Πριν τέσσερις μήνες, η Renault παρουσίασε την Trophy έκδοση του νέου Megane RS, και με το λανσάρισμα της στην αγορά της Γαλλίας να ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες, το εργοστάσιο ανακοίνωσε την τιμή του στην χώρα προέλευσης.
Έτσι, η -μέχρι σήμερα- πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου ξεκινά στη Γαλλία από τα €44.100 με το 6-τάχυτο μηχανικό και από €45.900 όταν συνδυάζεται με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η διαφορά της τιμής -πάντα με δεδομένα Γαλλίας- σε σχέση με την “απλή” έκδοση του Megane RS ανέρχεται στα €6.500, καθώς αυτό ξεκινά από τα €37.600.
Να θυμίσω ότι το Megane R.S. Trophy μηχανικά φορά τον 1.800αρη turbo κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και αποδίδει 300 άλογα με 420 Nm ροπής όταν συνδυάζεται με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 400 Nm ροπής, όταν συνδυάζεται με το 6-τάχυτο μηχανικό. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,7 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα με 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, έχοντας τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Η βελτίωση του κινητήρα προέρχεται από τις αλλαγές στη τουρμπίνα και στο νέο σύστημα εξάτμισης. Η τουρμπίνα του Renault Megane R.S. Trophy περιστρέφεται με 20.000 σ.α.λ, έχοντας κεραμικά ρουλεμάν, τα οποία είναι ελαφρύτερα σε σχέση με τα ατσάλινα, μειώνοντας κατά 30% την παραγόμενη τριβή, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερη απόκριση. Η εξάτμιση διαθέτει μηχανική βαλβίδα, μια διάταξη που συναντάμε πρώτη φορά σε ένα Megane R.S.
Το Renault Megane R.S. Trophy βασίζεται στην έκδοση Cup, ζυγίζει 1.419 κιλά, έχει σκληρότερη ανάρτηση, Τόρσεν μπλοκέ διαφορικό, σύστημα τετραδιεύθυνσης. δίσκους διαστάσεων 355 mm και νέας σχεδίασης ζάντες 19″. Στο εσωτερικό μπορούν να τοποθετηθούν bucket καθίσματα της Recaro επενδυμένα με Alcantara και τοποθετημένα 2 εκατοστά χαμηλότερα.