Η Mazda ετοιμάζει την επόμενη γενιά του CX-3, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020. Θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα SkyActiv II που θα του επιτρέψει να μεγαλώσει σε διαστάσεις, με το μήκος του από τα 4,27 μέτρα μήκος να φτάνει τα 4,34 μέτρα. Αποτέλεσμα των μεγαλύτερων διαστάσεων θα είναι ο χώρος των επιβατών και των αποσκευών να μεγαλώσει, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με νέα καθίσματα και εντελώς νέας σχεδίασης κεντρική κονσόλα.

Σύμφωνα με τον Kiyoshi Fujiwara, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Mazda, το νέο CX-3 δεν θα έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων όπως η τωρινή γενιά, αλλά ημιάκαμπτο άξονα. Όπως εξήγησε, ο ημιάκαμπτος άξονας είναι καλύτερος από την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων από άποψη παραγωγής θορύβου κύλισης στον δρόμο. Έτσι η Mazda επέλεξε την λύση του ημιάκαμπτου άξονα, επειδή δέχτηκε πολλά παράπονα τόσο από τους πελάτες της, όσο και από τον ειδικό τύπο.

Το νέο CX-3 θα παίρνει κίνηση από τη νέα οικογένεια κινητήρων SkyActiv-X που θα βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου κατά 20% με 30%, προσφέροντας και αυξημένη ροπή 10% έως 30%. Ο 2.0-λιτρος SkyActiv-X κινητήρας θα αποδίδει 190 άλογα με 230 Nm ροπής και θα κάνει ντεμπούτο στο νέο Mazda3 που θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Los Angeles τον ερχόμενο Νοέμβριο.