H Kia συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου Ceed, και στην έκθεση του Παρισιού παρουσιάζει τη GT-Line έκδοση του μοντέλου. Αυτή θα είναι διαθέσιμη σε κάθε τύπο αμαξώματος (hatchback και Sportswagon), ενώ θα είναι η βασική στο ProCeed.

Το νέο Ceed GT Line παίρνει σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο Ceed GT, το οποίο παρουσιάστηκε πριν τρεις εβδομάδες και θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2018. Το Ceed GT Line φοράει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, όπου δίπλα στα φώτα ομίχλης υπάρχουν μεταλλικές “λεπίδες”, όπως είδαμε στο Ceed GT και στο Stinger.

Ακόμα, υπάρχει χρωμιωμένη “tiger-nose” μάσκα, ζάντες 17 ιντσών μοναδικές για την συγκεκριμένη έκδοση, ενώ προαιρετικά θα υπάρχουν 18άρες, με το Ceed GT Line να είναι διαθέσιμο σε 10 εξωτερικά χρώματα.

Στο εσωτερικό, το Ceed GT Line διακρίνεται από την πιο sport ατμόσφαιρα του. Υπάρχει μαύρη επένδυση οροφής, σπορ καθίσματα, μεταλλικά μαρσπιέ, flat-bottom sport τιμόνι, το οποίο ενσωματώνει τα paddles σε όσα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο.

Μιλώντας για τους κινητήρες, το νέο Ceed GT Line εφοδιάζεται από μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς η εταιρία πιστεύει ότι οι τελευταίοι δεν έχουν “πεθάνει”. Από πλευράς βενζίνης, αρχικά υπάρχει ο 1.000άρης T-GDi, απόδοσης 120 ίππων με 172 Nm ροπής, καθώς και ο ολοκαίνουριος 1.400άρης T-GDi, απόδοσης 140 ίππων και 242 Nm ροπής.

Από πλευράς πετρελαίου, το νέο Ceed GT Line εφοδιάζεται και με το νέο κινητήρα “U3” της Kia, που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί έτσι ώστε να βρίσκεται κάτω από τα πολύ αυστηρά όρια των πιο πρόσφατων προδιαγραφών εκπομπής ρύπων Euro 6d. Ο 1.600άρης CRDi χρησιμοποιεί την ενεργή τεχνολογία ελέγχου των ρύπων Selective Catalytic Reduction (SCR), προκειμένου να περιορίσει σημαντικά την εκπομπή τους. Έτσι εκπέμπει πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, σωματίδια και NOx σε σχέση με παλαιότερους κινητήρες πετρελαίου της Kia. Είναι διαθέσιμος με 115 ή με 136 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 280 Nm, με τις εκπομπές ρύπων -με βάση το νέο κύκλο μετρήσεων WLTP.

Κάθε κινητήρα συνδυάζεται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ο 1.400άρης T-GDi και ο 1.600άρης CRDi συνδυάζεται προαιρετικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.