Ποιο από τα τρία αυτοκίνητα είναι ταχύτερο στην ευθεία; Το Nissan GT-R της Litchfield, η BMW M5 ή μήπως η Porsche 911 Turbo S;

  • Γιώργος Εμπέρ

    Αρα μια porsche του σημερα περναει δεν περναει ενα gtr 10ετιας βαρους 2 τονων! Καλα δεν μιλαμε για την M5. Χαθηκε και απο το πλανο! Α ρε GTR!

    • mixalhs7

      Mια στοκ 911 του 2018 δεν χανει ουτε απο tunαρισμενο GTR του 2018 θες να πεις!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν ηξερα πως ηταν tunαρισμενο αλλα και παλι. Το GTR ειναι τετρακινητο. Και μην ξεχνας πως tunαρισμενο ξεtunαρισμενο ειναι ενα μοτερ που ειδε το φως πριν 10 χρονια! Και το μοτερ του evo μπορει να ειδε 9 γενιες αλλα οση εξελιξη και να ειχε, το 10αρι ειναι που φερει την τεχνολογια. Οι καιροι αλλαζουν.

      Η porsche εκει ειναι τεχνολογικα ποιο μπροστα απο το GTR αλλα η porsche ειναι του 2018. Το GTR τυγχανει να βγαινει ακομα το 2018 και παει σιγα σιγα για αντικατασταση! Το δικαιο θα ηταν να βαλλουμε την porsche του 2020 με το καινουργιο GTR του 2020 :)

    • mixalhs7

      Η γενια 911/991 (που βλεπουμε στα βιντεο) κλεινει αισιος 7 χρονια στους δρομους και σε λιγους μηνες θα βγει η 8η γενια 911/992. Αρα αυτα που γραφεις δεν ισχυουν! Εξαλλου οταν πρωτοπαρουσιαστικε το R35 το 2008 η τοτε 997 mk1 ηταν ηδη κοντα στα 4 χρονια στη κυκλοφορια. Αυτο που ισχυει ακομα και σημερα ειναι ο value for money χαρακτηρας του GTR!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σε καθε περιπτωση το μονο γερμανικο που θα επαιρνα θα ηταν porsche (Ισως και καμια M2/M3/M4) Με χαλαει που ολες μοιαζουν ιδιες αλλα φτιαχνονται και ειναι ποιοτικες και εσωτερικα και σαν κατασκευη. ΑΛΛΑ. Μην το παρεις στραβα αλλα αν μου εδινες την porsche και το GTR, θα εμπαινα στο GTR και θα εφευγα. Ειμαι 30 και απο τοτε που πρωτοκινηγουσα να πρω το διπλωμα με ενα evo και ενα GTR κοιμομουν τα βραδια.

    • mixalhs7

      Σου μεταφερω την αποψη ανθρωπου που στο γκαραζ του (μεταξυ αλλων) εχει και τα δυο και ξερει να τα οδηγει : ”Το νισαν για τα λεφτα του δεν εχει ανταγωνισμο, η Πορσε οδηγικα ειναι απο αλλο πλανητη”

    • Herc

      Λογικο ειναι.Εν και Japan μεχρι το κοκκαλο, ο τυρανοσαυρος των 1750 κιλων βλεπει την 911 με δορυφορο, τωρα και στην ευθεια.Τα κιλα ειναι η πεμπτουσια για καποιον που ξερει να φτιαχνει αυτοκινητα, που στην προκειμενει περιπτωση η Porsche το ξερει χρονια τωρα.Δε πα να κανεις οτι μαγικα θελεις με ηλεκτρονικα γεωμετρια και αλλες παπαριες.Αλλη αισθηση στριψιμο θα εχει απο ενα αυτοκινητο 1200-1300 κιλων και αλλη απο ποταμοπλοιο 1700++ κιλων.

    • mixalhs7

      Παιδιά η 911/991 turboS που βλέπουμε στα video ζυγίζει 1627kg curb weight

    • Herc

      Παχυνε και αυτή τοσο.Τι τα ταιζουν.Μαλλον μονο η Lotus εμεινε να εχει σαν Ευαγγελιο το χαμηλο δυνατο βαρος.

    • mixalhs7

      Η Lotus Evora ζυγίζει 1442 kg ενώ η 911/991 Carrera 1435kg.
      O λόγος που την σημερινή εποχή τα σπορ αυτοκίνητα δρόμου ζυγίζουν από 1300kg έως 1700kg είναι οι προδιαγραφες ασφαλείας τα επίπεδα εξοπλισμού και τα βαριά συστήματα επιδόσεων που μεταφέρουν (διπλοδισκα κιβώτια, 4διευθυνσεις,4κινησεις κτλ)

    • δεν ειναι βαρια δηλαδη για να πατανε καλυτερα στο δρομο ??? το εχω διαβασει και αυτο αφου !!! (τρολολολο)

    • mixalhs7

      Αλλο αυτο :P

    • αααααα ετσι πανε αυτα??? οκ!!! αχαχαχαχαχ

    • mixalhs7

      Σου μεταφερω την αποψη ανθρωπου που στο γκαραζ του (μεταξυ αλλων) εχει και τα δυο και ξερει να τα οδηγει : ”Το νισαν για τα λεφτα του δεν εχει ανταγωνισμο, η Πορσε οδηγικα ειναι απο αλλο πλανητη”

  • bulgary

    Αφού στέκεται και τόσο δίπλα σε αυτά η M5,εύγε!