O πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Suzuki, Osamu Suzuki, βρισκόμενος στο Global Mobility Summit στο Νέο Δελχί της Ινδίας ανακοίνωσε ότι η εταιρία του θα ξεκινήσει τις δοκιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμο μέχρι τον Οκτώβριο, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Θα ξεκινήσουμε δοκιμές στους δρόμους χρησιμοποιώντας ένα στόλο 50 οχημάτων ηλεκτρικών πρωτοτύπων στην Ινδία από τον επόμενο μήνα, προκειμένου να αναπτυχθούν ασφαλή και εύχρηστα ηλεκτρικά οχήματα για τους Ινδούς πελάτες.

Η Suzuki αναμένεται να λανσάρει τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ινδία το 2020, σε συνεργασία με την Toyota, με τον Suzuki να προσθέτει ότι για να γίνουν δημοφιλή τα ηλεκτρικά στην Ινδία θα πρέπει να υπάρχει ένα σωστά δομημένο δίκτυο φορτιστών:

Για αυτό, προσβλέπουμε στην ενεργή ηγεσία της ινδικής κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Narendra Modi έχει ανακοινώσει ότι θέλει όλα τα νέα οχήματα μέχρι το 2030 να είναι ηλεκτρικά, στόχος που από πολλούς ειδικούς θεωρείται υπερβολικά φιλόδοξος.

Ο Suzuki δήλωσε ότι η Maruti Suzuki θα ξεκινήσει την παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου για αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στη δυτική Ινδία από το 2020, κάτι που θα μειώσει το τελικό κόστος των αυτοκινήτων.

  • a_f_a

    ηχομόνωση να βάλει να του πείτε

    • Anestis Genk

      Η ενεργητική ηχομόνωση θα γίνει φτηνότερη.

    • a_f_a

      εννοεις λόγω κινητηρα που δε θα κανει θόρυβο;
      τοτε να δεις τι θα γινεται μεσα από τριγμους πλαστικών (μεγάλο θεμα στα ηλεκτρικα), κυλησης (εκο λαστιχα και κατσικοδρομοι), εξωτερικοι (χαλικακια στου θολους, βρεγμένο οδοστρομα).

    • Anestis Genk

      Εννοώ (θα) είναι πιο φτηνό να βάλουν έναν αλγόριθμό που να ακούει τον θόρυβο και να παίζει στα ηχεία τον ίδιο θόρυβο με φάση π, ώστε να αλληλοακυρώνονται.

    • a_f_a

      αααα… να σβηνουν τον ήχο με άλλο ήχο.
      ε, αν και ειναι “κλεψιά” ας το κάνουν.

  • rous

    Ας φτιαξουν κανενα νορμαλ αυτοκινητο της προκοπης πρωτα και μετα ας πανε στα ηλεκτρικα.