Ο CEO της Bentley, Adrian Hallmark, σε πρόσφατη συνέντευξή του παραδέχτηκε πως η εταιρία του δυσκολεύτηκε υπερβολικά ώστε να κάνει τα μοντέλα της να πληρούν τα νέα πρότυπα που έφερε το WLTP από την 1η Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα είπε πως η εταιρία του έχασε 137 εκατ. ευρώ κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2017 είχε παρουσιάσει κέρδη. Οι πωλήσεις το εννιάμηνο υποχώρησαν 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017, μιας και πούλησε 6.643 αυτοκίνητα.

Η καθυστέρηση αυτή ανάγκασε την Bentley να μεταθέσει την παραγωγή της Bentayga hybrid τον Μάρτιο του 2019, ενώ το best-seller μοντέλο της, η Continental GT Coupe, καθυστέρησε πολύ προκειμένου να πάρει τις πιστοποιήσεις που απαιτεί το WLTP. Η εταιρία προσδοκά πως το 2019 θα επανέλθει στα κέρδη και στις αυξημένες πωλήσεις.