Η M5 E39 αρχικά ήταν να μην περάσει στη παραγωγή, μιας και η BMW δεν πίστευε και πολύ σε αυτή. Ο Alexander Hildebrandt αναφέρει πως τα μεγάλα κεφάλια της BMW είχαν πάρει την απόφαση να μην κατασκευάσουν την M5 E39, αλλά οι Karlheinz Kalbfell, Carl-Peter Forster και Dr. Wolfgang Reitzle ήταν εκείνοι που αποφάσισαν το μοντέλο να πάρει το πράσινο φως.

Το μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1998, για να μπει στην παραγωγή αργότερα εκείνο το έτος στο εργοστάσιο της εταιρίας στη πόλη Dingolfing, στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις απλές 5-άρες. Να θυμίσω ότι κάτω από το καπό υπήρχε ο 4,9-λίτρων V8 κινητήρας με κωδική ονομασία S62, που απέδιδε 400 άλογα στις 6.600 σ.α.λ., και 500 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 3.800 μέχρι 5.000 σ.α.λ.

H συγκεκριμένη πουλήθηκε πρόσφατα από τον οίκο Gooding & Company για 176.000 δολάρια, καθώς από το 2002 έχει διανύσει μόλις 703 χλμ. Κανονική χρονοκάψουλα.

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Αειθαλής,πανέμορφη,αναλογικη.

    • Στέλιος Ναούμ

      420 aloga me tosa kila ropis prin 20 xronia fainotan san f16

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στελιο,μικρές λατρεμένες παραξενιές όπως το ταμπλό με κλίση προς τον οδηγο,ο διακοπτης των αλαρμ,μπροστά απο τον φωτισμένο επιλογέα,η μεταβαλλόμενη οριοθέτηση του ‘κοφτη’ στο στροφομετρο….
      Θωρώ τυχεροί,και ευγνώμονες, όσοι είχαμε την πολυτέλεια να ‘ ‘γνωρίσουμε’ταυτες κατασκευές.

  • ΘΑΝΟΣ

    ενταξει κ ο αλλος πηρε μια c180 του 95 4200!!η λοξα και η μ@λ@κια πληρωνονται…και οι αλλοι τι θα γινουν ? κλεφτες ?