Μετά την αφαίρεση από τις διαθέσιμες επιλογές της πισωκίνητης έκδοσης του Model 3 με την μεγάλη (Long Range) μπαταρία και την ταυτόχρονη εισαγωγή της Mid Range με κίνηση είτε στον πίσω άξονα είτε και στους δύο, η Tesla προετοιμάζεται για τρία πράγματα το 2019 για το entry-level μοντέλο της.

Πρώτα απ ‘όλα, οι παραδόσεις της φθηνής έκδοσης των 35.000 δολαρίων με την Standard μπαταρία θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2019, με εκπρόσωπο της αμερικάνικης εταιρίας να τονίζει:

Καθώς η παραγωγή και οι πωλήσεις του Model 3 συνεχίζουν να αυξάνονται ραγδαία, έχουμε επιτύχει σταθερό όγκο παραγωγικής ικανότητας, επιτρέποντάς μας να διαφοροποιήσουμε την προσφορά προϊόντων μας σε ακόμη περισσότερους πελάτες. H “μικρή” έκδοση του Model 3 θα έχει αυτονομία 220 μιλίων (354 χλμ), κάτι που σημαίνει ότι θα υστερεί κατά 40 και 90 μίλια (64 και 145 χλμ.) από τις Mid και Long Range επιλογές αντίστοιχα.

O Elon Musk, όμως, δήλωσε κάτι ενδιαφέρον, λέγοντας:

Καταλήξαμε σε ένα νέο σχέδιο για τις μπαταρίες που επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα. Το νέο σχέδιο είναι ελαφρύτερο, καλύτερο, φθηνότερο και θα το εισαγάγουμε γύρω στα τέλη του τρέχοντος έτους. Πιθανότατα θα φθάσουμε τον όγκο παραγωγής το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους ή κοντά εκεί. Αυτό θα κάνει το αυτοκίνητο ελαφρύτερο, καλύτερο και φθηνότερο και θα επιτύχει μεγαλύτερη αυτονομία.

Σήμερα, από το εργοστάσιο της Tesla, στο Fremont, παράγονται εβδομαδιαίως σχεδόν 6.000 Model 3 και στόχος είναι ο αριθμός αυτός να αυξηθεί στις 10.000 μονάδες εβδομαδιαίως όσο πιο σύντομα γίνεται. Αυτό, πάντα σύμφωνα με τον Musk ίσως επιτευχθεί μέχρι το τέλος του 2018.