Στις 13 Σεπτεμβρίου σε ένα ειδικό event στην Βαρκελώνη θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου ProCeed GT, ώστε η Kia να κάνει το ντεμπούτο του στις 2 Οκτωβρίου κατά την διάρκεια της έκθεσης του Παρισιού.

Σήμερα, όμως, βλέπουμε τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου, με ελαφρύ καμουφλάζ. Το ProCeed GT αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Proceed Concept που είδαμε πέρσι και αποτελεί μέρος του προγράμματος των τεσσάρων αμαξωμάτων που αναπτύχθηκαν με βάση το Ceed. Έτσι, μετά το hatchback και το SW, τρίτο έρχεται το ProCeed, που είναι ένα shooting brake αμάξωμα, για να ακολουθήσει αργότερα το XCeed, μια SUV παραλλαγή, που είναι προγραμματισμένη για το 2019.

Το νέο Kia ProCeed συνδυάζει την εκπληκτική σχεδίαση με τους χώρους και την ευελιξία ενός tourer με ένα πεντάθυρο shooting brake αμάξωμα. Η κορεάτικη εταιρία χαρακτηρίζει το Proceed ως ένα εκτεταμένο hatcback και στοχεύει στη διατήρηση της σπορ εμφάνισης του τρίπορτου pro cee’d, αλλά και στη πρακτικότητα των πίσω θυρών και του μεγάλου πορτμπαγκάζ.


Έτσι, το Proceed αντικαθιστά το 3-θυρο αμάξωμα, καθώς η νέα γενιά του μοντέλου δεν προσφέρεται σε τέτοιο. Το μοντέλο, όπως ξέρεις, είναι δημιουργία του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της Kia στη Γερμανία και αντιπροσωπεύει μια μοναδική πρόταση για την κατηγορία.

Αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου χρόνου, με το ProCeed GT να “παίζει” πρακτικά μόνο του, καθώς δεν υπάρχει άμεσως ανταγωνισμός. Ίσως η Mercedes CLA Shooting Brake, αλλά φυσικά βρίσκεται σε διαφορετικό τιμολογιακό καθεστώς. Παρότι το κορεάτικο μοντέλο έχει κατά 4 εκατοστά μικρότερο μήκος, και είναι 1 εκατοστό χαμηλότερο, ο χώρος αποσκευών του αγγίζει τα 594 λίτρα και είναι κατά 100 λίτρα μεγαλύτερος σε σχέση με το γερμανικό μοντέλο, και μόλις 6 λίτρα μικρότερος από το station wagon, με το οποίο έχουν ταυτόσημο μήκος (4.60 μέτρα, 4.31 μέτρα το hatchback). Ωστόσο, η Mercedes προσφέρει λίγο καλύτερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, καθώς έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,70 μ. έναντι των 2,65 μέτρων για το ProCeed).

Κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.600άρης turbo κινητήρας, απόδοσης 204 ίππων, ο οποίος για πρώτη φορά συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). To ProCeed GT έχει σαφώς πιο σφιχτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση, καθώς ο κύριος στόχος των μηχανικών της Kia ήταν η οδηγική απόλαυση, χωρίς να θυσιάζεται απόλυτα η άνεση.

(Photos credit: T.Antoine/ACE-Team)