pole….o bottas για καποιο παραξενο λογο πολυ πισω και απο εκει και περα διαφορετικες ομαδες σε καθε θεση με εκπληξη τoν stroll….

    Υ.Γ τα δακρυα της mintu και η αγκαλια με τον arrivabene σημαινουν πολλα..μακαρι να συνεχισει και το 2019 γιατι το αξιζει

    • Βασίλη, η αγκαλιά Arrivabene-Mintu σίγουρα σημαίνει πολλά, αλλά η αγκαλιά Mintu-Camilleri σημαίνει ακόμα πιο πολλά, καθώς ο νέο CEO μας μπορεί να έχει προσωπική φιλία με τον Kimi, αλλά στο παρασκήνιο της Ferrari είχε εκδηλώσει την στήριξη του στο Iceman ακόμα όταν ήταν εν ζωή ο Marchionne.
      Ο Camilleri με τον Arrivabene έχουν κοινή πορεία στην Philip Morris και θέλουν και οι 2 τον Φιλανδό και το 2019 στο Maranello…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/c26675b99631d00023ceb81359fb79294b367e84f1e0731d7890a0a3b7b56a46.jpg

    • Βασιλης

      Για εμενα ειναι ρισκο να βαλεις εναν 20χρονο στο τιμονι της ferrari…δεν λεω ο Leclerc εχει αποδειξει τι αξιζει απλα η ferrari δεν το εκανε και δεν νομιζω να το κανει τωρα

    • Βασίλη, ο Leclerc είναι πολύ καλός οδηγός και στην αρχή της χρονιάς όταν πολλοί το είχαν χαρακτηρίσει έναν ατάλαντο, είχα σχολιάσει στο blog, ότι με τον Μονεγάσκο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.
      Τελικά, μέχρι σήμερα ο μικρός έχει αποδείξει ότι μπορεί μα το κατάλληλο μονοθέσιο να γίνει το πραγματικά επόμενο next big thing της F1 και όχι κάτι σαν τον αβανταρισμένο από τις FIA και RBR Verstappen.
      Προσωπικά, θεωρώ ότι του χρόνου ο Leclerc εντάσσεται στην Haas και ο Kimi μένει Maranello.

    • Emmanouel

      Συμφωνώ απόλυτα σε όλα.
      Άλωστε μην ξεχνάμε η Ferrari πάντα θέλει “ψημένους” οδηγούς και άλλη μια χρονιά την χρειάζεται και ο Leclerc σίγουρα, να μην πω 2.

    • Red Flag

      Θα είναι χαζοί αν αφήσουν τον Raikkonen να φύγει. Πιστευω οτι ο Lec δε θα τους απογοητευε, θα στεκόταν στο υψος, αλλα οταν εχεις εναν πρωταθλητη, με τοσους οπαδους και τέτοια αποδοση, ε δεν τον αφηνεις.

    • Red Flag

      https://thesportsrush.com/charles-leclerc-to-drive-for-ferrari-in-2019-reports-amus/
      Ο Lecrerc είναι σιγουρα πολλα υποσχόμενος, αλλα ελπίζω να μην είναι αληθεια για τον Κιμι. Την αξιζει τη θεση. Αν ειναι αληθεια, κρίμα.

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ ωραίες κτατακτήριες οι 3 πρώτοι ήταν πολύ κοντά. Συγηχαρητήρια στον Κιμι και στον Σεμπ έκανανα αυτό που έπρεπε. Η φερράρι στο Q3 πάντως έδωσε το slip stream και τις δύο φορές στον Κιμι και αυτό του έδωσε και την Pole στο τέλος. Ο Χαμ το πάλεψε αλλά παρά και τη βοήθια του Μποττας δεν τα κατάφερε αν και η τρίτη θέση δεν είναι και άσχημη γι αύριο. Ο Μποττας εκτός ρυθμού όλο το ΣΚ. Williams πολύ καλό αποτέλεσμα, πρώτο Q3 για φέτος…τη Sauber την περίμενα πολύ καλύτερη με τον κινητήρα της φερράρι.

    Υ.Γ.Η πλάκα είναι ότι αν νικήσει αύριο ο Σεμπ, όπως και αν γίνει αυτό, σχεδόν όλοι θα λένε ότι παίχτηκαν team orders.

    • Κούκος

      Φυσικά και θα παιχτούν team orders.Εδώ τις ενεργοποιούσαν όταν χρονικά τους έπαιρνε να μην έχουν, όχι τώρα που παίζεται το πρωτάθλημα από το αυριανό αποτέλεσμα!

    • Akis-F1 FAN

      Και για εξήγησέ μου αυτό τότε αφού είσαι τόσο σίγουρος…γιατί έδωσαν το slip stream στον Κιμι σήμερα και δεν το έκαναν ανάποδα για να αποφύγουν τα team orders αύριο ;

    • YiannisP

      Το έδωσαν για να έχουν σίγουρο το 1-2 επειδή ο Κιμι πάντα υστερεί στις κατατακτήριες και αύριο το ανάποδο όπως θα έκανε κ η Merc αφού το είπαν κ επίσημα.

    • Akis-F1 FAN

      Ρε παιδιά λίγη σοβαρότητα…μετά το πρώτο run στο Q3 ο Χαμ ήταν μπροστά…τι να εξασφαλίσουν το 1-2 ;;;; Εδώ παραλίγο να έχαναν την Pole ως φαβορί μέσα στο σπιτι τους…ίσα ία που τότε είναι που δίνεις το slipstream στον πιο γρήγορο για να εξασφαλίσεις την pole.

    • YiannisP

      Εκτός ρε Ακη να ήταν τόσο σίγουροι για τον Φέτελ που ρίσκαραν να αβαντάρουν τον Κίμι με σκοπό τον Ham 3ο. Ο Γερμανός αν δεν έκανε το λαθάκι στην αρχή θα κατέβαινε κάτω από το 1.19

    • Κούκος

      Αν παίζει σενάριο sleepstream νομίζω ότι είναι το πιο πιθανό απ’ολα.

    • Akis-F1 FAN

      Μα δε βγάζει νόημα αυτό που λες…ήταν υπερβολικά κοντά για να υπάρχει οποιαδήποτε σιγουριά…άσε που ο Κιμι ήταν μπροστά στο πρώτο run…

    • YiannisP

      Θεωρίες βγάζουμε για να περνάει η ώρα, δεν είμαστε κ στα πάντοκ οπότε κανείς δεν ξέρει.

    • Akis-F1 FAN

      Δε διαφωνώ, αλλά οι θεωρίες που βγάζουμε πρέπει να βασίζονται κάπου…αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν ήταν λογικό να δώσουν το slip stream στον Κιμι…ειδικά αν έχουν στο μυαλό τους και το πρωτάθλημα.

    • YiannisP

      Μα αυτό θέλω να σου πω ήθελαν στην εκκίνηση πάση θυσία τον Κίμι πάνω από τον Χαμ και Ρίσκαραν για τα πολλά έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του Φετ.

    • Akis-F1 FAN

      Δηλαδή εννοείς ότι προτιμούσαν να ρισκάρουν να είναι ο Σεμπ πίσω από τον Χαμ που παλεύουν για το πρωτάθλημα, για να σιγουρέψουν ότι ο Κιμι θα είναι μπροστά από τον Χαμ ;

    • YiannisP

      Ωραία να το πάρουμε λογικά, συμφωνούμε ότι ο Κίμι ευνοήθηκε από το Slipstream; Αν ναι δώσε μου μια λογική απάντηση γιατι το έκαναν όχι 1 αλλά 2 φορές.

    • Akis-F1 FAN

      Δεν έχω λογική απάντηση, γιατί δε βγάζει νόημα…το μόνο που το δικαιολογεί είναι αυτό που έστειλες ένα ΣΚ ο ένας, ένα ο άλλος, αλλά ρεαλιστικά μόνο στη Μοντσα υπάρχει πλεονέκτημα…άντε και στο Σπα λίγο.

    • YiannisP

      Για να το λήξουμε :P
      Vettel said that giving the slipstream was not out of the ordinary, because it was Raikkonen’s turn to run second on the track.

      “We have an order that changes every week,” he explained. “This weekend was Kimi to go second, simple.”

    • Akis-F1 FAN

      Σιγκαπούρη δηλαδή ο Σεμπ έχει σίγουρη την pole με το slip steam ;-P

    • YiannisP

      χαχαχα

    • John Constantine

      Δεν υπάρχει slipstream στα 5 δεύτερα που ήταν πίσω ο Κιμι. το βλεπω απο πολλους να το λενε αυτο. Απλα ο Κιμι εκανε καθαρο τελευταιο γυρο ενω ο Σεμπ οχι. Και στο Q2 παλι πιο γρηγορος ηταν ο Κιμι.Στην Parabolica δεν μπορείς να πάρεις slipstream κ να στρίψεις πιο γρήγορα. Το ξέρουν όλοι αυτό. Δεν θα υπάρχει κάθετη δύναμη.

    • Akis-F1 FAN

      Καταρχάς οι ομάδες λένε ότι στη Μόντσα ακόμα και στα 5 δευτερόλεπτα κερδίζεις κάτι. Αλλά πέρα αυτό δεν ήταν 5 sec πίσω…3 sec μετά από τον Σεμπ πέρασε τη γραμμή…

    • John Constantine

      Ποιες ομαδες το λενε αυτο? και που το ειδες φιλε? αν ειναι ευκολο στειλε λινκ να το διαβασω. Αρα λοιπον οπως σου ειπε κ καποιος αλλος φιλος κ ο Σεμπ πηρε απο το Χαμιλτον. Μην μειωνουμε τον Κιμι. Πηρε την pole γτ εκανε αλανθαστο τελευταιο γυρο ενω ο Σεμπ οχι. Και ναι αν αυριο ειναι γρηγορος κ ο Σεμπ παραμενει πισω του θα δωθουν team orders. Τοσο απλα. Δεν λεω οτι ειναι λαθος ή σωστο αλλα ετσι θα γινει.

    • Akis-F1 FAN

      Δεν έχω λινκ από συγκεκριμένο άρθρο, αλλά είναι κάτι ευρέως γνωστό .Οι σχολιαστές του sky sports συζητούσαν 2 λεπτά για αυτό σήμερα. Η διαφορά Κιμι-Σεμπ ήταν πολύ πιο ιδανική για slipstream από αυτή που είχα Σεμπ-Χαμ. Τόσο απλό είναι.

    • John Constantine

      επειδη το ειδα απο το sky sports. ανεφεραν πουθενα οτι ο κιμι πηρε την pole απο το slipstream? γτ δεν ακουσα πουθενα κατι τετοιο. απλα πρεπει να πουμε κατι να μειωσουμε τον κιμι ή βασικα να δικαιολογησουμε τον Σεμπ.

    • Akis-F1 FAN

      Είπαν ότι ο Κιμι ήταν στο καλύτερο σημείο οσον αφορά το slip stream και αυτό φάνηκε κιόλας. Για το τελευταίο που λες, αν ήταν ανάποδα σήμερα τα πράγματα, πας στοίχημα ότι όλοι θα έβριζαν την κακιά φερράρι που έδωσε το πλεονέκτημα στον Σεμπ και έκλεψε την Pole από τον Κιμι ;

    • John Constantine

      Δεν ξέρω τι κάνουν όλοι οι αλλοι. Εγώ μιλάω για μένα. Κι αυτό που κολλαει; ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπαν ότι πήρε την pole γι αυτό το λόγο. Να το ξεκαθαρίσουμε. Κ πως φάνηκε για πες μας. Επειδή πήρε την pole ε; Εσύ λοιπόν αν ίσχυε αυτό θα έβγαινες να πεις ότι ο Σεμπ πήρε την pole γι αυτό το λογο; Ναι ή οχι; Γτ σε παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν ποτέ δεν έχεις αναφερθεί ότι πήρε την pole λόγω slipstreaming από τον Κιμι. Ξαναλέω. Έχασε καθαρά ο Σεμπ κ εσύ ξεκάθαρα ψάχνεις δικαιολογίες αντι να χαρείς για την ομάδα. Τόσο απλά. Κ καλό είναι να μιλάμε με στοιχεία.
      Όχι μ ότι θα θέλαμε να ισχύει.

    • Akis-F1 FAN

      Οι σχολιαστές πρέπει να κρατάνε ένα ουδέτερο προφίλ, δε θα έλεγαν ποτέ πήρε την πολ λόγω slip stream. Και 1 δέκατο να κέρδισε μόνο σε όλες τις ευθείες αν το βγάλεις από το χρόνο του και το βάλεις στον 2ο αλλάζουν θέσεις. Όταν οι διαφορές είναι τόσο μικρές το παραμικρό πλεονέκτημα μετράει. Επίσης πες μου μια φορά που ο Σεμπ πήρε πολ, λόγω slip stream που του έδωσε ο Κίμι. Δεν έχει συμβεί ποτέ, πως να το αναφερθώ σε αυτό; Δεν με πειράζει καθόλου που ο Κίμι πήρε πολ, με πειράζει που δεν παραδέχεται κανείς ότι του δώσαμε το πλεονέκτημα και δεν το παραδέχεται κανείς.

    • Red Flag

      Αν οντως ειχε πλεονεκτημα (μου φανηκε λιγο μακρυα για κατι τετοιο) τοτε ειναι προφανως αυτος ο λογος. Hταν σιγουροι οτι ο Seb θα κανει ταχυτερο χρονο απο τον Χαμ, αλλα δεν ηταν για τον Kimi. Αν ειναι οντως ετσι, καλη στρατηγικη. (πως το παθαν? :p)

    • peterpsarris

      Δεν έδωσαν slip streammmmmmmm…βαρεθηκα να το διαβάζω στα σχόλια αυτο. Είχαν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα μεταξυ τους απόσταση πως το κατάφερε αυτό έλεος ρε παιδιά. Δείτε κανένα replay. Εδω είσαι κάτω από 1 δευτερόλεπτο και οριακά παίρνεις το slipstream.

    • Akis-F1 FAN

      Δες το replay από το onboard του Κιμι, είχαν 3 sec διαφορά.

    • peterpsarris

      άρα και πάλι δεν υπήρχε slipstream ειναι τεράστια η απόσταση μεταξύ 2 μονοθέσιων όταν ταξιδεύουν με 340km/h. Από το onboard του kimi ο seb είναι πολύ μακριά…
      https://youtu.be/kSIdpN2HZDM

    • John Constantine

      Πες τα ρε φιλε. Εδω σε λιγο ο Ακης για να δικαιολογησει την ηττα του Σεμπ θα μας πει οτι ο Κιμι πηρε slipstream κι απο νταλικα στην Αθηνων-Λαμιας. Μεχρι κ τη Φυσικη θα αλλαξει.

    • zet125

      Χαχαχα μην ασχολείστε ρε μάγκες τζάμπα τον χρόνο σας χαλατε

    • Akis-F1 FAN

      Άνθρωποι που ασχολούνται χρόνια με το άθλημα και είναι ειδικοί λένε ότι ο Κιμι ήταν σε πολύ καλό σημείο για να επωφεληθεί και το αντεπιχείρημά σας είναι το τρομερά επιστημονικό “στο βίντεο φαίνεται να είναι μακριά”. Στη Σουζούκα δε θέλουν να έχουν μονοθέσιο στα 8 sec μπροστά τους για να έχουν απόλυτα καθαρό αέρα….8 sec. Όλες οι ομάδες που το δοκίμασαν στη Μοντσα τετοια απόσταση είχαν τα μονοθέσιά τους. Χαζές είναι ; Αλλά εγώ είμαι ο τρελός. Είναι απλά facts δεν προσπαθώ να δικαιολογησω τίποτα.

    • george13

      Αυτα που λες ειπαν στο Sky ,μεχρι 8 δευτ. ειναι το slipstreaming στην μεγαλη ευθεια,ειπαν επισης για τα αεροπλανα οτι χρειαζεται να περιμενουν για απογειωση 1 λεπτο για να καθαρισει το turbulance απο το προηγουμενο αεροπλανο.

    • John Constantine

      Αρα λοιπον τα ιδια μ εμας λες. Δεν επιαξε κανενα ρολο κθως κ ο Σεμπ κοντα στον Χαμ ηταν.Τι σχεση εχει ενας κινητηρας Jet με κινητηρα Formula 1 φιλε? Καμια. εκει εχει να κανει κ με την ανωση πο χρειαζονται τα αεροπλανα. Ο Σεμπ εχασε ξεκαθαρα. Τοσο απλα. Εκτος αν εχεις λογικη Ακη κ εσυ.

    • John Constantine

      Καθαρο αερα για καθετη δυναμη Ακη στη Σουζουκα!!! οπως ακριβως χρειαζεται και η Παραμπολικα! 22 χρονια βλεπουμε και διαβαζουμε για F1…απαντα επι της ουσιας γτ στην λενε ολοι…

    • Akis-F1 FAN

      Από τη στιγμή που ούτε εγώ, ούτε κανείς εδώ μέσα ( φαντάζομαι ) δεν είναι ειδικός, βασιζόμστε σε αυτά που λένε άνθρωποι που έχουν βαθιά κατανόηση του αθλήματος και κυκλοφορούν όλη την ώρα στα paddock μιλώντας με ανθρώπους από διάφορες ομάδες, μηχανικούς κτλ. Όταν αυτοί λένε ότι μέχρι και στα 5 sec στη Μοντσα έχεις κάποιο πλεονέκτημα και ότι ο Κιμι ήταν σε πολύ καλό σημείο για να επωφεληθεί δε γίνεται το επιχείρημά σου να είναι “στο βίντεο φαίνεται μακριά” …εγώ δεν απαντάω επί της ουσίας ; Εσύ δεν μπορείς να δεχτείς κάτι πολύ απλό.

    • Maleas George

      Το slipstream το κανονίζουν οι ομάδες από την αρχή της χρονιάς πώς θα πηγαίνει, συνήθως με coin flip, και πηγαίνει εναλλάξ σε κάθε αγώνα. Έτυχε να είναι η σειρά του Kimi τώρα. Και προφανώς δεν τη νοιάζει τη Ferrari γιατί αν είναι να τον γ@@@σει θα τον γ@@@σει στον αγώνα, όπου μετράει.

      Τέλος, οι αποστάσεις Ham-Vet και Vet-Rai ήταν σχεδόν ίσες, αν ήθελε ο Seb μπορούσε να πλησιάσει πιο πολύ στον out lap.

    • Akis-F1 FAN

      Δεκτό αυτό που λες, αλλά σχεδόν όλες οι ομάδες το έχουν έτσι…παρόλα αυτά στη Μοντσα δίνουν και στους 2 οδηγούς το πλεονέκτημα εναλλάξ γιατί είναι η μόνη πίστα που δουλεύει τόσο καλά. Οκ η φερράρι δεν ήθελε να το κάνει και με τους 2, αλλά δε γίνεται να μην παραδέχεστε ότι του έδωσε το πλεονέκτημα αυτό. Από FP3 μέχρι Q2 που τρέχαν ξεχωριστά είχαν πάντα 2 με 3 δέκατα διαφορά και στο Q3 που τρέχαν παράταξη ξαφνικά ο Κιμι είναι ταχύτερος.

    • Maleas George

      Ναι το έδωσε το πλεονέκτημα γιατί αυτή ήταν η σειρά και δεν αλλάζει, βλ. Max και Ric στην Αυστρία. Τώρα το πόσο μεγάλο πλεονέκτημα ήταν παίζεται, γιατί και ο Vettel είχε slipstream.

    • Κούκος

      Σωστός

  • Red Flag

    Grande Kimi !!!!!!! Πηγαινε για πρωταθλημα του χρονου να τους τρελανεις ολους !!!!!! Σε είχαν για αποσυρση και παιρνεις pole positions.

  • Thanos

    Kιμαροοοοοοοοοος
    Σκατα στην φερραρι ολη την χρονια. Εκει με το ζορι να εχουν τον Φετελ μπροστα .

  • Μπραβο στον κιμι με μια καλη στρατιγηκη της φερραρι εχει συγουρι την τριτη θεση … η μερκ εχει αναγκη για εναν αλονσο διπλα στον χαμ διαφορετικα του χρονου δεν θα εχε ελπιδα ..

  • Mitsos Ribopaido

    Forza ferrari! Τρομερό 1-2 στο τέλος , λίγο πρίν το καρδιακό να μας στείλει.
    Υπέροχος κιμι αλλα τρομερα λάθη του σεμπ στο πρώτο και λίγο σε μια στροφή στο 2ο με ελάχιστη υποστροφή , θα πάταγε κατω τα χρονόμετρα.

    0.2 sec μακρυα η φερραρι απο μερκ. Καλη φάση
    Μπότας πολλές heineken πρίν το session ή ηταν κανενα nammos μεσα στην βδομάδα.
    Αυριο στην εκκίνηση θα παιχτούν πολλα.

    Y.Γ Το ”we speak after” του σεμπ Τι ήταν?

    • Akis-F1 FAN

      Ποιά τρομερά λάθη ρε Μήτσο ; Ειδικά στο 1ο σικέιν στο 2ο γύρο δεν έχασε τίποτα…είχε γίνει λακούβα εκεί γιατί πατάγανε όλοι να κερδίσουν λίγο χρόνο.

    • Mitsos Ribopaido

      Πάτησε εξω και σήκωσε χώμα. αυτό το λές να κερδίσει κάτι?

    • Akis-F1 FAN

      Μπορεί να μην κέρδισε, αλλά σίγουρα δεν έχασε…μέχρι και Brundle το είπε που περιμένει στη γωνία για το παραμικρό λάθος να τον κράξει.

    • Red Flag

      Δεν αντεχονται στο skysports θελουν πολυ ξυλο. Τετοιο αχτι δεν εχουν με κανεναν αλλον οδηγο νομιζω.

    • Akis-F1 FAN

      Έχουν ή μάλλον έιχαν με το Νικολάκη…με λίγα λόγια έχουν θέμα με όποιον έχει αντίπαλο ο Χαμ.

    • Red Flag

      καλα με τον Νικολάκη έχει θέμα όλος ο κόσμος. Ουτε αυτός πολυσυμπαθεί τον εαυτό του νομίζω. :p μας τον εχουν βαλει και να τον βλεπουμε λες και μας ειχε λειψει. Ιουυυυυ.

    • Akis-F1 FAN

      Εμένα δε με χαλάει…από το να έχουν τον κάθε άσχετο 1000 φορές αυτός που μέχρι πριν 2 χρόνια έτρεχε και ξέρει μερικά πράγματα παραπάνω.

    • Thanos

      O Bottas ειναι λιγος απλα. Συνεχεια μισο δευτερολεπτο πισω απο το κλαρινο. Δεν κανει το παιδι και κακως τον ανανεωσαν τοσο γρηγορα. Ειδικα οταν υπαρχει περιπτωση να μεινει ο Οcon εκτος.
      Ο μονος που τριβει τα χερια του με τις ”επιδόσεις” του Μποτας ειναι ο Ροσμπεργκ γιατι δειχνει οτι πραγματικα ηταν αξιος τελικα.

    • Ο Bottas δεν είναι απλά λίγος!!!!!!
      Ο Wolff του έχει βρει το κατάλληλο παρατσούκλι……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/56e2244f72a40487f7d02d8fb42da2629bb4aa982f02687a8d54df1b87ba4d71.png χαχαχαχαχα

    • Nerazzurro21

      Το είχα γράψει για τον Bottas στο blog πριν πάει στη Mercedes και συνεχίζω να το πιστεύω. Είναι απλά ένας νέος Kovalainen.

    • Mika

      Δεν μου λες, ο Βελγος το εχει παρατησει εντελως η κοιταζει απλα να κατακτησει τον τιτλου του χειροτερου Νο 2 οδηγου στη Μακλαρεν EVER??
      :p :p

    • Nerazzurro21

      Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με αυτό τον οδηγό. Φαίνεται να το έχει παρατήσει τελείως ή απλά η F1 είναι too big for him.

    • Φανταζεσαι του χρονου να τρεχει με τον οκον κ να ειναι μπροστα του

    • Nerazzurro21

      Τον έφαγες τον άνθρωπο :P Η McLaren επιβεβαίωσε ότι ο Vandoorne δεν θα οδηγεί για τη McLaren το 2019.

    • Mika

      Εγω τον εφαγα???? Μονος του φαγωθηκε με τη κουλαμαρα του και το γεγονος οτι τον ξεφτυλιζε συνεχως ενας γκρινιαρης 38αρης Ιθπανοθ!!!
      :p :p

      Αντε καιρος ηταν, και πολυ καθησε!!!

  • Fαν1ς

    Πολύ κοντά Ferrari και Χάμιλτον που δείχνει πώς οδηγικα ο Χάμιλτον φέτος κάνει καλύτερη δουλειά από τον έτερο οδηγό που διεκδικεί το πρωταθλημα(Φετελ)! Αν μετά την εκκίνηση η Ferrari είναι στο 1-2 πρέπει να ξεκαθαρίσουν πως θα παίξουν και τα 2 αυτοκίνητα στα ίσια και ας κερδίσει ο Ραικονεν! Αν πούνε του Φινλανδού να κάνει στην άκρη πιστεύω θα τον απογοητευσουν πολύ και ίσως χαθεί το κατασκευαστων ενώ αυτή την στιγμή δείχνει η πιο σίγουρη κούπα! Άλλωστε ο Φετελ πρέπει να κρατάει πίσω του τον Άγγλο και αν χρειαστεί βοήθεια από τον Κιμι ο ίδιος από μόνος του θα την δώσει! Ακόμα όμως είναι νωρίς οπότε αν μπορεί ο Φινλανδος να κερδίσει ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ!!!

    • Akis-F1 FAN

      Κίνα, Μπαχρέιν, Μπακού, Καναδά και Αυστρία ο Χαμ ήταν ανύπαρκτος…αλλά σήμερα ήταν κοντά στις φερράρι άρα κάνει καλύτερη δουλειά οδηγικά φέτος ;

    • Fαν1ς

      Από τον Φετελ ναι….. Όσο και αν δεν τον πάω πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι πιο σταθερός! Μπακου μπορεί να ήταν ανύπαρκτος αλλά απέφυγε το λάθος που δεν απέφυγε ο Φετελ! Όσο για τον Καναδά ήταν ένας αγώνας που καταστράφηκε για αυτόν από την αλλαγή κιβωτίου και τον παλιό κινητήρα! Επίσης δεν λες για την Γερμανία που έκανε τρομερή ανατροπή και ο δικός μας τράκαρε καθώς επίσης στην Ουγγαρία που με υποδεέστερο αυτοκίνητο πήρε την νίκη λόγω βροχής στις κατατακτήριες! Τέλος βάλε και το come back Της Αγγλίας Και καταλαβαίνεις πως εξαιτίας του και μόνο δεν είμαστε πρώτοι και στα 2 πρωταθλήματα!

    • mtifosi

      E οχι δεν μπορουμε να το πουμε αυτο. Σιγουρα εκανε λαθη αλλα οπως και να το κανουμε ειναι παντα εκει και οταν πρεπει εχει το κατι παραπανω.Εγω χωρις τον vettel δεν θα ενοιωθα τοση σιγουρια για το πρωταθλημα…

    • Fαν1ς

      Δεν απαξιωνω τον Φετελ….!!! Απλά σε ένα πρωτάθλημα που όπως πάει θα κριθεί στις λεπτομέρειες από τους 2 διεκδικητές κατά την γνώμη μου ο Άγγλος έχει κάνει καλύτερη δουλειά φέτος!!! Και το λέω αυτό και να ξέρεις μου είναι πολύ δύσκολο Γτ δεν τον πάω μια τον Χαμ αλλά αυτό δεν έχει να κάνει….

    • mtifosi

      Ναι και εγω δεν απαξιωνω τον hamilton αν και επισης δεν τον συμπαθω οντως κανει πολυ καλη δουλεια αλλα φετος ειναι ξεκαθαρα μεχρι στιγμης ποιο τυχερος. Δεν βολευεται η mercedes στο στεγνο παρε μια βροχη μονο στο q3, αυτοκινητα ασφαλειας σε λαθος στιγμη για τον seb , εκανε και αυτος λαθος στα δοκιμαστικα στη γερμανια αλλα δεν το πληρωσε στον αγωνα κλπ.

    • Fαν1ς

      Η τύχη έχει γυρίσει την πλάτη και στους 2 μέχρι στιγμής!!! Σίγουρα η βροχή έχει έρθει σαν θείο δώρο κάποιες φορές για τον Άγγλο αλλά μην ξεχνάς πως η βροχή είναι πολύ δύσκολες συνθήκες για όλους…. Δλδ δεν βρέχει και λέει ο Άγγλος α ωραία πάμε σε αυτόματο πιλότο και κερδίσαμε! Το δουλεύει πολύ και φυσικά η φετινή Mercedes δείχνει να βολεύεται στο βρεγμένο!!!Το σημείο κλειδί μέχρι στιγμής για το πρωτάθλημα κατά την άποψή μου είναι στην Γερμανία που ο Φετελ αντί να κερδίσει και να ανοίξει την διαφορά τράκαρε και ήρθε ο Χάμιλτον να κάνει την έκπληξη και να κερδίσει…. Οπότε αυτό το κρίσιμο λάθος που στοίχισε σχεδόν 30+ πόντους ο Φετελ πρέπει να το ρεφάρει στην συνέχεια!! Πως; Με το να είναι συνέχεια μπροστά από τον Άγγλο μέχρι το τέλος!

    • Akis-F1 FAN

      Καναδά δεν είχε καμία αλλαγή κιβωτίου. Είναι πιο σταθερός και για αυτό είναι μπροστά και μπράβο του, αλλά ανώτερος οδηγικά με την έννοια να έχει πάρει πιο πολλά από το μονοθέσιο δεν είναι. Επίσης μην ξεχνάμε και τον παράγοντα τύχη.

    • Fαν1ς

      Έχεις δίκιο… Στο Μπαχρέιν τιμωρήθηκε! Συμφωνούμε πάντως πως φέτος είναι πιο σταθερός!!! Σήμερα φάνηκε πως το τερμάτισε πάντως εν αντιθέσει με τον Φετελ που έκανε τα λαθάκια του… Η δυναμική των μονοθέσιων αυτή την στιγμή δείχνει πως η Mercedes είναι λίγο πιο πίσω και ο Άγγλος είναι εκεί και μας βγάζει το λάδι! Ίδωμεν…

    • Akis-F1 FAN

      Μα δε γίνεται να μην συμφωνούμε ότι είναι πιο σταθερός…αφού είναι ξεκάθαρα. Αλλά έχει 5 αγώνες φέτος που έπρεπε να πάρει πολλά περισσότερα από το μονοθέσιο που είχε και δεν τα κατάφερε…ο Σεμπ έχει κάνει λάθη, αλλά όλο τον υπόλοιπο καιρό το σκίζει το μονοθέσιο.

    • Fαν1ς

      5 αγώνες σε καμία περίπτωση! Από αυτούς που είπες πιο πάνω νομίζω μόνο καναδα και Κίνα γύριζε στο πουθενά! Στους άλλους είχε ατυχίες..

    • Akis-F1 FAN

      Αυστρία γύριζε στο πουθενά πριν εγκαταλείψει…θα έβγαινε 4ος με μονοθέσιο που έριξε 3 δέκατα στους υπόλοιπους το Σάββατο. Μπακού πάλι ήταν πίσω από τον Μποττας και νίκησε από τύχη με το κλατάρισμα του Φιλανδού. Δεν το λες και ατυχία…

    • Fαν1ς

      Αυστρία ήταν πρώτος μέχρι που τον χαντακωσε η ομάδα με το να μην τον βάλει στα Πιτ στο Vsc! Μπακου η Ferrari ήταν ξεκάθαρα ταχύτερη και μετά την στουκα των δύο Redbull ο Μποτας ήταν πρώτος και ο Φετελ δεύτερος με 3ο τον Χαμ! Και πάει ο Φετελ και κάνει την πατάτα στο προσπέρασμα που επιχείρησε και βγήκε πίσω και από τον περεζ! Τέλος πάντων εγώ όταν έλεγα οδηγίκα κάνει καλύτερη δουλειά εννοούσα λιγότερα λάθη και καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου! Αν έχεις άλλη άποψη κανένα πρόβλημα…

  • Η Liberty Media είχε πει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την διαχείριση της F1 ότι θα αλλάξει πολλά πράγματα στο κορυφαίο μηχανοκίνητο sport.
    Τελικά, οι Αμερικάνοι το κατάφεραν……………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/1c9499e0f9fe2c1ddf1ebfd5261a1688fc2b72e733154e412fb7c8a73b98a769.png χαχαχαχαχαχαχαχα

    • thymios tsilimparis

      Το είδα κι εγώ!
      Ομόρφυνε πολύ αυτός!!! Είδες τι κάνουν οι πλαστικές που λατρεύουν τα αμερικανάκια;;

  • Mika

    Απιθανος Κιμι, ποιος το περιμενε, τους κουλανε ολους κι ειδικα το Vettel!!!
    Mπραβο στον γερο!!! Μακαρι να τον αφησουν αυριο να κανει τη δουλιτσα του, θα αποκτησει ενδιαφερον ενας αγωνας που πριν το ΣΚ εδειχνε προδιαγεγραμμενος για το που θα παει…

    Υ.Γ. Τα χωνουν πολλοι στον Hamilton, δεν ξερει να χανει κλπ….
    Vettel, περναει τη γραμμη, του λενε P1 αρχζει τα ΥES, και μολις τον περναει ο Κιμι, we speak after, θυμωμενα κιολας..

  • bulgary

    Εύγε σε kimi και Ferrari.Ελπίζω αύριο να μην τα κάνουν μαντάρα!

  • Τα τελευταία δευτερόλεπτα του Q3 ήταν πολύ έντονα, με τον Hamilton να κρατάει την pole, τον Vettel να έρχεται να την παίρνει από τον Βρετανό και τελικά, ο Raikkonen να είναι ο αυριανός poleman.
    Πάντως, οι αντιδράσεις των φιλάθλων της Ferrari και του Kimi, αλλά και τα δάκρυα της Mintu “σφραγίζουν” τις τρομερές κατατακτήριες για την ομάδα της Ferrari στον εντός έδρας αγώνα.
    https://twitter.com/F1/status/1035897060153683968

  • zet125

    Ευχομαι του χρονου ο κιμι να παει mercedes και να παρει το πρωταθλημα
    Εχει καταντησει αηδια αυτο που γινετε φετος με το φεττελ
    Φεττελ,Σουμαχερ δεν θα γινεις ποτε!!!!ποτε!!!!!

  • kostas

    O κιμι φετος κανει την καλυτερη σεζον του απο το 2012, κριμα και αδικο αν τον διωξουν για εναν 20χρονο.

  • Γιάννης Λυμπερόπουλος

    Το φετινό μονοθέσιο πάει πολύ στον Kimi κ χωρίς τα team orders για αβάντα στον αχώνευτο Γερμανό θα μπορούσε μα παλέψει για το τίτλο κάτι που θεωρητικά μπορεί κ τώρα αλλά δεν θα γίνει .

  • Κατι που δεν προσεξατε .. 119 119 τυχαιο …1 + 1 + 9 = 11 … 1 + 1 = 2 αρα ο κιμι αυριο δευτερος

    • Βασιλης

      Το τερματισες χαχαχαχ

  • thymios tsilimparis

    Τρομερή μάχη. Ο Σεμπ το παράκανε στην 1η Λέσμο και σίγουρα έχασε λίγο.
    Αύριο θα γίνει σκοτωμος.ας είμαστε ρεαλιστές. Με τόσο κοντά τα μονοθέσια και 17 βαθμούς στο Οδηγών ο Κιμι θα προσπαθήσει να κρατήσει πίσω τον Χάμιλτον…

  • Να σας λυσω εγω ττην απορια …. αν ηταν μπροστα ο κιμι για να εχειτο πλεονεκτιμα ο φεττελ θα επερνε την πολ ο χαμ ειναι απλο

  • Red Flag

    Το συμβάν Alo-Mag δε θα το σχολιάσει κανείς;;; Εγω παντως μετά τις δηλώσεις του αρχισα μεχρι και να συμπαθω τον Μαγκνουσεν! Καλά το συμβάν για μενα ήταν 100% λαθος του Αλο. Μπορει και εσκεμμενο.

    • Κούκος

      Τι έγινε ???? Δεν πρόσεξα ?