H Toyota δεν περίμενε την -τηρουμένων των αναλογιών- επιτυχία για το Mirai, καθώς έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 5.000 μόνο στην Αμερική, χωρίς να υπάρχουν στοιχεία για Ευρώπη και Ιαπωνία. Η ιαπωνική εταιρία έχει δηλώσει ότι μένει πιστή στην εξέλιξη και ανάπτυξη της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου, πιστεύοντας έντονα στη δυνατότητά της να συμβάλει στην υλοποίηση μιας πιο βιώσιμης και μηδενικών εκπομπών κοινωνίας.

Τι γίνεται, όμως, σε μια περίπτωση ατυχήματος; Το Mirai διαθέτει δύο δεξαμενές αποθήκευσης του υδρογόνου, οι οποίες είναι φτιαγμένες από carbon. H δομή τους αποτελείται από τρία στρώματα carbon και από ένα πολυμερές, ονόματι Nylon 6.

Κατασκευάζονται in-house από την Toyota ειδικά για το Mirai, με τις δεξαμενές αποθηκεύουν υδρογόνο στα 70 MPa (10.000 psi), και το βάρος τους γεμάτες είναι 87,5 κιλά, και χωρητικότητα τους είναι 122,4 κιλά (60 η μια και 62,4 κιλά η δεύτερη).

Στο παραπάνω video θα δεις τις δεξαμενές υδρογόνου του Mirai υποβάλλονται σε δοκιμή χρησιμοποιώντας ένα πυροβόλο όπλο με βλήμα διαμετρήματος 50 χλστ. Όπως θα δεις η σφαίρα διαπερνά τη δεξαμενή, αλλά η δομή παραμένει ανέπαφη και η δεξαμενή δεν εκρήγνυται. Το αέριο απλώς διαφεύγει από την οπή και διασκορπίζεται στην ατμόσφαιρα χωρίς καταστροφικές συνέπειες. Η Toyota υποβάλλει τις δεξαμενές σε τέτοιες ακραίες δοκιμές ώστε να διασφαλίσει την ανθεκτικότητα τους σε περίπτωση σύγκρουσης.