Η McLaren πρόσφατα διοργάνωσε ένα event παρουσίασης της 600LT στο Hungaroring και τώρα ήρθε η ώρα να δούμε έναν hot lap του αυτοκινήτου στην Ουγγρική πίστα μήκους 4,38 χλμ.

Η 600LT διαθέτει ένα νέο carbon body kit, το οποίο φαρδαίνει το αμάξωμα κατά 73 χλστ. Η οροφή είναι επίσης από carbon, όπως τα νέα φτερά και το καπάκι του κινητήρα και συνολικά το αυτοκίνητο έχει ελαφρύνει κατά 96 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι το βάρος του πλέον αγγίζει τα μόλις 1.247 κιλά. Την εξέλιξη του αυτοκινήτου ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations και χαρακτηριστικό σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι οι διπλές κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες ακριβώς πίσω και πάνω από τον κινητήρα, όντας στραμμένες προς τα πάνω.

Εμφανισιακά η 600LT μπορεί να φαίνεται ότι δεν διαφέρει πολύ από την 570S, αλλά το μεγαλύτερο εμπρός splitter, οι νέες πλαϊνές ποδιές, και ο πιο άγριος διαχύτης έχουν βελτιώσει την αεροδυναμική του κατά, με την McLaren να σημειώνει ότι το 23% του αυτοκινήτου είναι νέο. Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί, με το bodykit να παράγει 250 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, όταν η 600LT κινείται με 250 χλμ/ώρα.

Μηχανικά, η 600LT φοράει τον ίδιο 3,8-λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 600 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 620 Nm. Νούμερα που είναι σχεδόν ίδια με την MP4-12C, όταν παρουσιάστηκε το 2011. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,9 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 8,2 δευτ., για τα 0-300 χλμ/ώρα σε 24,9 δευτ., το 400αρι σε 10,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 328 χλμ/ώρα. Τα 200-0 χλμ/ώρα τα κάνει σε 117 μέτρα, ενώ τα 100-0 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα.

Έχει μήκος 4.604 mm, ύψος 1.194 mm, πλάτος 2.095 mm και μεταξόνιο 2.670 mm. Τα φρένα είναι carbon κεραμικά με δίσκους 390 mm μπροστά και 380 mm πίσω, ενώ οι αλουμινένιες δαγκάνες είναι 6πίστονες μπροστά και 4πίστονες πίσω.

Το αυτοκίνητο διαθέτει τα σφυρήλατα διπλά ψαλίδια της 720S, με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί κατά 8 χιλιοστά. Η McLaren προσφέρει τα πακέτα Clubsport και Clubsport Pro που μπορούν να μειώσουν ακόμη περισσότερο το βάρος, μιας και διαθέτουν πολλά περισσότερα μέρη από carbon, με το Clubsport Pro πακέτο να απευθύνεται σε όσους στοχεύουν να κάνουν την πίστα δεύτερο σπίτι τους.