Συνηθισμένα οι Αυστραλοί σε “μεταμοσχεύσεις” κινητήρων, ή αγγλιστί engine swaps, και στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε μια BMW M3 (E92) να μην φορά τον εργοστασιακό ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, αλλά τον RB26DETT από ένα Nissan Skyline GT-R.

Ο εν λόγω κινητήρας έχει βελτιωθεί και υπερκυβιστεί από την Tomei στα 2,8-λίτρα (από τα 2,6-λίτρα). Φοράει το turbo 9174 EFR της BorgWarner, πολλαπλή εισαγωγή της Hypertune και τον M150 εγκέφαλο της MoTeC, με την συνολική απόδοση να φτάνει τα 844 άλογα και 800 Nm ροπή, όταν χρησιμοποιεί E85 καύσιμο. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός 5-τάχυτου σειριακού κιβωτίου της HGT Precision.