Η BMW βελτιώνει τον εξακύλινδρο 3,0-λιτρο B58 κινητήρα βενζίνης. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει κωδική ονομασία B58TU1, ζυγίζει 6 κιλά λιγότερο και μεταξύ άλλων φορά νέα μπεκ με πίεση έγχυσης 350 bar, νέα καδένα, βελτιωμένα turbo, δύο νέα κυκλώματα ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το στροφαλοθάλαμο, με τον τελευταίο να έχει επανασχεδιαστεί.
Όλες οι παραπάνω αλλαγές συμβάλουν ώστε ο κινητήρας να έχει βελτιωμένες επιδόσεις, καλύτερο ήχο, μειωμένο βάρος, μικρότερη κατανάλωση αλλά και μειωμένες εκπομπές ρύπων, πληρώντας τα πρότυπα του WLTP.
Στην έκδοση B58TU1-ML ο κινητήρας αποδίδει 340 άλογα με 450 έως 500 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση B58TU1-OL παράγει από 374 έως 388 άλογα με 500 Nm ροπής. Ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα και να γίνει υβριδικός, αλλά για την ώρα η BMW δεν προσφέρει στην αγορά μια τέτοια υλοποίηση.