Τα αυτοκίνητα με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου δεν έχουν γνωρίσει την επιτυχία που θα έπρεπε και οι κυριότεροι λόγοι είναι δύο. Πρώτος το μικρό δίκτυο υποδομών ανεφοδιασμού υδρογόνου και δεύτερος, το μεγάλος κόστος που έχουν κατά την αγορά τους, σε σύγκριση με ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η Toyota έχει βάλει ως στόχο μέχρι το 2025 τα αυτοκίνητα υδρογόνου να κοστίζουν το ίδιο με τα υβριδικά. Όπως δήλωσε ο Naomichi Hata, γενικός διευθυντής του νέου επιχειρηματικού σχεδιασμού της Toyota:

Στις αρχές της δεκαετίας του 2020 θα ξεκινήσουμε την επόμενη γενιά τεχνολογίας καυσίμου υδρογόνου και αυτό θα αποτελέσει ουσιαστική πρόοδο. Σήμερα η παραγωγή του Mirai περιορίζεται σε 3.000 αυτοκίνητα ετησίως, αλλά μέχρι το 2025 αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα είναι δέκα φορές υψηλότερος. Πέρυσι η Toyota πούλησε 4.000 Mirai.

Ως αποτέλεσμα της αύξησης παραγωγής, περιμένουμε – τουλάχιστον στην Ιαπωνία – πως τα υβριδικά αυτοκίνητα θα έχουν ίδια τιμή με τα αυτοκίνητα υδρογόνου.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota ανακοίνωσε πως θα επενδύσει τελικά 700 εκατομμύρια δολάρια στο νέο της εργοστάσιο στο Μεξικό, έναντι του 1 δισ. δολαρίων που είχε ανακοινώσει αρχικά. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο ήταν να αναλάβει τη παραγωγή του Corolla, αλλά μετά την απόφαση της Toyota να κατασκευάσει από κοινού εργοστάσιο με την Mazda, μια επένδυση ύψους 1,6 δισ. δολαρίων, η ιαπωνική εταιρία θα κατασκευάζει στο Μεξικό το Tacoma.